Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 12 Mei 2024, 15:42

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: airbornetocht oosterbeek 3 sept2017
BerichtGeplaatst: 03 Sep 2016, 21:59 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Jan 2015, 19:58
Berichten: 206
Woonplaats: Zwartsluis
Leeftijd: 34
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: 310
Aantal N4D volbracht: 6
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
om 6 uur in de auto richting Oosterbeek. Om 7:55 van start gegaan voor de 40 km. Lekker gelopen en om 15:10 binnen, maar toch nog wel kritieke punten voor de organisatie.


* meer toiletten
* wasbakken bij toilet om handen te wassen (tevens waterpunt)
* waterpunten
* loopregels; honden aan lijn maar niet langer dan... (Nu liepen honden echt in de weg... Gevaarlijke baasjes dus!) niet stoppen op route, maar ernaast... (Heb me geërgerd aan mensen die plots stoppen; zo link qua ongevallen.
* bussen: veel mensen gingen out door busreis (echt niet tof!)
* terrein: helemaal achteraan omdat we 40 km lopen... (Vakken voooraan leeg?)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: airbornetocht oosterbeek 3 sept2017
BerichtGeplaatst: 03 Sep 2016, 22:04 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4305
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Sammie6306 schreef:
Vandaag de Airborne tocht van 2016 gelopen, de 70ste editie, een jubileumjaar.
Vanochtend bij het opstaan was het nog zwaar bewolkt en regende het zelfs wat, maar eenmaal in de trein naar Oosterbeek trok het gelukkig al snel open. De rest van de dag is het prachtig weer geweest en zelfs behoorlijk benauwd.

Precies om 10 uur vertrokken voor de 25km, na een startscan van Ruud :icon_biggrin:
Het eerste deel van de route is erg, erg, erg langzaam file lopen. Zodra de 5 en de 10 km eraf gaan, wordt het al wat beter en vanaf het moment dat de 15km ook nog splitste, was het prima lopen. Konden we eindelijk wat meer tempo maken. Ik liep samen met 2 anderen die een langzamer tempo hebben dan ik. Maar... we hadden alle tijd vandaag dus daar hebben we ook optimaal gebruik van gemaakt. Pas om 16.45 uur waren we weer op het finishterrein na onderweg 3x een pauze te hebben gehouden (koffie, lunch, bier (nou ja, voor mij een Radler :icon_cool:) met friet (loopmaatjes) en kroketten (ik) :icon_lol:). Bij de laatste controle Ruud weer gezien en even gesproken, leuk!
Het merendeel van de route is mooi, het venijn zit in de staart (heuveltjes en ook weer de lopers van 5, 10 en 15 km op het parcours). En ook qua voet zat het venijn in de staart: toch weer behoorlijk wat last gehad in de laatste 8 km, was even op de tanden bijten :icon_frown: Ik denk dat mijn schoenen een deel van de oorzaak zijn, dus zo snel als mogelijk ga ik nieuwe schoenen halen.
Op het finishterrein is het weer nabieren (geen Radler, dus voor mij nafrissen), mensen kijken en schoentjes uit (wat een verademing :icon_cheesygrin:)! En als afsluiting een frietje (ik) en kibbeling (loopmaatjes).
Lekker relaxed terug met de trein naar Nijmegen en daarna nog heerlijk een halfuurtje met de fiets andere spieren laten werken en genoten van het zalige weer!

Morgen koffer pakken en dan twee weken met de voetjes omhoog voor de broodnodige rust :icon_cool: :icon_cheesygrin:

Oh ja... misschien waren we te laat nog op de route, maar we hebben weinig gemerkt van extra feestelijkheden vanwege het jubileumjaar :icon_rolleyes:


Aike, wij zaten samen de foto's van Bertus te bekijken, zie ik ineens jou staan, een toevalstreffer, want hij had jou niet gezien :icon_wink:

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: airbornetocht oosterbeek 3 sept2017
BerichtGeplaatst: 03 Sep 2016, 22:26 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 02:51
Berichten: 789
Woonplaats: Beverwijk
Leeftijd: 53
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: geen idee
Aantal N4D volbracht: 27+
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: wisselend
JeeWee83 schreef:
om 6 uur in de auto richting Oosterbeek. Om 7:55 van start gegaan voor de 40 km. Lekker gelopen en om 15:10 binnen, maar toch nog wel kritieke punten voor de organisatie.


* meer toiletten
* wasbakken bij toilet om handen te wassen (tevens waterpunt)
* waterpunten
* loopregels; honden aan lijn maar niet langer dan... (Nu liepen honden echt in de weg... Gevaarlijke baasjes dus!) niet stoppen op route, maar ernaast... (Heb me geërgerd aan mensen die plots stoppen; zo link qua ongevallen.
* bussen: veel mensen gingen out door busreis (echt niet tof!)
* terrein: helemaal achteraan omdat we 40 km lopen... (Vakken voooraan leeg?)


De hele dag geen 1 keer in de rij hoeven staan voor een toilet !

_________________
If you can dream it, you can do it!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: airbornetocht oosterbeek 3 sept2017
BerichtGeplaatst: 04 Sep 2016, 00:59 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4379
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Truitje schreef:
Sammie6306 schreef:
Vandaag de Airborne tocht van 2016 gelopen, de 70ste editie, een jubileumjaar.
Vanochtend bij het opstaan was het nog zwaar bewolkt en regende het zelfs wat, maar eenmaal in de trein naar Oosterbeek trok het gelukkig al snel open. De rest van de dag is het prachtig weer geweest en zelfs behoorlijk benauwd.

Precies om 10 uur vertrokken voor de 25km, na een startscan van Ruud :icon_biggrin:
Het eerste deel van de route is erg, erg, erg langzaam file lopen. Zodra de 5 en de 10 km eraf gaan, wordt het al wat beter en vanaf het moment dat de 15km ook nog splitste, was het prima lopen. Konden we eindelijk wat meer tempo maken. Ik liep samen met 2 anderen die een langzamer tempo hebben dan ik. Maar... we hadden alle tijd vandaag dus daar hebben we ook optimaal gebruik van gemaakt. Pas om 16.45 uur waren we weer op het finishterrein na onderweg 3x een pauze te hebben gehouden (koffie, lunch, bier (nou ja, voor mij een Radler :icon_cool:) met friet (loopmaatjes) en kroketten (ik) :icon_lol:). Bij de laatste controle Ruud weer gezien en even gesproken, leuk!
Het merendeel van de route is mooi, het venijn zit in de staart (heuveltjes en ook weer de lopers van 5, 10 en 15 km op het parcours). En ook qua voet zat het venijn in de staart: toch weer behoorlijk wat last gehad in de laatste 8 km, was even op de tanden bijten :icon_frown: Ik denk dat mijn schoenen een deel van de oorzaak zijn, dus zo snel als mogelijk ga ik nieuwe schoenen halen.
Op het finishterrein is het weer nabieren (geen Radler, dus voor mij nafrissen), mensen kijken en schoentjes uit (wat een verademing :icon_cheesygrin:)! En als afsluiting een frietje (ik) en kibbeling (loopmaatjes).
Lekker relaxed terug met de trein naar Nijmegen en daarna nog heerlijk een halfuurtje met de fiets andere spieren laten werken en genoten van het zalige weer!

Morgen koffer pakken en dan twee weken met de voetjes omhoog voor de broodnodige rust :icon_cool: :icon_cheesygrin:

Oh ja... misschien waren we te laat nog op de route, maar we hebben weinig gemerkt van extra feestelijkheden vanwege het jubileumjaar :icon_rolleyes:


Aike, wij zaten samen de foto's van Bertus te bekijken, zie ik ineens jou staan, een toevalstreffer, want hij had jou niet gezien :icon_wink:

Afbeelding


Leuk! :icon_biggrin:
Ik heb Bertus ook niet gezien. Maar ik had op het eind ook alleen nog maar oog voor 'zo snel mogelijk kunnen zitten en schoenen uit'.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: airbornetocht oosterbeek 3 sept2017
BerichtGeplaatst: 04 Sep 2016, 01:01 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4379
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
longfield schreef:
Mooi wandeldagje gehad vandaag. Even voor 9 uur in Oosterbeek en vlak bij t station, bij een mobiele koffiekraam, een lekkere cappuccino gescoord. Zittend op een bankje zag ik in een flits Marieke voorbij lopen die de 40 km liep.
Na de koffie naar het startterrein en gelijk een inlegvel voor het wandelboekje gehaald. Aansluiten voor de start en om 9.40 waren we op weg. Eerst nog in de drukte maar dat was maar voor korte duur.
Voor de begraafplaats wat verwarring over hoe te lopen, de pijl wees naar rechts maar het merendeel van de lopers ging hier rechtdoor. Uiteindelijk de route van de pijl gevolgd waardoor we rond de begraafplaats liepen. Onderweg 3x een pauze ingelast en gewoon lekker rustig aan gedaan.
Rond 15.45 uur lekker op een terras gaan zitten, vlak voor de finish, en daar onder het genot van een biertje kijken naar de ene kant naar de mensen die nog binnenkwamen en aan de andere kant de mensen die van het finishterrein afkwamen. Perfecte plaats.
Om 17.00 uur zelf doorgelopen naar de finish, en daar nog een rondje over het terrein gedaan. Hierna toch weer voor het terras gekozen en met de trein van 18.35 uur richting huis gegaan.


We hadden elkaar kunnen zien :icon_wink: Heb er net zo 'lang' over gedaan. En ging om 18.25 uur met de trein.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: airbornetocht oosterbeek 3 sept2017
BerichtGeplaatst: 04 Sep 2016, 09:28 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Jan 2011, 19:47
Berichten: 643
Woonplaats: rijkevoort
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 35.000
Aantal N4D volbracht: 35
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: meindl...en andere
Mood: Gewoon
hier hebben mn man en ik plus wandelvriendin uit veenendaal25km gelopen
omdat ik een mailtje gestuurd had met de vraag ..of je nog kunt parkeren in oosterbeek voor n bepaalde tijd waren wij al voor 8 uur in oosterbeek...bij de rotonde bij het pannekoekenhuis waar we vorig jaar naar de parkeerplaats verwezen werden van papendal stonden ze nu wel langs de weg maar er was nog niets afgesloten ...we zijn rechts op de rotonde gegaan de borsselerweg ..we durfde het niet te riskeren om helemaal naar de parkeerplaats de rijden van 2014 dus we hebben onze auto meteen links in een doodlopende weg geparkeerd een kleine 10min lopen van de start....wij hebben nog ff gewacht ..hadden ons al online ingeschreven zijn we om 8.45 vertrokken....het is dan heerlijk rusig wandelen tot dat de kortere afstanden net voor duno en westerbebouwing en dan is het hakken lopen..al hoewel het dit jaar wel meeviel....om 13.45 binnen en nog tot 5 heerlijk genieten van alle binnenkomers

en ook wij hebben weinig van het 70 jarig jubileum gemerkt ...alleen de vliegtuigen die overkwamen ...verder was het net als andere jaren...

en trouwens die centrale parkeerplaats is volgens mij vanuit de organisatie een ontmoedigingbeleid ...kom vooral niet met de auto naar oosterbeek ......en kassa ...van 1 euro vorig jaar naar 4 euro nu


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: airbornetocht oosterbeek 3 sept2017
BerichtGeplaatst: 04 Sep 2016, 10:06 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4379
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
julia55 schreef:
hier hebben mn man en ik plus wandelvriendin uit veenendaal25km gelopen
omdat ik een mailtje gestuurd had met de vraag ..of je nog kunt parkeren in oosterbeek voor n bepaalde tijd waren wij al voor 8 uur in oosterbeek...bij de rotonde bij het pannekoekenhuis waar we vorig jaar naar de parkeerplaats verwezen werden van papendal stonden ze nu wel langs de weg maar er was nog niets afgesloten ...we zijn rechts op de rotonde gegaan de borsselerweg ..we durfde het niet te riskeren om helemaal naar de parkeerplaats de rijden van 2014 dus we hebben onze auto meteen links in een doodlopende weg geparkeerd een kleine 10min lopen van de start....wij hebben nog ff gewacht ..hadden ons al online ingeschreven zijn we om 8.45 vertrokken....het is dan heerlijk rusig wandelen tot dat de kortere afstanden net voor duno en westerbebouwing en dan is het hakken lopen..al hoewel het dit jaar wel meeviel....om 13.45 binnen en nog tot 5 heerlijk genieten van alle binnenkomers

en ook wij hebben weinig van het 70 jarig jubileum gemerkt ...alleen de vliegtuigen die overkwamen ...verder was het net als andere jaren...

en trouwens die centrale parkeerplaats is volgens mij vanuit de organisatie een ontmoedigingbeleid ...kom vooral niet met de auto naar oosterbeek ......en kassa ...van 1 euro vorig jaar naar 4 euro nu


Liepen jullie 25? En mocht je dan om 08.45 uur al starten? Dan ga ik dat een volgende keer ook doen!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: airbornetocht oosterbeek 3 sept2017
BerichtGeplaatst: 04 Sep 2016, 11:02 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4379
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Ik heb wat foto's gemaakt gisteren, je kunt ze bekijken via https://goo.gl/photos/n7sbJN2QCwici4AZA.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: airbornetocht oosterbeek 3 sept2017
BerichtGeplaatst: 04 Sep 2016, 11:10 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6742
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Sammie6306 schreef:
Ik heb wat foto's gemaakt gisteren, je kunt ze bekijken via https://goo.gl/photos/n7sbJN2QCwici4AZA.


Leuke foto's!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: airbornetocht oosterbeek 3 sept2017
BerichtGeplaatst: 04 Sep 2016, 11:11 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4305
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Sammie6306 schreef:
Truitje schreef:
Sammie6306 schreef:
Vandaag de Airborne tocht van 2016 gelopen, de 70ste editie, een jubileumjaar.
Vanochtend bij het opstaan was het nog zwaar bewolkt en regende het zelfs wat, maar eenmaal in de trein naar Oosterbeek trok het gelukkig al snel open. De rest van de dag is het prachtig weer geweest en zelfs behoorlijk benauwd.

Precies om 10 uur vertrokken voor de 25km, na een startscan van Ruud :icon_biggrin:
Het eerste deel van de route is erg, erg, erg langzaam file lopen. Zodra de 5 en de 10 km eraf gaan, wordt het al wat beter en vanaf het moment dat de 15km ook nog splitste, was het prima lopen. Konden we eindelijk wat meer tempo maken. Ik liep samen met 2 anderen die een langzamer tempo hebben dan ik. Maar... we hadden alle tijd vandaag dus daar hebben we ook optimaal gebruik van gemaakt. Pas om 16.45 uur waren we weer op het finishterrein na onderweg 3x een pauze te hebben gehouden (koffie, lunch, bier (nou ja, voor mij een Radler :icon_cool:) met friet (loopmaatjes) en kroketten (ik) :icon_lol:). Bij de laatste controle Ruud weer gezien en even gesproken, leuk!
Het merendeel van de route is mooi, het venijn zit in de staart (heuveltjes en ook weer de lopers van 5, 10 en 15 km op het parcours). En ook qua voet zat het venijn in de staart: toch weer behoorlijk wat last gehad in de laatste 8 km, was even op de tanden bijten :icon_frown: Ik denk dat mijn schoenen een deel van de oorzaak zijn, dus zo snel als mogelijk ga ik nieuwe schoenen halen.
Op het finishterrein is het weer nabieren (geen Radler, dus voor mij nafrissen), mensen kijken en schoentjes uit (wat een verademing :icon_cheesygrin:)! En als afsluiting een frietje (ik) en kibbeling (loopmaatjes).
Lekker relaxed terug met de trein naar Nijmegen en daarna nog heerlijk een halfuurtje met de fiets andere spieren laten werken en genoten van het zalige weer!

Morgen koffer pakken en dan twee weken met de voetjes omhoog voor de broodnodige rust :icon_cool: :icon_cheesygrin:

Oh ja... misschien waren we te laat nog op de route, maar we hebben weinig gemerkt van extra feestelijkheden vanwege het jubileumjaar :icon_rolleyes:


Aike, wij zaten samen de foto's van Bertus te bekijken, zie ik ineens jou staan, een toevalstreffer, want hij had jou niet gezien :icon_wink:

Afbeelding


Leuk! :icon_biggrin:
Ik heb Bertus ook niet gezien. Maar ik had op het eind ook alleen nog maar oog voor 'zo snel mogelijk kunnen zitten en schoenen uit'.


Dit was voor de start, toen wilde je schijnbaar heel graag van start


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: airbornetocht oosterbeek 3 sept2017
BerichtGeplaatst: 04 Sep 2016, 11:44 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4379
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Truitje schreef:
Sammie6306 schreef:
Truitje schreef:
Aike, wij zaten samen de foto's van Bertus te bekijken, zie ik ineens jou staan, een toevalstreffer, want hij had jou niet gezien :icon_wink:

Afbeelding


Leuk! :icon_biggrin:
Ik heb Bertus ook niet gezien. Maar ik had op het eind ook alleen nog maar oog voor 'zo snel mogelijk kunnen zitten en schoenen uit'.


Dit was voor de start, toen wilde je schijnbaar heel graag van start


Dat kan ook nog :icon_lol:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: airbornetocht oosterbeek 3 sept2017
BerichtGeplaatst: 04 Sep 2016, 13:07 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1883
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Sammie6306 schreef:
Ik heb wat foto's gemaakt gisteren, je kunt ze bekijken via https://goo.gl/photos/n7sbJN2QCwici4AZA.

Dat ziet er gezellig uit en het was ook nog lekker weer :icon_biggrin:

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: airbornetocht oosterbeek 3 sept2017
BerichtGeplaatst: 04 Sep 2016, 14:33 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1833
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Sammie6306 schreef:
Ik heb wat foto's gemaakt gisteren, je kunt ze bekijken via https://goo.gl/photos/n7sbJN2QCwici4AZA.

Jaloersmakend leuk, hoog 'Nijmegen'-gehalte. Op het laatste moment was ik verhinderd helaas, moest een keuze maken en die viel in het nadeel van Airborne uit.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: airbornetocht oosterbeek 3 sept2017
BerichtGeplaatst: 04 Sep 2016, 16:34 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Jan 2011, 19:47
Berichten: 643
Woonplaats: rijkevoort
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 35.000
Aantal N4D volbracht: 35
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: meindl...en andere
Mood: Gewoon
Sammie6306 schreef:
julia55 schreef:
hier hebben mn man en ik plus wandelvriendin uit veenendaal25km gelopen
omdat ik een mailtje gestuurd had met de vraag ..of je nog kunt parkeren in oosterbeek voor n bepaalde tijd waren wij al voor 8 uur in oosterbeek...bij de rotonde bij het pannekoekenhuis waar we vorig jaar naar de parkeerplaats verwezen werden van papendal stonden ze nu wel langs de weg maar er was nog niets afgesloten ...we zijn rechts op de rotonde gegaan de borsselerweg ..we durfde het niet te riskeren om helemaal naar de parkeerplaats de rijden van 2014 dus we hebben onze auto meteen links in een doodlopende weg geparkeerd een kleine 10min lopen van de start....wij hebben nog ff gewacht ..hadden ons al online ingeschreven zijn we om 8.45 vertrokken....het is dan heerlijk rusig wandelen tot dat de kortere afstanden net voor duno en westerbebouwing en dan is het hakken lopen..al hoewel het dit jaar wel meeviel....om 13.45 binnen en nog tot 5 heerlijk genieten van alle binnenkomers

en ook wij hebben weinig van het 70 jarig jubileum gemerkt ...alleen de vliegtuigen die overkwamen ...verder was het net als andere jaren...

en trouwens die centrale parkeerplaats is volgens mij vanuit de organisatie een ontmoedigingbeleid ...kom vooral niet met de auto naar oosterbeek ......en kassa ...van 1 euro vorig jaar naar 4 euro nu


Liepen jullie 25? En mocht je dan om 08.45 uur al starten? Dan ga ik dat een volgende keer ook doen!


dit doen wij al jaren liep voor de 22 ste keer en ik denk dat ik zo 2 a3 keer in de rij gestaan heb om te starten .
totdat we van iemand hoorde dat hij aanliep zodra hij in oosterbeek aan kwam...dus sindsdien doen wij dat ook zodara we in oosterbeek aankomen schrijven we ons in ..dit jaar hadden we het al online gedaan en we zijn nadat we ons wandelmaatje troffen weer teruggelopen naar de utrechtseweg ..bij de eerste controleknip krijg je je eerste knip...doen daar niet moeilijk over... het voordeel is dat je heerlijk rustig kunt wandelen totdat de kortere afstanden er net voor duna en westerbebouwing bijkomen ....


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: airbornetocht oosterbeek 3 sept2017
BerichtGeplaatst: 04 Sep 2016, 18:44 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 13 Okt 2013, 19:22
Berichten: 234
Woonplaats: Schiedam
Leeftijd: 54
Kilometers gelopen: -
Aantal N4D volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Ik ben ook geweest. 15 km vond ik wel genoeg. Het was mijn eerste georganiseerde tocht sinds maanden.
Wel een beetje maf om 2 uur te rijden voor 15 kilometer, maar voor deze tocht heb ik het er wel voor over.

_________________
Groeten van Charlotte

Wie over elke stap nadenkt, staat zijn hele leven op één been.

Chinese spreuk


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.