Donderdags richting Barcelona, op zaterdag en zondag de tocht lopen, vrijdag en maandag Barcelona bekijken.
Nu al reuze zin in.
Moderators: Moderators, Beheerders

Tuurlijk.Ineke61 schreef:Lijkt me ook leuk, mag ik mee???

Serieus, ik wil graag mee maar hoe doe ik dat met inschrijven e.d. en wat zijn de kosten?Syl schreef:Tuurlijk.Ineke61 schreef:Lijkt me ook leuk, mag ik mee???

http://www.euro-senders.com/internacion ... /index.htmIneke61 schreef:Serieus, ik wil graag mee maar hoe doe ik dat met inschrijven e.d. en wat zijn de kosten?Syl schreef:Tuurlijk.Ineke61 schreef:Lijkt me ook leuk, mag ik mee???

Dank je!Wolfje schreef:http://www.euro-senders.com/internacion ... /index.htmIneke61 schreef:Serieus, ik wil graag mee maar hoe doe ik dat met inschrijven e.d. en wat zijn de kosten?Syl schreef:Tuurlijk.Ineke61 schreef:Lijkt me ook leuk, mag ik mee???
2011 staat er nog op maar dat komt vast wel goed.
dan nog vliegticket, trein of bus of zelf rjiden, hotel boeken op booking.com en klaar.

IK heb je net een pb gestuurd.Ineke61 schreef:Serieus, ik wil graag mee maar hoe doe ik dat met inschrijven e.d. en wat zijn de kosten?Syl schreef:Tuurlijk.Ineke61 schreef:Lijkt me ook leuk, mag ik mee???

Barcelona komt zeker dichterbij.Gery schreef:Barcelona komt nu toch wel dichtbij. Vandaag reisgids in de bieb gehaald en me net verdiept in start locatie, inschrijving, openbaar vervoer en hoe te reizen vanaf het vliegveld. Wat ik begreep is dat we de tweede dag met een bus naar de start locatie gebracht worden. (Als je 20 km loopt).
Degene die vorig jaar of eerder zijn geweest, hebben jullie gebruik gemaakt van de T10 ticket?

Ik ben bang van niet. Maar denk wel dat Elly gelijk heeft. We gaan beslist genieten.Syl schreef:Barcelona komt zeker dichterbij.Gery schreef:Barcelona komt nu toch wel dichtbij. Vandaag reisgids in de bieb gehaald en me net verdiept in start locatie, inschrijving, openbaar vervoer en hoe te reizen vanaf het vliegveld. Wat ik begreep is dat we de tweede dag met een bus naar de start locatie gebracht worden. (Als je 20 km loopt).
Degene die vorig jaar of eerder zijn geweest, hebben jullie gebruik gemaakt van de T10 ticket?![]()
Ook ik heb 2 boeken in de bieb gehaald, haha hebben wij wel genoeg aan die 4 dagen???