Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 19 Mei 2024, 03:47

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel: Re: 2-3 mei 2009: 2Daagse van Vlaanderen Blankenberge (Belgie)
BerichtGeplaatst: 04 Mei 2009, 21:00 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Mei 2005, 16:29
Berichten: 59
Woonplaats: Santpoort-Zuid
Leeftijd: 63
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 1000
Aantal N4D volbracht: 28+
Volgende wandeltocht: Diekirch
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Albaron HN
Mood: Gewoon
Weer lekker gelopen rond Blankenberge. De route van de 2e dag naar Zuienkerke verschilde na De Haan behoorlijk met andere jaren. Niet meer langs het strand maar gelijk het binnenland in. Een ander verschil de 2e dag met vorig jaar, er werd niet meer voor de ingang van de kroeg gecontroleerd en geknipt, nee dat gebeurde nu in de kroeg zelf :D :D. Ik vond de nieuwe route leuker.

Voor de rest was het vooral de 1e dag bewolkt met een ijskoude, harde wind. Ook de 2e dag was het niet warm, ondanks de zon die doorbrak. 's Nachts was het echt koud, zelfs met 3 t-shirts en sokken in de slaapzak was het nog bar in de tent. Wel een gezellig veldje dit jaar op Bonanza, het stond behoorlijk vol met tentjes en een paar verdwaalde caravans ertussen.

Je krijgt bij de start de 1e dag een bonnenboekje met spullen die je gratis kan krijgen. Enorme rijen voor een plakje snijkoek. Het mooiste was nog toen ik in de rij stond voor iets van de bakker waarvan ik de illusie had dat het een gigadubbele knots van een overheerlijke stroopwafel was. Het bleek uiteindelijk een speculaasje te zijn :D . Maar goed, 2 Brugse Zotten heb ik nog wel als souvenir. Een reden om volgende jaar er weer bij te zijn!

Wat me opviel was hoeveel mensen met een shirt van het klavertje 4 liepen, dat schijnt behoorlijk populair te zijn. Ik weet eigenlijk niet of hier een Nederlands alternatief voor is (Bloesemtocht, Airborne, 4 daagse en een Kennedymars bijvoorbeeld)



Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 2-3 mei 2009: 2Daagse van Vlaanderen Blankenberge (Belgie)
BerichtGeplaatst: 04 Mei 2009, 21:06 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Aug 2006, 07:45
Berichten: 1883
Woonplaats: Roermond
Leeftijd: .
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50-A-436
Kilometers gelopen: 477
Aantal N4D volbracht:
Kennedymarsen volbracht: 34
100+ wandelingen: 6
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: NB
paul poppen schreef:
Wat me opviel was hoeveel mensen met een shirt van het klavertje 4 liepen, dat schijnt behoorlijk populair te zijn. Ik weet eigenlijk niet of hier een Nederlands alternatief voor is (Bloesemtocht, Airborne, 4 daagse en een Kennedymars bijvoorbeeld)


Nee, er is (helaas) geen Nederlands alternatief. In België veranderd de "samenstelling" nog wel eens, zie verder viewtopic.php?f=29&t=2837

Zo te lezen heb je het erg naar je zin gehad in België :perfect:

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.