Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 03 Mei 2024, 09:47

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Auteur Bericht
 Titel: Re: 29-30 april 2010: Nacht van Oranje KM Emmeloord (FL)
BerichtGeplaatst: 01 Mei 2010, 12:19 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53
Berichten: 4722
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Ik word nu net pas wakker... :shock:

Op Wil z'n verhaal heb ik weinig aan te vullen. Asfalt... need I say more? En veel leuke mensen gesproken, vooral bij de rustposten want ik heb zo ongeveer de halve KM in mijn eentje gelopen. Moest het tempo enorm terugdraaien, vanwege dezelfde buikpijn als afgelopen zaterdag. Uiteindelijk was ik - samen met nog wat anderen - de rode lantaarndrager. Ik had een oranje lantaarn bij me de hele weg, dus dat was wel toepasselijk.

Geen enkele blaar, al waren mijn voeten na de hoosbui wel een zekere staat van ontbinding. Tjonge, natter dan nat kan een mens niet worden! De organisatie heeft enorm lopen stressen omdat het onweer in een polder gevaarlijk is voor wandelaars. Ik vond het trouwens prima voor mekaar met de verzorging, vanaf de "Voorwaarts Mars-reep" tot aan de zoen op verzoek van een heel snelle wandelaar die geen consumptie wilde. Maar wel een zoen. En die kreeg hij dan ook.

Tijdens het lopen heb ik veel naar radio Noordoostpolder geluisterd, waar de hele dag live werd uitgezonden over de Koninginnedag evenementen overal waar wij liepen. Elk uur drie keer verslag over de Kennedymars. Ik voelde me een Olympische held hoor.

Mijn foto's en verhaaltje moet ik nog ff op mijn site plaatsen, daarvan komt later bericht. Eerst even de huishoudelijke achterstand gaan inlopen. :D

_________________
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 29-30 april 2010: Nacht van Oranje KM Emmeloord (FL)
BerichtGeplaatst: 01 Mei 2010, 18:28 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Feb 2005, 19:36
Berichten: 503
Woonplaats: Zutphen
Leeftijd: 60
Kilometers gelopen: 25
Aantal N4D volbracht: 16
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
Ik heb nog nooit een KM gelopen en ik neem dan ook mijn petje af voor iedereen die er aan durft te beginnen al dan niet volbracht. =D> De foto's geven een goede impressie, vooral die lange, lange wegen van de ene naar de andere plaats. Dat vindt ik dus zelf 3x niks! :? Een goede verzorging is een must en dat zat wel goed hier zo te horen. Ik ben doodsbang voor onweer, dus ik zou in paniek raken als ik daar aan het lopen was. Ik zou er dan ook zeker mee gestopt zijn! Wel een mooie omgeving met al die bollenvelden, met recht een kleurige tocht! :lol:

_________________
Afbeelding
Hand in hand wandelen we door het ganse land!

http://sangers.mijnalbums.nl/


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.