Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 03 Mei 2024, 15:16

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
 Titel: Re: 5-6 april 2013: Nacht van Klarenbeek Klarenbeek (GLD)
BerichtGeplaatst: 10 Apr 2013, 21:23 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Sep 2010, 18:04
Berichten: 42
Woonplaats: Nijmegen
Leeftijd: 43
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50-?-???
Kilometers gelopen: 300
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 17
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Opgewonden
Wil1956 schreef:
JHD1979 schreef:
Wil1956 schreef:
De wandelaars zijn om exact 22.00 uur vol goede moed vertrokken! Ik heb ze allemaal uitgezwaaid bij het hek. Naast de in dit draadje genoemde Walkers heb ik ook nog Marc (despier), Jannie en Appie gesproken en ik meende jhd1979 gezien te hebben, althans iemand die er sprekend op lijkt. Ik ken hem niet persoonlijk en in de drukte kon ik hem niet aanspreken. Het was erg druk in de kantine van SC Klarenbeek. Ik heb mij keurig afgemeld maar mocht toch het veiligheidshesje meenemen dat geschonken werd door Cock van Europe Pallet. Er werden diverse mensen gehuldigd, onder andere Adriaan met 75 KM's en Mart Douven met 175 KM's. Hij zorgt ervoor dat de sectie Lange Afstand van de bond iedere keer een nieuwe beloning moet verzinnen, nu voor de 200 #-o

Ik was er inderdaad! Volgende keer gewoon roepen :D

OK, dat zal ik doen. Heb je hem ook uitgelopen?

Ik heb de tocht uitgelopen, was redelijk op tijd binnen maar ik had dan ook niet Sittard in de benen. Het was een mooie tocht, goed organisatie en hopelijk een blijvertje.

_________________
Op naar de 100 Kennedymarsen (nog 83).


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 5-6 april 2013: Nacht van Klarenbeek Klarenbeek (GLD)
BerichtGeplaatst: 12 Apr 2013, 19:58 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Jul 2006, 10:48
Berichten: 97
Woonplaats: vaassen
Leeftijd: 59
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 20000
Aantal N4D volbracht: 11
Volgende wandeltocht: KM Waalwijk
Kennedymarsen volbracht: 20
Merk wandelschoenen: Hanwag
Ben schreef:
rina schreef:
Het is ons gelukt. Mij en mijn zwager Bert hieronder de foto van ons beiden. Dit was nog voor dat we begonnen. We hebben rustig gelopen. De eerste 40 km op schema waren we om 6 uur in de ochtend voor het ontbijt binnen. Daarna hebben we kalm aan gedaan en genoten van de omgeving. Van het feit dat we op de 3e lus bezoek kregen van de zus van mijn zwager. Op het eind 16.15 uur waren er heel veel mensen om ons binnen te halen. Zussen van mijn zwager. Mijn jarige man een vriend en de vrouw van Bert wat dan weer mijn kleine zusje is. Mijn zoon schoondochter en kleindochter(ze heeft nog heel lang van het dweilorkest genoten). mijn broer en schoonzus Nog nooit zoveel mensen gehad die me binnenhaalden.

Het was voor ons een soort van thuiswedstrijd. Ik vind de wandelingen van WS78 altijd helemaal geweldig. Door mijn hielspoorblessure heb ik in 2011/2012 bijna niet kunnen lopen en afgelopen jaar ben ik voorzichtig gaan trainen eind vorig jaar kon ik weer 40 km lopen zonder problemen. Mijn zwager Bert ging een keertje mee en hoorde van de Kennedymars in Klarenbeek. Hij is hier opgegroeid en heeft nog veel familie daar wonen. Wij wonen allebei in Vaassen dus was dit bijna in onze achtertuin. Hij was gelijk enthousiast en heeft samen met mij getraind voor deze mars. Voor hem een hele prestatie van niets eind december naar een Kennedymars nu zonder problemen uitlopen.

Voor mij voelt het als een bekroning op mijn weg van de afgelopen 1,5 jaar. 45 kg lichter en mentaal zoveel sterker. Hier niet meer zo aktief maar wel af en toe aan het meelezen.
Druk met studie nieuwe baan en familie.

Eduard wat een mooi verhaal heb je er van gemaakt. Mijn complimenten.


Hulde ! Prachtig dat je het gered hebt.
Nadat wij binnen waren van de 20km eigenlijk vergeten te kijken of ik nog bekenden zag. Ik vraag me af of ik je herkend zou hebben met 45kg minder. Ook al zo'n top prestatie. Goed bezig.
En? Al nagedacht over een volgende KM?
Groetjes aan Harry.


Heb ik gedaan Ben.

Dank je wel voor de mooie woorden.

Zien we elkaar op de camping in Diekirch? Wij komen al op zaterdag voor pinksteren.
Doe je ook de groeten aan Gery.

_________________
4 x 55 km gehaald Wat ben ik trots op mezelf. Ik heb het gedaan!!!!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 5-6 april 2013: Nacht van Klarenbeek Klarenbeek (GLD)
BerichtGeplaatst: 12 Apr 2013, 20:00 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Jul 2006, 10:48
Berichten: 97
Woonplaats: vaassen
Leeftijd: 59
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 20000
Aantal N4D volbracht: 11
Volgende wandeltocht: KM Waalwijk
Kennedymarsen volbracht: 20
Merk wandelschoenen: Hanwag
Cornelia schreef:
rina schreef:
Het is ons gelukt. Mij en mijn zwager Bert hieronder de foto van ons beiden. Dit was nog voor dat we begonnen. We hebben rustig gelopen. De eerste 40 km op schema waren we om 6 uur in de ochtend voor het ontbijt binnen. Daarna hebben we kalm aan gedaan en genoten van de omgeving. Van het feit dat we op de 3e lus bezoek kregen van de zus van mijn zwager. Op het eind 16.15 uur waren er heel veel mensen om ons binnen te halen. Zussen van mijn zwager. Mijn jarige man een vriend en de vrouw van Bert wat dan weer mijn kleine zusje is. Mijn zoon schoondochter en kleindochter(ze heeft nog heel lang van het dweilorkest genoten). mijn broer en schoonzus Nog nooit zoveel mensen gehad die me binnenhaalden.

Het was voor ons een soort van thuiswedstrijd. Ik vind de wandelingen van WS78 altijd helemaal geweldig. Door mijn hielspoorblessure heb ik in 2011/2012 bijna niet kunnen lopen en afgelopen jaar ben ik voorzichtig gaan trainen eind vorig jaar kon ik weer 40 km lopen zonder problemen. Mijn zwager Bert ging een keertje mee en hoorde van de Kennedymars in Klarenbeek. Hij is hier opgegroeid en heeft nog veel familie daar wonen. Wij wonen allebei in Vaassen dus was dit bijna in onze achtertuin. Hij was gelijk enthousiast en heeft samen met mij getraind voor deze mars. Voor hem een hele prestatie van niets eind december naar een Kennedymars nu zonder problemen uitlopen.

Voor mij voelt het als een bekroning op mijn weg van de afgelopen 1,5 jaar. 45 kg lichter en mentaal zoveel sterker. Hier niet meer zo aktief maar wel af en toe aan het meelezen.
Druk met studie nieuwe baan en familie.

Eduard wat een mooi verhaal heb je er van gemaakt. Mijn complimenten.

Bijlage:
klarenbeek 80km ws78 004 (2).jpg

Rina, TOPPIE dat je hebt uitgelopen. Wat zal jij je SUPER voelen. Gefeliciteerd met dit resultaat =D> Ook voor je zwager, petje af.



Bedankt Carla voor de felicitaties. Ik voel me inderdaad helemaal super. Trots op het bereikte resultaat.

_________________
4 x 55 km gehaald Wat ben ik trots op mezelf. Ik heb het gedaan!!!!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 5-6 april 2013: Nacht van Klarenbeek Klarenbeek (GLD)
BerichtGeplaatst: 12 Apr 2013, 20:10 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Jul 2006, 10:48
Berichten: 97
Woonplaats: vaassen
Leeftijd: 59
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 20000
Aantal N4D volbracht: 11
Volgende wandeltocht: KM Waalwijk
Kennedymarsen volbracht: 20
Merk wandelschoenen: Hanwag
iedereen bedankt voor de mooie woorden.

Ik wil nog even op de kou reageren. Wij vonden het in de nacht bij periodes zelfs warm. Het was wat vochtig in de lucht af en toe viel er vlokje sneeuw en viel de wind helemaal weg. In het ochtendgloren bij de 3e lus was het toch nog weer echt koud en uiteindelijk hebben we toch de hele dag alle jasjes en thermokleding die we van te voren bij kou bedacht hadden nodig gehad.

Wij hebben de afgelopen ruim 3 maanden ook steeds getraind met winterse omstandigheden. Sneeuw hagel regen, koude wind alles hebben wij meegemaakt. Ik was juist bang dat het op het laatste moment warm zou worden. Niet zozeer voor mezelf want ik weet wel ongeveer hoe mijn lijf daar op zou reageren, maar vooral voor mijn zwager Bert want hij heeft niet kunnen trainen met warmere omstandigheden en we weten nu niet hoe zijn lijf daar dan op zou reageren. Nu hadden we gewoon de temperaturen en omstandigheden die we kenden en ook de hele dag/nacht op die paar spettertjes van de nacht na mooi weer. In de middag kwam de zon er nog mooi bij, zeker de laatste lus langs de IJssel en over de dijken was echt het mooiste deel van de tocht. Ondanks de zon bleef het koud.

hieronder een foto van de egmondse 2daagse


U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.

_________________
4 x 55 km gehaald Wat ben ik trots op mezelf. Ik heb het gedaan!!!!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 5-6 april 2013: Nacht van Klarenbeek Klarenbeek (GLD)
BerichtGeplaatst: 12 Apr 2013, 22:21 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Mrt 2007, 16:44
Berichten: 2190
Woonplaats: Het dorp van Dik Trom
Leeftijd: 63
Kilometers gelopen: 10500+
Volgende wandeltocht: Oud Amsterdam ?
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Merk wandelschoenen: Meindl Island
Mood: Gewoon
rina schreef:
<snip>
Zien we elkaar op de camping in Diekirch? Wij komen al op zaterdag voor pinksteren.
Doe je ook de groeten aan Gery.

Er gaat dit jaar een kleine delegatie naar Diekirch. Ik denk wel dat ik er bij ben.

_________________
I'm rather walking than WalkKING! (Ben)
“Succes is niet definitief, falen is niet fataal. Het is de moed om door te gaan die telt.”


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.