Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 11 Mei 2024, 22:41

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Titel: Re: 13 juni 2015: Kenneymars Hengelo (OV)
BerichtGeplaatst: 13 Jun 2015, 13:57 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4943
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
En ik lig alweer in mijn hotelbed. :icon_cry: ik startte vanmorgen niet fit, liep gezellig met Erik en heel even met Carola maar hun afleiding hielp helaas niet. Ik kreeg bijna geen lucht, heb inspannigsastma waar normaal ventrolin goed tegn helpt maar vandaag helaas niet. Ook was ik misselijk,duizelig, had ik last van mijn darmen, buikkramp en hoofdpijn ondanks dat ik goed at en dronk. Ik voelde me zo slap als een vaatdoek. Na 30km ging het iets beter maar toch op 40km besloten om te stoppen.

Nu lekker slapen en voel me hopelijk straks wat beter.

Erik en Carola: Alvast proficiat, ik ga er gewoon vanuit dat jullie hem wel uitlopen, en de rest van dit forum ook alvast proviciat.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 13 juni 2015: Kenneymars Hengelo (OV)
BerichtGeplaatst: 13 Jun 2015, 17:53 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 08 Sep 2011, 10:30
Berichten: 1252
Woonplaats: Hengelo
Leeftijd: 32
Kilometers gelopen: x=σ(y−x)
Kennedymarsen volbracht: 19
100+ wandelingen: 10
Merk wandelschoenen: Divers
En bedankt he :icon_cry:

Bij mij ging het eigenlijk verbazingwekkend goed. Ik vond het wel behoorlijk benauwd en warm, en was echt blij met die wat langere regenbui. De buurt daar een beetje kennen heeft wel een erg groot nadeel, je ziet de hele tijd de kortste weg richting de finish, en een pijl die de andere kant op staat. Uiteindelijk kwam ik nog best soepel over de finish (daarna was het een ander verhaal), bij het afmelden zag ik opeens een klok hangen die 16:55 weergaf, blijkbaar lukt het me zelfs met zo'n belabberde voorgeschiedenis alsnog om het binnen de twaalf uur te lopen.

Nu eerst maar eens een douche paken, eten en wellicht nog even terug naar de start (hoewel een bed ook heel aanlokkelijk klinkt).


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 13 juni 2015: Kenneymars Hengelo (OV)
BerichtGeplaatst: 13 Jun 2015, 19:42 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 08 Sep 2011, 10:30
Berichten: 1252
Woonplaats: Hengelo
Leeftijd: 32
Kilometers gelopen: x=σ(y−x)
Kennedymarsen volbracht: 19
100+ wandelingen: 10
Merk wandelschoenen: Divers
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.as ... 0015&cat=1

Nog even een interview met een toch wel bekende naam hier.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 13 juni 2015: Kenneymars Hengelo (OV)
BerichtGeplaatst: 13 Jun 2015, 20:11 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11201
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
herwin schreef:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=220015&cat=1

Nog even een interview met een toch wel bekende naam hier.

Had het stukje er naast niet eens gelezen om te weten dat het Carola was.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 13 juni 2015: Kenneymars Hengelo (OV)
BerichtGeplaatst: 13 Jun 2015, 23:21 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4943
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
herwin schreef:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=220015&cat=1

Nog even een interview met een toch wel bekende naam hier.



Haha, ik liep toen samen met haar.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 13 juni 2015: Kenneymars Hengelo (OV)
BerichtGeplaatst: 14 Jun 2015, 09:52 
Online
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6090
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
Rob Mans schreef:
fhd schreef:
En ik lig alweer in mijn hotelbed. :icon_cry: ik startte vanmorgen niet fit, liep gezellig met Erik en heel even met Carola maar hun afleiding hielp helaas niet. Ik kreeg bijna geen lucht, heb inspannigsastma waar normaal ventrolin goed tegn helpt maar vandaag helaas niet. Ook was ik misselijk,duizelig, had ik last van mijn darmen, buikkramp en hoofdpijn ondanks dat ik goed at en dronk. Ik voelde me zo slap als een vaatdoek. Na 30km ging het iets beter maar toch op 40km besloten om te stoppen......

Wat jammer Angelique. Maar als je zo belabberd voelt is het niet meer dan normaal dat je eruit stapt. Beterschap!

Gaat 't weer wat beter met je Angelique? Jammer dat je lijf zo tegenwerkte tijdens "Hengelo".


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 13 juni 2015: Kenneymars Hengelo (OV)
BerichtGeplaatst: 14 Jun 2015, 15:13 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Mei 2010, 16:51
Berichten: 1528
Woonplaats: ergens in Drenthe
Leeftijd: 51
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: op schema
Aantal N4D volbracht: 14
Kennedymarsen volbracht: 5
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Jammer Angelique, dat het niet lukte. Goed dat je gestopt bent, hoe moeilijk dat ook is.

Alle uitlopers, van harte gefeliciteerd.

_________________
Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!

Purper

http://www.wandelenenmeer.blogspot.com


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 13 juni 2015: Kenneymars Hengelo (OV)
BerichtGeplaatst: 14 Jun 2015, 18:12 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5068
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Angelique, verstandig besluit al is het wel altijd een teleurstelling om te stoppen.
Beterschap en de volgende keer lukt het vast wel. :icon_biggrin:
Herwin, gefeliciteerd en fijn dat je weer on the run bent :icon_biggrin:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 13 juni 2015: Kenneymars Hengelo (OV)
BerichtGeplaatst: 14 Jun 2015, 18:20 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 31 Mrt 2005, 18:34
Berichten: 2460
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 38
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: iktrainnie
Aantal N4D volbracht: 16
Volgende wandeltocht: KM..?
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 9
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
Het was weer een mooi tochtje in Hengelo. Peter had het weer goed georganiseerd met zijn 28 vrijwilligers, en op een paar punten na ook geluisterd naar de tips van vorig jaar.
Ik mis nog wel steeds het wandelboekplaatje/sticker en er waren 2 ingelaste drankposten vanwege de warmte. Maar die stukken zijn zonder die extra posten 15 en 10 km lang, dus van mij mogen die drankposten ook blijven als het niet warm is.
Ook miste ik de breeklichtjes toen het donker werd. Bij ons schemerde het nog toen we binnen kwamen maar er waren er wat die waren een uur na ons, en op die zandpaden na de laatste rust zag je niet zoveel in het donker weet ik van vorig jaar.

De route was op enkele punten gewijzigd en ging meer door de mooie gebieden heen, dat was erg mooi. Maar de gehele route was de moeite waard, wat woon ik toch in een prachtige omgeving!

Ik heb de hele tocht met Ron Sijmonsma gelopen, hij heeft voor het eerst een kennedymars uitgelopen. Wel grappig dat ik vorig jaar met een man liep die toen ook zijn eerste kennedymars uitliep :)

Ik had na 10 km al last van vreselijk brandende/schurende voeten. Na 50 km bleken er blaren onder te zitten, en geen kleintjes ook. Ook helemaal aan de buitenkant richting kleine teen dus zelf prikken lukte niet zo goed. Dankzij de ehbo weer met een lading vette watten en ingetapete voeten verder gelopen. Het opstarten dat deed zo vreselijk zeer, maar gelukkig zat ik steeds na 5 minuten alweer in mijn ritme en kon ik gewoon tegen de 6 km per uur halen. Dat was prettig!

Op 65 km kwamen er andere blaren (niet onder mijn voeten) bij en toen ik daar opstond van mijn stoel was de pijn helemaal niet te harden... :icon_cry: Gelukkig was dit keer vaseline een fijn middeltje en ook nu weer binnen 10 minuten was het weer te doen om lekker door te lopen. Maar steeds als ik ging zitten en daarna weer opstaan...au au au!

We hebben 7 rustposten gehad en 2 drankposten. Overal was veel eten en drinken te krijgen, broodjes, fruit, soep en op 40 km een broodje hamburger.

Het was de hele dag warm en sochtends ook benauwd. Precies op t moment dat ik de tent inliep op de 40 km post begon het te stortregenen. Na driekwartier schuilen toch maar verder gegaan en een kwartier later werd het droog. Gelukkig was het daarna niet meer zo benauwd maar alleen nog warm als de zon doorkwam.
Naast het schuilen heeft ook de rust op 50 km door de ehbo mij drie kwartier gekost. Dus ik vind het nog niet zo gek dat ik na 17 uur en 45 minuten over de finish kwam in Hengelo!

Vandaag ben ik weer eens zo stijf als een plank en heb de hele dag verschrikkelijke kramp in mijn vingers. Maar morgen kan ik vast weer lopen :icon_lol:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 13 juni 2015: Kenneymars Hengelo (OV)
BerichtGeplaatst: 14 Jun 2015, 18:30 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5068
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Carola schreef:
Het was weer een mooi tochtje in Hengelo. Peter had het weer goed georganiseerd met zijn 28 vrijwilligers, en op een paar punten na ook geluisterd naar de tips van vorig jaar.
Ik mis nog wel steeds het wandelboekplaatje/sticker en er waren 2 ingelaste drankposten vanwege de warmte. Maar die stukken zijn zonder die extra posten 15 en 10 km lang, dus van mij mogen die drankposten ook blijven als het niet warm is.
Ook miste ik de breeklichtjes toen het donker werd. Bij ons schemerde het nog toen we binnen kwamen maar er waren er wat die waren een uur na ons, en op die zandpaden na de laatste rust zag je niet zoveel in het donker weet ik van vorig jaar.

De route was op enkele punten gewijzigd en ging meer door de mooie gebieden heen, dat was erg mooi. Maar de gehele route was de moeite waard, wat woon ik toch in een prachtige omgeving!

Ik heb de hele tocht met Ron Sijmonsma gelopen, hij heeft voor het eerst een kennedymars uitgelopen. Wel grappig dat ik vorig jaar met een man liep die toen ook zijn eerste kennedymars uitliep :)

Ik had na 10 km al last van vreselijk brandende/schurende voeten. Na 50 km bleken er blaren onder te zitten, en geen kleintjes ook. Ook helemaal aan de buitenkant richting kleine teen dus zelf prikken lukte niet zo goed. Dankzij de ehbo weer met een lading vette watten en ingetapete voeten verder gelopen. Het opstarten dat deed zo vreselijk zeer, maar gelukkig zat ik steeds na 5 minuten alweer in mijn ritme en kon ik gewoon tegen de 6 km per uur halen. Dat was prettig!

Op 65 km kwamen er andere blaren (niet onder mijn voeten) bij en toen ik daar opstond van mijn stoel was de pijn helemaal niet te harden... :icon_cry: Gelukkig was dit keer vaseline een fijn middeltje en ook nu weer binnen 10 minuten was het weer te doen om lekker door te lopen. Maar steeds als ik ging zitten en daarna weer opstaan...au au au!

We hebben 7 rustposten gehad en 2 drankposten. Overal was veel eten en drinken te krijgen, broodjes, fruit, soep en op 40 km een broodje hamburger.

Het was de hele dag warm en sochtends ook benauwd. Precies op t moment dat ik de tent inliep op de 40 km post begon het te stortregenen. Na driekwartier schuilen toch maar verder gegaan en een kwartier later werd het droog. Gelukkig was het daarna niet meer zo benauwd maar alleen nog warm als de zon doorkwam.
Naast het schuilen heeft ook de rust op 50 km door de ehbo mij drie kwartier gekost. Dus ik vind het nog niet zo gek dat ik na 17 uur en 45 minuten over de finish kwam in Hengelo!

Vandaag ben ik weer eens zo stijf als een plank en heb de hele dag verschrikkelijke kramp in mijn vingers. Maar morgen kan ik vast weer lopen :icon_lol:

Gefeliciteerd en hopelijk ben je snel van de blaren af. :icon_biggrin:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 13 juni 2015: Kenneymars Hengelo (OV)
BerichtGeplaatst: 15 Jun 2015, 11:06 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4943
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Mooi verslag Carola! Ik voel me nog steeds niet 100%, maar gelukkig niet zo slap meer als zaterdag.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 13 juni 2015: Kenneymars Hengelo (OV)
BerichtGeplaatst: 15 Jun 2015, 16:42 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Jun 2010, 08:22
Berichten: 1456
Leeftijd: 45
Kilometers gelopen: x
Aantal N4D volbracht: 8
Kennedymarsen volbracht: 16
100+ wandelingen: 7
Merk wandelschoenen: Asics
Alle uitlopers, van harte gefeliciteerd.
Angelique als het niet gaat, gaat het gewoon niet. Hoop dat je al weer een stuk beter voelt nu.
Carola, leuk verslag en sterkte met je blaren.

_________________
Als je tijd genoeg hebt, is elke afstand op loopafstand.

http://www.larissawandeldt.nl/


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 13 juni 2015: Kenneymars Hengelo (OV)
BerichtGeplaatst: 15 Jun 2015, 21:31 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4379
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Alle uitlopers proficiat en Angelique beterschap gewenst!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 13 juni 2015: Kenneymars Hengelo (OV)
BerichtGeplaatst: 30 Jul 2015, 20:19 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 08 Sep 2011, 10:30
Berichten: 1252
Woonplaats: Hengelo
Leeftijd: 32
Kilometers gelopen: x=σ(y−x)
Kennedymarsen volbracht: 19
100+ wandelingen: 10
Merk wandelschoenen: Divers
Voor de mensen die de route nog eens willen lopen dit jaar: het kan. Wel op een moment dat ik zelf afwezig ben natuurlijk.

Citaat:
Beste Kennedymarslopers,

Op 19/20 september vindt de 50e Nijmegen-Rotterdam (160 km) plaats.
Om dat ik voornemens ben mij hiervoor in te schrijven wil ik graag 2 weken eerder ter voorbereiding 80 km lopen.

Hierbij zoek ik dan ook zo’n 10 á 15 wandelaars die met mij de route van de Kennedymars Hengelo willen lopen.
Voor mij een mooie gelegenheid om deze Kennedymars ook te lopen J

Het wandeltempo zal liggen tussen de 6 en 7 km/uur.
We blijven als groep bij elkaar, met dien verstande dat we elkaar niet uit het zich raken.
Iedereen krijgt een duidelijke routebeschrijving.
Om de plm 10 km zijn er korte pauzes van 5 á 10 min. en verder op de route naar behoefte wat langere pauzes.
Voor verzorging onderweg wordt gezorgd op de manier die van de Kennedymars Hengelo gewend is.
Ook zal er een leuke herinnering worden gemaakt.

Start: Zaterdagmorgen 5 september 06.00 u vv ATC’65 (Start/Finish Kennedymars Hengelo).
Finish: Zaterdagavond 5 september plm. 09.00 u.

Kosten: € 10,00.

Zodra er voldoende belangstelling is (max. 15 wandelaars) ga ik het voor jullie en mezelf organiseren.
Dan volgende ook de ins- en outs.
Hoor van jullie.


Met vriendelijke groeten,

Peter Levink


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 13 juni 2015: Kenneymars Hengelo (OV)
BerichtGeplaatst: 30 Jul 2015, 20:22 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4943
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
He wat jammer, dan is 5huizen ook. Anders had ik er serieus over nagedacht om deze KM in de herkansing te doen.


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.