Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 14 Mei 2024, 17:42

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel: Re: 18 juni: Scheldetochten Rilland
BerichtGeplaatst: 20 Jun 2016, 09:08 
Offline
Nieuwe W4W'er
Nieuwe W4W'er

Geregistreerd: 21 Sep 2015, 17:52
Berichten: 3
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel
Leeftijd: 30
Afstand 2024: 55
Kilometers gelopen: Genoeg :)
Aantal N4D volbracht: 2
Kennedymarsen volbracht: 16
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Adidas
Gefeliciteerd!
Hoeveel lopers waren er dit jaar?


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 18 juni: Scheldetochten Rilland
BerichtGeplaatst: 20 Jun 2016, 11:19 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Jun 2010, 08:22
Berichten: 1456
Leeftijd: 45
Kilometers gelopen: x
Aantal N4D volbracht: 8
Kennedymarsen volbracht: 16
100+ wandelingen: 7
Merk wandelschoenen: Asics
Bosso schreef:
Spatoes schreef:
bahkos schreef:
Vandaag samen met Sandra en Bertus de KM van Rilland gelopen in 16,5 uur. Niet de mooiste route maar wel een hele goede verzorging. Zeker niet de laatste keer dat ik daar gelopen heb. Veel gelachen en veel wandelervaringen gehoord vandaag.

Gefeliciteerd!
En, hoe beviel het overdag lopen?


Meer dan dat. Hoe bevielen de polders, en het heen en weer stuiteren tussen de dijken? Wel gefeliciteerd met het uitlopen.

Het overdag lopen beviel eigenlijk prima, niet dat het nu gelijk mijn voorkeur heeft, maar ook geen reden gevonden om het niet te doen.
De polders zijn wel wat lang en recht toe recht aan he, een echt Danyell parcours zal ik maar zeggen. Daar het nu niet echt droog was, vond ik dat nu wel prettiger dan drassige bospaadjes. Volgend jaar wil ik graag Amsterdam-Leeuwarden lopen,maar deze ga ik toch ook zeker nog eens lopen. En daar hij nu redelijk RSV wie weet, neem ik me wandelmaatje ook mee ;-)

_________________
Als je tijd genoeg hebt, is elke afstand op loopafstand.

http://www.larissawandeldt.nl/


Laatst gewijzigd door bahkos op 20 Jun 2016, 12:16, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 18 juni: Scheldetochten Rilland
BerichtGeplaatst: 20 Jun 2016, 11:23 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Jun 2010, 08:22
Berichten: 1456
Leeftijd: 45
Kilometers gelopen: x
Aantal N4D volbracht: 8
Kennedymarsen volbracht: 16
100+ wandelingen: 7
Merk wandelschoenen: Asics
Coraline86 schreef:
Gefeliciteerd!
Hoeveel lopers waren er dit jaar?

In totaal 209 lopers over alle afstanden. Op de KM zijn 20 mensen gestart waar van er 4 uitgevallen zijn. Dit ligt zeker niet aan de verzorging, die is echt fantastisch te noemen. Van 1 meneer vermoed ik dat hij te snel gestart is, hij probeerde met ons mee te lopen,maar dat heeft hem vermoedelijk opgebroken. Ook het weer was best van invloed, smorgens een flinke bui van zo 40 minuten gehad en tot in de middag van die kleine hoosbuien van 5 minuten. Dat in combinatie met de wind maakte het dat deze KM af en toe best pittig was.

_________________
Als je tijd genoeg hebt, is elke afstand op loopafstand.

http://www.larissawandeldt.nl/


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 18 juni: Scheldetochten Rilland
BerichtGeplaatst: 20 Jun 2016, 11:24 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Jun 2010, 08:22
Berichten: 1456
Leeftijd: 45
Kilometers gelopen: x
Aantal N4D volbracht: 8
Kennedymarsen volbracht: 16
100+ wandelingen: 7
Merk wandelschoenen: Asics
Zwerm schreef:
Yes! :icon_mrgreen: Uitgelopen en binnen de 15 uur. Helaas had ik mijzelf ten doel gesteld dat ik deze KM binnen 14 uur ging lopen waardoor het soms meer zwoegen dan genieten werd. Ik vond het een leuke route. Vooral de eerste 25 km was het echt genieten langs de vele natuur en werden we luidkeels toegezongen door de vele vogeltjes. Zelfs een ware veldleeuwerik, waar ik altijd gelukkig van wordt. Ook de route langs de Schelde was erg mooi. Jammer van de enorme regenbui waarvan ik dacht dat deze niet meer over zou gaan en maar door ben gelopen met de nodige blaren tot gevolg. Het meest genieten was van de organisatie, vooral Loek die ons de eerste 25 km van het nodige drinken en eten voorzag en onderweg moed in sprak. De vrijwilligers waren allemaal erg aardig en de service ging zelfs zover dat je naast soep ook een broodje kroket kon eten. Ik was 5 minuten later gestart en omdat de meesten zo slim zijn om rustig aan te starten was ik snel weer bij de groep gelopen en ik denk dat ik sommigen van het forum ook heb gezien. Helaas zag ik nog wel eens een pijl over het hoofd omdat deze wazig was geworden of omdat ik via Whatsapp op mijn telefoon druk bezig was het thuisfront in te lichten. Het was daardoor een lichte schok om te horen dat het nog 12 km naar de finish was omdat ik volgens Runkeeper op 73 km zat. Maar wie klaagt er nu over een paar km extra genieten? Ik vond het een leuke tocht, geweldig georganiseerd en we kwamen niets tekort. Deze KM komt zeker op mijn lijstje voor volgend jaar. Ik hoorde dat er dan een nieuwe route komt om voor meer afwisseling te zorgen. Allemaal nog gefeliciteerd met het uitlopen! :icon_cheesygrin:

Gefeliciteerd, jammer dat we niet even kennis hebben gemaakt. Wie weet bij een volgend tochie.

_________________
Als je tijd genoeg hebt, is elke afstand op loopafstand.

http://www.larissawandeldt.nl/


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: 18 juni 2016: Scheldetochten Rilland (ZH)
BerichtGeplaatst: 20 Jun 2016, 21:38 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 27 Apr 2016, 09:34
Berichten: 50
Woonplaats: Klundert
Leeftijd: 53
Kilometers gelopen: 721
Aantal N4D volbracht: 1
Volgende wandeltocht: KM Scheldetocht
Kennedymarsen volbracht: 16
100+ wandelingen: 2
Merk wandelschoenen: Meindl, Lowa
Ja leuk! :icon_biggrin: Ik heb de smaak flink te pakken dus die kans is groot. Ik hoorde dat het Duitse echtpaar was uitgestapt en dat deze hem vorig jaar wel uitgelopen hebben. Ook zou er iemand gestopt zijn met onderkoelingsverschijnselen. Auw.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 18 juni: Scheldetochten Rilland
BerichtGeplaatst: 21 Jun 2016, 13:42 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Jan 2016, 15:14
Berichten: 41
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 15.000
Volgende wandeltocht: Rondje Zandhaas Santpoort- Zuid
Merk wandelschoenen: HI Tec Altitude / NB
Mood: Gewoon
bahkos schreef:
Coraline86 schreef:
Gefeliciteerd!
Hoeveel lopers waren er dit jaar?

In totaal 209 lopers over alle afstanden. Op de KM zijn 20 mensen gestart waar van er 4 uitgevallen zijn. Dit ligt zeker niet aan de verzorging, die is echt fantastisch te noemen. Van 1 meneer vermoed ik dat hij te snel gestart is, hij probeerde met ons mee te lopen,maar dat heeft hem vermoedelijk opgebroken. Ook het weer was best van invloed, smorgens een flinke bui van zo 40 minuten gehad en tot in de middag van die kleine hoosbuien van 5 minuten. Dat in combinatie met de wind maakte het dat deze KM af en toe best pittig was.


Volgens Facebook waren er 221 wandelaars waarvan ik er 1 van was Wel veel regen


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 18 juni 2016: Scheldetochten Rilland (ZH)
BerichtGeplaatst: 16 Jul 2016, 09:00 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Jun 2010, 08:22
Berichten: 1456
Leeftijd: 45
Kilometers gelopen: x
Aantal N4D volbracht: 8
Kennedymarsen volbracht: 16
100+ wandelingen: 7
Merk wandelschoenen: Asics
Het verslag van de KM Rilland staat nu online, helaas ging het fout met de foto's, daar word nog aan gewerkt.
www.larissawandeldt.nl

_________________
Als je tijd genoeg hebt, is elke afstand op loopafstand.

http://www.larissawandeldt.nl/


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.