Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 14:09

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 198 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Auteur Bericht
 Titel: Re: Blaren...
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2010, 13:24 
Lonkie schreef:
Fr1so schreef:
Wat ik opvallend vind, is dat de meeste mensen hier al meerdere malen de 4 daagse, DoTo, kennedymarsen hebben gelopen, nog steeds blaren krijgen. Je zou toch bijna kunnen zeggen dat de onderkant van de voeten zo hard of zo ervaren zijn dat er geen blaar meer opkomt. De leden van W4W hebben allemaal goede, ingelopen, wandelschoenen, goede sokken, ze weten hoe ze moeten wandelen, hun voeten moeten verzorgen enz. En toch komen die krengen weer opzetten.

Ik heb weleens gelezen dat 10% van de 4 daagse lopers tijdens een 4 daagse niks oplopen, dus 90% van de lopers krijgt dus blaren. Toch appart. We vliegen naar de maan, lopen erop, en vliegen weer terug ... Maar het middel tegen blaren is nog nooit uitgevonden.


de ene voet is de andere niet.
de een heeft gewoon hardere huid als de ander en zo kan je wel effe doorgaan.
ik zelf loop nooit blaren,mss omdat mijn voeten wel wat gewend zijn omdat ik een staand beroep heb.
denk zeker dat het verschil maakt met iemand met een zittend beroep, die heeft mss weer minder harde voet.


Laat ik toevallig een zittend beroep hebben ... ;)


Omhoog
   
 
 Titel: Re: Blaren...
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2010, 20:22 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5194
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
Ik ga zo ffies wat doen bij mezelf, wat ik al jaren niet meer gedaan heb, ff tapen. Mijn blaren zijn redelijk genezen de vellen vallen er af, maar om morgen een stukkie op die nieuwe onbeschermde huid te kuieren gaat me ff te ver. Dus in de behandeling bij de Kootsj.

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Blaren...
BerichtGeplaatst: 08 Aug 2010, 00:09 
Lonkie schreef:
Fr1so schreef:
Lonkie schreef:
Fr1so schreef:
Wat ik opvallend vind, is dat de meeste mensen hier al meerdere malen de 4 daagse, DoTo, kennedymarsen hebben gelopen, nog steeds blaren krijgen. Je zou toch bijna kunnen zeggen dat de onderkant van de voeten zo hard of zo ervaren zijn dat er geen blaar meer opkomt. De leden van W4W hebben allemaal goede, ingelopen, wandelschoenen, goede sokken, ze weten hoe ze moeten wandelen, hun voeten moeten verzorgen enz. En toch komen die krengen weer opzetten.

Ik heb weleens gelezen dat 10% van de 4 daagse lopers tijdens een 4 daagse niks oplopen, dus 90% van de lopers krijgt dus blaren. Toch appart. We vliegen naar de maan, lopen erop, en vliegen weer terug ... Maar het middel tegen blaren is nog nooit uitgevonden.


de ene voet is de andere niet.
de een heeft gewoon hardere huid als de ander en zo kan je wel effe doorgaan.
ik zelf loop nooit blaren,mss omdat mijn voeten wel wat gewend zijn omdat ik een staand beroep heb.
denk zeker dat het verschil maakt met iemand met een zittend beroep, die heeft mss weer minder harde voet.


Laat ik toevallig een zittend beroep hebben ... ;)

ojee wat erg voor je.. ;) en hoeveel blaren loop je altijd. :D


De laatste tijd niet veel meer....


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 198 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.