Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 06:53

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6579 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407 ... 439  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 14 Apr 2021, 19:54 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:31
Berichten: 7535
Woonplaats: wijchen - nijmegen
Leeftijd: 37
Afstand 2024: 4x40
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: quechua decathlon
Mood: Somber
ik kijk er altijd na uit na de foto's van Bertus zijn wandel avonturen
helaas zijn het door de corona minder foto reportage
maar als ze komen is het extra genieten

_________________
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 17 Apr 2021, 16:50 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4294
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Marko schreef:
Truitje schreef:
Bertus is gisteren weer een eindje wezen lopen. Maar deze keer niet zo maar. Hij is naar de Enka gewandeld, daar heeft hij vroeger gewerkt, tot de sluiting aan toe. Op een groot gedeelte van de voormalige Enka staan al huizen, maar sinds kort is de restauratie van de Enka muur klaar en nu worden daar ook huizen tegenaan gebouwd. Hij wilde eens zien hoe ver ze nu zijn. En daarna via het bos terug naar huis. Op 1 van de laatste foto's in het bos is nog net een wegvliegende vogel te zien. Waarschijnlijk gaat het om een buizerd, die broeden daar niet ver vandaan. Voor de foto's kijk hier: https://myalbum.com/album/eufukDPFwcZo

Spannend zo’n buizerd, zeker in het broedseizoen. Mocht Bertus daar dan wel lopen?


Ja hoor, het nest is niet daar, die zit wat verderop, ergens in de grote bomen langs de A12. Dit bos is bij Hoekelum en gewoon openbaar.


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 21 Apr 2021, 18:48 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6691
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Gisteren: 8 km gelopen om m’n MBT schoenen in te lopen. Mooi doel: de 2 kleinkinderen in Zoetermeer bezoeken waar Marianne aan het oppassen was. Voor mij de primeur om ons jongste kleinkind vast te mogen houden.
Vandaag: 11 km gelopen met kleinzoon in wandelwagen. Deze keer niet in Spijkenisse maar vanuit huis. Jens was een dagje in Zoetermeer.
Genieten zo met de kleinkinderen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 25 Apr 2021, 22:46 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4294
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Gisteren heeft Bertus een route door Ede gelopen die ik voor hem bedacht heb. Een route langs een groot gedeelte van de Streetart die in Ede te vinden is. En daarbij kwam dat ook nog eens veel bomen met mooie bloesem nu volop staan te bloeien. Alleen is dit album dankzij al die Streetart en bloesem nu een beetje dik geworden. Ik zeg maar meteen sorry hier voor. Maar 365 foto's hebben het album niet gehaald....... Ja, ik had flink wat keus. Ik zeg maar meteen dat als je op een foto klikt, en je klikt daarna op de 3 puntjes rechtsboven, dat kan je bij de details lezen die ik over de foto's geschreven heb. En dat is in dit album aardig wat. Veel plezier met de foto's https://myalbum.com/album/QAQHY4cweWNs


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 26 Apr 2021, 09:25 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11203
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Truitje schreef:
Gisteren heeft Bertus een route door Ede gelopen die ik voor hem bedacht heb. Een route langs een groot gedeelte van de Streetart die in Ede te vinden is. En daarbij kwam dat ook nog eens veel bomen met mooie bloesem nu volop staan te bloeien. Alleen is dit album dankzij al die Streetart en bloesem nu een beetje dik geworden. Ik zeg maar meteen sorry hier voor. Maar 365 foto's hebben het album niet gehaald....... Ja, ik had flink wat keus. Ik zeg maar meteen dat als je op een foto klikt, en je klikt daarna op de 3 puntjes rechtsboven, dat kan je bij de details lezen die ik over de foto's geschreven heb. En dat is in dit album aardig wat. Veel plezier met de foto's https://myalbum.com/album/QAQHY4cweWNs

Leuk idee om zo dingen op te pimpen.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 26 Apr 2021, 19:09 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5059
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Truitje schreef:
Gisteren heeft Bertus een route door Ede gelopen die ik voor hem bedacht heb. Een route langs een groot gedeelte van de Streetart die in Ede te vinden is. En daarbij kwam dat ook nog eens veel bomen met mooie bloesem nu volop staan te bloeien. Alleen is dit album dankzij al die Streetart en bloesem nu een beetje dik geworden. Ik zeg maar meteen sorry hier voor. Maar 365 foto's hebben het album niet gehaald....... Ja, ik had flink wat keus. Ik zeg maar meteen dat als je op een foto klikt, en je klikt daarna op de 3 puntjes rechtsboven, dat kan je bij de details lezen die ik over de foto's geschreven heb. En dat is in dit album aardig wat. Veel plezier met de foto's https://myalbum.com/album/QAQHY4cweWNs

Mooi, al die muurkunst :y:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 28 Apr 2021, 21:56 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6065
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
Wat een leuk 'rondje' door Ede. :y:
Goed gedaan Bertus en Trudy! :clap:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 29 Apr 2021, 14:46 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Aug 2017, 15:03
Berichten: 416
Woonplaats: Kerkdriel
Leeftijd: 45
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50G910
Kilometers gelopen: 5000+
Aantal N4D volbracht: 5
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl Badia
Echt heel mooi die foto's. M'n dochter woont sinds 1 jaar in Ede; zo te zien hebben we er nog heel wat te ontdekken :y:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 07 Mei 2021, 02:21 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4294
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
edwinvandeb schreef:
Echt heel mooi die foto's. M'n dochter woont sinds 1 jaar in Ede; zo te zien hebben we er nog heel wat te ontdekken :y:


Laat haar deze site in de gaten houden: https://indebuurt.nl/ede/ Zij werken ook met nieuwsbrieven.
Daar kan ze heel wat leuke ideetjes vandaan halen. Afgelopen weekend is er trouwens bij het station Ede-Wageningen weer een muurschildering bij gekomen.


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 31 Mei 2021, 21:40 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4294
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Afgelopen zaterdag heeft Bertus weer eens een rondje gelopen. Een NS route met eigen stukjes erin om niet voor de zoveelste keer dezelfde route te lopen. Deze keer bijvoorbeeld niet over de Wageningese Berg, maar onderlangs. Vandaar de naam, Rondje Belmonte Onderlangs. Hij ging voor de bloeiende Rhodondendrons in Belmonte, maar een groot gedeelte was al uitgebloeid, of bijna uitgebloeid. Gelukkig was er nog genoeg in bloei om op de foto te zetten. En onderweg al dat heerlijke frisse groen, of al die bloemetjes in de bermen. Het is nu een mooie tijd om te lopen. Nieuwsgierig naar de foto's? Klik hier voor het album: https://myalbum.com/album/Hhc58SUqiNgc


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 21 Jun 2021, 07:36 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Aug 2017, 15:03
Berichten: 416
Woonplaats: Kerkdriel
Leeftijd: 45
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50G910
Kilometers gelopen: 5000+
Aantal N4D volbracht: 5
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl Badia
Afgelopen zaterdag kreeg mijn vrouw haar 2e vaccinatie in Tiel. Ik ben toen maar bij de Willem-Alexander brug (Beneden-Leeuwen) uitgestapt om via de dijken terug te lopen naar Kerkdriel (30km). Ik had van te voren niet in de gaten hoeveel stormschade er was in de omgeving van Wamel. Ongelofelijk! Bomen omgeknapt als luciferpinnetjes. Wij hadden er zelf in het rivierengebied (Bommmelerwaard) weinig last van; maar als je dan ziet hoe groot de schade 20-30km verderop is, bizar.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 21 Jun 2021, 16:33 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Feb 2007, 19:59
Berichten: 4166
Woonplaats: Den Helder
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 119558
Aantal N4D volbracht: 9
Volgende wandeltocht: 23-3 Fjoertoer Terschelling
Kennedymarsen volbracht: 20
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Mood: Vrolijk
Zaterdag op zondag de Dark Sky Wandeltocht vanuit Lauwerszijl ( nou ja, eigenlijk vanaf Electra / camping de Waterwolf).

Ik had hier een verslag meer willen zetten, maar de website wilde niet opslaan, gooide me eruit en toen was alles weg. En ik doe het niet nog een keer!

Ik heb uiteindelijk 44,5 km gewandeld in een heel afwisselend parcours die ik dolgraag nog een keer overdag zou willen lopen (al was het alleen al om de dijk langs de Waddenzee te doen terwijl je kunt zien waar alle schapenpoep ligt, ipv te voelen als je in het donker erover “glijd”.
Door het afwisselende en behoorlijk veel onverharde parcours verbaasde het me dat ik hier al na 8 uur en 45 min mee klaar was. OK, er was onderweg -door omstandigheden buiten de schuld van de organisatie om- maar 1 rustpost voor de 40 km lopers en die was op ca 20 km en van 03:00-04:15 uur regen gehad.
Maar voor deze ondergronden had ik eigenlijk pas de finish om 6 uur gedacht en mss nog wel later.

_________________
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 21 Jun 2021, 18:55 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6691
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Tigelu schreef:
Zaterdag op zondag de Dark Sky Wandeltocht vanuit Lauwerszijl ( nou ja, eigenlijk vanaf Electra / camping de Waterwolf).

Ik had hier een verslag meer willen zetten, maar de website wilde niet opslaan, gooide me eruit en toen was alles weg. En ik doe het niet nog een keer!

Ik heb uiteindelijk 44,5 km gewandeld in een heel afwisselend parcours die ik dolgraag nog een keer overdag zou willen lopen (al was het alleen al om de dijk langs de Waddenzee te doen terwijl je kunt zien waar alle schapenpoep ligt, ipv te voelen als je in het donker erover “glijd”.
Door het afwisselende en behoorlijk veel onverharde parcours verbaasde het me dat ik hier al na 8 uur en 45 min mee klaar was. OK, er was onderweg -door omstandigheden buiten de schuld van de organisatie om- maar 1 rustpost voor de 40 km lopers en die was op ca 20 km en van 03:00-04:15 uur regen gehad.
Maar voor deze ondergronden had ik eigenlijk pas de finish om 6 uur gedacht en mss nog wel later.

Dat was een hele pittige tocht voor je, Tina!
Een pittige afstand, een pittig parkoers (onverhard) en pittige omstandigheden (regen, in donker lopen en slechts 1 rustpost).
Knap gedaan!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 21 Jun 2021, 22:18 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5059
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Tigelu schreef:
Zaterdag op zondag de Dark Sky Wandeltocht vanuit Lauwerszijl ( nou ja, eigenlijk vanaf Electra / camping de Waterwolf).

Ik had hier een verslag meer willen zetten, maar de website wilde niet opslaan, gooide me eruit en toen was alles weg. En ik doe het niet nog een keer!

Ik heb uiteindelijk 44,5 km gewandeld in een heel afwisselend parcours die ik dolgraag nog een keer overdag zou willen lopen (al was het alleen al om de dijk langs de Waddenzee te doen terwijl je kunt zien waar alle schapenpoep ligt, ipv te voelen als je in het donker erover “glijd”.
Door het afwisselende en behoorlijk veel onverharde parcours verbaasde het me dat ik hier al na 8 uur en 45 min mee klaar was. OK, er was onderweg -door omstandigheden buiten de schuld van de organisatie om- maar 1 rustpost voor de 40 km lopers en die was op ca 20 km en van 03:00-04:15 uur regen gehad.
Maar voor deze ondergronden had ik eigenlijk pas de finish om 6 uur gedacht en mss nog wel later.

:y: :handshake:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 28 Jun 2021, 13:37 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Aug 2017, 15:03
Berichten: 416
Woonplaats: Kerkdriel
Leeftijd: 45
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50G910
Kilometers gelopen: 5000+
Aantal N4D volbracht: 5
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl Badia
Afgelopen zondag rondje gemaakt van een kleine 30km; hier een tussenstop aan de Maas in Ammerzoden.
De koeien kwamen op mijn rugtas af :P


U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6579 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407 ... 439  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.