Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 13:51

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6579 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409 ... 439  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 09 Okt 2021, 12:44 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11203
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Tigelu schreef:
Ronald1947 schreef:
julia55 schreef:
....
De voorruitzichten waren slecht en na het ontbijt konden we ook meten onze regenkleding aan doen..we vertrokken om 7.00 en om 20 voor tien hadden we al 15 km gelopen...dat ging prima ..nog 5 km en we zouden het strand opgaan voor 9km ...wat een ellende...regen...eind viel mee maar het was niet te lopen op dat opgespoten zand en kwamen dan pas om half twee van het strand af ..pfffft...eenmaal van het strand af ging het weer prima. Het bleef wel regenen maar dat hinderde ons niet echt ...
Door de duinen naar Domburg en westkapelle gingen we nog een stuk door de duinen om vervolgens het laatste stuk strand waar het inmiddels laagwater was kwamen we om kwart over 4 binnen en was het inmiddels droog met een zonnetje.
Pittig maar geweldig om te doen..en ze maken er in zoutelande ieder jaar een feestje van

Bij het lezen voelde ik de zwaarte van de tocht.....

Zo herkenbaar het verhaal. en direct heimwee....zal ik volgend jaar ook weer eens een keer? :=

Ja, inderdaad héél herkenbaar.
Ik hoor het geluid van klapperende regenponcho's. Het opgespoten zand dat als nat beton aan je schoenen blijft plakken.
Ooit eens 36 km. in de regen gelopen. Ik heb het gehaald omdat Tina als persoon links verzorgsters optrad o dat ze zelf niet kon lopen vanwege een operatie aan haar voet.
Ik zie haar in West Kapelle nog mij schoenen omkeren in het restaurant. Man, man wat had ik net koud. Heb alles los en vast gevreten wat er te krijgen was.
Was ook mijn kennismaking met mij 1ste blaasontsteking, elk toilet op de route heb ik wel gehad.

Mocht je gaan, dan ga ik mee als jou persoonlijke verzorgster.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Laatst gewijzigd door Cornelia op 19 Okt 2021, 05:08, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 17 Okt 2021, 22:20 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6065
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
De Noviomagumtocht. De start was in Groesbeek. De route ging 'links en rechts' van de Zevenheuvelenweg en dat is niet bepaald vlak!
Ook geen tocht voor Voy als 'asfaltjunk'. Was zwaar!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 17 Okt 2021, 23:27 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4294
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Spatoes schreef:
De Noviomagumtocht. De start was in Groesbeek. De route ging 'links en rechts' van de Zevenheuvelenweg en dat is niet bepaald vlak!
Ook geen tocht voor Voy als 'asfaltjunk'. Was zwaar!


Bertus heeft daar ook gelopen. Vanaf station Nijmegen 11km , dan 10km Noviomagum, en dan via de Zevenheuvelenweg 10km terug naar Nijmegen.
En ik ben voorlopig zoet met de foto's :-8


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 18 Okt 2021, 01:54 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4294
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Zondag is Bertus dus naar Groesbeek geweest om daar de Noviomagum wandeltocht te lopen. Omdat hij geen zin had om vanaf station Nijmegen de bus te pakken is hij te voet naar Groesbeek gegaan, via de Nijmeegsebaan. 11km voordat hij aan de wandeltocht kon beginnen. Daarom heeft hij maar 10km gelopen in Groesbeek, want hij moest ook nog terug naar Nijmegen. Het waren 10 mooie kilometers die hij dan ook met plezier heeft gelopen. Na het afmelden begon hij aan de terugweg. Deze keer via een andere route, de Zevenheuvelenweg, dat was natuurlijk een bekend stuk, nu alleen een heel stuk rustiger. Na 10km kwam hij weer bij het station aan en kon hij de trein naar Ede nemen. Voor de foto's van het wandelen vanaf het station, rond Groesbeek en terug naar het station, kijk maar hier: https://myalbum.com/album/VNMtgw4QeTWm


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 18 Okt 2021, 08:33 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Aug 2017, 15:03
Berichten: 416
Woonplaats: Kerkdriel
Leeftijd: 45
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50G910
Kilometers gelopen: 5000+
Aantal N4D volbracht: 5
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl Badia
Mooi zeg!

En precies dit!:


U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 18 Okt 2021, 12:10 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6065
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
Spatoes schreef:
De Noviomagumtocht. De start was in Groesbeek. De route ging 'links en rechts' van de Zevenheuvelenweg en dat is niet bepaald vlak!
Ook geen tocht voor Voy als 'asfaltjunk'. Was zwaar!

't Was zwaar maar geen schade opgelopen zoals b.v. spierpijn. Voel me kiplekker en een beetje trots, toch 17km weggestapt volgens de route en 19.1 volgens mijn GPS.
Bertus en Trudy, bedankt voor de mooie foto's, :y: zo bekend allemaal!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 20 Okt 2021, 18:52 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Jan 2011, 19:47
Berichten: 643
Woonplaats: rijkevoort
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 35.000
Aantal N4D volbracht: 35
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: meindl...en andere
Mood: Gewoon
De derde dag van de 4daagse schoorl...
Regen viel op een flinke bui na mee...wel harde wind tegen op het strand...


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 24 Okt 2021, 03:19 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4294
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Bertus is zaterdag naar Beek-Ubbergen geweest om daar de Kalorama wandeltocht te lopen. Ook deze keer heeft hij zijn route in stukken gedeeld, hij is van Nijmegen Centraal naar Beek-Ubbergen gelopen, heeft daar 20km gelopen, en daarna weer terug naar Nijmegen. Het was weer een mooie route met wat klimmetjes en afdalingen. Voor de foto's klik hier: https://myalbum.com/album/XsTvbyqdq7T4


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 24 Okt 2021, 06:07 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:31
Berichten: 7535
Woonplaats: wijchen - nijmegen
Leeftijd: 37
Afstand 2024: 4x40
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: quechua decathlon
Mood: Somber
weer een hele mooie herkenbare serie trudy en bertus

_________________
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 26 Okt 2021, 08:19 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6691
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Gisteren van Heerjansdam naar Schiedam (halte metro Vijfsluizen) gelopen, 29 km.
1e uren in de motregen gelopen, daarna heeft het een poosje iets harder geregend en in de 2e helft werd het langzaam aan droog.

Route dwars door de Carnisse en Rhoonse grienden, langs de Oude Maas, deels over het Grote Rivieren Pad en soms heb ik even gekozen voor verhard lopen over het fietspad, iets verderop.

Maar ik was nat en verkleumd. De paden waren soms erg glibberig, ben 1x onderuitgegaan in de modder. Resultaat schrammetjes op handen en een gevoelige, stijve linker arm/ schouder. En alle kleding vies en nat.
Daarna toch maar iets voorzichtiger over de natte en gladde vlonder paden gelopen.

Pas na 23 km gepauzeerd op een bankje toen het een beetje droog werd. Een paar honderd meter verderop nog een keer gerust omdat ik daar, met gebruikmaking van de QR-code, een restaurant mocht betreden om een lekker bakkie te doen.
Toetje vandaag was een wandeling van bijna 1 km door de Beneluxtunnel, onder de Nieuwe Maas door.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 05 Nov 2021, 22:46 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4294
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Met heel wat vertraging is hier dan eindelijk het album van de WS78 wandeling die Bertus afgelopen zaterdag gelopen heeft. Ik had de foto's maandag al klaar, maar mijn pc wilde niet mee werken en dat doet ie nog steeds niet.Sinds een week kan ik niet meer uploaden. Geen bijlage bij een mail doen. Geen foto's in een album bij myalbum plaatsen, en ik heb een programmaa op mijn pc waarmee ik heel wat foto's tegelijk kan verkleinen of vergroten, maar daar krijg ik nu geen foto's in. Nu net bedacht ik me ineens dat het met de telefoon ook zou moeten lukken, en zie hier, het foto album. Het was een WS78 waardige tocht, compleet met de nodige modderpaden. Bertus heeft deze keer 20km gelopen, maar het is toch een aardig album geworden. Klik hier https://myalbum.com/album/2TAMXiBwRfc9


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 09 Nov 2021, 08:12 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6691
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Gisteren in 2 etappes 25 km gewandeld:
In de ochtend van Schiedam (metrostation Vijfsluizen) naar Rotterdam gewandeld. Langs de vele havens gelopen die deze regio rijk is, met daarachter de Nieuwe Maas die ik ook af en toe te zien krijg.
Eindpunt is de Euromast/Maastunnel. Daar aangekomen heb ik nog een rondje om het park gemaakt en ben ik doorgelopen tot metrostation Coolhaven, 11 km.

Terug naar Zoetermeer.
Om 11.30 uur heb ik daar een afspraak bij de tandarts.

Dan op pad voor de volgende wandeling: van Delft naar Rotterdam, langs de Schie. De Schie maakt onderdeel uit van het Rijn-Schie-kanaal wat zijn oorsprong heeft bij de Oude Rijn ter hoogte van Leiden en uitmondt in de Nieuwe Maas in Rotterdam.
Het kanaal heet eerst de Vliet, vanaf Delft heet het de Schie.
Het deel tot Delft heb ik in augustus gelopen, nu het 2e deel. In Rotterdam zijn er meerdere aftakkingen van de Schie, ik kies voor de Delflandse variant en dat lijkt een goede keuze. Het laatste deel gaat de route over de boulevard en eindigt bij de havens vlakbij de Euromast en de Maastunnel.

Het was een mooie dag met prima wandelweer.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 09 Nov 2021, 23:40 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5059
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Marko schreef:
Gisteren in 2 etappes 25 km gewandeld:
In de ochtend van Schiedam (metrostation Vijfsluizen) naar Rotterdam gewandeld. Langs de vele havens gelopen die deze regio rijk is, met daarachter de Nieuwe Maas die ik ook af en toe te zien krijg.
Eindpunt is de Euromast/Maastunnel. Daar aangekomen heb ik nog een rondje om het park gemaakt en ben ik doorgelopen tot metrostation Coolhaven, 11 km.

Terug naar Zoetermeer.
Om 11.30 uur heb ik daar een afspraak bij de tandarts.

Dan op pad voor de volgende wandeling: van Delft naar Rotterdam, langs de Schie. De Schie maakt onderdeel uit van het Rijn-Schie-kanaal wat zijn oorsprong heeft bij de Oude Rijn ter hoogte van Leiden en uitmondt in de Nieuwe Maas in Rotterdam.
Het kanaal heet eerst de Vliet, vanaf Delft heet het de Schie.
Het deel tot Delft heb ik in augustus gelopen, nu het 2e deel. In Rotterdam zijn er meerdere aftakkingen van de Schie, ik kies voor de Delflandse variant en dat lijkt een goede keuze. Het laatste deel gaat de route over de boulevard en eindigt bij de havens vlakbij de Euromast en de Maastunnel.

Het was een mooie dag met prima wandelweer.

Leuk om te lezen over bekende plekjes. Onze dochter heeft in één van die flats gewoond bij de Coolhaven. Leuke stad Rotterdam


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 11 Nov 2021, 00:42 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Feb 2007, 19:59
Berichten: 4166
Woonplaats: Den Helder
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 119558
Aantal N4D volbracht: 9
Volgende wandeltocht: 23-3 Fjoertoer Terschelling
Kennedymarsen volbracht: 20
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Mood: Vrolijk
Omdat ík gisteravond te vroeg in Amsterdam was besloten om van het station naar het Concertgebouw te lopen ipv de tram te nemen. Een beetje omgelopen en zo er ruim 4,5 km van gemaakt. En aangezien de Carmina Burana een lange zit was na afloop, via een andere route weer teruggewandeld naar het station.
Met de reeds eerder gelopen km’s kwam ik zo toch op een totaal van 14 km vandaag. Niet verkeerd voor een werkdag.

En Amsterdam-by-Night is zo veel leuker en mooier dan met een hoop volk om je heen.

_________________
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 11 Nov 2021, 19:11 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4926
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Dat laatste, Tina, is zooooo waar.


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6579 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409 ... 439  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.