Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 19 Apr 2024, 21:05

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6602 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378 ... 441  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 18 Jul 2018, 17:13 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Jan 2011, 19:47
Berichten: 643
Woonplaats: rijkevoort
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 35.000
Aantal N4D volbracht: 35
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: meindl...en andere
Mood: Gewoon
Truitje schreef:
Bosso schreef:
julia55 schreef:
Volgens mij heb ik vandaag in en om nijmegen gelopen
Een ontzettend drukke wandeltocht met meer dan 40.000 wandelaars

Het was warm maar door het windje goed te doen



Gekkenhuis!! :mrgreen:


Ik zag net foto's van Bertus (ja hij was er ook), maar op sommige plekken was er bijna geen doorkomen aan. En je wilt niet weten wat voor rijen er voor de dixies stonden..... :roll:

Ja klopt.. wat ze ook het verzinnen het blijft op sommige stukken druk ..wijchen..Beuningen en het begin van dat roze gedoe...de marsleider wil het volgend jaar aangenamer en geen hakken lopen door de wandelaars.. Ik ben benieuwd hoe hij dat gaat aanpakken...minder deelnemers???? Andere routes???


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 23 Jul 2018, 09:31 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 06 Jul 2005, 19:49
Berichten: 2627
Woonplaats: Leusden (maar hoe lang nog)
Leeftijd: -
Afstand 2024: -40
Loopnummer 2024: -
Kilometers gelopen: -genoeg
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: -
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 3
Merk wandelschoenen: -
Mood: Vrolijk
Van het autoverhuurbedrijf naar mijn werk (4,7 km) en vanavond van mijn werk naar huis (6 a 7 km)
Zo blijf ik wel bezig met :marche:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 23 Jul 2018, 09:57 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Jan 2011, 19:47
Berichten: 643
Woonplaats: rijkevoort
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 35.000
Aantal N4D volbracht: 35
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: meindl...en andere
Mood: Gewoon
Voorlopig niks met die warmte


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 23 Jul 2018, 11:10 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11216
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Berend-Botje schreef:
Van het autoverhuurbedrijf naar mijn werk (4,7 km) en vanavond van mijn werk naar huis (6 a 7 km)
Zo blijf ik wel bezig met :marche:

Ik moest noodgedwongen ook aan de wandel.
Eerst naar het winkelcentrum om brood te bestellen, toen naar de geldautomaat die helaas leeg was of het niet deed, daarna door naar autoschadebedrijf om Peugeotje op te halen.
Bij elkaar een loopie van 2 km.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2018, 14:42 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Apr 2009, 18:11
Berichten: 2093
Woonplaats: Tilburg
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 26.000+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Vandaag meegelopen bij de Grensparkwandeling te Hooge Mierde. De tocht is georganiseerd door een buurtvereniging maar aan hun rustpost kan menig wandelvereniging een puntje zuigen! Een grote tent met grote koffiezetapparaten, 4 koelkasten, veel tafels en stoelen (in plaats van bankjes) en een ruime voorziening aan eten en drinken (ja, ook bier!). Het grenspark ligt tussen Hooge Mierde (NL) en Poppel (B) aan de grens, wat is te merken aan de grote aantallen Belgen die een dagje komen wandelen. Er worden Belgische inschrijfgelden gevraagd: 2,10 voor niet-leden en 1,10 voor bondsleden. Er is op zich goed gepijld maar de afstanden zijn Belgisch: de 17 km blijkt een ruime 21 km te zijn.

De eerste kilometers sinds de N4D staan weer in het boekje!

_________________
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde (zelf bedacht)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2018, 16:22 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 13 Mrt 2017, 09:47
Berichten: 1134
Woonplaats: Goch Pfalzdorf in Duitsland
Leeftijd: 57
Afstand 2024: 40
Aantal N4D volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Grisport
Mood: Vrolijk
Ik ben vandaag naar de löwenburg in bad Honnef gelopen. 15 kilometer gelopen en ruim 500 meter gestegen. En allerlei mooie uitzichten. (het was trouwens geen wandelmars en ook niet in Nederland, maar wel leuk.)

_________________
Gewoon doorlopen, meer is het niet..


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2018, 10:28 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4933
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Jullie hadden nog twee verslagen van mij tegoed. Eigenlijk wel meer, maar heb besloten om de dijk en de Sneker Marathon niet te schrijven, das alweer langer geleden..

Vorige week woensdag wilde ik beginnen met de Ijmondroute. een route van 80km die ik in 3 etappes wilde lopen. Ik begon halverwege, wilde van station Beverwijk naar station Santpoort Noord lopen via Spaarndam,Velserbroek en meer dorpjes. Ik moest rode pijlen volgen en de straatnamen die ik dan in moest lopen had ik op een uitgeprinte routebeschrijving.Al bij het begin kon ik de pijl niet vinden. Ik wist dat ik richting Velsen Zuid moest, dus via een rondje door Velsen Noord wilde ik naar de sluizen lopen naar Ijmuiden. Alleen zijn die nog steeds afgesloten dus moest met het pontje. Ik had echter geen geld bij me, wel een pinpas.. Gelukkig zag ik dat je per februari alleen nog kon pinnen en achteraf bleken wandelaars zelfs gratis te mogem, dus niets aan de hand.

Na het pontje kwam ik ineens een pijl tegen die ook nog klopte met de routebeschrijving! En nog een pijl, en nog een! En toen... Waren de pijlen weer foetsie. Ik besloot dan maar zelf een rondje te verzinnen zodat ik uiteindelijk op zo'n 20km uit zou komen.Ik liep een rondje door park Velserbeek met het mooie landhuis en kwam langs een speeltuintje met toiletvoorziening. Aangezien ik best hoge nood had en voorlopig geen horecagelegenheid zou tegenkomen maakte ik hier dankbaar gebruik van. Alleen kwam ik er te laat achter dat er geen toiletpapier was en mijn voorraad in mijn heuptas had ik na Sneek niet meeer aangevuld... Kennen jullie die reclame van UPC? Waar moet je dan mee afvegen? Gelukkig had ik nog een stoffen zakdoek bij me (hooikoorts!) dus ja, ik moest wat.

Toen ik weer oppad was hoorde ik marsmuziek en veel gejuig. Ik miste de 4daagse behoorlijk en hoopte toch iets van dit concert mee te kunnen maken. Ik had eerder op de route nl een muziekkoepel gezien, misschien waren ze nu bezig? Ik volgde het geluid en kwam bij een school uit. Bleek er een diplomauitreiking bezig te zijn met een cd met marsmuziek op de achtergrond.. Helaas voor mij! Ik vervolgde mijn route door Driehuis en via de Driehuizerkerkweg kwam ik in Santpoort Noord uit. Hier even op een bankje wat gezeten (Het was weer warm, al stond er wel een lekker briesje.) en daarna een route door de kennemerduinen gevolgd. Waar ik zondag begonnen was, dus het bosachtige gedeelte met bospaden, niet de open vlakte met mulle zandpaden! Natuurlijk kreeg ik regelmatig opmerkingen van mensen dat Nijmegen de andere kant op was, of waarom ik daar nu niet liep. :|

Na de duinen kwam ik in een nieuwe woonwijk in Santpoort Zuid uit. Allemaal kasten van huizen en rondslingerende straten waar ik het einde niet van kon vinden. Dat duurde een hele poos en toenkwam ik eindelijk bij de Ruine van Brederode uit. Vanaf daar ben ik naar station Santpoort Zuid gelopen door een parkje en daar bij het cafe een glas ijsthee genomen. Geen lunch, het blijft geen kermis! Vandaag had ik zelf broodjes mee. Hierna volgde ik het parkje terug naar Santpoort Noord en via de Midderduinerweg kwam ik bij het station uit, idd na ruim 20km gelopen te hebben.

Deze 20km zorgde ervoor dat mijn eindstand voor het goede doel dit jaar op 55,00 euro uitkomt. Mijn goede doel is dit jaar Stichting vrienden van Reinalda, om nog meer leuke dingen te doen met de bewoners van het Reinaldahuis, of nog meer mooie dingen aan te schaffen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2018, 10:38 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4933
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Afgelopen zondag de NSroute van Bilthoven naar Utrecht gelopen.

De route was heel duidelijk en ik ben geen een keer fout gelopen. Althans, niet per ongeluk. Al meteen bij de start stond heel duidelijk aangegeven hoe ik moest lopen naar het beginpunt. Vroeger stond er altijd "ga in oostelijk richting oid" en dat snapte ik nooit. Ik zag ook meteen een markering die ik moest volgen, helemaal goed! Vanuit Bilthoven ging het via diverse bossen en wat open velden langs oa de school waar Prinses Beatrix op heeft gezeten, een begraafplaats en een fort. Bij het fort meende ik de route te herkennen van de Stertocht die ik hier voor de 100e 4daagse heb gelopen waar we toen een pauze hadden in het provinciehuis. En idd, nu kom ik ook langs dat provinciehuis. Grappig.

Evenlater ga ik weer een parkje in en moet ik rechtdoor, alle zijpaden negeren. Helaas is rechtdoor afgesloten met grote zware hekken. Er is echt geen mogelijkheid om rechtdoor te gaan. Hierover stond niets op de site en ik moet even kijken hoe ik nu verder moet. Ik zie een markering van een ander pad en besluit deze te volgen, in de hoop dat ik na het parkje borden tegenkom met iets herkenbaars erop of een straatnaam die ook in mijn routebeschrijving staat. Gelukkig kom ik slechts een paar honderd meter verkeerd uit bij verkeerslichten die ik ook moet oversteken. Ik had eigenlijk voor een horecagelegenheid en manege uit moeten komen, ik kwam er nu na uit. Bij de verkeerslichten pak ik de route weer op en kom ik steeds dichter bij het centrum van Utrecht.

Op het laatst mag ik kiezen: Via het centrum en dus ook de dom, of via de singels. Ik kies voor het laatste, de stad heb ik al vaker gezien en de singels liggen er mooi bij en zo aan het water is ook wel lekker met dit weer. Maar eerst een rust op een bankje.

De laatste 4km worden ook probleemloos afgelegd en zo heb ik de eerste anderhalf euro voor het goede doel van dit seizoen weer verdient. Ik weet nog niet zeker welk doel het dit jaar wordt, ik gok op hetzelfde als vorig seizoen. (Seizoen loopt bij mij van na de Nijmeegse 4daagse tot en met die 4daagse.)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 29 Jul 2018, 14:30 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Apr 2009, 18:11
Berichten: 2093
Woonplaats: Tilburg
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 26.000+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Vandaag gelopen bij onze Zuiderburen in Wortel (Hoogstraten), België, net over de grens onder Breda. Ingeschreven voor de 30 omloop zoals ze daar zeggen (was 33,9) maar door een flinke val over een boomstronk in het bos toch maar besloten de 22 omloop te doen (was 22,7). De rechterknie deed pijn en dan is 22 meer als genoeg. Voor de rest niets gebroken behalve het ego en waarschijnlijk iets gescheurd in de borstspier. Dat doet pijn bij het hoesten of diep inhaleren.

De omlopen liepen door de bossen en akkerlandschappen van Wortel Kolonie, waar bijna 200 jaar de Rijkswelstandskolonie was gevestigd. Hier werden landlopers, bedelaars, souteneurs en ander gespuis opgenomen, die vervolgens in de omgeving de landerijen moesten bewerken. Zeg maar, de Belgische variant van Veenhuizen. Ook nog door het dal van de Mark gelopen. Een heel mooie omgeving!

Bij de startlocatie en de rustpost (waar wij 2 keer langs kwamen) was van alles te koop voor redelijke prijzen: koffie, thee, fris, pils, Hoegaarden, Palm, Kriek, broodje kaas of broodje hesp (= ham) voor 1,40 en 4 soorten trappistenbier, Duvel of een pannenkoek voor 2,30. Op de startlocatie lagen zelfs bordjes op de tafels met teksten als "Onze pinten zijn leeg" of "Mijn vriend wil bestellen" en die hoefde je maar op te steken en er kwam iemand van de wandelvereniging de bestelling opnemen. Geweldig systeem!

Een prima tocht met prima weer, niet te warm, met een matige bries en veel schaduw.

_________________
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde (zelf bedacht)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 01 Aug 2018, 17:52 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:31
Berichten: 7555
Woonplaats: wijchen - nijmegen
Leeftijd: 37
Afstand 2024: 4x40
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: quechua decathlon
Mood: Somber
natuur gebied de peel helaas viel het voor mijn de omgeving tegen bij het buiten centrum ervan had meer van verwacht door de geziende foto's

_________________
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 01 Aug 2018, 19:20 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6726
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Nu pas de verslagen kunnen lezen.
@Angelique , liep je die 1e route op de 2e dag van de Vierdaagse van Nijmegen?
In dat geval was die marsmuziek echt voor jou bedoeld. :)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 03 Aug 2018, 15:33 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Apr 2009, 18:11
Berichten: 2093
Woonplaats: Tilburg
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 26.000+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Vandaag meegelopen bij de 35e editie van de OLAT Wandeldagen in Nijnsel. Vanwege de verwachte warmte koos ik voor de 25 lus en die bleek 26,6 te zijn. Het is goed te zien dat de natuur last heeft van de warmte: sloten en beekjes staan droog, de fruitbomen laten klein fruit zien en de mais staat niet zo hoog als in andere jaren. OLAT heeft altijd veel onverhard en de veldwegen en bospaden zijn gortdroog en stoffig. De route was erg mooi en gelukkig veel stukken met schaduw. Ze hadden 3 wagenrusten en 1 caférust voor onze afstand en daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt. Er waren 325 wandelaars vandaag.

Onderweg kwam ik veel bekenden tegen die deze 3-daagse lopen. Appie (van dit forum) deed het rustig aan op de 25 want vanavond gaat hij de 110 lus nog lopen. Ik kon hem niet bijhouden! Jannie en Ilonka in de verte ook nog gespot maar niet gesproken.

_________________
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde (zelf bedacht)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2018, 08:43 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 02:51
Berichten: 790
Woonplaats: Beverwijk
Leeftijd: 53
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: geen idee
Aantal N4D volbracht: 27+
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: wisselend
Van 27 juli t/m 3 aug de eiland5daagse/waddentrip. Wat een geweldige belevenis ! Zoveel meer dan wandelen alleen, het varen/zeilen, droogvallen, het slapen op dek, het overnachten op zee. En natuurlijk het mooie weer. Zaterdag op Texel wat buitjes gehad en dinsdag op Ameland een hoosbui wat resulteerde in 3 kwartier boomknuffelen.
De volgende afstanden gelopen Texel 30,5 km, Vlieland 29 km, Terschelling 31 km verlengd tot 40 km (wilde zo graag naar het Heartbreak Hotel) Ameland 41 km, Schiermonnikoog 20 km (wegens tijdgebrek de korte route)
Aansluitend nog 2 dagen terugvaren via Dokkum (te laat voor de brug dus ook nog even Dokkum in) via Leeuwarden (overnachten in de Prinsentuin) naar Franeker (Harlingen was niet mogelijk ivm de Tall ships)
Hele leuke, enthousiaste diverse groep van 24 personen plus de schipper en zijn zeilenmeisje plus de gastvrouw.
Kortom ik heb genoten !

_________________
If you can dream it, you can do it!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2018, 08:59 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4387
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
longfield schreef:
Van 27 juli t/m 3 aug de eiland5daagse/waddentrip. Wat een geweldige belevenis ! Zoveel meer dan wandelen alleen, het varen/zeilen, droogvallen, het slapen op dek, het overnachten op zee. En natuurlijk het mooie weer. Zaterdag op Texel wat buitjes gehad en dinsdag op Ameland een hoosbui wat resulteerde in 3 kwartier boomknuffelen.
De volgende afstanden gelopen Texel 30,5 km, Vlieland 29 km, Terschelling 31 km verlengd tot 40 km (wilde zo graag naar het Heartbreak Hotel) Ameland 41 km, Schiermonnikoog 20 km (wegens tijdgebrek de korte route)
Aansluitend nog 2 dagen terugvaren via Dokkum (te laat voor de brug dus ook nog even Dokkum in) via Leeuwarden (overnachten in de Prinsentuin) naar Franeker (Harlingen was niet mogelijk ivm de Tall ships)
Hele leuke, enthousiaste diverse groep van 24 personen plus de schipper en zijn zeilenmeisje plus de gastvrouw.
Kortom ik heb genoten !


Klinkt erg leuk en geslaagd Conny. Geen wandeltocht meer, maar een echte wandelvakantie.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2018, 10:16 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6726
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
longfield schreef:
Van 27 juli t/m 3 aug de eiland5daagse/waddentrip. Wat een geweldige belevenis ! Zoveel meer dan wandelen alleen, het varen/zeilen, droogvallen, het slapen op dek, het overnachten op zee. En natuurlijk het mooie weer. Zaterdag op Texel wat buitjes gehad en dinsdag op Ameland een hoosbui wat resulteerde in 3 kwartier boomknuffelen.
De volgende afstanden gelopen Texel 30,5 km, Vlieland 29 km, Terschelling 31 km verlengd tot 40 km (wilde zo graag naar het Heartbreak Hotel) Ameland 41 km, Schiermonnikoog 20 km (wegens tijdgebrek de korte route)
Aansluitend nog 2 dagen terugvaren via Dokkum (te laat voor de brug dus ook nog even Dokkum in) via Leeuwarden (overnachten in de Prinsentuin) naar Franeker (Harlingen was niet mogelijk ivm de Tall ships)
Hele leuke, enthousiaste diverse groep van 24 personen plus de schipper en zijn zeilenmeisje plus de gastvrouw.
Kortom ik heb genoten !

Wat leuk, Conny!!
Alle eilanden lopen vind ik al een hele belevenis maar dit is nog zoveel meer!


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6602 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378 ... 441  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.