Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 11 Mei 2024, 23:21

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6609 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 25 Feb 2024, 16:53 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5068
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
:vague:
Auto gaat sneller schreef:
Voor het eerst na de operatie en al wat korte wandelingen daar voorafgaand, bijna 2 km gelopen nog lang niet op mijn gewone tempo maar toch het begin is er weer. Elke dag proberen het tempo iets hoger te leggen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 25 Feb 2024, 16:54 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5068
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Marko schreef:
24 februari, van Beek (bij Nijmegen) naar Nijmegen-Zuid, 17,5 km
Hemelsbreed is dat zo’n 6 km. Om iets preciezer te zijn: Mijn wandelroute gaat van Beek via de Ooijpolder naar Nijmegen centrum en van daaruit naar Nijmegen-Zuid (Sint-Annastraat t.h.v. de Scheidingsweg).
M. en ik rijden met de auto naar Beek. Vanaf hier rijdt M. verder naar Kleef om daar te shoppen en ik wil van hieruit aan de wandel.
Het begint echter te regenen en niet zo’n beetje ook. Ik besluit om in hotel ‘t Spijker iets te drinken om na ruim een half uur alsnog te vertrekken in de regen.
Volgens de app. van “weeronline” moet het ergste nog komen maar ik ben er inmiddels klaar voor om te vertrekken. Na mezelf in de poncho te hebben gehesen en de regenhoes om de rugzak te hebben gedaan, ga ik vol goede moed op pad.

Nog voordat ik Ooij bereik (3 km verderop) is het al nagenoeg droog en het zal vanaf nu ook droog blijven. Het valt dus allemaal wel mee met de regen.
In de Ooijpolder besluit ik om op de (verharde) dijk te (blijven) lopen. Ik wil deze keer niet het risico lopen om door overstroomde gebieden te moeten lopen of door modder te moeten banjeren. De reden is dat ik na afloop van de wandeling nog een bezoekje ga afleggen bij iemand thuis.

Vanaf de dijk kan ik wel fijn genieten van het uitzicht aan weerskanten. Ik blijf tot het einde over de Ooijse Bandijk lopen en steek dan het water (‘t Meertje geheten) over via een dam nabij het “Hollands Duits gemaal”.
Hier loop ik Nijmegen binnen. Even verderop ga ik onder de Waalbrug door en loop daarna de 4-daagse route naar de Wedren. Vreemd om hier te lopen buiten de 4-daagse om.
Ik loop verder over de Prins Berhardweg, de Coehoornstraat en de Heyendaalseweg. Oftewel hetzelfde traject als het begin van dag 2 t/m dag 4 van de Vierdaagse.
Op dit gedeelte kom ik langs de school waar ik komende 4-daagse mijn onderdak heb gevonden. Heb ik dat ook maar vast gezien.

Ik vervolg de Heyendaalseweg tot aan de Scheidingsweg, ga hier rechtsaf en loop dan tot aan de Sint Annastraat.
In 1983 zijn M. en ik hier verloofd, op de laatste dag van de 4-daagse. Ik liep toen 50 km samen met een collega en M. liep dat jaar 30 km samen met een neefje van mij (12 jaar). In dat jaar mocht je minder kilometers lopen en kreeg je een diploma als herinnering.
We liepen vanaf de samenkomst van de 30 met de 50 km alle dagen samen verder, zo ook op vrijdag waar we dus kort na de samenkomst zijn verloofd.

Terug naar vandaag: Ik steek de Sint Annastraat over en heb dan nog een klein stukje te gaan voordat ik bij mijn eindbestemming van vandaag ben.
Hier woont mijn gastvrouw van de 4-daagse die vorig jaar nog in een andere wijk van Nijmegen woonde.
Als ik daar aankom komt ook M. vrijwel tegelijkertijd aangereden en hebben we een fijn en gezellig bezoek. De nieuwe woning is te klein om gasten tijdens de 4-daagse te kunnen ontvangen, vandaar dat ik op zoek moest naar ander onderdak in die week.
De terugreis naar Zoetermeer verloopt voorspoedig, met wel veel regen in het laatste halfuur.

Weer leuke verslagen


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 25 Feb 2024, 23:29 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Feb 2015, 11:00
Berichten: 297
Leeftijd: 35
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ~8500
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Vandaag een rondje vanuit huis langs de polders, 11km. Was de bedoeling dat dat gisteren, zaterdag, zou gebeuren maar toen ik gisterenochtend wakker werd hoorde ik het regenen en hard waaien dus ik draaide mezelf maar weer even om. Vandaag prima.
Marko schreef:
(..) van Beek via de Ooijpolder naar Nijmegen centrum (..)

Mooi stukje Nederland.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 28 Feb 2024, 22:50 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4304
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Bertus is vandaag weer wezen soppen, Hollandsche Rading was vandaag aan de beurt. Tijdens de tocht hebben ze het droog gehouden, en dat was maar goed ook, want de bodem was hier en daar al modderig genoeg. Maar verharde en onverharde ondergrond wisselde elkaar mooi af. Verder viel het op dat er in het plaatsje Westbroek heel wat ooievaars te vinden waren, sommige nog alleen, anderen al met hun partner. Voor de foto's neem je hier een kijkje: https://myalbum.com/album/idpbsaYR2QeR/ ... 4261995d57


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2024, 22:51 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Feb 2015, 11:00
Berichten: 297
Leeftijd: 35
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ~8500
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Vandaag dus naar Oudenbosch in Brabant geweest met mijn vader, voor een 15km rondje. Mijn stiefmoeder heeft ook meegelopen, dus het was een rustig rondje. Kwart over tien gestart, halverwege bij een rust bij een voetbalvereniging een half uurtje gezeten, en kwart voor twee weer bij de finish. Af en toe in de bossen een beetje nat en modderig, maar niets onoverkomelijk. Verder was het in de ochtend en begin van de middag perfect weer, dus een prima wandeldag!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2024, 08:46 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5068
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Gisteravond Akkrum yn 't Ljocht gewandeld. Zou 7km zijn, maar het waren elastieken kilometers. Helemaal geen probleem. Door en rond het dorp waren veel lichtjes en lichteffecten. Ook een 12 tal muziekoptredens in verschillende locaties, er was zelfs een spookhuis :rofl:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2024, 19:17 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4304
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Bertus is zaterdag samen met een wandelmaat naar Ugchelen geweest om daar de 6e Midden Veluwe Wandeltocht te gaan lopen. Het bleek een mooie 20 km lange tocht te zijn, die vooral door het bos ging. De route was opgezet in 2 lussen met een rustgelegenheid op de start en finishlocatie. Het was op beide lussen zichtbaar dat er momenteel veel in het bos gewerkt wordt. Er was veel houtopslag. Voor de foto's kan je hier klikken: https://myalbum.com/album/vUXAdbMowRet/ ... 5f513e7413


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2024, 20:45 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4304
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Bertus heeft gisteren in Soest weer een Soptocht gelopen, en hier is dan eindelijk zijn album. Ik had er deze keer wat meer tijd voor nodig omdat ik niet zo lekker was. Maar de wandelaars hadden gisteren een mooie wandeldag. De route was mooi, het weer was mooi en het gezelschap was gezellig. Voor de foto's klik maar hier: https://myalbum.com/album/Fpb7fye7YbR2/ ... 3c86e42bf6


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2024, 08:50 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 22 Mrt 2005, 16:02
Berichten: 423
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 71
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: 30-A-979
Kilometers gelopen: heel veel
Aantal N4D volbracht: 24+
Volgende wandeltocht: Weet ik nog niet
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
Truitje schreef:
Bertus heeft gisteren in Soest weer een Soptocht gelopen, en hier is dan eindelijk zijn album. Ik had er deze keer wat meer tijd voor nodig omdat ik niet zo lekker was. Maar de wandelaars hadden gisteren een mooie wandeldag. De route was mooi, het weer was mooi en het gezelschap was gezellig. Voor de foto's klik maar hier: https://myalbum.com/album/Fpb7fye7YbR2/ ... 3c86e42bf6

Mooie foto,s truitje. :vague:

_________________
Als je achteruit loopt, kom je nooit vooruit.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2024, 09:43 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6090
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
opaMartin schreef:
Truitje schreef:
Bertus heeft gisteren in Soest weer een Soptocht gelopen, en hier is dan eindelijk zijn album. Ik had er deze keer wat meer tijd voor nodig omdat ik niet zo lekker was. Maar de wandelaars hadden gisteren een mooie wandeldag. De route was mooi, het weer was mooi en het gezelschap was gezellig. Voor de foto's klik maar hier: https://myalbum.com/album/Fpb7fye7YbR2/ ... 3c86e42bf6

Mooie foto,s truitje. :vague:

Mooie foto's Bertus! ;-) (en Truitje) :vague:

Vooral die foto van die 2 MLD vliegtuigen (speciaal voor ons gemaakt?) de Breguet Atlantic (vooraan) en de Neptune. =D>
W. was in z'n begintijd bij de K.M. bij het squadron van de Neptune geplaatst (heel lang geleden, zucht . . .).


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2024, 18:43 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 Feb 2007, 19:59
Berichten: 4191
Woonplaats: Den Helder
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 119558
Aantal N4D volbracht: 9
Volgende wandeltocht: 9 mei: iets op Texel
Kennedymarsen volbracht: 20
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Mood: Vrolijk
Vanmorgen om 7:30 uur uit huis vertrokken voor de volgende etappe van het Groot Friesland Pad. Vandaag van Sneek naar Akkrum, van station naar station 18,8 km.
Om 9:45 uur stap ik, na 2 verwarmde bussen en 1 verwarmde trein in Sneek de nog frisse ochtend in. Wel blauwe lucht en stralende zon, maar ook behoorlijk wat wind, waardoor het kouder aanvoelt.
De eerste 4 km gingen door Sneek, dus nog weinig last van de wind. De volgende 13 km gingen oostwaarts, dus wind tegen en altijd langs water. Soms links, soms rechts en ook aan weerskanten in een verder vrijwel leeg landschap dat heel toepasselijk Lege Geaer heet. Wel heel veel ganzen, eenden, reigers en andere vogels gezien. Verder heel veel ontluikend en bloeiend groen. In tegenstelling tot de vorige etappes voornamelijk verharde dijken en fietspaden, dus droge voeten vandaag.
Onderweg stonden hier en daar wel bankjes en picknick tafels, maar slechts 2 x even gezeten(4,5 km en 12 km) omdat ik daar min of meer uit de wind mijn meegenomen hete koffie kon drinken.
De laatste 2 km liep ik weer beschut, in Akkrum en ik arriveerde mooi op tijd op het station om de trein van 14:43 uur naar Leeuwarden te halen. In Leeuwarden overstappen naar de bus over de Afsluitdijk en in Den Oever overstappen in de bus naar Den Helder waar ik 16:45 uur weer uitstapte.
Precies 10 uur nadat ik vanmorgen de deur uitstapte schoof ik weer naar binnen.

Voorlopig is dit de laatste etappe die ik in een dag met het OV doe. Vanaf hier voert de route door Friese en Drentse gebieden waar eigenlijk alleen bushaltes zijn waarvan ook nog een aantal voor belbussen (dus uur van te voren bellen of anders uur wachten bij bushaltepaal).

_________________
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2024, 00:24 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 14 Apr 2009, 18:11
Berichten: 2097
Woonplaats: Tilburg
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 26.000+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Truitje schreef:
Bertus is zaterdag samen met een wandelmaat naar Ugchelen geweest om daar de 6e Midden Veluwe Wandeltocht te gaan lopen. Het bleek een mooie 20 km lange tocht te zijn, die vooral door het bos ging. De route was opgezet in 2 lussen met een rustgelegenheid op de start en finishlocatie. Het was op beide lussen zichtbaar dat er momenteel veel in het bos gewerkt wordt. Er was veel houtopslag. Voor de foto's kan je hier klikken: https://myalbum.com/album/vUXAdbMowRet/ ... 5f513e7413

Weer mooie foto's van een voor mij vertrouwde omgeving! Ik zie veel bekende stukken, ook stukjes van de Vierdaagse daar. Het is deze maand al weer tien jaar geleden dat wij uit Apeldoorn zijn vertrokken en terug verhuisd naar Tilburg. Waar blijft de tijd?

_________________
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde (zelf bedacht)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2024, 20:17 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6741
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
9 maart: van Delft (station) naar Rotterdam (centraal station), 27 km
De vorige keer ben ik geëindigd in Delft, na een grachten-en singelrondje om het centrum van Delft heen.

Vanaf het station loop ik al snel langs de Buitenwatersloot, dit is een voortzetting van de Binnenwatersloot die door het centrum van Delft loopt.
Zowel het water als het naastliggende straatje (erg leuk om hier te lopen) hebben dezelfde naam. Het betreft hier echter geen sloot maar een kanaal en dit kanaal loopt van Delft naar Den Hoorn. Daarna heet het kanaal Gaag en langs de Gaag bereik ik Schipluiden.
Ik volg de route van de Camino des Pays-Bas, net als de vorige keer is dit niet de meest fraaie route. De Camino kiest toch wel vaak voor doorgaande wegen en volgt niet altijd de meest veilige route. Waarom zou je naast een (drukke) autoweg lopen terwijl aan de andere kant van het kanaal een fraai voetpad loopt?

Bij een Pelgrimstocht hoort een rondje om de kerk en dat gebeurt enkele keren.
Ik volg na Schipluiden het ruim 4 km lange Sint Maartensrechtpad, steek de A4 over en belandt in het Abtwoudse bos. Ook hier: de route gaat hier grotendeels omheen in plaats van er dwars doorheen.
Ik pas de route aan als ik een mooier alternatief zie.
Uiteindelijk bereik ik de Schie, wat onderdeel uitmaakt van het Rijn-Schiekanaal. Ik besluit om vanaf hier niet verder te gaan over de Camino, maar mijn weg langs het kanaal te volgen.

Via de Kandelaarbrug steek ik de Schie over en blijf dan links van de Schie lopen.
In Overschie krijgt het kanaal de naam Delftse Schie en in Delfshaven wordt het Delfshavense Schie. Deze laatste mondt uit in de Nieuwe Maas in Rotterdam. Ik wandel tot de Nieuwe Maas, loop langs de Euromast en een stukje langs de altijd bedrijvige Nieuwe Maas. Ik geniet van alles wat zich op en rond het water beweegt. Ter hoogte van de Erasmusbrug (mijn beoogde eindpunt voor vandaag) besluit ik om verder te lopen naar het Rotterdamse centraal station.

Het is de gehele dag heerlijk wandelweer geweest, met veel zon en weinig wind. Ik vind het nog wel wat frisjes voor een buitenrust.

De volgende keer wandel ik via het Erasmuspad van de Nieuwe Maas naar de Oude Maas om verder te lopen langs de Oude Maas.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2024, 02:50 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4304
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Bertus heeft zaterdag de laatste WS78 tocht van dit seizoen gelopen. Vanuit Driebergen-Rijsenburg de Kromme Rijn net even anders tocht. Er kon verhard gelopen, maar onverharde paden waren er ook genoeg te vinden, net als de nodige modderpaden, maar de WS78 had deze keer ook een moddervrij alternatief. De route kwam langs verschillende buitenplaatsen en kastelen, dus er was genoeg te zien. Voor het album van deze tocht kan je hier kijken: https://myalbum.com/album/BFkf9BRVJg8e/ ... 4468fe0e7a


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2024, 23:20 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 22 Mei 2015, 22:10
Berichten: 173
Woonplaats: Eindhoven
Leeftijd: 36
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: wel wat
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 15
Aantal 11 steden gelopen: 3
Merk wandelschoenen: Hanwag
Bedankt voor alle succeswensen, ik heb ze met me meegenomen tijdens de Waterpoortloop!

De tocht ging vlot van start van Ooltgensplaat richting Oude Tonge. Voordat we de Philipsdam bereikten liep het deelnemersveld al iets uit elkaar, en kreeg ik het voor elkaar om een afslag te missen, met 1 andere wandelaar die vrolijk achter mij aan liep. Gelukkig hadden we dat binnen een paar honderd meter door. Over de dam lopen blijft een indrukwekkende gewaarwording, waar we onder andere ook vlak langs de windmolens liepen (dat gebeurde nog vaker in deze tocht). Ik kreeg net een slaapdipje, toen we van het asfalt een grasdijk op gingen, en daar moet ik in het donker zo bij opletten dat ik meteen weer wakker was. In Zeeland wachtte ons nog een leuke verrassing: een groep schapen, inclusief lammetjes die onder een viaduct lagen. Met zonsopgang het kanaal over naar het westen van Brabant, en toen waren we al redelijk snel bij de grote rust in De Heen. We liepen door de Dintelse Gorzen, en langs Dinteloord. Ergens in deze kilometers had ik nog een aardige slaapdip, maar als je gewoon door blijft lopen, trekt die vanzelf weer weg... Bij fort Sabina was de volgende grote rust, op 60 km. Vervolgens gingen we langs fort De Hel naar Willemstad, waar we een rondje over de vestingwal liepen. Een heel mooi plaatsje, al wilde ik op dat moment vooral heel graag bij de volgende rust zijn. We hadden nog een stukje bos na Willemstad met een hoop omgevallen bomen, zodat er nog wat te klauteren was, en daarna richting de Volkeraksluizen weer naar Goeree Overflakkee. Er was nog een erg lange rechte weg tegen het einde, maar ik rook de finish toen al, dus ik kon het hebben. Uiteindelijk was ik na 19 uur en 20 minuten weer binnen.
Het was een mooie tocht, en goed verzorgd.


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6609 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.