Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 02 Mei 2024, 18:17

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel: Re: Waar was Davy?
BerichtGeplaatst: 28 Jul 2011, 07:13 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Jul 2007, 06:43
Berichten: 418
Woonplaats: Slijk Ewijk
Leeftijd: 55
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ??
Aantal N4D volbracht: eeh
Volgende wandeltocht: nijmegen!
100+ wandelingen: 5
Merk wandelschoenen: Meindle
Cornelia schreef:
Weer wat nieuws over Davy.

Wat is dat toch hartverwarmend dat er door zovelen met Davy meegeleefd wordt. En dat liedje wat er voor hem gemaakt is. Helemaal te gek. Ik kreeg er tranen van in mijn ogen. Zou je mij eens duidelijk willen maken hoe dit tot stand gekomen is en wie dit gemaakt en gezongen heeft, want daar snap ik niet zoveel van. Misschien kun jij mij dit duidelijk maken, zodat wij misschien naar de verantwoordelijke persoon of personen kunnen reageren met een bedankje. Davy woont nog steeds gewoon lekker bij ons thuis!!

Ben weer in het bezit van het adres. Wie Davy en de fam een kaartje wil sturen even een PBtje of een mailtje.

Voor meer info over het lied: weet iemand daar meer van en kan de fam. helpen!

Schijnbaar zit Chielie dus achter het lied! kijk hier maar naar onze mail wisseling:
Pieter,

ik ben, samen met mijn band, de maker, want zanger, tekst- en melodielijnschrijver van ‘Take two seconds’.

We hebben het nummer vlak voor de 4Daagse op Soundcloud gezet zodat Davy en zijn ouders erbij zouden kunnen. Mijn bedoeling was Davy zelf een printout van de pagina te overhandigen zodat hij zou weten waar het stond. Maar dat ging dus niet door omdat hij afwezig was.

Davy mag van ons alle kopieën hebben die hij wil hebben. Hij en zijn ouders kunnen ons bereiken via http://www.zat.nu/ en de daarop weergegeven e-mail adressen.

Ik zal, zodra mijn registratie ervoor door de admins is goedgekeurd, deze info ook nog op het Walkers4Walkers-forum plaatsen.

Met groeten,

-----------------------------------------------------------

Chielie
lead vocalist
t +31 (0) 630646049
info@zat.nu
http://www.zat.nu/

----------------------------------------------------------



From: Broek, Pieter van den
Sent: Thursday, July 28, 2011 8:22 AM
To: michiel.vanreenen@gmail.com
Subject: lied voor Davy

Chiel,



Had je misschien al meegekregen, Davy was dus door vermoeidheid niet bij de 4daagse. Ik geloof dat jij betrokken bent bij het maken van dit lied, kun jij voor een kopie van de song zorgen dat hij die misschien kan krijgen, misschien zelf zelf geven?



Piet

_________________
http://www.slijkewijksestappers.nl

Tempus omnia vulnera sanat, cicatrices manent


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar was Davy?
BerichtGeplaatst: 28 Jul 2011, 21:21 
Ik ben, samen met 'mijn' band Zat, de maker, want zanger, tekst- en melodielijnschrijver van ‘Take two seconds’.

We hebben het nummer vlak voor de 4Daagse op Soundcloud gezet zodat Davy en zijn ouders erbij zouden kunnen. Mijn bedoeling was Davy zelf een printout van de pagina te overhandigen zodat hij zou weten waar het stond. Maar dat ging dus niet door omdat hij afwezig was.

We zijn bereikbaar via (het gastenboek op) http://www.zat.nu/ en de daarop weergegeven e-mail adressen - en het commentaarmechanisme op Soundcloud.

We overwegen een YouTube-versie met soort-van-clip.


Omhoog
   
 
 Titel: Re: Waar was Davy?
BerichtGeplaatst: 28 Jul 2011, 21:39 
Offline
siteadmin
siteadmin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 15 Jul 2005, 22:30
Berichten: 464
Woonplaats: @ localhost
Leeftijd: 50
Loopnummer 2024: 007
Kilometers gelopen: 290
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Chielie schreef:
Ik ben, samen met 'mijn' band Zat, de maker, want zanger, tekst- en melodielijnschrijver van ‘Take two seconds’.

We hebben het nummer vlak voor de 4Daagse op Soundcloud gezet zodat Davy en zijn ouders erbij zouden kunnen. Mijn bedoeling was Davy zelf een printout van de pagina te overhandigen zodat hij zou weten waar het stond. Maar dat ging dus niet door omdat hij afwezig was.

We zijn bereikbaar via (het gastenboek op) http://www.zat.nu/ en de daarop weergegeven e-mail adressen - en het commentaarmechanisme op Soundcloud.

We overwegen een YouTube-versie met soort-van-clip.


Hey, bekend gezicht! Welkom op ons forum!

_________________
= Verwarrend eenvoudig=


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waar was Davy?
BerichtGeplaatst: 28 Jul 2011, 22:12 
Dankuwel!


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.