Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 09:31

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 253 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Gelijkwaardigheid mannen/vrouwen
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2018, 14:51 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53
Berichten: 4724
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Spirit schreef:
footloose schreef:
Voy con Dios schreef:
Prachtdiscussie! In jaren niet zoveel "spirit" op dit forum gehad!
Liesie, ben het met je eens betreffende de behoefte aan feiten. En Spirit: trek de discussie alsjeblieft niet te breed.
Maar wat een vlam in de pijp hier jongens. Echt gaaf.

Ja, best leuk hè, de jongens tegen de meisjes?


Grappig overigens. Je zou verwachten dat vrouwen met hun emancipatiedrift toch juist gelijk aam mannen gesteld willen worden....
Of geldt dat alleen als er voordeel te behalen valt?


Tuurlijk alleen als er voordeel te behalen valt, willen wij vrouwen graag gelijke behandeling.
En wanneer daar geen voordeel bij te behalen valt ( b.v. geen keuzemogelijkheid meer tussen 40 km en 50 km bij de Vierdaagse), dan ga ik voor het wijzigen van de behandeling in: 50 km optioneel voor zowel mannen als vrouwen.
Voordeel voor de mannen: zij mogen kiezen
Voordeel voor de vrouwen: zij worden niet verplicht.

_________________
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Gelijkwaardigheid mannen/vrouwen
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2018, 14:57 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Mei 2010, 16:51
Berichten: 1520
Woonplaats: ergens in Drenthe
Leeftijd: 51
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: op schema
Aantal N4D volbracht: 14
Kennedymarsen volbracht: 5
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Friso schreef:
liesie73 schreef:
Om nu terug te komen op het wandelen. Als je ervoor kiest om meer te lopen dan je daadwerkelijk moet, heb je een bewuste keuze gemaakt. Een bewuste keuze werkt positief op motivatie en resultaat.


Dan heb ik een probleem voor de volgende 4 Daagse, qua motivatie en resultaat. Ik kan niet meer lopen dan wat ik "moet" lopen.


Maar dat is toch waar het om ging. Jij vergelijkt twee groepen die je niet kunt vergelijken, omdat het maken van een bewuste keuze versus het moeten invloed heeft op het eindresultaat. Jij vroeg mij naar een onderbouwing van dat gegeven, dat heb ik gedaan. Wat wil je nu nog meer?

Friso schreef:
De organisatie zegt ook, dat mannen en vrouwen even ver kunnen lopen. Maar de opmerking die daarna geschreven wordt, dat vrouwen er langer over zullen doen ... dat vind ik dan weer discriminerend. En veel vrouwen vallen daar niet over, want ze lopen 10 km minder. En de beloning is hetzelfde.


Dit zou inderdaad discriminerend (kunnen) zijn, als er bewijs wordt geleverd dat mannen en vrouwen dezelfde fysieke prestaties kunnen leveren in hetzelfde tijdsbestek.

Friso schreef:
Tijdens de edities dat ik de 4 daagse liep, ben ik regelmatig ingehaald door vrouwen met grote haast. (en ze hoefden niet naar de WC)


En dit is natuurlijk zo subjectief als de pest, want ik word ook regelmatig ingehaald door mannen. Of ze dan haast hebben weet ik niet, maar ik kan ze in ieder geval niet bijhouden.

_________________
Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!

Purper

http://www.wandelenenmeer.blogspot.com


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Gelijkwaardigheid mannen/vrouwen
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2018, 15:03 
Offline
W4W Freak
W4W Freak

Geregistreerd: 13 Jul 2016, 09:11
Berichten: 95
Leeftijd: 44
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
Voy con Dios schreef:
Spirit schreef:
footloose schreef:
Voy con Dios schreef:
Prachtdiscussie! In jaren niet zoveel "spirit" op dit forum gehad!
Liesie, ben het met je eens betreffende de behoefte aan feiten. En Spirit: trek de discussie alsjeblieft niet te breed.
Maar wat een vlam in de pijp hier jongens. Echt gaaf.

Ja, best leuk hè, de jongens tegen de meisjes?


Grappig overigens. Je zou verwachten dat vrouwen met hun emancipatiedrift toch juist gelijk aam mannen gesteld willen worden....
Of geldt dat alleen als er voordeel te behalen valt?


Tuurlijk alleen als er voordeel te behalen valt, willen wij vrouwen graag gelijke behandeling.
En wanneer daar geen voordeel bij te behalen valt ( b.v. geen keuzemogelijkheid meer tussen 40 km en 50 km bij de Vierdaagse), dan ga ik voor het wijzigen van de behandeling in: 50 km optioneel voor zowel mannen als vrouwen.
Voordeel voor de mannen: zij mogen kiezen
Voordeel voor de vrouwen: zij worden niet verplicht.


Weet alleen niet of de 40km dan niet te druk wordt.....dan klagen we daar weer over. Is nu al in 2 startgroepen en dan komt er nog meer bij.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Gelijkwaardigheid mannen/vrouwen
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2018, 15:15 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 29 Apr 2005, 15:36
Berichten: 851
Woonplaats: Alphen a/d Rijn
Leeftijd: 88
Aantal N4D volbracht: 57
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Vrolijk
Spirit schreef:
Jan Woordes schreef:
Waarom wordt op grond van het Wetboek van Strafrecht door Spirit geen aangifte gedaan bij de politie wegens ongelijke behandeling van mannen en vrouwen bij de Vierdaagse.
Het Openbaar Ministerie beslist of de aangifte tot een rechtsgang leidt.
In discussie treden met Vierdaagseorganisatie heeft geen zin.
Evenseens bij geen antwoord al aankondigen dat dan naar het College van de rechten van de mens stappen


Sorry dat je niet echt kundig bent onderlegd. Discriminatie ligt vast in de grondwet, niet in het wetboek van strafrecht. Aangifte kan op basis daarvan dan ook niet. Politie gaat niet over civiel recht. Daarvoor is het College juist bedoeld.


Discrimininatie is een strafbaar feit.
De omschrijving hiervan staat in artikel 90quater van het Wetboek van Strafrecht
Hier op het forum probeert je op alllerlei manieren je gelijk te halen
Heb de lef om aangifte bij de politie te doen wegens discrimininatie van de Vierdaagseorganisatie.
We weten dan zeker of je gelijk of ongelijk krijgt

_________________
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Gelijkwaardigheid mannen/vrouwen
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2018, 15:41 
Offline
W4W Freak
W4W Freak

Geregistreerd: 13 Jul 2016, 09:11
Berichten: 95
Leeftijd: 44
Afstand 2024: 50
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
Jan Woordes schreef:
Spirit schreef:
Jan Woordes schreef:
Waarom wordt op grond van het Wetboek van Strafrecht door Spirit geen aangifte gedaan bij de politie wegens ongelijke behandeling van mannen en vrouwen bij de Vierdaagse.
Het Openbaar Ministerie beslist of de aangifte tot een rechtsgang leidt.
In discussie treden met Vierdaagseorganisatie heeft geen zin.
Evenseens bij geen antwoord al aankondigen dat dan naar het College van de rechten van de mens stappen


Sorry dat je niet echt kundig bent onderlegd. Discriminatie ligt vast in de grondwet, niet in het wetboek van strafrecht. Aangifte kan op basis daarvan dan ook niet. Politie gaat niet over civiel recht. Daarvoor is het College juist bedoeld.


Discrimininatie is een strafbaar feit.
De omschrijving hiervan staat in artikel 90quater van het Wetboek van Strafrecht
Hier op het forum probeert je op alllerlei manieren je gelijk te halen
Heb de lef om aangifte bij de politie te doen wegens discrimininatie van de Vierdaagseorganisatie.
We weten dan zeker of je gelijk of ongelijk krijgt


In een beschaafd land als Nederland is het qua discriminatie (leeftijd, handicap, geslacht of ras) zo geregeld dat je 1. Eerst je klacht meldt bij de organisatie die het betreft 2. Als je er niet uitkomt je de klacht meldt bij het college voor rechten van de mens (Wet college voor rechten van de mens, per 01 oktober 2012 vastgesteld) 3. Er een advies volgt dat, indien niet wordt opgevolgd, ter toetsing bij de rechter wordt neergelegd.

Ik probeer geenszins op allerlei wijzes mijn gelijk te halen. Ik deel mijn standpunt mee en probeer dat te onderbouwen. Vervolgens vinden een heleboel mensen daar wat van. Maar ik beperk het niet (zoals de meesten) tot wat roepen in de ruimte, ik neem ook actie. Vandaar dat ik met stap 1 zoals hierboven beschreven ben begonnen. En heb mijn grieven bij de organisatie, goed onderbouwd, neergelegd. Nu wacht ik op hun reactie. Hopelijk zijn stap 2 en 3 vervolgens niet nodig. En zowel dan zal ik die nemen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Gelijkwaardigheid mannen/vrouwen
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2018, 16:10 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1845
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Spirit schreef:
Grappig overigens. Je zou verwachten dat vrouwen met hun emancipatiedrift toch juist gelijk aam mannen gesteld willen worden....

Ik krijg steeds meer de indruk dat je een gloeiende hekel aan vrouwen hebt. Wat is er gebeurd?


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Gelijkwaardigheid mannen/vrouwen
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2018, 16:31 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Mei 2010, 16:51
Berichten: 1520
Woonplaats: ergens in Drenthe
Leeftijd: 51
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: op schema
Aantal N4D volbracht: 14
Kennedymarsen volbracht: 5
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Spirit schreef:
In een beschaafd land als Nederland is het qua discriminatie (leeftijd, handicap, geslacht of ras) zo geregeld dat je 1. Eerst je klacht meldt bij de organisatie die het betreft 2. Als je er niet uitkomt je de klacht meldt bij het college voor rechten van de mens (Wet college voor rechten van de mens, per 01 oktober 2012 vastgesteld) 3. Er een advies volgt dat, indien niet wordt opgevolgd, ter toetsing bij de rechter wordt neergelegd.

Ik probeer geenszins op allerlei wijzes mijn gelijk te halen. Ik deel mijn standpunt mee en probeer dat te onderbouwen. Vervolgens vinden een heleboel mensen daar wat van. Maar ik beperk het niet (zoals de meesten) tot wat roepen in de ruimte, ik neem ook actie. Vandaar dat ik met stap 1 zoals hierboven beschreven ben begonnen. En heb mijn grieven bij de organisatie, goed onderbouwd, neergelegd. Nu wacht ik op hun reactie. Hopelijk zijn stap 2 en 3 vervolgens niet nodig. En zowel dan zal ik die nemen.


Zoals al eerder gezegd heb ik er enorm respect voor dat je actie onderneemt om datgene wat je dwars zit aanhangig te maken. Dat respect blijf je ook behouden. Ik heb wel twijfels over jouw "goed onderbouwde" grieven. Daar heb ik vragen over gesteld. Daar heb je tot nu toe nog geen enkele keer op gereageerd, behalve dan dat je de bal hebt teruggekaatst.

Wel vraag ik mij, net als Footloose, af wat vrouwen (of misschien wel alle mensen) jou hebben aangedaan. Je komt zeer neerbuigend over: "Sorry dat je niet echt kundig onderlegd bent." "Ja, Spirit, je hebt gelijk. Dank je Loopmans." "Grappig overigens. Je zou verwachten dat vrouwen met hun emancipatiedrift toch juist gelijk aam mannen gesteld willen worden.... Of geldt dat alleen als er voordeel te behalen valt?" "Tot nu blijft het echter wat steken op “hormonale kwesties” en ......"

Ik heb je al eerder de tip gegeven om eens kritisch te kijken naar jouw eigen manier van communiceren/formuleren, dan verwacht ik dat je veel meer bereikt en dat lijkt me toch in jouw eigen voordeel.

_________________
Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!

Purper

http://www.wandelenenmeer.blogspot.com


Laatst gewijzigd door liesie73 op 17 Aug 2018, 16:32, in totaal 2 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Gelijkwaardigheid mannen/vrouwen
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2018, 16:31 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Jan 2011, 19:47
Berichten: 643
Woonplaats: rijkevoort
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 35.000
Aantal N4D volbracht: 35
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: meindl...en andere
Mood: Gewoon
footloose schreef:
Spirit schreef:
Grappig overigens. Je zou verwachten dat vrouwen met hun emancipatiedrift toch juist gelijk aam mannen gesteld willen worden....

Ik krijg steeds meer de indruk dat je een gloeiende hekel aan vrouwen hebt. Wat is er gebeurd?


Hij wil gewoon zn gelijk halen


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Gelijkwaardigheid mannen/vrouwen
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2018, 16:39 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6691
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Ik loop de Vierdaagse vanaf mijn 19e jaar. Moest direct 50 km lopen en had daar de grootst mogelijke moeite mee.
Ik heb het nooit eerlijk gevonden dat ik, als man zijnde , verplicht de 50 km moest lopen en dat vrouwen van mijn leeftijd 10 km minder mochten lopen.
Ik ben zelfs gestopt met meedoen aan dit evenement omdat ik niet langer de 50 km wilde lopen. Ik wilde pas weer meedoen in het jaar waarin mijn reglementaire afstand 40 km zou zijn (2007)

Het is daarna iets anders "gelopen":
Ik liep toch nog 1 x mee op de 50 km (2006)
In 2007 had ik een auto-ongeluk, waardoor ik pas in 2009 weer kon meedoen (1e keer 40 km)
In 2015 heb ik vrijwillig voor de 50 km gekozen en in 2016 heb ik vrijwillig voor de 55 km gekozen en daarna ben ik op de 50 km gebleven , terwijl ik vanaf 2017 op de 30 km zou mogen meedoen.
Ik loop makkelijker dan ooit. Louise heeft gelijk: als je vrijwillig kiest voor een hogere afstand dan de verplichte afstand dan ligt je motivatie hoger en kies je de afstand die je het beste bij je vindt passen. In mijn geval heb ik meer uitdaging bij de 50 km dan bij de andere afstanden.

Ik zeg: verplichte afstanden mogen van mij komen te vervallen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Gelijkwaardigheid mannen/vrouwen
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2018, 18:00 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Jan 2011, 19:47
Berichten: 643
Woonplaats: rijkevoort
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 35.000
Aantal N4D volbracht: 35
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: meindl...en andere
Mood: Gewoon
Valt me nog mee dat er nog geen discussie is over dat vrouwen van boven de 30 makkelijk de 40 kunnen lopen


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Gelijkwaardigheid mannen/vrouwen
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2018, 18:15 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11203
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
julia55 schreef:
Valt me nog mee dat er nog geen discussie is over dat vrouwen van boven de 30 makkelijk de 40 kunnen lopen

Tijdens de 4daagse lopen vrouwen van boven de 30 toch 40 km.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Gelijkwaardigheid mannen/vrouwen
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2018, 18:30 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4773
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Friso schreef:
liesie73 schreef:
Overigens ben ik op zoek naar "echte" feiten. Een feit is namelijk iets wat gecontroleerd kan worden en waar of niet waar blijkt te zijn. In de hele discussie wordt gespeeld op sentimenten en gevoelens en worden uitspraken van één persoon toegekend aan een hele groep. Ik neem dan ook geen stelling in op dit moment, omdat ik simpelweg onvoldoende kennis heb van deze materie. Overtuig mij maar eens met feiten die ik kan staven en niet met allerlei "emotionele feiten".


Het gaat niet om het niet kunnen, het gaat meer om het niet willen.(volgens mij)

In 2018 hadden er 1304 vrouwen zich aangemeld voor de 50 KM, 87,11% haalden de finish. Bij de mannen hadden er 7.096 voor de 50 KM aangemeld, 87,16% van de mannen haalden de finish.
[bron: statistieken, 4 daagse van Nijmegen 2018]

Het was anders geweest, als er minder dan 50% van de "50km vrouwen" de finish had gehaald. Dan had je kunnen zeggen dat vrouwen niet geschikt zijn voor de 50KM, voor welke reden dan ook. Maar dat gaat dus niet op.


Ik zou zeggen: kijk ook eens naar de uitvalpercentages op de 40 km. (zelfde bron)
Van de mannen op de 40 km (dus tot 18 jaar en boven de 50) viel maar 4% uit.
Van de vrouwen op de 40 km (dus inclusief die jonge gezonde blommen van 26 jaar) viel bijna 9% uit.
Misschien zou je hier heel voorzichtig uit kunnen concluderen dat de 40 km voor mannen toch wel een ietsepietsie gemakkelijker is, zelfs als het alleen "jonkies" en "oudjes" betreft........ ;-)

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Gelijkwaardigheid mannen/vrouwen
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2018, 18:50 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4773
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Bosso schreef:

Maar dit is toch al eens gedaan? Ene Taeke Taekema (ik weet niet of dat die hockeyfiguur is) heeft er jaren geleden ook al eens een hoop stennis om gemaakt dat zijn vrouw 't 4 Daagse Kruisje kreeg en hij (ook 4 X 40km) niet.

Is een poos een hele rel in 't nieuws geweest, maar na een jaar doodgebloed.



Dit is niet doodgebloed.
Naar aanleiding hiervan is het diplomalopen afgeschaft.
Dezelfde afstand lopen en een andere beloning (diploma of medaille) krijgen, kan hierdoor niet meer.
Iedereen die reglementair loopt en finisht krijgt tegenwoordig een medaille.

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Gelijkwaardigheid mannen/vrouwen
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2018, 18:52 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11203
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Danyell schreef:
Bosso schreef:

Maar dit is toch al eens gedaan? Ene Taeke Taekema (ik weet niet of dat die hockeyfiguur is) heeft er jaren geleden ook al eens een hoop stennis om gemaakt dat zijn vrouw 't 4 Daagse Kruisje kreeg en hij (ook 4 X 40km) niet.

Is een poos een hele rel in 't nieuws geweest, maar na een jaar doodgebloed.



Dit is niet doodgebloed.
Naar aanleiding hiervan is het diplomalopen afgeschaft.
Dezelfde afstand lopen en een andere beloning (diploma of medaille) krijgen, kan hierdoor niet meer.
Iedereen die reglementair loopt en finisht krijgt tegenwoordig een medaille.

En de leeftijd dat vrouwen naar de 30 km. mogen is opgeschroeft tot het jaar waarin ze 60 worden.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Gelijkwaardigheid mannen/vrouwen
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2018, 19:01 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53
Berichten: 4724
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
julia55 schreef:
footloose schreef:
Spirit schreef:
Grappig overigens. Je zou verwachten dat vrouwen met hun emancipatiedrift toch juist gelijk aam mannen gesteld willen worden....

Ik krijg steeds meer de indruk dat je een gloeiende hekel aan vrouwen hebt. Wat is er gebeurd?


Hij wil gewoon zn gelijk halen


Nu doen jullie Spirit tekort vind ik. Zijn taal is provocerend; dat maakt het juist leuk. Kijk eens naar dit topic en wat het los maakt! Jan Woordes terug op het forum. Onze Motherator Danyell, die zich serieus mengt in de discussie. Pagina's lange meningen over en weer binnen één dag. Zijn gelijk heeft Spirit nog niet gehaald, maar wel velen betrokken bij een gedachtenwisseling over een leuk wandelonderwerp.
Okee, c'est le ton qui fait la musique. Spirit: you rock! Samen met Friso heb je het forum lekker opgeschud. :-)

_________________
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 253 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.