Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 13:43

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 186 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Santiago aan het Wad
BerichtGeplaatst: 18 Apr 2018, 14:35 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6686
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
:marche:
zaterdag van Zevenhuizen naar Waddinxveen (41 km)
maandag van Waddinxveen naar Zoetermeer (26 km)
vandaag van Zoetermeer naar Den Haag (24 km).


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Santiago aan het Wad
BerichtGeplaatst: 19 Apr 2018, 19:14 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6686
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
De afgelopen maand heb ik wat minder lekker gelopen. Ik heb ook minder ver en minder vaak gelopen dan eerst de bedoeling was.

14 april, van Zevenhuizen naar Waddinxveen, 41 km
Ik wil vandaag 35 km lopen. Mocht het ook vandaag niet echt lekker gaan dan kan ik inkorten.
Ik verruil nu definitief mijn NB schoenen voor MBT schoenen die ik in Nijmegen voor het laatst op een grotere afstand heb gedragen. De NB schoenen zijn eigenlijk versleten en rijp voor de afvalbak. (inmiddels in beland!)
Hoewel het voor mij heel goed mogelijk is om met OV naar Zevenhuizen te reizen, wil Marianne me toch daar heen brengen met de auto, met nog geen 20 minuten reistijd.
De 1e 6 km van de wandeling gaan vrijwel geheel in 1 rechte lijn naar Waddinxveen, eerst onder de spoorlijn en de A12 door. Het is een weg zonder vrijliggend fiets- en/of voetpad, geen drukke weg maar ik vind het toch niet prettig lopen hier.

Vanuit Waddinxveen gaat de route al snel door een mooi en rustig natuurgebied, de Bloemendaalse polder. Er zijn hier veel slootjes en in iedere sloot en soms ook op de paden zijn zwanen te vinden.
Het is hier prima lopen en uiteindelijk beland ik, na wederom de A12 onderdoor gelopen te zijn, in de wijk Bloemendaal in Gouda.
Omdat ik niet weet of ik vandaag onderweg horeca zal tegenkomen, besluit ik in het plaatselijke winkelcentrum op onderzoek uit te gaan. Ik tref hier een mooie gelegenheid om koffie te drinken. Ik heb dan ongeveer 11 km gewandeld.
De zon probeert door te komen maar breekt niet echt door en er lijkt zelfs een buitje op komst maar dat blijft bij een dreiging.

Na deze korte break wandel ik al vlot Gouda uit en komen de Reeuwijkse Plassen snel dichterbij.
Ik loop dwars door het plassengebied, passeer Sluipwijk en kom wandelaars tegen die, naar later zal blijken, meedoen aan de Schoonhovense Wandeldag. Vermoedelijk zijn het 40 en 50 km lopers .
Er lopen ook wandelaars met een LAW- routegids, ik vermoed het Pelgrimspad.
In Oukoop vraagt een oude dame op de fiets naar de weg. Op een briefje laat ze zien waar ze heen moet. Ik ben hier niet bekend maar herken wel de straatnaam: blijkt de straat te zijn waar ik net vandaan gekomen ben. Opgelucht fietst de dame verder.

Een smal onverhard pad volgt (Kippenkade). Na de Kippenkade volgt eerst een graspad die onder de A12 doorgaat en dan kom ik op een (gras) dijk en zie ik markeringen van het Pelgrimspad.
Het Pelgrimspad buigt naar rechts en ik ga linksaf.
Er staat ook een markering van het gloednieuwe (of oude) Romeinse Limespad. Ik volg dit pad een aantal kilometers. De Limes route voert langs de Oude Rijn en daar loop ik nu ook langs. Tot Bodegraven volg ik deze rivier. In Bodegraven heb ik een rust en scoor een stempel in een boekenwinkel. De verkoopster wil wel weten wat ik aan het doen ben en waarom.
Het laatste deel is poldergebied en hier loop ik verkeerd als ik even niet goed oplet, 1,3 km extra op de teller.
Ik was van plan om tot Boskoop te lopen. Het gaat echter zo lekker en tijd is geen belemmering en dus wandel ik door tot Waddinxveen, 4 km verderop. Daar was ik vandaag ook al na 6 km, ik heb dus vandaag (iets meer dan) een rondje gelopen.
Voor Marianne iets dichterbij als ze mij komt ophalen.

16 april, van Waddinxveen naar Zoetermeer, 26 km
Met de trein naar Waddinxveen en van daaruit start ik direct met de wandeling. Net als bij de aanlooproute naar Waddinxveen toe, is ook de uitgaande route niet bepaald fraai om te lopen. Het betreft wederom een redelijk smalle weg waar alle verkeer mogelijk is en als voetganger loop je dan ook over de weg. Geen probleem als het niet druk is en dat is het ook niet echt, toch vind ik het best wel irritant en is het goed opletten of het andere verkeer jou wel in de gaten heeft.
Natuurlijk gaat dat goed en na een paar kilometer word ik beloond met fraaie paden dwars door de polder, enkel begaanbaar voor voetgangers en fietsers, hoewel die ene auto......

Na 5 km banjeren door de polder kom ik in mijn eigen woonplaats aan. Wel helemaal aan de andere kant, in 1 van Zoetermeers nieuwste wijken: Oosterheem.
Ik hoop hier ergens een bak koffie te kunnen scoren maar dat blijkt een lastige opgave. Het is op dit vroege tijdstip niet mogelijk om een geopende horeca te vinden, ook niet in het winkelcentrum.
Ik besluit om dan maar een rust te zoeken op een bankje, als ik die tegenkom. Dat gebeurt al snel. Ik nader het Plassengebied in Zoetermeer en bij de 1e plas is het al raak: een mooi bankje met uitzicht op de Benthuizerplas met 100-en (1000-en?) vogels die er flink op los kwetteren. Ik heb een korte rust want ik hoop verderop toch nog een horecagelegenheid van de binnenkant te zien. Ik loop om de volgende plas heen en bij de 3e plas (Zoetermeerse plas) is het restaurant wat aan het water ligt, wel geopend: en dan is er.....koffie!!!

Ik ben nu nog steeds routes aan het lopen die uitgezet zijn door de Haagse regio van het Nederlands Genootschap van St. Jacob.
Die routes zijn inmiddels al door een aantal Pelgrims gelopen. Doordat ik een aantal weken me minder fit heb gevoeld heb ik een aantal keren verstek moeten laten gaan.
De uitgezette route gaat verder naar Leiden, maar ik kies hier mijn eigen route terug naar Delft, daar waar ik ben afgeweken van de originele Jacobsroute.
Vandaag ga ik niet tot Delft, maar tot mijn eigen huis. Ik kies voor een mooie en rustige route langs de Meerpolder, over het Groene Hart Pad en loop dan ook langs het nieuwe huis van mijn oudste zoon en zijn vriendin. (beiden niet thuis, maar aan het werk in Leiden).
De laatste kilometers gaan door de wijk Meerzicht en via de Nelson Mandela brug (overdekt fietspad wat over de snelweg en het spoor gaat) kom ik in mijn eigen wijk Rokkeveen, 1 van de grootste wijken van Zoetermeer met meer dan 23.000 inwoners!!
Een dag later loop ik naar een Jacobskerk in Zoetermeer. De kerk is geopend en er wordt gerepeteerd, ik wil niet storen. Ik bel aan bij de naastgelegen pastorie, is eigenlijk gesloten maar ik word toch binnengelaten. Ik krijg een stempel in mijn paspoort en de dame biedt me koffie aan en natuurlijk raken we in gesprek. De dame vertelde dat ze vorige week ook al Pelgrims had gezien en een stempel in hun paspoort had geplaatst. Dat wist ik, want ik had de verslagen gelezen en zodoende wist ik ook dat ik hier een mooi stempel kon krijgen.

18 april, van Zoetermeer naar Den Haag, 24 km
Vandaag ga ik vanuit huis een wandeling maken, ik volg 1 van mijn favoriete routes en dat is over het Groene Hart Pad naar Delft. Het Groene Hart Pad gaat dwars door bosgebieden heen maar ik kies vandaag voor een harde ondergrond en dat houdt in dat ik de fietspaden volg naar Delft. Is zeker ook niet verkeerd. Het zijn vrij rustige fietspaden. Via Pijnacker kom ik in Delft en hier aangekomen besluit ik om even contact op te nemen met een vriend van me, die in Delft woont.
Hij is al een tijdje ziek thuis t.g.v. een ernstige ziekte (kanker) maar is, na behandeling, wel genezen verklaard. In een later stadium zijn echter hormoontekorten geconstateerd die nu weer aangevuld moeten worden. De hormoontekorten leiden tot ernstige vermoeidheid en om die reden ziet hij het nu niet zitten dat ik langskom, begrijpelijk.
Ik pak nu een rust in het centrum van Delft. Hier ben ik tevens weer aanbeland op de oude Jacobsweg die ik al vanaf Sluis (Zeeuws Vlaanderen) aan het volgen ben. De laatste 100 km waren door de Haagse regio van het genootschap uitgezet.
Vanaf Delft gaat het langs de Vliet over een Jaagpad, dit is een voormalige trekschuitroute waar ik al vaker langs ben gelopen maar dan aan de andere kant van het kanaal. Ik zie nu alles vanuit een ander perspectief, ook leuk en zeker verrassend. Via Rijswijk (nog steeds langs de Vliet) en Voorburg (Vliet gaat rechtdoor, ik buig af langs een ander kanaal) gaat het richting Den Haag. Heerlijk in het zonnetje lopen en alsmaar met het water aan de rechterkant. Ik kom in enkele oude "volkse" wijken zoals Laakkwartier en de Schilderswijk (Hoefkade). Hier is altijd wel iets te beleven. Ik kom ook langs de Haagse Hogeschool en het station Den Haag Hollandse Spoor. Hier zijn veel mensen op de been en er zijn veel gezellige terrassen die met dit fraaie weer allemaal bezet zijn.

Ik had van te voren niet de route bekeken, ik weet alleen dat het eindpunt bij het Centraal Station in Den Haag is. Het eigenlijke eindpunt van de route is de Sint Jacobskerk in het centrum, maar ik wil ook nog thuis zien te komen dus dan is het handig wanneer ik tot het station doorloop.
Ik kom nog langs enkele bezienswaardigheden waaronder Paleis Noordeinde. Hier tegenover staat een beeld ter nagedachtenis aan Koningin Wilhelmina. Er staat hier geschreven: "Eenzaam, maar niet alleen" waar ken ik dat toch van?
Ik passeer de Jacobus de Meerdere Kerk, nee ik ga toch maar even naar binnen. Er is een eucharistieviering bezig en ondertussen kijk ik rond of er hier gestempeld kan worden. Niet dus, dan maar de dienst niet verder storen voor een stempel. Over het Lange Voorhout, het Korte Voorhout en via het Koekamp bereik ik het Centraal Station.

Ik vind het welletjes voor vandaag, ik wil alleen nog wel een stempel zien te scoren. Het V.V.V. is 800 meter verderop, ik gok er op dat er op het station vast ook wel ergens gestempeld kan worden en dat lukt bij een loket van de Nederlandse Spoorwegen. Het lukt de dame niet om in 1 x een duidelijk stempel te plaatsen in mijn Paspoort dus staan er nu 2, waarvan 1 leesbaar is.
Na 3 wandeldagen in 5 dagen tijd kunnen de blarenpleisters weer van de voetjes af. Ik heb 3 heerlijke wandeldagen gehad en heb het gevoel dat ik de "maartse wandeldip" weer te boven ben.
Ter voorbereiding op de KM (eind mei) zal ik 1 x per 2 weken een langere route inplannen en tussendoor loop ik dan enkele "relax routes".


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Santiago aan het Wad
BerichtGeplaatst: 19 Apr 2018, 23:03 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5057
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Mooi verslag :y:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Santiago aan het Wad
BerichtGeplaatst: 23 Apr 2018, 10:10 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4926
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
zeker mooi verslag! Weet je al een beetje wanneer Haarlem aangedaan gaat worden?


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Santiago aan het Wad
BerichtGeplaatst: 23 Apr 2018, 13:18 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6686
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
fhd schreef:
zeker mooi verslag! Weet je al een beetje wanneer Haarlem aangedaan gaat worden?

De Jacobsweg tussen Den Haag en Haarlem is ongeveer 60 km lang.
Ik maak nog wel eerst behoorlijke slingers voordat ik daar aankom.
Als ik de geplande route blijf volgen dan ben ik "over" ca. 165 km in Haarlem.


Geplande route vanaf Den Haag:
Den Haag-Leiden-Hillegom 47 km
Vanuit Hillegom ga ik via een oostelijke lus (71 km) terug naar Leiden.
Vanuit Leiden ga ik via een westelijke lus (35 km) terug naar Hillegom en dan door naar Haarlem (12 km).

Of kijk op http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=2136872 voor de route.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Santiago aan het Wad
BerichtGeplaatst: 24 Apr 2018, 09:20 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4926
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Aha. Omdat eerst je planning was om in April/mei Haarlem aan te doen, en ik dan wat vrije dagen hen, vroeg ik het. Maar als het nog zoveel dagen duurt voor je hier bent, ga ik voorzichtig wat plannen op die vrije dagen.

Edit, ik las 165 dagen ipv km. Haha! Dan wacht ik het nog even af. Als jij een beetje weet wanneer je volgende etappes zijn, houd ik het wel in de gaten.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Santiago aan het Wad
BerichtGeplaatst: 24 Apr 2018, 17:26 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6686
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
fhd schreef:
Aha. Omdat eerst je planning was om in April/mei Haarlem aan te doen, en ik dan wat vrije dagen hen, vroeg ik het. Maar als het nog zoveel dagen duurt voor je hier bent, ga ik voorzichtig wat plannen op die vrije dagen.

Edit, ik las 165 dagen ipv km. Haha! Dan wacht ik het nog even af. Als jij een beetje weet wanneer je volgende etappes zijn, houd ik het wel in de gaten.

Vandaag alweer 24 km gelopen, nu nog 141 KILOMETER :rofl: tot Haarlem.

Het wordt mei als ik Haarlem aandoe.
Volgende week loop ik waarschijnlijk 1 x 45 km (training KM) en 1 x een relax afstand van zo'n 25 km. Resteert dan nog ca. 70 km tot Haarlem.
Week erop alleen 25 km en week daarop 1 x 50 en 1 x 25 km. Dus het wordt of 50 voor jou of 25! :mrgreen:
Nee hoor, tegen die tijd kijken we wel.
Op welke dagen kun jij?


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Santiago aan het Wad
BerichtGeplaatst: 25 Apr 2018, 15:48 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6686
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
23 april: gewandeld van Den Haag naar Leiden.
Gestart op het Centraal Station van Den Haag en al snel het Haagse Bos in, gevolgd door park Marlot en park Clingendael.
Wat een rust heerst hier, zo dicht bij het Haagse centrum. Ik loop langs Paleis Huis ten Bosch en andere schitterende gebouwen waaronder enkele kastelen.

Ik loop de fietsroute "Landgoederen" (Wassenaar) . In het verleden heb ik hier heel wat schoenen versleten. De laatste jaren heb ik vooral buiten de eigen provincie gewandeld.
Ik vind het heerlijk om tijdelijk wat extra kilometers in Zuid-Holland te lopen.
Na de Landgoederen route volgt Park Duivenvoorde en via de Oranjepolder bereik ik Voorschoten. Langs de Vliet gaat het verder richting Leiden. De Vliet heet hier eigenlijk Rijn-Schiekanaal.

Het water volg ik tot park Cronesteijn en dan gaat het Leiden in en kom ik langs vele kerken, waarvan ik er 1 met een bezoekje vereer. Even de rust zoeken in een drukke stad. Ik eindig bij het Centraal Station van Leiden en heb er dan 24 km opzitten. Ook hier ontvang ik een stempel bij een loket van de NS.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Santiago aan het Wad
BerichtGeplaatst: 25 Apr 2018, 16:34 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4384
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Loop je weer lekker Martin?


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Santiago aan het Wad
BerichtGeplaatst: 25 Apr 2018, 17:09 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6686
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Sammie6306 schreef:
Loop je weer lekker Martin?

Het gaat weer ouderwets lekker Aike, dank je!
In maart was ik effe aan het dippen vooral ook door drukte/stress op het werk.
Ik had daardoor minder fut om te lopen. Is niet erg en het is tijdelijk.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Santiago aan het Wad
BerichtGeplaatst: 25 Apr 2018, 21:10 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4384
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Marko schreef:
Sammie6306 schreef:
Loop je weer lekker Martin?

Het gaat weer ouderwets lekker Aike, dank je!
In maart was ik effe aan het dippen vooral ook door drukte/stress op het werk.
Ik had daardoor minder fut om te lopen. Is niet erg en het is tijdelijk.


Fijn dat je weer lekker ouderwets en ouderwets lekker loopt :marche:
In juni gaan we ook weer ouderwets samen een keer op pad ;-)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Santiago aan het Wad
BerichtGeplaatst: 25 Apr 2018, 22:10 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4926
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Fijn dat je weer lekker loopt, Martin. Ik laat je na het weekend weten wanneer ik kan.waarschijnlijk alleen de eerste twee weken van mei..


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Santiago aan het Wad
BerichtGeplaatst: 29 Apr 2018, 06:35 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6686
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Komende dinsdag wandel ik verder: vanaf Leiden naar Hillegom (ca. 20 km) en via Roelofsarendsveen (40 km) richting Hoogmade. Ik kijk dinsdag wel tot hoever ik kom.
In ieder geval tot Roelofsarendsveen. Daarna is het o.a. afhankelijk van het weer, mijn wandelzin/conditie en de mogelijkheden om met OV terug te reizen naar Zoetermeer.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Santiago aan het Wad
BerichtGeplaatst: 29 Apr 2018, 07:52 
Online
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 19 Nov 2014, 13:41
Berichten: 375
Leeftijd: 52
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 10 +
Aantal N4D volbracht: 10
Merk wandelschoenen: Mountain peak
Marko schreef:
Komende dinsdag wandel ik verder: vanaf Leiden naar Hillegom (ca. 20 km) en via Roelofsarendsveen (40 km) richting Hoogmade. Ik kijk dinsdag wel tot hoever ik kom.
In ieder geval tot Roelofsarendsveen. Daarna is het o.a. afhankelijk van het weer, mijn wandelzin/conditie en de mogelijkheden om met OV terug te reizen naar Zoetermeer.



Hou je er wel rekening mee dat het openbaar vervoer nog staakt op dinsdag


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Santiago aan het Wad
BerichtGeplaatst: 29 Apr 2018, 12:10 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6686
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
vaatje70 schreef:
Marko schreef:
Komende dinsdag wandel ik verder: vanaf Leiden naar Hillegom (ca. 20 km) en via Roelofsarendsveen (40 km) richting Hoogmade. Ik kijk dinsdag wel tot hoever ik kom.
In ieder geval tot Roelofsarendsveen. Daarna is het o.a. afhankelijk van het weer, mijn wandelzin/conditie en de mogelijkheden om met OV terug te reizen naar Zoetermeer.



Hou je er wel rekening mee dat het openbaar vervoer nog staakt op dinsdag

Oeps daar heb ik geen rekening mee gehouden. Bedankt voor de tip! :y:

In dat geval is het geen goed idee om deze planning aan te houden aangezien ik na Hillegom ben aangewezen op het streek(bus) vervoer.

Ik ga iets anders verzinnen. :=


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 186 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Spatoes en 7 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.