Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 01 Mei 2024, 23:05

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 174 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Maaspad
BerichtGeplaatst: 23 Nov 2014, 17:33 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6733
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Zaterdag 11 oktober vervolg 4e etappe en 5e etappe, van Maasbracht tot Reuver, 32 km
Onze overnachting in Roosteren is goed bevallen, al vond ik het restaurant een beetje aan de chique kant en daar hou ik niet zo van.
Natuurlijk gaan we niet op pad zonder eerst een uitgebreid ontbijt te hebben genuttigd. (ik hoef de rest van de dag geen eten meer). Toch gaan er nog wat broodjes en wat drinken mee, je weet maar nooit.
De blarenpleisters op mijn voeten zijn deze keer niet blijven zitten, dus even nieuwe erop geplakt. Bij een afstand van minimaal 25 km gaan deze er preventief op.
Op advies van een forummer heb ik de routes uit het boekje gefotografeerd en deze op mijn telefoon gezet. Zo kan ik de route raadplegen zonder het boekje steeds in mijn handen te moeten vasthouden. Blijft het ook nog een beetje netjes! Het werkt goed, zeker bij regen. Het heeft vandaag even wat geregend maar verder is het een mooie, zelfs warme dag geworden!
Ik ben inmiddels goed gewend aan de wandelknooppunten en dat gaat beter dan de dag ervoor.

Nadat ik in Maasbracht ben afgezet, gaat de wandeling eerst Maasbracht uit. Al snel doemen de schoorstenen van de ECI(Elektrische Chemische Industriecomplex)) op. Deze schoorstenen/pijpen kent iedereen wel die wel eens over de A2 rijdt ter hoogte van Roermond. Ik loop er nu langs. Na wat omzwervingen, op weg naar Roermond, zie ik plotseling een wegwijzer staan naar Santiago de Compostella!! Bijzonder!! en het blijkt een mooi voorproefje te zijn voor wat ik later zal tegenkomen.

Maar eerst verder lopen. Een uiterwaard, direct langs de Maas, laat ik links liggen. Ik kies voor de hoogwaterroute. Heb nu even geen behoefte aan hoge begroeiing en/of moeilijk begaanbare paden en/of wilde dieren.
Het dorp Linne ligt op een natuurlijke verhoging en is daardoor vrijwel geheel gevrijwaard geweest van de overstromingsrampen zoals die van 1993 en 1995.

In Roermond, eindpunt van de 4e etappe, wil ik rusten maar het is er erg druk(zaterdag, marktdag). Ik ben toe aan een echte rust.
Die rust vind ik uiteindelijk in een kerk, in de St. Christoffelkathedraal, naast de Markt. Deze kerk vertelt het verhaal rond de kruisiging en de opstanding van Jezus, door middel van schilderingen aan de muren. In deze kerk is tevens ruimte ingericht voor bedevaartgangers naar Santiago. Likkebaardend loop ik overal langs maar laat alle info keurig netjes liggen. Dat is voor later!!

Na Roermond ben ik tijdelijk niet zo in mijn hum, het duurt ook lang voordat ik Roermond weer uit ben. Een extra rust doet wonderen en ik kan weer goedgemutst verder. Het riviertje de Swalm komt in zicht en daar blijf ik een tijdje langs lopen. Het riviertje kronkelt behoorlijk en ik kronkel mee! Het is een rustig natuurgebied al word ik gestoord door het geblaf bij de hondenkennel.
Ter hoogte van Rijkel mondt het riviertje de Swalm uit in de Maas.
Ter hoogte van Beesel komt de echte Maas weer in beeld. In het dorp Beesel is nog te zien hoe hoog het water heeft gestaan in 1995 en dat is best hoog(borsthoogte voor mij).
Ik blijf de Maas volgen tot voorbij Kessel(aan de andere kant van de Maas). Mijn eindpunt voor vandaag is het station in Reuver. Er vaart een pont tussen Kessel en Reuver maar dat is voor de volgende etappe.
De 5e etappe zit erop en ik heb wederom genoten van de mooie route en de (soms schitterende) uitzichten over de Maas.

Mijn (onze) vakantie zit er nu ook op en dat betekent huiswaarts keren.
Wat betreft het Maaspad, gezien de reisafstand wil ik niet vaker dan 1 x per 3 of 4 weken een etappe lopen. Al of niet met een overnachting of een keer een dubbele etappe. Ik zie wel.
Heb wel alvast enkele goedkope treinkaarten gekocht bij het Kr**dv*t.
Eventuele liefhebbers kunnen een dagje mee kuieren. Voor de volgende etappe(Reuver-Venlo) heb ik een meeloper gevonden.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Maaspad
BerichtGeplaatst: 23 Nov 2014, 17:41 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6733
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
zaterdag 25 oktober etappe Reuver-Venlo-Lomm, afstand 32 km
Ik ben de vorige keer gestopt in Reuver en dat betekent dat ik nu in Reuver verder mag gaan.
Het is een flinke reistijd zeker nu ik heb besloten om met het OV te reizen in plaats van met de auto.
Ik check in met een kortingskaart waardoor ik voor slechts € 14,00 de hele dag kan reizen.
Dit weekend blijkt echter op een groot aantal plaatsen aan of op het spoor te worden gewerkt en dat is goed te merken. Meerdere treinen rijden niet, mijn reistijd is in de ochtend dan ook ruim 3,5 uur.

De 6e etappe loopt van Reuver tot aan Venlo en is slechts 18 km lang. Omdat er een wandelmaatje zou meegaan had ik besloten om het bij deze afstand te laten.
Nadat mijn wandelmaatje had afgezegd, besloot ik om er nog een deel van de 7e etappe aan toe te voegen.
Op http://www.afstandmeten.nl uitgerekend tot hoever ik zou kunnen doorlopen.
Zo veranderde mijn einddoel voor vandaag van Venlo in Lomm en werd de afstand opgeschroefd tot 32 km.

De route start dus in Reuver en al na enkele kilometers maak ik met de pont de oversteek over de Maas naar Kessel. De prijs voor de overtocht € 0,20!!
Aan de andere kant van de Maas wandel ik eerst over een dijk en later kilometers lang over de Onderste Weg richting de sluizen van Baarlo. Hier vaar ik met de veerpont de Maas over naar Steijl.
Kosten van de oversteek ook hier € 0,20 maar ik had alleen nog maar groot geld. Kon nog net € 0,13 bij elkaar schrapen en ik mocht mee!

Aan de overkant loopt de route al snel door de uiterwaarden.
De natuur is mooi in deze zogenaamde Maascorridor. Er is veel nieuw natuurgebied ontstaan dankzij speciale projecten.
Bijna tot aan Venlo loop ik langs de Maas. Tot nu toe lijkt dit de etappe met het hoogste Maasgehalte!

Het slingert wat, de ondergrond varieert en de uitzichten zijn telkens weer anders. Het verveelt niet langs de Maas.
In Venlo aangekomen heb ik 18 km afgelegd. Ik vind het nu wel tijd worden voor een rust.
Na Venlo volgt nog meer Maas, maar dan gaat de route van de Maas af, op weg naar een mooi natuurgebied en een groot meer ( het Zwarte Water).

Na Helden volgt het laatste stukje tot aan Lomm, na eerst nog de winterdijk te hebben beklommen om uitzicht te krijgen op een geul. In deze enorm grote geul wordt, bij hoge waterstanden, het water uit de Maas opgevangen.
Het is vandaag nagenoeg droog gebleven, al loop ik de laatste kilometers met een wegwerpponcho vanwege een miezerige regen.
In Lomm op de bus gestapt naar Venlo en vandaar uit met 4 verschillende treinen terug naar de Randstad.
Ook deze reis heeft 3,5 uur geduurd.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Maaspad
BerichtGeplaatst: 23 Nov 2014, 17:50 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6733
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Zaterdag 1 november, wandeling van Lomm naar Well, afstand 33 km.
Op deze heerlijke nazomerdag reis ik per OV naar het Limburgse land. Voor € 14,00 krijg ik, net als vorige week, behoorlijke waar voor mijn geld. De geplande reistijd is 3 uur en tot Utrecht verloopt de treinreis voorspoedig. Vanaf Utrecht gaat het echter mis. Door koperdiefstal blijken alle treinen richting het zuiden(Eindhoven-Roermond) te zijn uitgevallen. Het alternatief voor mij is reizen via Nijmegen, extra oponthoud dus. Ook in Venlo krijg ik extra reistijd omdat de bus de files in de stad niet kan ontwijken.
Zodoende ben ik ruim 4 uur(!) onderweg om het plaatsje Lomm te bereiken.

Maar dan mag ik om 11.20 uur eindelijk "los". Na 500 meter pak ik de route weer op en loop langs de Maas naar de veerpont die me in Lottum brengt. Minimale kosten worden in rekening gebracht want ook hier betaal ik € 0,20 voor de oversteek. Lottum is het Rozendorp bij uitstek. Hier wordt een groot deel van de Nederlandse rozen gekweekt.
Aan de overkant van de Maas gaat de voettocht verder. Er volgt een moeilijk toegankelijk natuurgebied langs de Maas. In dit gebied grazen (blonde) Galloway runderen. In 2012 zijn hier 2 witte kalfjes geboren, een opvallende verschijning in Nederland. Ik loop verder.
Ik zie Arcen aan de andere kant van de Maas liggen en er vaart een pont maar ik mag nog aan deze kant blijven lopen tot aan Broekhuizen en daar de pont pakken. Voor € 0,20!!
Zo kom ik uiteindelijk toch in Arcen uit, via een mooie omweg. In Arcen, een toeristische plaats, lijkt het op deze zonovergoten dag aangenaam toeven, vooral op de terrasjes.

Hier eindigt de 7e etappe van het Maaspad en begint de 8e etappe. Langs de kasteeltuinen van Arcen, een bierbrouwerij en een bierproeverij(H.J.) en langs een kanaal wat nooit afgegraven is. Ik loop inmiddels over Duits grondgebied en plof, voor 5 minuten, neer op een picknickbankje.
Via het bebost gebied bereik ik het Duitse plaatsje Walbeck. In Walbeck is het omslagpunt, terug naar Nederland. Ook de route terug gaat deels door het bos.
Het minste gedeelte van deze etappe (2 km langs een verkeersweg) wordt gevolgd door het mooiste gedeelte, namelijk het natuurgebied "Maasduinen" met schitterende uitzichten op de slingerende en stromende beek onder in het dal.

Er volgt nog meer moois. Na oversteek van de N271 bereik ik de Maas en hier gaat de route dwars door de uiterwaarden. Hier is een smal graspad direct langs de Maas en (wat hoger en dichter bij de weg) veel ruige begroeiing en moeilijk begaanbare paden. Ik kies voor het graspad met geweldig mooie uitzichten over de Maas.
Ook de Galloway runderen hebben vandaag gekozen voor het graspad. De 1e kudde kan ik rustig passeren maar even verderop komen, met veel gebrul, meerdere runderen in draf mijn kant uit. Deze runderen zijn erg onrustig dus ik besluit om hier het hogergelegen "oerwoud" op te zoeken om verderop weer af te dalen naar de Maas.

Na 3 km wandel ik door het wildhek dit gebied weer uit om vervolgens over onverharde en verharde paden langs de Maas te blijven lopen tot aan Well, mijn eindbestemming voor vandaag. In Well aangekomen is het 17.20 uur. Het is ruim 1 kilometer lopen naar de bushalte aan de N 271 en de bus vertrekt om 17.32 uur. Doorlopen dus, ik heb nog een lange reis voor de boeg en kan onderweg uitrusten. Het is inmiddels donker geworden en ik ontwaar niet direct een bushalte.
Net op tijd zie ik een klein busje staan en op het laatste moment kan ik nog mee naar Venraij. Pal voor het station in Venraij word ik afgezet en heb ik een mooie aansluiting naar Nijmegen.
In Nijmegen stap ik over op de "Schiphollijn" maar al in Arnhem wordt er omgeroepen dat deze trein niet verder zal rijden in verband met rookontwikkeling in de Schipholtunnel!! We worden de trein uitgeknikkerd!
Ik maak van de nood een deugd en drink hier een stevige bak koffie waar ik al een tijdje aan toe was. De uiteindelijke reistijd(1 bus, 5 treinen) bedraagt "slechts" 3 uur.
Bij thuiskomst wacht nog een heerlijke maaltijd en kan er worden terug gekeken op een geslaagde dag!

De routebeschrijving in het boekje is zeer duidelijk. Ik fotografeer de routebeschrijving en lees de route op mijn telefoon. Zo blijft het boekje redelijk ongeschonden. Alleen bij twijfel onderweg raadpleeg ik de topografische kaarten in het boekje. Dit is vandaag 1 x gebeurd.
Tot nu toe vind ik dit Maaspad echt geweldig om te lopen. De route heeft ook echt een hoog Maasgehalte!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Maaspad
BerichtGeplaatst: 23 Nov 2014, 17:57 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6733
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Alle verslagen vanaf 4Daagse forum gekopieerd en hier geplakt.

Morgen loop ik weer een etappe van het Maaspad.
Verslag zal dan rechtstreeks hier worden geplaatst.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Maaspad
BerichtGeplaatst: 23 Nov 2014, 20:31 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4379
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Veel plezier morgen Marko!!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Maaspad
BerichtGeplaatst: 23 Nov 2014, 20:52 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING

Geregistreerd: 19 Nov 2014, 20:04
Berichten: 1560
Leeftijd: 75
Kilometers gelopen: 1500
Aantal N4D volbracht: 15
Merk wandelschoenen: New Balance; Hi-Tec
Leuk als die verslagen ook op dit forum.
Voor morgen veel plezier Martin!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Maaspad
BerichtGeplaatst: 23 Nov 2014, 21:03 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5069
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Veel plezier morgen en denk om de zwartbonte dames :lol:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Maaspad
BerichtGeplaatst: 23 Nov 2014, 21:59 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6733
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Jeltsje schreef:
Veel plezier morgen en denk om de zwartbonte dames :lol:

Er zit een ruig gebied in de route....denk niet dat ik daar alleen ben..... :mrgreen:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Maaspad
BerichtGeplaatst: 24 Nov 2014, 00:06 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1884
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Leuk om te lezen, maar wat een gedoe zeg met dat openbaar vervoer. :roll:
Wel gezellig dat je ook een paar dagen samen met je vrouw in een hotelletje zat. Na zo'n dag wandelen zit alles natuurlijk nog 'vers' in je geheugen en dan kan je direct al het een en ander vertellen! :D

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Maaspad
BerichtGeplaatst: 25 Nov 2014, 17:04 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6733
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Elly N schreef:
Leuk om te lezen, maar wat een gedoe zeg met dat openbaar vervoer. :roll:
Wel gezellig dat je ook een paar dagen samen met je vrouw in een hotelletje zat. Na zo'n dag wandelen zit alles natuurlijk nog 'vers' in je geheugen en dan kan je direct al het een en ander vertellen! :D


Mijn vrouw en ik plannen zo af en toe een dag, een weekend of een midweek ergens in den lande: ga ik wandelen en zij gaat fietsen en/of cultuur snuiven en/of winkelen.
Doen we allebei ons "ding" en er blijft genoeg tijd over om ook samen dingen te kunnen doen. Iedereen blij :D


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Maaspad
BerichtGeplaatst: 25 Nov 2014, 17:10 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6733
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
maandag 24 november, etappe Well - Boxmeer, afstand 24 km
Vandaag ga ik weer op pad, voor een volgende etappe van het Maaspad. Het is officieel de 9e etappe van het Maaspad en ik wil vandaag precies 1 etappe lopen.
Met een kortingskaart voor de trein mag ik vanaf 9.00 uur reizen en ik vertrek dan ook met de 1e trein, die na 9.00 uur vertrekt vanuit Zoetermeer, richting het Limburgse land. In tegenstelling tot voorgaande keren verloopt de reis erg voorspoedig en kom ik, geheel volgens planning, om 12.00 uur aan in Well. Vanaf de bushalte is het 1 km terug lopen naar de plek waar ik de vorige keer ben geëindigd.
De route zelf is niet zo lang, 22 km.

De route loopt al snel langs de Maas, daarna om het Leukermeer heen om vervolgens over een verharde weg in het dorp Aijen aan te komen. Even later volgt een kennismaking met het Limburgse plaatsje Bergen. Dit ligt aan de Maas en hier wordt de Maas overgestoken met de veerpont. Ik heb dan zo'n 12 km afgelegd en een rust is welkom. Er staan picknickbankjes aan de Maas en de zon schijnt. Het is hier aangenaam toeven en ik laat dan ook de pont eerst heen en weer varen voordat ik mezelf aan de oversteek waag. Deze keer kost de oversteek me iets meer dan € 0,20 en wel het viervoudige daarvan!
Eenmaal overgestoken ben ik, voor de eerste keer tijdens de Maaspadwandeling, op Brabants grondgebied. Om precies te zijn ben ik in Vierlingsbeek.

Merkwaardig genoeg voelt het aan de Brabantse kant van de Maas aanmerkelijk killer aan. Dit is echter van tijdelijke aard want later komen de aangename nazomerse temperaturen weer terug.
Ik kom in het natuurgebied de Groeningsche Bergen en later de Vortumsche Bergen. Hier wandel ik over een gedeelte van het befaamde Pieterpad. Later volg ik de aanduidingen van het Maas-en Peelliniepad. De paden in dit gebied zijn hier en daar glibberig en ik maak bijna een snoekduik!

Via het Maasdal komt de Maas weer in zicht en na het stuwen-en sluizencomplex in Sambeek begin ik aan de laatste kilometers langs de Maas.
Via een wildpoort kom ik uit op een erg smal pad vrij dicht langs de Maas. Het pad is zeer glibberig en loopt schuin af(naar de Maas). Ik loop beter door het aanwezige struikgewas.
Nog een paar bochten en dan is daar Boxmeer al. Dwars door het centrum en de winkelstraat naar het gemeentehuis waar de route voor vandaag eindigt.

Het begint donker te worden en ik besluit om direct door te lopen tot het station in Boxmeer.
In de trein kan ik uitrusten.
Opnieuw volgt een voorspoedige reis met 4 verschillende treinen en een totale reistijd van ruim 2 uur. De reistijd begint nu toch wel korter te worden.
Vergeleken met de vorige routes vind ik dit 1 van de mindere. De omgeving is wel mooi, maar ik ben zo onderhand verwend met het Limburgse deel van het Maaspad tot nu toe, dat het nu ook kan tegenvallen.

@Jeltsje: Vandaag ben ik de bonte dames niet tegengekomen!!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Maaspad
BerichtGeplaatst: 25 Nov 2014, 18:19 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4379
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Weer een mooi verslag. Kan niet wachten op het verslag Cuijk-Ravenstein 8)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Maaspad
BerichtGeplaatst: 25 Nov 2014, 18:32 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6733
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 67
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Sammie6306 schreef:
Weer een mooi verslag. Kan niet wachten op het verslag Cuijk-Ravenstein 8)

Dan komen er wellicht 2 verslagen. ;)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Maaspad
BerichtGeplaatst: 25 Nov 2014, 18:32 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11199
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Sammie6306 schreef:
Weer een mooi verslag. Kan niet wachten op het verslag Cuijk-Ravenstein 8)

Leuk als jij dat hier neer zet en niet Martin.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Maaspad
BerichtGeplaatst: 25 Nov 2014, 18:35 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5069
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Een leuk verslag en jammer dat je supporters er niet waren :D


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 174 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.