Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 09:42

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 106 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Waterliniepad, LAW 17
BerichtGeplaatst: 14 Jan 2020, 09:37 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6686
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Gisteren 31 km gelopen, van Uithoorn naar Weesp.
Angelique heeft meegelopen tot Abcoude; zij moest in de avond werken en is in Abcoude op de trein gestapt.

Nu nog 'n klein stukje van het oorspronkelijke Streekpad "Stelling van Amsterdam", om daarna verder te gaan op het Waterliniepad, door de provincies Utrecht en Zuid-Holland.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waterliniepad, LAW 17
BerichtGeplaatst: 15 Jan 2020, 13:53 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4926
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
SURVIVAL OF THE FITTEST
Jut en Jul hebben gister een wandeltocht gemaakt, wat af en toe meer op een hindernisbaan leek, incl. tijgeren!


Martin stapte op station Hoofddorp in de bus waar ik al vanaf Haarlem inzat, dus we hadden elkaar snel gevonden. In Uithoorn stapte we uit en we zaten meteen al op de route. We mochten voor een fljnk stuk de Gein volgen langs een slingerende weg. Martin gaf meteen gas, maar ik vertelde dat ik niet meer zo snel was. Daarnaast ben ik een diesel, ik moet eerst warm draaien. Na een poosje mochten we met een veerpontje de Gein over. Dat was wel geinig

Hier zagen we een fort liggen. Vervolgens liepen we langs de andere kant verder. Na een tijdje zag ik een bordje met "alternatieve route". Martin checkte op de route waar we ergens waren en zag dat we idd ook rechtsaf konden gaan, rechtdoor was voor als het pad was afgesloten vanwege broedseizoen en dat was het nog niet. Ik wist dat dit waarschijnlijk een grasdijk betekende, maar omdat Martin me had verzekerd dat het wel mee viel met de grasdijken tot nu toe, durfde ik het wel aan.

Idd bleek het om een slingerende (modder)grasdijk te gaan met glibberende overstapjes. Sommige behoorlijk ook, andere wat makkelijker. Net toen ik bedacht dat het lang genoeg had geduurd, kwam er een einde aan het pad. Dacht ik...

Op de asfaltweg zag ik een bankje met uitzicht over het water en omdat ik ongeveer op de helft was (ik liep maar tot Abcoude mee) wilde ik wel even zitten. Een horecarust kon pas in de laatste vier km, dat was me voor nu iets te ver. Na onze bammetjes te hebben opgegeten gingen we verder. Ik wilde de asfaltweg volgen, maar de markering zei wat anders. Martin checkte het en zag dat de asfaltweg uitkwam in Vinkenveen. Totaal niet op de route en zie vanaf daar de route maar op te pakken. Dus wij naar het hek waar de markering opstond...

Dat hek was DICHT!! We konden niet door of over het hek, de asfaltweg volgen leek geen optie en ik weigerde om terug te gaan. Toen vond Martin een opening in prikkeldraad. Hij schatte in dat wij daar wel tussen pasten. Ik had een heel dunne( thermo) broek aan en had weinig zin om uit mijn "panty" te scheuren. Ik liet Martin eerst gaan zodat hij kon kijken of we dan op het pad kwamen. Na een tijdje kwam hij weer terug met de woorden:" je moet verderop weer door/over prikkeldraad, ik denk dat het wel lukt maar ik weet niet of we dan op het juiste pad komen." Ikzelf dacht dat het wel het juiste pad zou zijn en met het gevaar dat ik de rest vd tocht in mijn onderbroek moest lopen, kroop ik door het prikkeldraad met behulp van Martin. Dat ging wonderwel goed!

De tweede uitdaging was het volgende hek. Dit bleek een schapenhekje te zijn met prikkeldraad aan de bovenkant. Martin tilde het hekje wat omhoog en ik tijgerde er onder door. Ik ben niet zo lenig als Martin die er wel onderdoor kon "lopen." Dat ik daardoor onder de modder kwam te zitten vond ik niet zo erg. Liever vieze dan kapotte kleren. Maar net wanneer ik omhoog wilde komen, gleed ik uit met mijn kont in de modder, verloor mijn evenwicht en lag achterover languit in de modder. Tot grote hilariteit van ons beide. Nou, eindelijk konden we verder en gelukkig bleek het ook het juiste pad. Behoorlijk modderig met hier en daar een stukje boomschorspad en met verschillende spekgladde bruggen. Het was een heel mooi stukje langs de Vinkenveense plassen en zagen ook de watervillas dus misschien hebben we het oude huis van wijlen Hazes wel gezien. Al moesten we wel goed opletten dat we niet vielen.

Dit pad leek eindeloos te duren en het haalde het tempo er flink uit. Na een flinke poos en nog wat overstapjes leek het einde dan eindelijk inzicht. We kwamen uit bij een asfalt weg, maar helaas voor mij moesten we meteen daarna weer een moddergraspad op. Inmiddels had ik het helemaal gehad en ik was gesloopt. Mijn energie was op, en we waren nog niet in de buurt van Abcoude dacht ik.

Gelukkig viel dit pad mee en mochten we vanaf dan alleen over asfaltwegen. Het was nog vier km en ik had hog ruim een uur om mijn trein te halen. Een horecarust zat er voor mij helaas niet meer in. Ik moest deze trein hebben want anders was ik te laat op mijn werk. (Wilde thuis nog even omkleden.) Ik had al een uur extra gerekend, maar door al die moeilijk begaanbare paden hadden we dat uur extra echt nodig!

Ondanks dat ik totaal geen energie meer had, liep ik achter Martin aan richting Abcoude. In het centrum ging hij ergens wat drinken en zocht ik het station op. Niet wetende dat de bordjes die ik volgde mij enorm omstuurden. Als ik met Martin mee was gelopen(als hij geen rust zou houden) dan was ik er zeker tien minuten eerder geweest! Gelukkig toch mijn trein gehaald.

Ik ben nu gewaarschuwd: Martin kan zeggen dat het meevalt met grasdijken, ik trek dit soort ongein gewoon aan. Volgens mij hadden we de helft grasdijken op een afstand van 17km.

Martin, bedankt voor de gezelligheid en wie weet durf ik het binnenkort aan om weer een stukhe met je mee te kuieren. Als je dat tenminste nog wilt en ik niet te langzaam voor je was. :mrgreen:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waterliniepad, LAW 17
BerichtGeplaatst: 17 Jan 2020, 17:15 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6686
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Leuk verslag Angelique en lekker gelopen met jou!
In het begin vond ik juist dat jij flink de pas erin had gezet. Ik dacht zelfs even : oeps wat een hoog tempo heeft Angelique vandaag.
Later ging het allemaal wat rustiger bij jou en hebben we heerlijk gelopen, gestruind, door prikkeldraad geklommen en geblubberd in de modder. Hilarisch af en toe!

Deze keer waren er niet zoveel forten op de route.
In Abcoude heb ik heerlijk koffie gedronken en ben daarna verder gegaan met de route.
De onverharde paden hadden plaatsgemaakt voor verharde paden. Ik heb er toen wel flink de pas in gezet omdat ik toch wel in Weesp wilde zijn voordat het aardedonker zou worden. Het leek me namelijk niet fijn om in het donker over stille en onverlichte paden te moeten lopen of juist langs drukke verkeerswegen te moeten gaan terwijl de auto’s langs je heen razen.
Dat gebeurde gelukkig niet. Wel had ik, vlak voordat ik in Weesp aankwam, nog een paar kilometer gras/modderpad door de polder te verstouwen. Hier kon ik het verhoogde tempo niet langer volhouden.
Bij het oversteken van het Amsterdam-Rijnkanaal was een prachtige zonsondergang te zien.

Bedankt voor het samen lopen en de gezelligheid onderweg!
Enne......meelopen mag altijd. Ik kan me redelijk goed aanpassen aan andermans tempo.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waterliniepad, LAW 17
BerichtGeplaatst: 31 Jan 2020, 22:24 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6686
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Heel misschien volgende week woensdag weer een stukkie verder zien te komen op dit pad.
Met een start in Weesp en een route die via Muiden en Naarden naar Bussum loopt. Dit is ongeveer 23 km. Verder lopen is afhankelijk van mogelijkheden om met OV terug te kunnen reizen bij een afstand van rond de 30 km.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waterliniepad, LAW 17
BerichtGeplaatst: 31 Jan 2020, 23:12 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4384
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Marko schreef:
Heel misschien volgende week woensdag weer een stukkie verder zien te komen op dit pad.
Met een start in Weesp en een route die via Muiden en Naarden naar Bussum loopt. Dit is ongeveer 23 km. Verder lopen is afhankelijk van mogelijkheden om met OV terug te kunnen reizen bij een afstand van rond de 30 km.


Dat is bijna dezelfde route als ik 2 weken geleden liep voor het Westerborkpad. Heb veel markeringen van andere wandelpaden gezien. Onze route was 20 km. Ik heb ervan genoten, maar wel heel veel blubber graspaden gehad.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waterliniepad, LAW 17
BerichtGeplaatst: 01 Feb 2020, 16:55 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6686
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Sammie6306 schreef:
Marko schreef:
Heel misschien volgende week woensdag weer een stukkie verder zien te komen op dit pad.
Met een start in Weesp en een route die via Muiden en Naarden naar Bussum loopt. Dit is ongeveer 23 km. Verder lopen is afhankelijk van mogelijkheden om met OV terug te kunnen reizen bij een afstand van rond de 30 km.


Dat is bijna dezelfde route als ik 2 weken geleden liep voor het Westerborkpad. Heb veel markeringen van andere wandelpaden gezien. Onze route was 20 km. Ik heb ervan genoten, maar wel heel veel blubber graspaden gehad.

Het Westerborkpad heeft na Muiden een andere route naar Naarden (langs het Markermeer/IJmeer). Verder inderdaad een heel eind hetzelfde.
Het is in dit gebied een wirwar aan LAW’s en Streekpaden. Het lijkt hier wel het grootste knooppunt van wandelpaden in Nederland.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waterliniepad, LAW 17
BerichtGeplaatst: 06 Feb 2020, 20:10 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6686
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Het is ca. 32 km geworden (nog niet gecontroleerd).
Het was een hele leuke en afwisselende route, met hoogtepunten en dieptepunten (die laatste dan letterlijk bedoeld).
Verslag volgt.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waterliniepad, LAW 17
BerichtGeplaatst: 06 Feb 2020, 23:59 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4926
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Marko schreef:
Het is ca. 32 km geworden (nog niet gecontroleerd).
Het was een hele leuke en afwisselende route, met hoogtepunten en dieptepunten (die laatste dan letterlijk bedoeld).
Verslag volgt.


Ben je in een sloot gevallen? :mrgreen:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waterliniepad, LAW 17
BerichtGeplaatst: 07 Feb 2020, 21:48 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6686
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
6 februari, van Weesp, via Muiden, Naarden vesting, Naarden/Bussum terug richting Weesp, ca. 32 km. Het is bijna een rondwandeling.
Ik heb erg genoten van de leuke en afwisselende route in deze omgeving.
Het is prima wandelweer. Een groot deel van de route gaat over geasfalteerd terrein. Een nog groter gedeelte gaat over onverharde paden en daarvan is de helft slecht of moeilijk begaanbaar.

Ik zit al vroeg in de trein want met mijn kortingskaart kan ik voordelig reizen mits ik incheck vòòr 6.30 uur. Daarna mag ik de hele dag reizen voor dezelfde prijs, ook in de ochtend- en avondspits.
De treinreis verloopt voorspoedig en ik ben al in Weesp als het nog een beetje donker is.
Vanuit Weesp loop ik langs de Vecht richting Muiden. Dit stuk heb ik al eerder gelopen met het Floris V pad.
Het laatste stukje naar Muiden en weer terug is facultatief maar ik vind dat dit er gewoon bijhoort . Muiden is een echt vestingstadje en ik ben nu eenmaal een route langs verdedigingswerken aan het lopen. Het is nog te vroeg voor een koffierust bij Ome Ko en het Muiderslot is nog gesloten.

Hier staat een LAW informatie bord en daarop valt te zien dat deze plaats start-, finish- of doorkomstplaats is van de volgende paden: Pionerspad, Floris V pad, Zuiderzeepad en het Waterliniepad. Ook het Westerborkpad komt hier langs, deze staat niet op het bord vermeld maar onderweg zie ik wel de markeringen van dit pad.
In Muiden is officieel het eindpunt van het voormalige streekpad de Stelling van Amsterdam welke recentelijk is opgenomen in het Waterliniepad .
Een leuk vestingstadje is Muiden, jammer dat ik hier niet nog langer kan blijven, het volgende vestingstadje is Naarden en daar wandel ik nu naar toe.

Er volgt een keuze moment: de hoofdroute blijven volgen of de alternatieve route nemen (wat eigenlijk bedoeld is voor honden en hun baasje, o.a. in verband met de kuddes grote grazers die in dit gebied bivakkeren).
Ik kies voor de hoofdroute omdat ik verwacht dat die dwars door een natuurgebied zal gaan en de alternatieve route over het geasfalteerde pad verder gaat.
De hoofdroute gaat dwars door het natuurgebied “Naardermeer”, de paden zijn drassig maar er is een vlonder waardoor het gebied toch goed doorgankelijk is. De vlonders zijn erg smal dus concentratie is vereist want ik wil niet in het drassige moerasgebied terechtkomen.

Na dit gebied is weer een keuzemoment: de route door het natuurgebied vervolgen of over het geasfalteerde fiets-voetpad. Ik kies weer voor de natuur. Dit volgende stuk is kilometers lang en de paden zijn soms zeer drassig. Ik zak regelmatig weg in de modder, mijn schoenen blijven af en toe even plakken in de modder: stevig doorstappen en niet aarzelen is mijn motto want de kans op dieper weg zakken is kleiner als je doorloopt.
Mooi op tijd staat daar een picknickbankje en kan ik even bijkomen van de vermoeide tocht door de blubber.
Ik kom weer op het geasfalteerde pad en stap even stevig door. Niet voor lang want er volgt meer modder.

Inmiddels ben ik het vestingstadje van Naarden dicht genaderd. Als ik daar ben dan heb ik er 17 km opzitten en vind ik het tijd worden voor een break.
In een restaurant geniet ik van een kop koffie en een croissant met kaas.
Daarna loop ik eerst door het vestingstadje zelf en later in een ring om het vestingstadje heen.
Ook dit is een leuk stadje en ook hier had ik wel iets langer willen doorbrengen. Ik wil toch nog een keer terug naar deze omgeving want ook het forteiland Pampus (ter hoogte van Muiden) wil ik graag een keer bezoeken!
Het is nog maar een paar kilometer naar Naarden/Bussum. Het Floris V pad haakt af en het Westerborkpad voegt zich hier weer toe.

Opnieuw gaat de route door het natuurgebied Naardermeer maar dan aan de zuidkant hiervan.
Ook hier is een keuzemogelijkheid: dwars door de natuur of het asfaltpad volgen.
De natuurgebieden bieden veel variatie en hier zijn ook meerdere kuddes Galloway runderen. Ik bekijk de route en zie dat ik hier slechts 2 km door het natuurgebied loop dus lijkt mee te vallen.
Ik kies voor het avontuur en ga de natuur in, ondanks de waarschuwing in de routegids dat het hier soms erg drassig kan zijn.

Nou dat heb ik geweten. Ik zak steeds weg in de modder en er ligt veel water. Ik hou m’n voeten niet meer droog en de kleding is al lang bevuild.
M’n rechterschoen verlies ik een paar keer bijna maar ik loop stug door en dan.....blijft mijn rechterschoen vastzitten in de modder terwijl ik mijn voet optil. Ik probeer mijn schoen weer aan te trekken maar de schoen zit al te diep in de modder. Ik probeer mijn linkervoet op te tillen en dat lukt uiteindelijk wel ( door het stilstaan was die ook dieper weg gezakt). Daar sta je dan met aan de rechtervoet alleen een sok en links ook een schoen.
Ik wil mijn schoen uit de blubber weg trekken: geen beweging in te krijgen. Ondertussen hou ik de kudde Galloway runderen in de gaten, zij blijven gelukkig op afstand.
Mijn overlevingsdrang zorgt ervoor dat ik de rechterschoen uiteindelijk uit de modder kan weg trekken. Ik durf de schoen niet meer aan te trekken, ik wil niet verder meer op dit pad en ik wil ook niet terug!

Een paar honderd meter links van mij zie ik een geasfalteerd pad en daar wil ik naar toe. Op 1 schoen en 1 sok loop ik die kant uit. Het modderpad houdt op en ik zie een hoog hekwerk waar ik moedig over heen klim. De schoen in mijn hand gooi ik steeds een stukje verder opdat ik beide handen/armen kan gebruiken om te klimmen.
Het fietspad bereik ik zonder kleerscheuren maar ik ben één en al modder. Ik trek mijn rechtersok uit en trek een droge schone sok aan. De vieze sok verdwijnt in een boterhamzakje, het brood laat ik achter voor de dieren.

En dan te bedenken dat ik nog met een bus en 4 treinen mag reizen. Ik kijk hoe de route verder loopt en zie dat ik langs een fort kom. Ik ben ook niet meer zo ver van de bushalte verwijderd die mij naar Weesp moet brengen maar ik wil eerst mijn handen wassen en me ontdoen van de ergste blubber. Ik zit in een hoekje van het restaurant in het fort, bestel thee en bezoek het toilet. Dan kijk ik toch maar even in de OV-app. hoever het nog lopen is naar de bushalte en hoe laat de bus vertrekt. De bus vertrekt ieder uur en als ik de bus wil halen dan moet ik eigenlijk alweer weg. Ik besluit dan ook mijn thee snel op te drinken en op te stappen.
Precies op tijd sta ik bij de bushalte en met schaamte betreed ik de bus en voel dat alle passagiers mijn kant uitkijken en denken :”wat ziet die man eruit”.
En zo gaat het ook in de 4 treinen die mij allemaal steeds een stukje dichterbij huis brengen.
En toch : ik heb genoten en had dit niet willen missen.
Ik hou wel van wat meer avontuur en vind de daarmee gepaard gaande spanning een welkome afwisseling tijdens een lange wandeling.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waterliniepad, LAW 17
BerichtGeplaatst: 07 Feb 2020, 22:44 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5057
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Wat een geweldig avontuur :lol:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waterliniepad, LAW 17
BerichtGeplaatst: 08 Feb 2020, 08:43 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Nov 2014, 17:39
Berichten: 4926
Woonplaats: Haarlem
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
Merk wandelschoenen: meindl
Geweldig geschreven, Martin! Wat een verhaal. En joh, heb toch gewoon schijt aan die mensen! Ze hebben vast wel wat beters te doen dan op jou te letten, hoor! Zolang het maar modder is en geen schijt...


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waterliniepad, LAW 17
BerichtGeplaatst: 08 Feb 2020, 13:29 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:31
Berichten: 7534
Woonplaats: wijchen - nijmegen
Leeftijd: 37
Afstand 2024: 4x40
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: quechua decathlon
Mood: Somber
:D wat een heerlijke verhaal en avontuur martin

_________________
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waterliniepad, LAW 17
BerichtGeplaatst: 08 Feb 2020, 17:00 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11203
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Geweldig Genoten.
Zie het helemaal voor me hoe je die schoen steeds voor je uit gooit :respect:

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Waterliniepad, LAW 17
BerichtGeplaatst: 08 Feb 2020, 18:26 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Dec 2014, 14:53
Berichten: 320
Woonplaats: Huissen
Leeftijd: 77
Afstand 2024: 1357
Kilometers gelopen: 66000
Aantal N4D volbracht: 51¼
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Aldi/Lidl
Jammer dat er niemand bij was om foto's te maken Martin, dan had iedereen met je mee kunnen genieten.

_________________
4daagse lopen is geen kunst maar een gunst.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Waterliniepad, LAW 17
BerichtGeplaatst: 08 Feb 2020, 18:50 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11203
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Toon schreef:
Jammer dat er niemand bij was om foto's te maken Martin, dan had iedereen met je mee kunnen genieten.

Geen mooier vermaak dan leedvermaak :rofl:

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 106 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.