Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 05 Mei 2024, 11:13

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 26 Feb 2008, 17:26 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2914
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
Tegen zoveel mogelijk mensen vertellen dat je de 4daagse gaat lopen heeft wèl z'n voordelen.
Het geeft een extra druk om tòch door te gaan als je het moeilijk hebt. De verschutting dat je het opgeeft wil je dan niet meemaken!
Plus dat je kan rekenen op heel veel steun onderweg door smsjes en telefoontjes van vrienden, familie en bekenden. Dat kan het lopen een stuk lichter maken. En misschien nog wel bekenden langs de kant die je binnenhalen.

Weet niemand het dat je meedoet dan is het een stuk makkelijker om op te geven.

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 26 Feb 2008, 17:37 
lively schreef:
Joop schreef:
lively schreef:
Ja, maar opgeven is echt geen optie voor mij hoor. Maar ik ken mijn familie....als ik zeg dat ik hem ga lopen en val eventueel uit, dan is het:"Je zei toch dat je hem ging lopen???? Waar is je medaille dan????? Je hebt wel een grote mond, maar hem doen....."


Je spreekt jezelf tegen ...
"Ja, maar opgeven is echt geen optie voor mij hoor" - " en val eventueel uit"

De Vierdaagse lopen, dat vraag je van jezelf en doe je voor jezelf en voor niemand anders.
En mocht het toch niet lukken, dan hoef je niemand verantwoording af te leggen.
Zo simpel is dat! :)


Kijk Joop, ik zie het anders. Ik wil nu de 4 daagse lopen, maar wat als ik 1 dag van te voren mijn been breek? Dan kan ik niet met een rolstoel meedoen, want dan loop ik niet. Dat bedoel ik met eventueel uitvallen. Er zijn altijd wel situatie's te bedenken waarbij het mogelijk is om uit te vallen. En dan bedoel ik geen situatie's met blaren ofzo....maar de ernstigere dingen.


ok, ik snap 'm, Marina. Maar als je wat breekt vlak voor de Vierdaagse of je wordt ziek, zal je familie je echt niet "veroordelen".
Maar laten we daar niet van uit gaan. Jij gaat de Vierdaagse lopen :D


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 26 Feb 2008, 18:54 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4233
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
De Haagse Régâh schreef:
Tegen zoveel mogelijk mensen vertellen dat je de 4daagse gaat lopen heeft wèl z'n voordelen.
Het geeft een extra druk om tòch door te gaan als je het moeilijk hebt. De verschutting dat je het opgeeft wil je dan niet meemaken!
Plus dat je kan rekenen op heel veel steun onderweg door smsjes en telefoontjes van vrienden, familie en bekenden. Dat kan het lopen een stuk lichter maken. En misschien nog wel bekenden langs de kant die je binnenhalen.

Weet niemand het dat je meedoet dan is het een stuk makkelijker om op te geven.


Helemaal mee eens! Sterker nog: daag ze uit.... als het je lukt krijg je centen van ze die linea recta naar het KWF gaan. In jouw geval durft niemand dat te weigeren :wink:. En drijf de prijs daarbij lekker op door regelmatig te verzuchten hoe zwaar het trainen je al valt. "Je kunt gerust hoog inzetten, ik red het toch nooit". :wink: Heeft mij in mijn eerste jaar BAKKEN met geld opgeleverd :D

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 26 Feb 2008, 19:18 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5189
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
Brechje schreef:
Ben schreef:
Bill de oud naut schreef:
Ben schreef:
Brechje schreef:
Ben schreef:
sportmasseur schreef:
ik zou in ieder geval willen adviseren om in ieder geval een meerdaagse te lopen. Omdat je lichaam ook aan meerdere dagen achter elkaar moet kunnen lopen.


Ja een keer twee dagen achter elkaar 40km is nooit weg in de aanloop naar zo'n evenement maar daar moet je natuurlijk wel even de gelegenheid voor hebben/maken.


Ben van plan de Amersfoortse 2daagse te gaan lopen. Vorig jaar ook gedaan. Was erg gezellig en een goede voorbereiding. Gaf me veel vertrouwen merkte ik.
Thx!


Ik hoor cq lees het al. Dat gaat helemaal goedkomen. Verder sleept de entourage van de N4D je wel door de moeilijke momentjes heen.

Ik denk niet dat zij moeilijke momentjes heeft gehad tijdens de vorige 4-daagse, zij is volgens mij een natuurtalent en heeft de volle 4 dagen genoten. :wink:


Maar ik bespeur wel wat twijfel bij Brechje. Zij heeft dit topic ook gestart.
Twijfel houd je scherp en dan denk je er niet te licht over zodat het uit eindelijk goedkomt.
Brechje, don't worry :!:



Heb eigenlijk inmiddels ontdekt dat je tot twee keer toe de 4daagse voor het "eerst" loopt. Een keer als alles nieuw is, en een keer als je 'm al eerder gelopen hebt....

Je hebt hier wel een punt hoor mijn tweede 4-daags was een hel, het was omdat mijn neefjes toen op ome Bill zaten te wachten anders was ik op de Scheidingsweg in de bus gestapt, maar was achteraf toch wel blij dat ik het niet gedaan heb.

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 26 Feb 2008, 19:42 
Sunny schreef:
De Haagse Régâh schreef:
Tegen zoveel mogelijk mensen vertellen dat je de 4daagse gaat lopen heeft wèl z'n voordelen.
Het geeft een extra druk om tòch door te gaan als je het moeilijk hebt. De verschutting dat je het opgeeft wil je dan niet meemaken!
Plus dat je kan rekenen op heel veel steun onderweg door smsjes en telefoontjes van vrienden, familie en bekenden. Dat kan het lopen een stuk lichter maken. En misschien nog wel bekenden langs de kant die je binnenhalen.

Weet niemand het dat je meedoet dan is het een stuk makkelijker om op te geven.


Helemaal mee eens! Sterker nog: daag ze uit.... als het je lukt krijg je centen van ze die linea recta naar het KWF gaan. In jouw geval durft niemand dat te weigeren :wink:. En drijf de prijs daarbij lekker op door regelmatig te verzuchten hoe zwaar het trainen je al valt. "Je kunt gerust hoog inzetten, ik red het toch nooit". :wink: Heeft mij in mijn eerste jaar BAKKEN met geld opgeleverd :D


Jullie hebben groot gelijk!!!! En er komen idd best veel mensen om me in te halen....mijn man, kids, moeder, zus, tante, vriendin, schoonouders. Mijn schoonmoeder heeft al toegezegt dat ik een me mag laten masseren elke dag na het lopen, op haar kosten. Weet alleen niet hoe ik dat nu weer ga regelen....
Hmm Sunny, zal er eens over nadenken over me te laten sponsoren door me familie enzo.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 27 Feb 2008, 14:11 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2717
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
De Haagse Régâh schreef:
Tegen zoveel mogelijk mensen vertellen dat je de 4daagse gaat lopen heeft wèl z'n voordelen.
Het geeft een extra druk om tòch door te gaan als je het moeilijk hebt. De verschutting dat je het opgeeft wil je dan niet meemaken!
Plus dat je kan rekenen op heel veel steun onderweg door smsjes en telefoontjes van vrienden, familie en bekenden. Dat kan het lopen een stuk lichter maken. En misschien nog wel bekenden langs de kant die je binnenhalen.

Weet niemand het dat je meedoet dan is het een stuk makkelijker om op te geven.


Daar ben ik het helemaal niet mee eens Maarten! Ik heb ook zoveel mogelijk mensen verteld dat ik mee ging doen, maar had niet voorzien dat mijn lichaam me in de steek liet. Ik was alleen maar met mezelf bezig en niet met "de verschutting" van het uitvallen. Ik vind het namelijk meer moed vergen om te stoppen dan om door te gaan!!
Hoewel het erg leuk was van veel mensen SMS-jes te ontvangen..... :wink:

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 27 Feb 2008, 19:57 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5189
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
Ineke61 schreef:
De Haagse Régâh schreef:
Tegen zoveel mogelijk mensen vertellen dat je de 4daagse gaat lopen heeft wèl z'n voordelen.
Het geeft een extra druk om tòch door te gaan als je het moeilijk hebt. De verschutting dat je het opgeeft wil je dan niet meemaken!
Plus dat je kan rekenen op heel veel steun onderweg door smsjes en telefoontjes van vrienden, familie en bekenden. Dat kan het lopen een stuk lichter maken. En misschien nog wel bekenden langs de kant die je binnenhalen.

Weet niemand het dat je meedoet dan is het een stuk makkelijker om op te geven.


Daar ben ik het helemaal niet mee eens Maarten! Ik heb ook zoveel mogelijk mensen verteld dat ik mee ging doen, maar had niet voorzien dat mijn lichaam me in de steek liet. Ik was alleen maar met mezelf bezig en niet met "de verschutting" van het uitvallen. Ik vind het namelijk meer moed vergen om te stoppen dan om door te gaan!!
Hoewel het erg leuk was van veel mensen SMS-jes te ontvangen..... :wink:

En daarom zal het uitlopen dit jaar je extra voldoening geven, maar als je een beetje erdoorheen zit ga dan een babbeltje aan met iemand die bij je in de buurt loopt, begin maar gewoon ergens over, je zal zien dat het helpt.

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 28 Feb 2008, 12:05 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2717
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
Bill de oud naut schreef:
Ineke61 schreef:
De Haagse Régâh schreef:
Tegen zoveel mogelijk mensen vertellen dat je de 4daagse gaat lopen heeft wèl z'n voordelen.
Het geeft een extra druk om tòch door te gaan als je het moeilijk hebt. De verschutting dat je het opgeeft wil je dan niet meemaken!
Plus dat je kan rekenen op heel veel steun onderweg door smsjes en telefoontjes van vrienden, familie en bekenden. Dat kan het lopen een stuk lichter maken. En misschien nog wel bekenden langs de kant die je binnenhalen.

Weet niemand het dat je meedoet dan is het een stuk makkelijker om op te geven.


Daar ben ik het helemaal niet mee eens Maarten! Ik heb ook zoveel mogelijk mensen verteld dat ik mee ging doen, maar had niet voorzien dat mijn lichaam me in de steek liet. Ik was alleen maar met mezelf bezig en niet met "de verschutting" van het uitvallen. Ik vind het namelijk meer moed vergen om te stoppen dan om door te gaan!!
Hoewel het erg leuk was van veel mensen SMS-jes te ontvangen..... :wink:

En daarom zal het uitlopen dit jaar je extra voldoening geven, maar als je een beetje erdoorheen zit ga dan een babbeltje aan met iemand die bij je in de buurt loopt, begin maar gewoon ergens over, je zal zien dat het helpt.


Ik knoopte met Jan en Alleman een praatje aan, waar ik ook was maar ik was ook voornamelijk met mezelf bezig om te overleven. Als die man bij de EHBO niet had gezegd dat mijn voeten niet meer ingetaped konden worden (het was TE erg) was ik "gewoon" weer gestart de derde dag.

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 28 Feb 2008, 12:09 
Maar dit jaar gaat het je gewoon lukken, Ineke :D


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.