Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 17 Mei 2024, 17:19

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Titel: Re: Wat is nu eigenlijk trainen?
BerichtGeplaatst: 18 Feb 2009, 23:01 
Kan allemaal geregeld worden..
Maar ik geloof dat hij stiekem wel een beetje gaat trainen komende dinsdag, weinig kilometers, veel drank en voooooooral heel veel rusten..
KROEGENTOCHT dus ;)


Omhoog
   
 
 Titel: Re: Wat is nu eigenlijk trainen?
BerichtGeplaatst: 28 Jul 2009, 20:46 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Mei 2005, 16:29
Berichten: 59
Woonplaats: Santpoort-Zuid
Leeftijd: 63
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 1000
Aantal N4D volbracht: 28+
Volgende wandeltocht: Diekirch
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Albaron HN
Mood: Gewoon
Alicia schreef:
Kan allemaal geregeld worden..
Maar ik geloof dat hij stiekem wel een beetje gaat trainen komende dinsdag, weinig kilometers, veel drank en voooooooral heel veel rusten..
KROEGENTOCHT dus ;)


Ik heb het forum een tijdje niet intensief gevolgd en dacht dat dit onderwerp een stille dood was gestorven, maar toch nog veel diverse reacties, leuk. Ikzelf wandel genoeg kilometers, voor mijn plezier natuurlijk anders zou ik het niet doen. Ook eens een dag uitgekozen toen het smerig warm vies plak- en zweetweer was. Kijken hoe je lichaam daarop reageert, hoeveel vocht je nodig hebt enz. Velserbroek-Hoorn gelopen, inmiddels een eenmansklassieker. Heel veel polder gezien en volgens mij een lepelaar, neem ik aan. Het beest het een snavel die breed uitliep, prachtig om naar te kijken. Het ergste was de treinreis terug, geen airco, echt benauwd.

Maar om niet af te dwalen, de vraag die me bezighoudt....... HOE IS HET MET BROERTJE??? Heeft die het overleeft en heeft die nog meer respect voor zus? :lol: :lol:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Wat is nu eigenlijk trainen?
BerichtGeplaatst: 29 Jul 2009, 00:08 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4307
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
paul poppen schreef:
Alicia schreef:
Kan allemaal geregeld worden..
Maar ik geloof dat hij stiekem wel een beetje gaat trainen komende dinsdag, weinig kilometers, veel drank en voooooooral heel veel rusten..
KROEGENTOCHT dus ;)


Ik heb het forum een tijdje niet intensief gevolgd en dacht dat dit onderwerp een stille dood was gestorven, maar toch nog veel diverse reacties, leuk. Ikzelf wandel genoeg kilometers, voor mijn plezier natuurlijk anders zou ik het niet doen. Ook eens een dag uitgekozen toen het smerig warm vies plak- en zweetweer was. Kijken hoe je lichaam daarop reageert, hoeveel vocht je nodig hebt enz. Velserbroek-Hoorn gelopen, inmiddels een eenmansklassieker. Heel veel polder gezien en volgens mij een lepelaar, neem ik aan. Het beest het een snavel die breed uitliep, prachtig om naar te kijken. Het ergste was de treinreis terug, geen airco, echt benauwd.

Maar om niet af te dwalen, de vraag die me bezighoudt....... HOE IS HET MET BROERTJE??? Heeft die het overleeft en heeft die nog meer respect voor zus? :lol: :lol:


Broertje heeft het heel goed overleeft, ik blijk hem per toeval op de foto gezet te hebben ;)(foto 3 van het laatste 4daagse album)
Hij kwam al om 11.11uur bij mij bij de Mac langs en was dus lekker vroeg binnen =D> =D>


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.