Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 30 Apr 2024, 16:13

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Dag van Cuijck 2015
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2015, 06:59 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Jan 2007, 10:10
Berichten: 1383
Woonplaats: 544,2km boven Parijs
Leeftijd: 64
Afstand 2024: nvt
Loopnummer 2024: nvt
Kilometers gelopen: 0,0
Aantal N4D volbracht: 12
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Gewoon
En alweer de laatste dag.

http://www.mijnalbum.nl/Album=TY8BAUDV


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Cuijck 2015
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2015, 11:35 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mei 2009, 15:46
Berichten: 1833
Woonplaats: Lochem
Leeftijd: 60
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: wandelscho
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: wandelvierdaagse Barchem
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Wat een leuke foto's. Geweldig dat jullie er weer waren! Het 'huisje' heeft een ereplek in m'n verzameling met wandelparafernalia.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Cuijck 2015
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2015, 13:54 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5069
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Echt top dat jullie dit ieder jaar doen. Het is een echt thuis voor wandelaars. Het huisje krijgt een ereplaats, de oase zit in het hart :icon_biggrin:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Cuijck 2015
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2015, 15:56 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Jun 2010, 08:22
Berichten: 1456
Leeftijd: 45
Kilometers gelopen: x
Aantal N4D volbracht: 8
Kennedymarsen volbracht: 16
100+ wandelingen: 7
Merk wandelschoenen: Asics
Jeltsje schreef:
Echt top dat jullie dit ieder jaar doen. Het is een echt thuis voor wandelaars. Het huisje krijgt een ereplaats, de oase zit in het hart :icon_biggrin:

+1

_________________
Als je tijd genoeg hebt, is elke afstand op loopafstand.

http://www.larissawandeldt.nl/


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Dag van Cuijck 2015
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2015, 16:35 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:31
Berichten: 7555
Woonplaats: wijchen - nijmegen
Leeftijd: 37
Afstand 2024: 4x40
Aantal N4D volbracht: 2
Merk wandelschoenen: quechua decathlon
Mood: Somber
bahkos schreef:
Jeltsje schreef:
Echt top dat jullie dit ieder jaar doen. Het is een echt thuis voor wandelaars. Het huisje krijgt een ereplaats, de oase zit in het hart :icon_biggrin:

+1

zeker weten

_________________
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Cuijck 2015
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2015, 19:16 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 19 Nov 2014, 15:33
Berichten: 456
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 50
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50K184
Kilometers gelopen: >10000
Aantal N4D volbracht: 6
Kennedymarsen volbracht: 10?
100+ wandelingen: 2
Merk wandelschoenen: Doeternietoe
Afzien! En genieten!
Ik weet niet hoe ik dat heb gedaan. Misschien door de persoonlijke aandacht van wandelaars, van wie ik sommigen al eerder had ontmoet deze vierdaagse, een heel lieve mevrouw in Grave de mij spontaan een Oase-achtige verzorging bood, Lara en Otto en hun ambulance-scène, Jolanda van de RET-verzorgingsploeg die mij van een bakje kippensoep voorzag, mijn gastvrouw een haar vrienden en kennissen die mij op de Via toezongen en uiteraard de OASE (need I say more?)
Ik heb het nog nooit zo zwaar gehad en ben nog nooit zo verrot gegaan, maar tjongejonge: het blijft lekker! :icon_mrgreen:

_________________
We've been trekking for the past 50 years. Hopefully we will never get there. (Ake Nordin, oprichter van Fjallraven)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Cuijck 2015
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2015, 22:57 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2717
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
Gejoco schreef:
Afzien! En genieten!
Ik weet niet hoe ik dat heb gedaan. Misschien door de persoonlijke aandacht van wandelaars, van wie ik sommigen al eerder had ontmoet deze vierdaagse, een heel lieve mevrouw in Grave de mij spontaan een Oase-achtige verzorging bood, Lara en Otto en hun ambulance-scène, Jolanda van de RET-verzorgingsploeg die mij van een bakje kippensoep voorzag, mijn gastvrouw een haar vrienden en kennissen die mij op de Via toezongen en uiteraard de OASE (need I say more?)
Ik heb het nog nooit zo zwaar gehad en ben nog nooit zo verrot gegaan, maar tjongejonge: het blijft lekker! :icon_mrgreen:

Dat zijn ware woorden Ardie! Ook ik keek elke dag uit naar jullie. Wat was het fijn om in de watten gelegd te worden! Heeeeeeeel erg bedankt daarvoor en een dikke knuffel van mij!!!

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Dag van Cuijck 2015
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2015, 23:15 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11201
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Vroeg naar bed dus weer vroeg op.
Een was ophangen, ontbijten, de laatste spullen inladen en we gaan op pad richting Malden.
Zoals elke ochtend valt de drukte zeer mee en vlot bereiken we onze vaste stek in Malden.
Het is bewolkt maar broeierig met weinig wind. Dat wordt wat als de zon er bij komt.
Vlot staan de tenten dus tijd voor thee en koffie. De buren (scouting) zijn inmiddels ook gearriveerd en worden auto en aanhangwagen in stelling gebracht.
Jos komt later om ons weer een handje te helpen en An Marie komt ook weer en loopt later in de middag met Elly mee naar Nijmegen.
Jannechien is te zeer vermoeid van de donderdag om te assisteren maar met ons drieën gaat het vast en zeker ook lukken.
De wandelaars komen mooi achter elkaar binnen. Zo kunnen we met de meesten toch nog even een praatje maken, alvast feliciteren en toi, toi, toi wensen voor de laatste kms.
De voorraad gehaktballetjes raakt niet op zodat er na afloop voor ons ook nog iets te snacken is.
De rest gaat mee naar Bornem. De bikkels daar lusten ze ook wel.
Even na 17.00 uur belanden we weer op ons slaapadres.
De wandelaars die bij ons verblijven hebben allen de eindstreep bereikt.
Na douchen en omkleden laten we ons het eten bij de Chinees zéér goed smaken.
Bij thuiskomst wordt de fles champagne nog soldaat gemaakt die onze verhuurster heeft achter gelaten.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Dag van Cuijck 2015
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2015, 15:19 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING

Geregistreerd: 19 Nov 2014, 20:04
Berichten: 1560
Leeftijd: 75
Kilometers gelopen: 1500
Aantal N4D volbracht: 15
Merk wandelschoenen: New Balance; Hi-Tec
Ook vandaag staat de Goedemorgen man weer langs de route. Hij roept dat hij het wel erg gezellig vindt allemaal. De wandelaars die hem passeren applaudiseren. Ik vind dat een ontroerend moment.
In Sint Walrick willen wij kersenvlaai met slagroom en koffie. Helaas is de kersenvlaai op. Wij blijven hier lekker lang zitten. Na Overasselt gaan wij de Maasdijk op. Omdat de kersenvlaai op was kijken wij uit naar het puddingbroodje aan het einde van de dijk. Deze man is er niet. Later horen wij dat deze man gestopt is. Wij komen in Heumen en nemen hier soep. Het begint hier te regenen maar houdt gelukkig meteen weer op. Na Heumen zijn we snel in Malden bij Eric en Carla. Hier neem ik een biertje. Het is nu nog maar 8 km.
Ondanks dat we niet snel gelopen hebben en veel gezeten onderweg is het nog erg vroeg. We blijven dus nog maar even bij de Oase zitten.
De intocht in Nijmegen blijf ik na al die jaren een overweldigende ervaring vinden. De mensen staan en zitten overal, zelfs op de daken. Ik vind dat heel bijzonder. Wij komen om 16.45. binnen. Wij vieren onze medaille met een drankje op een terras buiten de Wedren. Na afloop zijn wij met onze huisgenoten (Eric en Carla, en Martin) naar de Chinees geweest vlakbij ons overnachtingsadres. Na de Chinees drinken wij de champagne op die onze gastvrouw voor ons in de koelkast had gezet.

Terugblik op deze 4daagse: ik moest af en toe pijnstillers nemen, ik moest veel pauzeren, mijn tempo is niet meer wat het was. Maar het was wel geslaagd. De 30 km. is me qua sfeer en beleving erg meegevallen, en is ook geen afstand die je maar even doet. Het weer was goed. Wij hadden geen regen, hooguit een kwartiertje toen we bijna binnen kwamen op vrijdag. Kortom een geslaagde week.
En Carla en Eric: bedankt voor de verzorging onderweg! En voor de gele vla.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Cuijck 2015
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2015, 21:27 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53
Berichten: 4722
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
De laatste dag, dus in Vierdaagse outfit. Hoe groter de hoed met veren, hoe mooier het publiek je vindt. Wat mij betreft heet deze dag de dag van Beers. Groot feest daar, altijd weer. Maar voordat we daar waren: Marieke-hallo-en-dag want die streek weer neer bij Quo Vadis :-). Koffie van Eelko bij het pannenkoekenhuis in het bos. Daarna een prachtig pleemomentje bij de splitsing richting lus. Een eindje opgelopen met een goedgemutste Maas, die een sensationeel verhaal vertelde over zijn derde loopdag.
In Grave wachtte me een teleurstelling: mijn favoriete terras was opgedoekt. Dan maar naar een andere tent. Van schrik liet ik daar mijn vest hangen, gelukkig niet meer nodig gehad.
Een kamerbreed stukkie asfalt richting Beers. Hoeveel mooier kon het nog worden? Nou: heel wat mooier, want in Beers sloten Teus, Otto en Lara zich aan bij ons. En dan ligt de humor op straat. In Cuijk besloten Eelko en ik niet langer te teuten, want we bevonden ons op de pontonbrug reeds in een soort achterhoedegevecht. Hup, vort, lopen! (Teus: ik had jou daar aan je oren mee moeten sleuren!)
In Mook nog eventjes pauze bij een superaardige Drentse familie, en daarna als een streep door naar De Oase. De Boasen daar kunnen mij niet genoeg bewierookt worden: een man en een vrouw met ballen!
Dansend de Via Gladiola af, het laatste stukje helaas in de regen. Maar het donderde niet. Mijn "negentje" is in de pocket. Eelko dank je wel dat je vier dagen mijn oppas bent geweest.

Leuke foto's, neem er even de tijd voor. https://picasaweb.google.com/maike.van.tuijl/Dag4Cuijk?authuser=0&authkey=Gv1sRgCLaAxI_V8OiRVQ&feat=directlink

_________________
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.


Laatst gewijzigd door Voy con Dios op 26 Jul 2015, 21:36, in totaal 2 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Cuijck 2015
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2015, 21:33 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Jan 2006, 17:52
Berichten: 5677
Woonplaats: niet zover van de Kuip.
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: wat lusjes
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
Nog ff de link voor de foto's Maike,love it.

_________________
Facta non verba.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Cuijck 2015
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2015, 21:34 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 19 Nov 2014, 15:33
Berichten: 456
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 50
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50K184
Kilometers gelopen: >10000
Aantal N4D volbracht: 6
Kennedymarsen volbracht: 10?
100+ wandelingen: 2
Merk wandelschoenen: Doeternietoe
Voy con Dios schreef:
De laatste dag, dus in Vierdaagse outfit. Hoe groter de hoed met veren, hoe mooier het publiek je vindt. Wat mij betreft heet deze dag de dag van Beers. Groot feest daar, altijd weer. Maar voordat we daar waren: Marieke-hallo-en-dag want die streek weer neer bij Quo Vadis :-). Koffie van Eelko bij het pannenkoekenhuis in het bos. Daarna een prachtig pleemomentje bij de splitsing richting lus. Een eindje opgelopen met een goedgemutste Maas, die een sensationeel verhaal vertelde over zijn derde loopdag.
In Grave wachtte me een teleurstelling: mijn favoriete terras was opgedoekt. Dan maar naar een andere tent. Van schrik liet ik daar mijn vest hangen, gelukkig niet meer nodig gehad.
Een kamerbreed stukkie asfalt richting Beers. Hoeveel mooier kon het nog worden? Nou: heel wat mooier, want in Beers sloten Teus, Otto en Lara zich aan bij ons. En dan ligt de humor op straat. In Cuijk besloten Eelko en ik niet langer te teuten, want we bevonden ons op de pontonbrug reeds in een soort achterhoedegevecht. Hup, vort, lopen! (Teus: ik had jou daar aan je oren mee moeten sleuren!)
In Mook nog eventjes pauze bij een superaardige Drentse familie, en daarna als een streep door naar De Oase. De Boasen daar kunnen mij niet genoeg bewierookt worden: een man en een vrouw met ballen!
Dansend de Via Gladiola af, het laatste stukje helaas in de regen. Maar het donderde niet. Mijn "negentje" is in de pocket. Eelko dank je wel dat je vier dagen mijn oppas bent geweest.

Leuke foto's, neem er even de tijd voor. [url]Teusie: ik had nooit van je weg moeten lopen in Cuijk.[/url]

Compliment, Voy. Mooie taal en mooie beelden!
En ik dacht: 'Zolang ik jullie ergens in het vizier heb, is er geen zier aan de hand...' (PS: je link werkt niet..)

_________________
We've been trekking for the past 50 years. Hopefully we will never get there. (Ake Nordin, oprichter van Fjallraven)


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Cuijck 2015
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2015, 21:37 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 29 Sep 2007, 18:53
Berichten: 4722
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Ed schreef:
Nog ff de link voor de foto's Maike,love it.


Heb de link er nu goed in gezet.
Wat er stond was wat ik werkelijk aan het denken was toen ik die link wilde plakken.

_________________
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Cuijck 2015
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2015, 21:38 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Jan 2006, 17:52
Berichten: 5677
Woonplaats: niet zover van de Kuip.
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: wat lusjes
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
Voy con Dios schreef:
Ed schreef:
Nog ff de link voor de foto's Maike,love it.


Heb de link er nu goed in gezet.
Wat er stond was wat ik werkelijk aan het denken was toen ik die link wilde plakken.


Snap ik,jammer van Teus.

_________________
Facta non verba.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Dag van Cuijck 2015
BerichtGeplaatst: 29 Jul 2015, 23:44 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Feb 2007, 14:40
Berichten: 4304
Woonplaats: Ede
Leeftijd: 59
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Zo, he he. Weer een klus plat, en wat voor een klus.... :icon_rolleyes:
Oftewel, de foto's van dag 4 zijn ingeplakt. Ik heb expres de foto's van de intocht wat uitgebreid gelaten om de sfeer die Bertus dan meemaakt zo achter aan weer te kunnen geven. Veel kijkplezier: http://www.mijnalbum.nl/Album=YIBBV7HS


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.