De theeplantages in Korea, lekker stijl naar boven klauteren:

En natuurlijk de Chinese muur

Zo maar een paar uit de ruim 2000 foto's...
Moderators: Moderators, Beheerders

Wow, wat een gave foto's!!!pietman schreef:Keizerlijke paleizen in Korea in overvloed om wandelend te verkennen:
De theeplantages in Korea, lekker stijl naar boven klauteren:
En natuurlijk de Chinese muur
Zo maar een paar uit de ruim 2000 foto's...

In welk buitenland ligt Etten-Leur precies?Ineke61 schreef:In Etten Leur met Larissa. Bos-gras- en zandpaadjes!!! 40 km afgezien. De laatste 10 km in één streep naar de finish ivm verkeerd lopen. Vond ik niet erg: asfalt!!!

BrabantlandSunny schreef:In welk buitenland ligt Etten-Leur precies?Ineke61 schreef:In Etten Leur met Larissa. Bos-gras- en zandpaadjes!!! 40 km afgezien. De laatste 10 km in één streep naar de finish ivm verkeerd lopen. Vond ik niet erg: asfalt!!!

Ooh hahaha nou zie ik pas dat er twee versies zijn van " waar heb jij gelopen". Dit is de versie. wandelmarsen in het buitenland!! Volgende keer beter opletten!!bahkos schreef:BrabantlandSunny schreef:In welk buitenland ligt Etten-Leur precies?Ineke61 schreef:In Etten Leur met Larissa. Bos-gras- en zandpaadjes!!! 40 km afgezien. De laatste 10 km in één streep naar de finish ivm verkeerd lopen. Vond ik niet erg: asfalt!!!