Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 13:54

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 18:43 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1886
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Danny schreef:
Ik blijf van mening dat goed trainen echt helpt :oops: :oops: ondanks dat de meningen hier over verdeeld zijn.

Ja, de meningen zijn hierover verdeeld, ik had 70km in de benen zitten :wink: en de totale 'schade' was een klein blaartje op mijn kleine teen... dat is dan wel een heel klein blaartje h?... :lol:
Volgens mij hadden degenen die nu zijn uitgevallen (leden van dit forum) meer getraind, dus zal het niet geheel daaraan liggen.

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 19:12 
Tja,


Ik had me voorgenomen gedegen te gaan trainen maar ben niet verder gekomen dan een kilometer of 50.

Wel uitgelopen dus het kan ook gewoon zonder trainen, kijk Chris maar.

Maar voor de 50 van volgend jaar ga ik wel wat trainen....... te beginnen met de Airborne.

Groetjes Ron


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 20:03 
Zoals ik al zei, het is voor iedereen anders :shock: :x maar trainen helpt wel degelijk tegen spier en knie blessure's, zoals Nanda en Gideon overkomen is.
Tegen blaren is m.i. niet te trainen :roll: :oops: dat is van veel meer afhankelijk :!: :?: .
Ik gebruik veel kamferspiritus en werkt uitstekend


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 22:09 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 204
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
Ik zeg het nog maar eens ten overvloede: nu ik alweer zonder trainen zonder noemenswaardige blaren de 50 heb uitgelopen ga ik NOOIT meer trainen voor de vierdaagse.
In die tijd kan ik zoveel l?uke dingen doen.

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 06:17 
ik had weinig getrained maar loop wel veel in mijn beroep ik heb nauwelijks spierpijn gehad, maar de blaren waren duidelijk aanwezig en ik heb inderdaad onderweg ook veel gehoord dat je tegen blaren niet kunt trainen

groetjes geertje


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 07:56 
Waar trainen dan wel weer goed voor is, is dat je weet waar je voor blaren kwetsbare punten liggen. Handig om te weten als je gaat tapen. Sommigen zweren verder inderdaad bij kamferspiritus, ik heb er zelf geen ervaring mee maar het schijnt de voeten te harden.
Zelf train ik dus varierend van niet tot een 150 km. Voor de eerste 4Daagse is het wel verstandig lijkt me.
Je krijgt af en toe veel pijn te verduren en ik denk dat je daar (in de meeste gevallen) gewoon mee door kunt lopen maar dan moet je er wel een keer kennis mee gemaakt hebben. Bij een training dus.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 07:59 
ja ik ken het ik liep lekker alles zat lekker mijn hoofd wou meer maar vlak voor centrum wijchen moest ik stoppen alleen vanwege rug ook ik had wat km in de benen maar op naar poging 3 ja ja ben verleden jaar ook uitgevallen


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 08:02 
Ik blijf er bij dat ik moet trainen voor de 4daagse. Tijdens de trainingen vaker last van spierpijn in m'n rug gehad. Ik zou het dus zonder die voorbereiding echt niet gehaald hebben. Ik durf te wedden dat als ik nu heel lang niets doe aan het wandelen ik weer van voor af aan moet beginnen.
Dus blijf ik noodgedwongen maar in beweging. :) :lol:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 08:12 
Ook ik ben na deze 4daagse van mening dat trainen wel degelijk helpt.
Vorig jaar liep ik veel moeilijker en had ik niet zo heel veel getraind (sommige onder ons vinden van wel, nl 260km), dit jaar had ik veel meer getraind 430km en ook flink wat meer langere tochten, 40,42,43km, terwijl vorig jaar het maximum 30km was.
Nou volgende keer zal ik dus ook veel trainen, bovendien wil ik ook nog een keertje de 50km proberen, dan wil ik nog meer trainen.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 09:01 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 204
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
cynthia schreef:
Vorig jaar liep ik veel moeilijker en had ik niet zo heel veel getraind (sommige onder ons vinden van wel, nl 260km)


Hahahahahaaaaaaaaaaa!!! Jij bent echt grappig.

260 kilometer noem jij "niet veel getraind"!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 09:25 
ach ja dat vind ik, maar je hebt natuurlijk gelijk, je kunt er goed een 4daagse mee lopen. :wink:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 09:31 
cynthia schreef:
bovendien wil ik ook nog een keertje de 50km proberen, dan wil ik nog meer trainen.


Hmmmm....denk daar nog eens goed over na....
De dag dat ik de 40 mag lopen zal ik ook nooit meer overwegen om de 50 te lopen.....het blijft een p$^*&$ eind. Geniet lekker van de 40.....


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 09:38 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4773
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
LeoRising schreef:
cynthia schreef:
bovendien wil ik ook nog een keertje de 50km proberen, dan wil ik nog meer trainen.


Hmmmm....denk daar nog eens goed over na....
De dag dat ik de 40 mag lopen zal ik ook nooit meer overwegen om de 50 te lopen.....het blijft een p$^*&$ eind. Geniet lekker van de 40.....


Hmmmm....denk jij daar ook nog maar eens goed over na!
De 40 is gigantisch druk! Op de 50 kom je pas halverwege in die drukte terecht, maar op de 40 is het van het begin af aan zo druk. Als ik het qua gezondheid nog aankon zou ik, denk ik, voor de 50 kiezen, ook al is het alleen maar om een paar uur wat rustiger te kunnen lopen!

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 09:38 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 Mei 2005, 12:55
Berichten: 204
Woonplaats: Lent
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: de vierdaagse
Ja, gewetensvraag. Bij ons liep dit jaar iemand die al 5 jaar de 40 zou mogen lopen. Hij heeft dat ??n keer gedaan, maar dat viel hem tegen. Hij moest namelijk met zijn vrouw lopen, en dat vond ie minder gezellig dan met ons. En bovendien schijnt het op de 40 ontzaglijk druk te zijn. Dat begint al bij de start.

Kweethetniet. Over tien jaar mag ik de 40. Kan ik met mijn vriendin lopen. Maar dan moet ik mijn vaste groepje loslaten. Aaarghh... beslissingen beslissingen.

Ik weet wel dat ik die dag vorig jaar, of wanneer was het, dat we de lus niet hoefden te lopen vanwege de hitte, ik het echt n?ets vond voorstellen.

_________________
de Dalai Loper

website: http://home.planet.nl/~aarss013/vierdaagse1

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 25 Jul 2005, 09:47 
Master C schreef:
Ja, gewetensvraag. Bij ons liep dit jaar iemand die al 5 jaar de 40 zou mogen lopen. Hij heeft dat ??n keer gedaan, maar dat viel hem tegen. Hij moest namelijk met zijn vrouw lopen, en dat vond ie minder gezellig dan met ons. En bovendien schijnt het op de 40 ontzaglijk druk te zijn. Dat begint al bij de start.

Kweethetniet. Over tien jaar mag ik de 40. Kan ik met mijn vriendin lopen. Maar dan moet ik mijn vaste groepje loslaten. Aaarghh... beslissingen beslissingen.

Ik weet wel dat ik die dag vorig jaar, of wanneer was het, dat we de lus niet hoefden te lopen vanwege de hitte, ik het echt n?ets vond voorstellen.


uhhh ik denk zolang je in een gezellige groep loopt het niet veel uitmakt 40 of 50 km 40 zonder je groep duurt langer dan 50 met LOL hebben denk ik hoor


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.