Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 08:53

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 08 Aug 2005, 12:17 
Even een beetje reclame maken... Mijn vriendje heeft de laatste dagen vrijwel alleen maar achter zijn computer gezeten om zijn site te vernieuwen. Ik heb hem dus maar weinig gezien, terwijl we alletwee vakantie hebben. :cry: Het resultaat mag er echter wel zijn... http://members.home.nl/trance.m/welcome.htm

Naast veel urban exploration (rondsnuffelen in vieze, vervallen gebouwen die op het punt van instorten staan (niet echt mijn hobby)) en foto's van auto's en treinen, staan hier ook zijn vierdaagsefoto's. Afbeelding


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Aug 2005, 00:28 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mei 2005, 11:44
Berichten: 4662
Woonplaats: Centrum van Zwen.
Leeftijd: 59
Afstand 2024: ?
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
marianka schreef:
Even een beetje reclame maken... Mijn vriendje heeft de laatste dagen vrijwel alleen maar achter zijn computer gezeten om zijn site te vernieuwen. Ik heb hem dus maar weinig gezien, terwijl we alletwee vakantie hebben. :cry: Het resultaat mag er echter wel zijn... http://members.home.nl/trance.m/welcome.htm

Naast veel urban exploration (rondsnuffelen in vieze, vervallen gebouwen die op het punt van instorten staan (niet echt mijn hobby)) en foto's van auto's en treinen, staan hier ook zijn vierdaagsefoto's. Afbeelding


Goed, het is misschien jouw smaak niet, maar ik moet als mede amateur fotograaf bekennen dat hij hele mooie foto's maakt :!: Geef 'm maar een pluim van me.


Bosso. :mrgreen:

_________________
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Aug 2005, 06:39 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2915
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
Richard schreef:
Volgens mij ben ik met Manja de enige die de eer heeft gehad om ons Cuijkentje live te zien... en ik kan je zeggen dat ze er veel beter uitziet dan op die bom hoor! (en ze is een liegebeest, want volgens mij blijft ze best heel goed plakken op foto's :twisted: )


Ik heb ??k de eer gehad om Marianka "in the flesh" te mogen aanschouwen..... En ze was niet verkeerd Hans!

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Aug 2005, 12:08 
De Haagse R?g?h schreef:
Richard schreef:
Volgens mij ben ik met Manja de enige die de eer heeft gehad om ons Cuijkentje live te zien... en ik kan je zeggen dat ze er veel beter uitziet dan op die bom hoor! (en ze is een liegebeest, want volgens mij blijft ze best heel goed plakken op foto's :twisted: )


Ik heb ??k de eer gehad om Marianka "in the flesh" te mogen aanschouwen..... En ze was niet verkeerd Hans!


Haha ben ik dan de enige die zelfs een stukje met 'r is opgelopen (de 1e dag de Waalbrug over, 's middags) ??? haha


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Aug 2005, 12:16 
Martijn schreef:
Haha ben ik dan de enige die zelfs een stukje met 'r is opgelopen (de 1e dag de Waalbrug over, 's middags) ??? haha


Helaas, Martijn. Ik moet je teleurstellen. Want hoewel ik niet met veel W4W'ers ben opgelopen, zijn het er toch meer geweest. Zo heb ik een stukje met Bloem meegewandeld op de 1e dag en op de laatste dag liep ik een paar kilometer met Carola mee. Verder ben ik op, na of naast de route nog een aantal andere W4W'ers tegengekomen.

Maar je kunt je goed verbergen in zo'n mensenmassa. En bovendien, zoals je ook wel merkt aan mij bescheiden bijdragen aan dit forum, ben ik niet het type wat zich enorm op de voorgrond wil dringen... Ahum! :oops:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Aug 2005, 12:38 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4236
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
De Haagse R?g?h schreef:
Ik heb ??k de eer gehad om Marianka "in the flesh" te mogen aanschouwen..... En ze was niet verkeerd Hans!


Het vriendje anders ook niet....... :oops:
Afbeelding

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Aug 2005, 12:46 
marianka schreef:
......en op de laatste dag liep ik een paar kilometer met Carola mee.


Potverdorie!! Ik ben op de laatste dag Carola ook tegengekomen! In St. Walrick.

Waar heb jij haar gezien, Marianka?


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Aug 2005, 12:48 
Sunny schreef:
De Haagse R?g?h schreef:
Ik heb ??k de eer gehad om Marianka "in the flesh" te mogen aanschouwen..... En ze was niet verkeerd Hans!


Het vriendje anders ook niet....... :oops:
Afbeelding


Het vriendje lijkt heel erg op Woody Harrelson.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Aug 2005, 15:48 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4773
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
marianka schreef:
Naast veel urban exploration (rondsnuffelen in vieze, vervallen gebouwen die op het punt van instorten staan (niet echt mijn hobby)) en foto's van auto's en treinen ...


Ik vind het prachtige foto?s!!

En ik kan me die liefde voor oude gebouwen en voertuigen heel goed voorstellen ? Zo?n foto van zo?n trein die helemaal overwoekerd is door onkruid ? ??ns was hij fonkelnieuw en scheurde hij al toeterend trots door het landschap, en nu staat hij daar maar, eenzaam en vergeten ? :cry:

Ik heb zelf ook zo?n foto van de parkeerplaats van de vroegere ferry naar de Noordkaap, nu ligt er een tunnel dus de parkeerplaats is niet meer nodig. Op die foto staat onze auto helemaal in z?n eentje tussen een immense hoeveelheid kalklijnen. Eens was dat een bruisende vergaarplek van reizigers, nu niets meer dan vergane glorie ? :cry:

Ja, het spreekt me dus wel aan!

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Aug 2005, 22:17 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2915
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
Danyell schreef:
En ik kan me die liefde voor oude gebouwen en voertuigen heel goed voorstellen ? Zo?n foto van zo?n trein die helemaal overwoekerd is door onkruid ? ??ns was hij fonkelnieuw en scheurde hij al toeterend trots door het landschap, en nu staat hij daar maar, eenzaam en vergeten ? :cry:


Hoeveel zou hij ervoor willen betalen om een foto van mijn auto te maken? Die is ook oud en overwoekerd hoor!

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2005, 06:55 
Bosso schreef:
marianka schreef:
Even een beetje reclame maken... Mijn vriendje heeft de laatste dagen vrijwel alleen maar achter zijn computer gezeten om zijn site te vernieuwen. Ik heb hem dus maar weinig gezien, terwijl we alletwee vakantie hebben. :cry: Het resultaat mag er echter wel zijn... http://members.home.nl/trance.m/welcome.htm

Naast veel urban exploration (rondsnuffelen in vieze, vervallen gebouwen die op het punt van instorten staan (niet echt mijn hobby)) en foto's van auto's en treinen, staan hier ook zijn vierdaagsefoto's. Afbeelding


Goed, het is misschien jouw smaak niet, maar ik moet als mede amateur fotograaf bekennen dat hij hele mooie foto's maakt :!: Geef 'm maar een pluim van me.


Bosso. :mrgreen:




Nou, bij die pluim sluit ik me graag aan!. Prachtige foto's. Van urban exploration had ik al wel eens gehoord, dus mijn interesse was al gewekt. Ben op zijn site niet teleurgesteld, want de foto's spreken voor zich.
Neem me voor om in komende luinchpauzes en ander dipjes op het werk nog eens rond te snuffelen (op zijn site, niet in dit gebouw, want dat is nog niet oud en verlaten :D )

groet,
Jakob


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Aug 2005, 11:39 
Citaat:
Het vriendje anders ook niet....... :oops:
Afbeelding



:oops: (vriendje van Marianka)


Verders wil ik jullie bedanken voor de mooie complimenten over mijn foto's en site. :D (vriendje van Marianka)


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.