Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 09:40

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: The days before ...
BerichtGeplaatst: 17 Jul 2006, 16:55 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4773
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
[color=darkred]Ik snap er eerlijk gezegd niets meer van, ik schrijf verhalen voor www.vierdaagsenijmegen.com, maar er is al dagen niets geplaatst. Ik hoor ook op m'n emailadres niks. Beetje zonde dat ik al dat werk voor niks zit te doen ...

Ik plaats ze dus nu maar hier, met van gisteren een paar fotootjes erbij!

Donderdag 13 juli
Tja, en dan is de training afgelopen en gaat het dan ècht beginnen! Donderdag heb ik voor het laatst gewerkt en 's avonds ben ik druk in de weer met lijstjes en het doen van allerlei klusjes. Ik leg alvast allerlei spullen neer die ik beslist niet mag vergeten en zie er alweer van komen dat ik straks als een pakezel naar Nijmegen vertrek.

Wandelbeer is een zenuwtoeval nabij als ik totáál ben vergeten waar ik zijn zonnebril heb opgeborgen en poes Bram ligt me in een hoekje wantrouwig aan te kijken: al die consternatie, hij vertrouwt het niks!

Ik heb vanmiddag nog een paar extra korte broeken gekocht, er wordt voor volgende week een complete hittegolf voorspeld. Ik hou niet zo van hitte, maar drie jaar geleden was het tijdens die hittegolf zo vreselijk gezellig, dat ik er nu niet eens zo tegenop zie.

De wasmachine wast de laatste wasjes en hoe warm het ook is, rond half twaalf maak ik toch aanstalten om naar bed te gaan: ik wil morgen lekker vroeg naar de kapper! Zal ik oranje – groene plukjes nemen?

Vrijdag 14 juli
Vroeg op, alvast een beetje wennen voor straks in Nijmegen. Om kwart voor negen ben ik bij de kapper en wordt gelijk geholpen. Ik besluit maar geen gekke dingen te doen, het worden weer gewoon blonde plukjes! Wat een schijterd, hè?

Het is zulk prachtig weer, dat ik zin krijg om een dagje gezellig langs winkeltjes te slenteren en zo gedacht, zo gedaan, ik rij naar Rijswijk en ga een dagje heerlijk shoppen in winkelcentrum de Boogaard. Omdat ik een nieuw klein rugzakje heb, waar geen tailleband aan zit, koop ik een mooie brede ceintuur waar ik straks m'n mobiel en m'n camera aan kan hangen. Ik heb wel een ding waar ook een waterflesje in kan, maar ik weet niet zeker of ik die wel meeneem. Van alles wat zwaar is op m'n rug, krijg ik geheid rugpijn en uit ervaring weet ik dat je genoeg drinken onderweg kunt krijgen. Een reserveflesje in m'n rugzak moet voldoende zijn.

Verder ben ik op zoek gegaan naar van die korte broekjes met zo'n flap ervoor, dat het net een rokje lijkt. Dat staat mij iets beter dan gewone korte broekjes. Het was eventjes zoeken, maar ik heb een prachtige gevonden, zelfs in de vierdaagsekleur oranje! Ook heb ik nog een echt rokje gekocht, een sportief outdoorgevalletje, met dat warme weer lijkt lopen met een rokje me eigenlijk best lekker.

Zo, en nou zit ik lekker in de tuin van het mooie weer te genieten. Straks kijken of alle lijstjes compleet zijn en dan kunnen morgen in één sneltreinvaart de tassen gepakt worden! O ja, ik heb ook nog pleisters gekocht en een nieuw flesje zonnebrandcrème. Poeh, ik word er helemaal nerveus van …

Zaterdag 15 juli
Deze dag heb ik besteed aan allemaal “Oh, dat moet ook nog gebeuren-klusjesâ€Â

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 Jul 2006, 19:09 
Leuke verslagen Danyell!

Inderdaad is het zonde dat ze nog niet op www.vierdaagsenijmen.com zijn geplaatst.


Omhoog
   
 
 Titel: Re: The days before ...
BerichtGeplaatst: 17 Jul 2006, 19:18 
Danyell schreef:
Afbeelding


Even voor de nieuwelingen onder ons... Dit is dus NIET de Waalbrug, maar de spoorbrug waar tegenwoordig ook een fietsbrug naast is gebouwd. Je weet wel, die ellendige spoorbrug die je eerst vanuit Oosterhout op de eerste dag onderdoor moet om daarna pas (ongeveer een half uur later, maar als je stopt voor paarsevetersbier wel wat langer, vrees ik) over de Waalbrug heen te lopen. Zie hiervoor een ander topic (ik weet alleen even niet meer welk :oops: ).


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 18 Jul 2006, 13:49 
Leuk lezen Danyell... :wink: :lol: :D :lol: :D


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.