Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 15 Mei 2024, 06:28

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 207 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 16:11 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 29 Apr 2005, 15:36
Berichten: 851
Woonplaats: Alphen a/d Rijn
Leeftijd: 88
Aantal N4D volbracht: 57
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Vrolijk
despier schreef:
Danyell schreef:
Gejoco2 schreef:
Maup schreef:
Danyell schreef:
O ja, nog wat anders: ik heb de DoTo ook al een keer gelopen, dat kan ik dus ook, mag ik dan komende zaterdag na 75 kilometer stoppen...


:lol: :lol:

ik denk dat als je de afstand van de DoTo volbracht hebt ooit, je bij de meeste tochten wel aan kam komen met dat kruisje en diploma, scheelt je een hoop kilometers 8)


Als je Bosso wil navolgen hoef je er 'maar' 63 Danyell! :wink:


Nou, nee, niet helemaal natuurlijk! Bosso heeft 37 van de 200 niet gelopen, dat is een percentage van 18,5. Kom ik op 81,5 ... Zit daar een rust? :wink:

Als jij dat wil is daar een rust (anders regelt Sunny die wel) :wink:
Hoef je dan niet verder te lopen?

_________________
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 16:14 
Jan Woordes schreef:
despier schreef:
Danyell schreef:
Gejoco2 schreef:
Maup schreef:
Danyell schreef:
O ja, nog wat anders: ik heb de DoTo ook al een keer gelopen, dat kan ik dus ook, mag ik dan komende zaterdag na 75 kilometer stoppen...


:lol: :lol:

ik denk dat als je de afstand van de DoTo volbracht hebt ooit, je bij de meeste tochten wel aan kam komen met dat kruisje en diploma, scheelt je een hoop kilometers 8)


Als je Bosso wil navolgen hoef je er 'maar' 63 Danyell! :wink:


Nou, nee, niet helemaal natuurlijk! Bosso heeft 37 van de 200 niet gelopen, dat is een percentage van 18,5. Kom ik op 81,5 ... Zit daar een rust? :wink:

Als jij dat wil is daar een rust (anders regelt Sunny die wel) :wink:
Hoef je dan niet verder te lopen?

Inderdaad, ze HOEFT dan niet verder te lopen. Daar kan ze wel voor KIEZEN! :wink:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 16:16 
Offline
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING

Geregistreerd: 29 Apr 2005, 15:36
Berichten: 851
Woonplaats: Alphen a/d Rijn
Leeftijd: 88
Aantal N4D volbracht: 57
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Vrolijk
Gejoco2 schreef:
Jan Woordes schreef:
despier schreef:
Danyell schreef:
Gejoco2 schreef:
Maup schreef:
Danyell schreef:
O ja, nog wat anders: ik heb de DoTo ook al een keer gelopen, dat kan ik dus ook, mag ik dan komende zaterdag na 75 kilometer stoppen...


:lol: :lol:

ik denk dat als je de afstand van de DoTo volbracht hebt ooit, je bij de meeste tochten wel aan kam komen met dat kruisje en diploma, scheelt je een hoop kilometers 8)


Als je Bosso wil navolgen hoef je er 'maar' 63 Danyell! :wink:


Nou, nee, niet helemaal natuurlijk! Bosso heeft 37 van de 200 niet gelopen, dat is een percentage van 18,5. Kom ik op 81,5 ... Zit daar een rust? :wink:

Als jij dat wil is daar een rust (anders regelt Sunny die wel) :wink:
Hoef je dan niet verder te lopen?

Inderdaad, ze HOEFT dan niet verder te lopen. Daar kan ze wel voor KIEZEN! :wink:
Zou ze dan nog wel de startkaart inleveren en de beloning in ontvanst nemen?

_________________
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 16:38 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Aug 2006, 07:45
Berichten: 1883
Woonplaats: Roermond
Leeftijd: .
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50-A-436
Kilometers gelopen: 477
Aantal N4D volbracht:
Kennedymarsen volbracht: 34
100+ wandelingen: 6
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: NB
Jan Woordes schreef:
Gejoco2 schreef:
Jan Woordes schreef:
despier schreef:
Danyell schreef:
Gejoco2 schreef:
Maup schreef:
Danyell schreef:
O ja, nog wat anders: ik heb de DoTo ook al een keer gelopen, dat kan ik dus ook, mag ik dan komende zaterdag na 75 kilometer stoppen...


:lol: :lol:

ik denk dat als je de afstand van de DoTo volbracht hebt ooit, je bij de meeste tochten wel aan kam komen met dat kruisje en diploma, scheelt je een hoop kilometers 8)


Als je Bosso wil navolgen hoef je er 'maar' 63 Danyell! :wink:


Nou, nee, niet helemaal natuurlijk! Bosso heeft 37 van de 200 niet gelopen, dat is een percentage van 18,5. Kom ik op 81,5 ... Zit daar een rust? :wink:

Als jij dat wil is daar een rust (anders regelt Sunny die wel) :wink:
Hoef je dan niet verder te lopen?

Inderdaad, ze HOEFT dan niet verder te lopen. Daar kan ze wel voor KIEZEN! :wink:
Zou ze dan nog wel de startkaart inleveren en de beloning in ontvanst nemen?

Als je te laat bent voor de start om 21.00 uur stelt de organisatie zelf voor om de eerste 15 km. te wachten tot de wandelaars weer door Bornem komen (zoals bij 2 is gebeurt in 2006, die overigens hebben geweigerd) om dan vervolgens aan te sluiten. Op die manier hoef je er nog "maar" 85 voor dezelfde medaille. :wink:

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 16:56 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4768
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Jan Woordes schreef:
Gejoco2 schreef:
Jan Woordes schreef:
despier schreef:
Danyell schreef:
Gejoco2 schreef:
Maup schreef:
Danyell schreef:
O ja, nog wat anders: ik heb de DoTo ook al een keer gelopen, dat kan ik dus ook, mag ik dan komende zaterdag na 75 kilometer stoppen...


:lol: :lol:

ik denk dat als je de afstand van de DoTo volbracht hebt ooit, je bij de meeste tochten wel aan kam komen met dat kruisje en diploma, scheelt je een hoop kilometers 8)


Als je Bosso wil navolgen hoef je er 'maar' 63 Danyell! :wink:


Nou, nee, niet helemaal natuurlijk! Bosso heeft 37 van de 200 niet gelopen, dat is een percentage van 18,5. Kom ik op 81,5 ... Zit daar een rust? :wink:

Als jij dat wil is daar een rust (anders regelt Sunny die wel) :wink:
Hoef je dan niet verder te lopen?

Inderdaad, ze HOEFT dan niet verder te lopen. Daar kan ze wel voor KIEZEN! :wink:


Zou ze dan nog wel de startkaart inleveren en de beloning in ontvanst nemen?


Jaaaaa, daar gáán we weer! :lol: Daar ben ik het dus niet mee eens. Als je je beloning wilt hebben, dan heb je geen keuze, dan moet je lopen. Dat wist je toen je je inschreef voor ... (vul maar in: 4Daagse, DoTo, KM). Niemand heeft je gedwongen om met die tocht mee te doen, je hebt vrijwillig die regels geaccepteerd.

En de vraag van André, of Bosso er iemand mee heeft geschaad, wel, misschien niet direct. Maar in ruimere zin schaadt hij wel het imago van de wandelsport. Ik ben er altijd trots op geweest (nou ja, trots is misschien een groot woord, ik heb het altijd leuk gevonden) dat er een soort erecode bestond onder wandelaars.
Als Annie Berkhout zegt dat ze 66 maal de 4Daagse heeft gelopen, dan hééft ze die ook gelopen. Als ik iemand in het shirt van de Dodentocht zie, dan hééft die persoon ook de Dodentocht gelopen! Ik vind het jammer dat Bosso zich niet aan die code heeft gehouden en ik had het eerlijk gezegd ook niet van hem verwacht. Er zullen best wel meer mensen zijn die met niet verdiende beloningen en T-shirtjes rondlopen, daar weet ik het dan niet van, maar dat wil niet zeggen dat ik het dan van die personen wel goed keur. Ik denk ook niet dat mijn mening voor Bosso als een verassing komt.

En om terug te komen op Annie Berkhout, nou liep Bosso "pas" voor de 9e keer, maar als hij nou "in de race" was geweest om het record van Annie te breken? Was er dan anders over geoordeeld?

Uhhh, Jan, is dit voldoende antwoord op je vraag? :lol:

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 17:05 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 05 Jan 2006, 11:39
Berichten: 585
Woonplaats: innut-hartsie-vaaan't-lánd
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50B046
Kilometers gelopen: 2650
Aantal N4D volbracht: 9
Merk wandelschoenen: Jaarlijks wisselend
Wolfje schreef:
Als je te laat bent voor de start om 21.00 uur stelt de organisatie zelf voor om de eerste 15 km. te wachten tot de wandelaars weer door Bornem komen (zoals bij 2 is gebeurt in 2006, die overigens hebben geweigerd) om dan vervolgens aan te sluiten. Op die manier hoef je er nog "maar" 85 voor dezelfde medaille. :wink:


klopt.. en het waren er geen 2 maar 3 die te laat waren ;) ik zeg niets verder daarover :lol: maar wat danyell hierboven inderdaad ook zegt... je hebt geen hebt geen keus, wij hebben toen ook gezegd.. òf we lopen de 100km voor de medaille, òf we gaan nu bieren...

Tis duidelijk waar we voor gekozen hebben 8)

_________________
Het loopt soms een beetje uit...


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 17:15 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2914
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
Danyell schreef:
Ik vind het jammer dat Bosso zich niet aan die code heeft gehouden en ik had het eerlijk gezegd ook niet van hem verwacht. Er zullen best wel meer mensen zijn die met niet verdiende beloningen en T-shirtjes rondlopen, daar weet ik het dan niet van, maar dat wil niet zeggen dat ik het dan van die personen wel goed keur. Ik denk ook niet dat mijn mening voor Bosso als een verassing komt. [/color]


Zo zullen velen van ons die hem kennen toch een dubbel gevoel overhouden als ze de medaille van hem zien. Dat is de keuze die hij gemaakt heeft.....

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 17:22 
Danyell schreef:
Jan Woordes schreef:
Gejoco2 schreef:
Inderdaad, ze HOEFT dan niet verder te lopen. Daar kan ze wel voor KIEZEN! :wink:


Zou ze dan nog wel de startkaart inleveren en de beloning in ontvanst nemen?


Jaaaaa, daar gáán we weer! :lol: Daar ben ik het dus niet mee eens. Als je je beloning wilt hebben, dan heb je geen keuze, dan moet je lopen. Dat wist je toen je je inschreef voor ... (vul maar in: 4Daagse, DoTo, KM). Niemand heeft je gedwongen om met die tocht mee te doen, je hebt vrijwillig die regels geaccepteerd.

En de vraag van André, of Bosso er iemand mee heeft geschaad, wel, misschien niet direct. Maar in ruimere zin schaadt hij wel het imago van de wandelsport. Ik ben er altijd trots op geweest (nou ja, trots is misschien een groot woord, ik heb het altijd leuk gevonden) dat er een soort erecode bestond onder wandelaars.
Als Annie Berkhout zegt dat ze 66 maal de 4Daagse heeft gelopen, dan hééft ze die ook gelopen. Als ik iemand in het shirt van de Dodentocht zie, dan hééft die persoon ook de Dodentocht gelopen! Ik vind het jammer dat Bosso zich niet aan die code heeft gehouden en ik had het eerlijk gezegd ook niet van hem verwacht. Er zullen best wel meer mensen zijn die met niet verdiende beloningen en T-shirtjes rondlopen, daar weet ik het dan niet van, maar dat wil niet zeggen dat ik het dan van die personen wel goed keur. Ik denk ook niet dat mijn mening voor Bosso als een verassing komt.

En om terug te komen op Annie Berkhout, nou liep Bosso "pas" voor de 9e keer, maar als hij nou "in de race" was geweest om het record van Annie te breken? Was er dan anders over geoordeeld?

Uhhh, Jan, is dit voldoende antwoord op je vraag? :lol:


Ik ben het helegaar met je eens Danyell. Ik wilde alleen maar aangeven dat je er altijd voor kunt kiezen om niet meer (verder) te lopen. (Heb daar zelf dit jaar aardig ervaring mee opgedaan) Maar wees dan een toffe peer en accepteer de consequenties. Ook als je uitvalt bij een tocht. En wat mij betreft is het gewoon een kwestie van de eer aan jezelf houden. Hoe goed of hoe slecht de organisatie hun eigen regelementen ook controleert. Daarbij vind ik overigens wel dat als de mensen van de organisatie zelf overtredingen constateren, ze dan ook hun regelement moeten toepassen.....of je nou uit Timboektoe of Tytsjerksteradiel komt :!:

En trots zijn op jezelf is helemaal OK! :D


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 17:30 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4768
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Prettige discussie trouwens verder, allemaal! Vind het bijna jammer dat ik naar die vergadering moet ... Doehoei!

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 17:36 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 22 Mrt 2005, 16:02
Berichten: 423
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 71
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: 30-A-979
Kilometers gelopen: heel veel
Aantal N4D volbracht: 24+
Volgende wandeltocht: Weet ik nog niet
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
Dus toch Foei Foei. :wink:

_________________
Als je achteruit loopt, kom je nooit vooruit.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 18:44 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4233
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
despier schreef:
Danyell schreef:
Gejoco2 schreef:
Maup schreef:
Danyell schreef:
O ja, nog wat anders: ik heb de DoTo ook al een keer gelopen, dat kan ik dus ook, mag ik dan komende zaterdag na 75 kilometer stoppen...


:lol: :lol:

ik denk dat als je de afstand van de DoTo volbracht hebt ooit, je bij de meeste tochten wel aan kam komen met dat kruisje en diploma, scheelt je een hoop kilometers 8)


Als je Bosso wil navolgen hoef je er 'maar' 63 Danyell! :wink:


Nou, nee, niet helemaal natuurlijk! Bosso heeft 37 van de 200 niet gelopen, dat is een percentage van 18,5. Kom ik op 81,5 ... Zit daar een rust? :wink:

Als jij dat wil is daar een rust (anders regelt Sunny die wel) :wink:


Rust op 81,5 km coming up! No problemo! :D
Maar denk maar niet dat ik je in de auto laat stappen. Tenzij het is omdat je echt echt echt niet meer verder kan en ik je terug naar het plein in Bornem moet brengen. Maar als je het daar dan waagt om een medaille in ontvangst te nemen.... :roll:

Hieruit mag je concluderen dat ik het niet eens ben met de keuze van Bosso. Prima dat hij door een mooi verhaal die medaille toch in ontvangst heeft kunnen nemen. Whatever. Doe wat je niet laten kan. Maar ik had hem niet hoeven hebben. Omdat ik er geen goed gevoel bij zou hebben. Omdat ik hem niet verdiend heb. (Datzelfde gevoel heb ik ook een beetje bij het beeldje dat ik van de Afsluitdijktocht heb, er staat op dat ik 52 km gelopen heb, maar dat is niet zo! Dus dat plaatje sloop ik er binnenkort nog wel een keer af :wink:)

Bovenstaande heb ik Bosso overigens vrijdag ook ter plekke op de Wedren verteld. Het zou dus niet als een schok hoeven komen.

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 18:49 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Jan 2007, 10:10
Berichten: 1383
Woonplaats: 544,2km boven Parijs
Leeftijd: 64
Afstand 2024: nvt
Loopnummer 2024: nvt
Kilometers gelopen: 0,0
Aantal N4D volbracht: 12
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: MBT
Mood: Gewoon
Sunny schreef;

Datzelfde gevoel heb ik ook een beetje bij het beeldje dat ik van de Afsluitdijktocht heb, er staat op dat ik 52 km gelopen heb, maar dat is niet zo! Dus dat plaatje sloop ik er binnenkort nog wel een keer af.



Dacht dat jij het gebrokenbeeldje mee had genomen onder het mom van heb ik toch wat maar ik heb de tocht ook afgebroken. :? :wink:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 18:56 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4233
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
Auto gaat sneller schreef:
Sunny schreef;

Datzelfde gevoel heb ik ook een beetje bij het beeldje dat ik van de Afsluitdijktocht heb, er staat op dat ik 52 km gelopen heb, maar dat is niet zo! Dus dat plaatje sloop ik er binnenkort nog wel een keer af.



Dacht dat jij het gebrokenbeeldje mee had genomen onder het mom van heb ik toch wat maar ik heb de tocht ook afgebroken. :? :wink:


Klopt! Peter (also known as Makoni-held) was zo blij dat dat tochtje was afgelopen dat hij heel hard het beeldje op tafel sloeg met de woorden "Maar deze hebben we dan maar mooi verdiend" (Of iets van dergelijke strekking :wink:). Daarbij brak spontaan het mannetje van de sokkel. Ik heb hem toen mijn ongeschonden exemplaar aangeboden omdat ik toen ook al vond dat ik de herinnering niet verdiende. Eenmaal thuis heb ik het beeldje echter toch met hobbylijm hersteld omdat ik het toch wel een mooi ding vond. Maar die scheur symboliseert inderdaad wel het gevoel wat ik erbij heb.

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 19:17 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5189
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
Maar voor alle duidelijkheid er is er nog een die de 4-daagse niet helemaal heeft uitgelopen , wat moeten we daar dan mee. :wink:

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2007, 19:20 
Minimaal 18 november in Nijmegen meelopen, onder het oog van de nodige "controleurs", wiewauwers, forummers. Ideeetje?

Stockie


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 207 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.