Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 20 Mei 2024, 11:46

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 81 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
 Titel: Re: De laatste dag ... ook voor de thuisblijvers!
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2008, 14:29 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2717
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
=D> voor Bill!! Ik hoorde op dag 4 van Nollie dat je "niet lekker" was, maar dat het zo erg was! Toch knap dat je hem uitgelopen hebt!
En weet je waar ik enorm van schrok? Van de opmerking van Nollie: we gaan het niet meer halen want het is nog zoooooooo ver!
Ik dacht het werkelijk tot Inger mij toefluisterde dat ze een geintje maakte! Pffffffff.........................!!

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: De laatste dag ... ook voor de thuisblijvers!
BerichtGeplaatst: 26 Jul 2008, 20:56 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5189
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
Nollie schreef:
Ineke61 schreef:
=D> voor Bill!! Ik hoorde op dag 4 van Nollie dat je "niet lekker" was, maar dat het zo erg was! Toch knap dat je hem uitgelopen hebt!
En weet je waar ik enorm van schrok? Van de opmerking van Nollie: we gaan het niet meer halen want het is nog zoooooooo ver!
Ik dacht het werkelijk tot Inger mij toefluisterde dat ze een geintje maakte! Pffffffff.........................!!


Op dat punt dacht ik dat Bill een stuk voor ons liep.......en je weet het....VOOR Bill blijven, anders....... :wink:

Ja, anders kon het wel eens te laat zijn. :wink:

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: De laatste dag ... ook voor de thuisblijvers!
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2008, 10:03 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2717
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
marsvrouwtje schreef:
lively schreef:
Dag 4 moest toch ook lukken, en alles ging wel goed. Alleen die dijk van 5km tussen overasselt en het volgende dorp was niet leuk. Over de weg lopen was een fisherments friends momentje. Gaaf hoe al die vrachtwagens toeteren naar ons als lopers.
Alleen jammer dat het feest voor een groot gedeelte al voorbij is als je rond 5 uur binnen komt. Er stonden wel mensen hoor langs de weg, maar we hebben geen 1 muziekcorps gezien. En ook de tribunes waren leeg. Dus als je na 4 uur binnen komt tel je waarschijnlijk niet mee. Jammer, heel jammer, want ook de laatste wandelaars kunnen de support goed gebruiken. Maar mijn familie stond met spandoek en al me op te wachten en dat maakte heeeeel veel goed.
Nummer 1 is in de pocket. En daar ben ik super trots op.

Wij kwamen rond half zes binnen en ik heb meerdere dweilbands gezien! (mss hadden ze net even pauze toen jullie voorbij kwamen? )
Ik had deze dag heel erg de support nodig. Die kreeg ik van mijn lieve lieve mannetje onderweg maar ook zeker van de mensen aan de kant en niet te vergeten, de medewandelaars!
Ondanks de pijn heb ik een super vierdaagse gehad!

Nee geen dweilbands gezien, maar publiek was er ondanks dat het regende, genoeg! En om nou te zeggen dat je na 4 uur niet meer meetelt, vind ik niet, aanmoedigingen genoeg gehad, ook de laatste meters! Ik hoorde van Edwin dat 'ie twee uur in de file over de Via gelopen heeft, nou, dat is ook geen pretje hoor! Wij konden gelijk doorstomen naar onze medaille!!!

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: De laatste dag ... ook voor de thuisblijvers!
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2008, 13:14 
Ineke61 schreef:
marsvrouwtje schreef:
lively schreef:
Dag 4 moest toch ook lukken, en alles ging wel goed. Alleen die dijk van 5km tussen overasselt en het volgende dorp was niet leuk. Over de weg lopen was een fisherments friends momentje. Gaaf hoe al die vrachtwagens toeteren naar ons als lopers.
Alleen jammer dat het feest voor een groot gedeelte al voorbij is als je rond 5 uur binnen komt. Er stonden wel mensen hoor langs de weg, maar we hebben geen 1 muziekcorps gezien. En ook de tribunes waren leeg. Dus als je na 4 uur binnen komt tel je waarschijnlijk niet mee. Jammer, heel jammer, want ook de laatste wandelaars kunnen de support goed gebruiken. Maar mijn familie stond met spandoek en al me op te wachten en dat maakte heeeeel veel goed.
Nummer 1 is in de pocket. En daar ben ik super trots op.

Wij kwamen rond half zes binnen en ik heb meerdere dweilbands gezien! (mss hadden ze net even pauze toen jullie voorbij kwamen? )
Ik had deze dag heel erg de support nodig. Die kreeg ik van mijn lieve lieve mannetje onderweg maar ook zeker van de mensen aan de kant en niet te vergeten, de medewandelaars!
Ondanks de pijn heb ik een super vierdaagse gehad!

Nee geen dweilbands gezien, maar publiek was er ondanks dat het regende, genoeg! En om nou te zeggen dat je na 4 uur niet meer meetelt, vind ik niet, aanmoedigingen genoeg gehad, ook de laatste meters! Ik hoorde van Edwin dat 'ie twee uur in de file over de Via gelopen heeft, nou, dat is ook geen pretje hoor! Wij konden gelijk doorstomen naar onze medaille!!!


Ja, we hebben niet in de file gestaan, maar ik had een paar muziekkorpsen toch ook wel leuk gevonden. We konden inderdaad wel gelijk de medaille meenemen. Ik kwam marsvrouwtje nog tegen bij het uitreiken van de medaille. Jeetje wat zat je er doorheen. Ik hoop dat je mijn aanmoediging een beetje leuk vond. Ook ik zat er doorheen hoor.


Omhoog
   
 
 Titel: Re: De laatste dag ... ook voor de thuisblijvers!
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2008, 13:17 
Bill de oud naut schreef:
Nollie schreef:
Ineke61 schreef:
=D> voor Bill!! Ik hoorde op dag 4 van Nollie dat je "niet lekker" was, maar dat het zo erg was! Toch knap dat je hem uitgelopen hebt!
En weet je waar ik enorm van schrok? Van de opmerking van Nollie: we gaan het niet meer halen want het is nog zoooooooo ver!
Ik dacht het werkelijk tot Inger mij toefluisterde dat ze een geintje maakte! Pffffffff.........................!!


Op dat punt dacht ik dat Bill een stuk voor ons liep.......en je weet het....VOOR Bill blijven, anders....... :wink:

Ja, anders kon het wel eens te laat zijn. :wink:


Ach, volgens mij hebben Ineke en ik regelmatig gehad dat we de "bel" tegen kwamen. Hahaha, maar ik ben niet bang geweest dat we het niet zouden halen. Alleen dag 2, toen had ik soms wel iets, van.....laat maar, we zijn te laat. Maar om 16.49 uur binnengekomen.


Omhoog
   
 
 Titel: Re: De laatste dag ... ook voor de thuisblijvers!
BerichtGeplaatst: 06 Aug 2008, 20:17 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Dec 2005, 14:26
Berichten: 5189
Woonplaats: Hippolytushoef
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 2016/30
Aantal N4D volbracht: 30
Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 4
Merk wandelschoenen: lowa
Mood: Gewoon
lively schreef:
Bill de oud naut schreef:
Nollie schreef:

Op dat punt dacht ik dat Bill een stuk voor ons liep.......en je weet het....VOOR Bill blijven, anders....... :wink:

Ja, anders kon het wel eens te laat zijn. :wink:


Ach, volgens mij hebben Ineke en ik regelmatig gehad dat we de "bel" tegen kwamen. Hahaha, maar ik ben niet bang geweest dat we het niet zouden halen. Alleen dag 2, toen had ik soms wel iets, van.....laat maar, we zijn te laat. Maar om 16.49 uur binnengekomen.

Jullie zijn volgens mij steeds voor de bel binnengekomen.:lol:

_________________
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!

http://www.deoudnaut.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 81 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.