Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 07:32

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel: Re: Wat gaat er mee in de hutkoffer?
BerichtGeplaatst: 18 Sep 2017, 16:28 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 30 Jun 2010, 08:22
Berichten: 1459
Leeftijd: 45
Kilometers gelopen: x
Aantal N4D volbracht: 8
Kennedymarsen volbracht: 16
100+ wandelingen: 7
Merk wandelschoenen: Asics
Danyell schreef:
herwin schreef:
..... het grootste deel van de spullen in de tas heb ik echt voor de finish niet nodig. Ik vind het dan ook prima om de tas bij de start te laten staan en voor onderweg gewoon een klein tasje mee te geven, maar dat is meestal niet mogelijk omdat de organisatie niet de hele tijd de beschikking over de startlokatie heeft (en bij iets als Nijmegen-Rotterdam heeft het nog een nadeel)


Bij Nijmegen-Rotterdam is het mogelijk om een tweede tas mee te geven, die niet tussentijds uit de auto komt, maar alleen aan de finish.
Dat scheelt de bagagevervoerders sjouwwerk, maar of er veel gebruik van wordt gemaakt weet ik niet.

Daar is dit jaar door 2 personen gebruik van gemaakt. Zij hadden beide een tas bij zich die we alleen aan het eind er uit gehaald hebben. Verder hebben een mensen zich van voor het begin van de loop verontschuldigd voor de zwaarte van de tas, maar ivm de weervoorspelling hadden zij meer meegenomen dan anders, wat ik ook kon begrijpen. Wel heb ik met verschillende mensen gesproken of ze volgend jaar 2 tassen willen geven.
nu is het denk ik ook wel een beetje afhankelijk van de tocht en de vervoersmogelijkheden van een persoon om wat hij/zij bij zich heeft. Kom je met de auto en is het een tocht die rondloopt, (beginpunt en eindpunt zijn het zelfde) dan zou je inderdaad een tas voor na de loop in je auto kunnen leggen. Ook zou het misschien mogelijk kunnen zijn dat een organisatie een container of zo heeft waar je een tas voor na de finish in kwijt kan.

_________________
Als je tijd genoeg hebt, is elke afstand op loopafstand.

http://www.larissawandeldt.nl/


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.