Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 20 Mei 2024, 06:35

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel: Re: Externe verzorging
BerichtGeplaatst: 30 Jul 2009, 08:25 
Sunny schreef:
bakfiets schreef:
Het zou niet alleen om mij gaan, maar in totaal om een groep van ongeveer 10 lopers verdeeld over 40 en 50km. Dus wij (de wandelaars) zullen dan ook druppelgewijs langs komen. Is voor die verzorging ook een stuk leuker denk ik.


Leuker is het zeker. Maar zeker in zo'n geval is het voor de verzorgenden bijna onmogelijk om ook nog te verplaatsen. Ik zou het dus op één vaste plek houden....


1 post is ook de planning, dus dat komt dan mooi uit :D Maar goed het duurt nog een jaar, maar wel leuk om er nu al weer mee bezig te zijn, terwijl ik vorige week donderdag en vrijdag riep dat ik de 4daagse noooooooooooooooooit meer zou lopen vanwege de pijn. Hoe wisselvallig kan een mens zijn en hoe snel vergeet je pijn weer.


Omhoog
   
 
 Titel: Re: Externe verzorging
BerichtGeplaatst: 30 Jul 2009, 09:30 
Offline
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 24 Aug 2005, 20:26
Berichten: 300
Woonplaats: Mook
Leeftijd: 47
Afstand 2024: 50
Aantal N4D volbracht: 20¼
Merk wandelschoenen: Gore Tex en Meidl
Mood: Gewoon
Cornelia schreef:
Zolang je niets verkoopt is er geen vergunning nodig.
Eric (AGS) heeft dit jaar voor de 2de x langs het parcours gestaan/gezeten.


Nogmaals bedankt voor de aangeboden consumptie a/d Zevenheuvelenweg.

_________________
Wie had vroeger ooit gedacht dat men per vliegtuig, trein, auto en fiets bijeen kwam om te gaan lopen?


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Externe verzorging
BerichtGeplaatst: 30 Jul 2009, 10:29 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11208
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Sunny schreef:
bakfiets schreef:
Het zou niet alleen om mij gaan, maar in totaal om een groep van ongeveer 10 lopers verdeeld over 40 en 50km. Dus wij (de wandelaars) zullen dan ook druppelgewijs langs komen. Is voor die verzorging ook een stuk leuker denk ik.


Leuker is het zeker. Maar zeker in zo'n geval is het voor de verzorgenden bijna onmogelijk om ook nog te verplaatsen. Ik zou het dus op één vaste plek houden....

Om die reden was Eric de laatste dag ook verder gaan staan.
We hadden namelijk 2 wandelaarsters in huis die de 30 km liepen.
Door op de plek te gaan staan waar zij erbij kwamen hoefde hij hun niet te missen die dag.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Externe verzorging
BerichtGeplaatst: 30 Jul 2009, 10:40 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 07 Okt 2008, 10:46
Berichten: 586
Woonplaats: Ooij
Leeftijd: 35
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 7
Merk wandelschoenen: N.V.T
Mood: Gewoon
bakfiets schreef:
1 post is ook de planning, dus dat komt dan mooi uit :D Maar goed het duurt nog een jaar, maar wel leuk om er nu al weer mee bezig te zijn, terwijl ik vorige week donderdag en vrijdag riep dat ik de 4daagse noooooooooooooooooit meer zou lopen vanwege de pijn. Hoe wisselvallig kan een mens zijn en hoe snel vergeet je pijn weer.


Kijk hier moet je dus altijd voor oppassen ;) ook ik, en een aantal vrienden hebben, sommige elke dag, geroepen "het noooit maar dan ook echt nooooit meer te doen" en elke vrijdag trappen we er weer in "tot volgend jaar" hoor je dan
En ja ook dit jaar het ik gezegt 't nooit meer te doen en weet je wat? Het gaat gewoon weer van voor af aan beginnen =D>

_________________
Improvise, Adapt, Overcome
Never quit


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Externe verzorging
BerichtGeplaatst: 30 Jul 2009, 10:42 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1883
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Truitje schreef:
Ik ben wat wachten betreft zeer ervaren ;)
Maar er is geen evenement waar het leuker wachten is dan tijdens de 4daagse =D>

Vrijdag weer op tijd naar Nijmegen, naar mijn vaste plek bij de Mac. Maar deze keer waren mijn jongste en zijn meisje erbij, niet van de ervaren wachters en zij hebben dan ook al gezegd dat ze volgend jaar niet meer op vrijdag meegaan. ze vonden het toch te lang duren om 5 uur en 3 kwartier te gaan staan wachten.


Dat is ook mijn ervaring. Ik vind het heel leuk om allemaal familie en bekenden langs te zien komen en omdat mijn broers behoorlijk doorstiefelen sta ik meestal al vanaf 10.30 uur langs de route. Op dag 1 waren ze toen zelfs al voorbij het punt voorbij Valburg waar je het grote viaduct oversteekt en ik heb ze gezegd dat ze niet moeten gaan lopen zoals mijn broer Kees (onze bijna snelwandelaar) [-X omdat ik niet van plan ben vanaf de snelste tot de meest relaxte wandelaars langs de kant te gaan staan.
Dat doe ik alleen op vrijdag. Dan zit ik er al vanaf 11.00 uur en blijf dan tot het bittere einde zitten om de blaren op mijn handen te krijgen van het =D>
Twee collega's van mij die speciaal naar Nijmegen waren gekomen voor de intocht gingen eerst even de stad in en hebben maar 2 uurtjes bij me gezeten. Toen begon het te regenen en hielden ze het voor gezien.
Ik kan helaas geen eten en drinken voor iedereen meesjouwen omdat ik mijn handen dan al vol heb aan stoeltjes en mijn eigen dingen om de dag door te komen. :roll:

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Externe verzorging
BerichtGeplaatst: 30 Jul 2009, 21:13 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 19 Okt 2008, 14:23
Berichten: 1607
Woonplaats: Giekerk
Leeftijd: 75
Afstand 2024: 30km
Kilometers gelopen: 10000
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 13
Aantal 11 steden gelopen: 3
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Eric, heel erg bedankt voor de goede verzorging.
Helaas de 4e dag ben ik je mis gelopen.
Het was geweldig, ook namens Betty bedankt. :perfect: =D>

_________________
Alles ligt op loopafstand als je tijd genoeg hebt.





http://peco.mijnalbums.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Externe verzorging
BerichtGeplaatst: 30 Jul 2009, 22:15 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Feb 2009, 01:23
Berichten: 484
Woonplaats: Loosdrecht
Leeftijd: 57
Kilometers gelopen: 1
Merk wandelschoenen: ?
Ik/wij sta(an) al jaren met onze verzorgingspost MET vergunning elke dag langs de route.
Het aanvragen van die vergunningen zijn op sommige plaatsen handig en op andere plaatsen noodzakelijk. Dit jaar heb ik op 2 dagen bedrijven bezig gezien, die op mijn standplaats de boel vol wilde trappen met reclame en promotie-activiteiten wilde uitvoeren.
Op basis van mijn vergunning mocht ik er staan. de vergunningverstrekker is ter plekke gekomen en ze konden afbreken en wegwezen.

Als je ieder jaar met de zelfde organisaties en/of verenigingen naast elkaar staat geeft dat door de jaren heen een speciale band en meestal een leuke prettige samenwerking.

Je helpt elkaar daar waar nodig en ook op de stille momenten is het feest.
een verzorgingspost is voor ons niet een plek om eten en drinken uit te delen.
natuurlijk hebben we het voor onze eigen lopers volgens afspraak wel het bij ons.

naast een stoel, een motiverend gesprek, advies, blaarverzorging en massage voor de eigen teamleden, staan we ook open voor korte rustpauzes voor derden en bieden we de zorg die men vraagt en/of nodig heeft. Alleen eigen teamleden hebben prio 1. Gasten kunnen en mogen zich geen rechten toe-eigenen. iedereen kan in principe zelf de zorg organiseren, die men denkt nodig te hebben. De 4daagse organisatie biedt de zorg en hulp, die de gemiddelde loper nodig heeft en veleent voldoende service...alleen valt soms de wachttijd tegen...overmacht.

Door dat we onze leden kennen en ons team bewust klein houden kunnen we onze leden optimale zorg op maat bieden.

En de verzorging leeft mee met de deelnemers en zijn blij met de uitlopers, verdrietig met de uitvallers en zijn en blijven berentrots op alle leden.

Dit maakt N4D tot ons feest


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Externe verzorging
BerichtGeplaatst: 31 Jul 2009, 07:03 
Offline
W4W Freak
W4W Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Mrt 2006, 14:58
Berichten: 124
Woonplaats: Groningen
Leeftijd: 40
Afstand 2024: 50
Loopnummer 2024: 50 b 659
Kilometers gelopen: te veel
Aantal N4D volbracht: 10
Volgende wandeltocht: goudenkruis dragers tocht nijmegen
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: new balance
Mood: Blij
He eric bedankt voor de goede zorg onderweg
Ik zie je volgend jaar weer, eventueel in odoorn

_________________
lopen is niet het aankomen maar het onderweg zijn


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Externe verzorging
BerichtGeplaatst: 03 Aug 2009, 20:42 
Verzorging tijdens de 4daagse is inderdaad niet echt noodzakelijk als je alleen voor de consumptieve voorzieningen gaat. Echter wat de posten zo leuk maakt is het komen en gaan van medewandelaars die we kennen, danwel ter plekke leren kennen.

Het GGG heeft al jaren in Elst een laafplek in de vorm van Helga's verwentent. We gaan er meestal al vanuit dat de dinsdag een latertje wordt omdat we daar echt verwend worden en meestal wat moeilijk wegkomen. Dit jaar was er zelfs keuze uit drie soorten bier en enkele andere spiritualia. Daar moet overigens wel een of meer liederen tegenoverstaan. Steeds meer wandelaars maken gebruik van de verwentent en ik heb niet de indruk dat Helga dat erg vindt.

Dit jaar hebben we voor het eerst gebruik gemaakt van de vertroetelplaatsen van Eric en ome Wim. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat het 100% verwennerij is, maar wat ben ik daar dol op. Behalve de gezelligheid was er ook van alles te drinken en knabbelen. Eric en Wim, jullie zijn een voorbeeld voor anderen en ik wil jullie dan ook geweldig bedanken voor de hartelijke ontvangst en de lekkernijen. Uw toewijding deed anderen volharden. =D>


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.