Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 11 Mei 2024, 22:55

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Apr 2006, 20:29 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mrt 2005, 20:20
Berichten: 719
Woonplaats: Roelofarendsveen
Leeftijd: 61
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 2015:665km
Aantal N4D volbracht: 12+
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
Ed van het wandelgezin schreef:
De westplas tocht was een hele mooie wandeling om 8 uur zat Erik al te wachten op ons en daarna lopen langs de Westeinderplas en het Brasemmermeer over jaagpaden en over vele ophaal bruggetjes het was een heel waterrijk gebied.
Veel te veel met Erik lopen l*llen 2x verkeerd gelopen ipv de 40 km waren het er ruim 42 maar dat mocht de pret niet drukken.
Ook met een aantal medewandelaars gesproken over het gesprek van de dag de N4D, dus de vliegt de tijd
Voor alle mensen die 2e paasdag niet naar een woonboulevard willen is het zeker een aanrader.

Het verzalg zsm op mijn log volgen.


Het is daar inderdaad mooi wandelen Ed,ik woon al 30 jaar in Roelofarendsveen en dat ligt aan het Braasemmermeer.
Ik wandel vaak langs de Brasem en het Westeinder,daar kan je lekker kilometers maken
8)

_________________
Beweging komt niet op gang als je stil blijft staan!!!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Apr 2006, 14:15 
Inderdaad Ton ik was eigenlijk verbaasd over deze omgeving, en dat we dan ook nog bij jou door het dorp hebben gelopen.
lees mijn bevindingen op de log van het Wandelgezin


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Apr 2006, 14:18 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 27 Nov 2005, 12:28
Berichten: 1323
Woonplaats: Epe
Leeftijd: 37
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Salomon
Mood: Blij
Ed van het wandelgezin schreef:
Inderdaad Ton ik was eigenlijk verbaasd over deze omgeving, en dat we dan ook nog bij jou door het dorp hebben gelopen.
lees mijn bevindingen op de log van het Wandelgezin


Leuke foto's en een leuke tocht zo te zien.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Apr 2006, 15:55 
Ed van het wandelgezin schreef:
De westplas tocht was een hele mooie wandeling om 8 uur zat Erik al te wachten op ons en daarna lopen langs de Westeinderplas en het Brasemmermeer over jaagpaden en over vele ophaal bruggetjes het was een heel waterrijk gebied.
Veel te veel met Erik lopen l*llen 2x verkeerd gelopen ipv de 40 km waren het er ruim 42 maar dat mocht de pret niet drukken.
Ook met een aantal medewandelaars gesproken over het gesprek van de dag de N4D, dus de tijd vliegt dan.
Voor alle mensen die 2e paasdag niet naar een woonboulevard willen is het zeker een aanrader.

Het verslag zal zsm op mijn log volgen.


Gisteren een erg leuke dag gehad. Leuk om Ed en zijn gezin te leren kennen. Petje af ook voor zijn dochter, bijna niet gemauwd (zoals ze dat zelf noemt) erg knap voor iemand van 12, deed het haar niet na toe ik zo oud was. Ook de omgeving was veel mooier dan ik dacht. Als Hoofddorper heb ik doorgaans een negatief beeld over mijn leefomgeving maar dit was een verrassing.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Apr 2006, 17:05 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mrt 2005, 20:20
Berichten: 719
Woonplaats: Roelofarendsveen
Leeftijd: 61
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 2015:665km
Aantal N4D volbracht: 12+
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
erik schreef:
Ed van het wandelgezin schreef:
De westplas tocht was een hele mooie wandeling om 8 uur zat Erik al te wachten op ons en daarna lopen langs de Westeinderplas en het Brasemmermeer over jaagpaden en over vele ophaal bruggetjes het was een heel waterrijk gebied.
Veel te veel met Erik lopen l*llen 2x verkeerd gelopen ipv de 40 km waren het er ruim 42 maar dat mocht de pret niet drukken.
Ook met een aantal medewandelaars gesproken over het gesprek van de dag de N4D, dus de tijd vliegt dan.
Voor alle mensen die 2e paasdag niet naar een woonboulevard willen is het zeker een aanrader.

Het verslag zal zsm op mijn log volgen.


Gisteren een erg leuke dag gehad. Leuk om Ed en zijn gezin te leren kennen. Petje af ook voor zijn dochter, bijna niet gemauwd (zoals ze dat zelf noemt) erg knap voor iemand van 12, deed het haar niet na toe ik zo oud was. Ook de omgeving was veel mooier dan ik dacht. Als Hoofddorper heb ik doorgaans een negatief beeld over mijn leefomgeving maar dit was een verrassing.



Ja Erik mooi is het hé bij ons

_________________
Beweging komt niet op gang als je stil blijft staan!!!


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.