Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 21 Mei 2024, 12:25

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 15 Mei 2006, 22:42 
Ed van het wandelgezin schreef:
moontje schreef:
erik schreef:
moontje schreef:
erik schreef:
Ik twijfelde even tussen Leerdam en Haarlem maar het gaat toch Haarlem worden Ed. Zou het leuk vinden samen eens de 50 te doen, mijn eerste. Word tijd ook dat ik aan die afstand ga proeven.


sorry kanjer ik moet overslaan eerst een etentje en dan nog jullie kant op zie ik niet zitten en ik heb de kalromatocht
ik hoop jullie nog voor 2 juni te zien maar dat zal wel nie lukkken ;)


Deze tocht is denk ik heel geschikt als je uit de regio komt maar niet om van Nijmegen naar Haarlem te reizen, bovendien hebben we toch de kans je als bij Schiphol bij nacht te ontmoeten. Tot dan.


uh de kans is heel groot maar ik loop zo graag met de familie van Ed erg he :oops:


Gewoon achter aan sluiten Moon dan komt het allemaal goed :lol:

dat doet me denken aan Bosso met zijn Blarentrappers.


hey kanjer ik heb toch wel een apart plekkie bij je \:D/


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Mei 2006, 08:11 
moontje schreef:
Ed van het wandelgezin schreef:
moontje schreef:
erik schreef:
moontje schreef:
erik schreef:
Ik twijfelde even tussen Leerdam en Haarlem maar het gaat toch Haarlem worden Ed. Zou het leuk vinden samen eens de 50 te doen, mijn eerste. Word tijd ook dat ik aan die afstand ga proeven.


sorry kanjer ik moet overslaan eerst een etentje en dan nog jullie kant op zie ik niet zitten en ik heb de kalromatocht
ik hoop jullie nog voor 2 juni te zien maar dat zal wel nie lukkken ;)


Deze tocht is denk ik heel geschikt als je uit de regio komt maar niet om van Nijmegen naar Haarlem te reizen, bovendien hebben we toch de kans je als bij Schiphol bij nacht te ontmoeten. Tot dan.


uh de kans is heel groot maar ik loop zo graag met de familie van Ed erg he :oops:


Gewoon achter aan sluiten Moon dan komt het allemaal goed :lol:

dat doet me denken aan Bosso met zijn Blarentrappers.


hey kanjer ik heb toch wel een apart plekkie bij je \:D/


EH :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
2e rij mischien :wink:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Mei 2006, 08:23 
ik ga ook zeker naar Volendam, van horen zeggen moet dit een fantastische loop zijn!

ik ben op internet info aan het zoeken, maar kan het 1,2,3 niet vinden...
heeft iemand a.u.b voor mij een link?


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Mei 2006, 09:11 
heb de link gevonden!


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 16 Mei 2006, 09:17 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Aug 2005, 09:33
Berichten: 1049
Woonplaats: Oosterwolde (fr)
Leeftijd: 39
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 6
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Hi-Tec & Asics
Sunny schreef:
erik schreef:
Jij! 30 dat had ik nu nooit van je gedacht, als het zoals in de Zijpe is kan het nog een lange dag worden. Van 9.00 tot 18.00 over 30 km :oops: maar was in selekt gezelschap die er ook zolang over deed. Veel plezier daar in Kuinre


Douwine kennende heeft ze haar inschrijving ALLANG geregeld!!! Dat zal dus vast geen 30 km worden... :wink:


en Sunny kent me goed genoeg zie ik!
Bas, Marc, Jos & ik lopen de 40 hoor!
Er zijn er twee bij ons die de inschrijving niet op tijd hebben gedaan... die schrijven dus in voor 30 en lopen 'zwart' de 40! Lijkt Nijmegen wel!

_________________
Lopen doe je met je hoofd, laat je benen slechts het woord doen


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Mei 2006, 20:49 
Vandaag voor het eerst 50 km gelopen samen met Yvonne, de kleine Sylvia en mede former Erik

natuurlijk weer de nodige regen over het kopje van Bloemendaal aan de steile kant
over de boulevaard van Zandvoort met wind tegen en toen zo'n 20 km door de waterleiding duinen, heuveltje op en heuveltje af, en wat paden met los zand en weer eens regen.

Toch wel veel afgezien vandaag en aan het einde helemaal stuk net als mijn NB schoenen.
na 10 1/2 lopen waren we weer terug.
het was wel een goed trainings weekend na de 30 van gisteren met de nodige heuvels en de 50 van vandaag moet het wel lukken over 3 weken in Zuid Limburg :wink:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Mei 2006, 20:51 
ik trek je wel mee hoor die laate tioen ik kwebbel zoveel dat jij als een speer gaat in limburg zo zat wordt je van me


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Mei 2006, 20:52 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4233
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
Jeetje man..... wat een drama!
WEER regen!
En 50 km.... !!!! :shock: Sylvia liep natuurlijk weer te huppelen :wink:

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Mei 2006, 21:06 
Sunny schreef:
Jeetje man..... wat een drama!
WEER regen!
En 50 km.... !!!! :shock: Sylvia liep natuurlijk weer te huppelen :wink:


Ik word gek van die kleine Meid ik barst van de blaren zere poten zere knieen moe en wat al niet meer.
En wat zegt zei: om 1/2 9 pap vind je het goed dat ik alvast naar bed ga, ik ben een beetje moe en morgen heb ik fiets examen.
frustrerend. :wink:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Mei 2006, 21:34 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 03 Jun 2005, 16:28
Berichten: 4233
Woonplaats: Almere
Leeftijd: 43
Kilometers gelopen: 9140
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Erg blij
Hahaha, ik lach me suf!!!
Gisteren heb ik ook al zo om haar gelachen. Ze zegt doodleuk: "Volgend jaar wil ik eigenlijk liever met de Vierdaagse met papa meelopen". Ik probeerde haar nog op andere gedachten te brengen door te vertellen hoe VRESELIJK VROEG ze dan moest opstaan. Maar zelfs toen keek ze me aan met een blik van: "Nou en?!?!" en zegt: "Om 3 uur opstaan is toch helemaal niet errugggg?!?!"

Die gaat SBS6 nog wel halen als de jongste deelnemer op de 50 km ooit!!! :wink:

_________________
www.sunnywalks.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Mei 2006, 22:44 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 22 Nov 2005, 17:33
Berichten: 592
Woonplaats: Kennemerland
Leeftijd: .
Kilometers gelopen: 829/3209
Aantal N4D volbracht:
Volgende wandeltocht: NN
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Ed van het wandelgezin schreef:
Syvia zegt: morgen heb ik fiets examen


Syvia, veel succes hoor met je examen

_________________
Bij de keerpunten kun je gewoon doorwandelen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Mei 2006, 22:50 
Burberany schreef:
Ed van het wandelgezin schreef:
Syvia zegt: morgen heb ik fiets examen


Syvia, veel succes hoor met je examen

als ze net zo fiets als loopt slaagt die met een dikke pluim die meid wat een lekkere grieten heeft ed en yvonne


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 22 Mei 2006, 06:17 
Sunny schreef:
Hahaha, ik lach me suf!!!
Gisteren heb ik ook al zo om haar gelachen. Ze zegt doodleuk: "Volgend jaar wil ik eigenlijk liever met de Vierdaagse met papa meelopen". Ik probeerde haar nog op andere gedachten te brengen door te vertellen hoe VRESELIJK VROEG ze dan moest opstaan. Maar zelfs toen keek ze me aan met een blik van: "Nou en?!?!" en zegt: "Om 3 uur opstaan is toch helemaal niet errugggg?!?!"

Die gaat SBS6 nog wel halen als de jongste deelnemer op de 50 km ooit!!! :wink:


Nee Sunny om 3 uur opstaan om te gaan wandelen is voor haar geen probleem, om 7 uur opstaan om naar school te gaan is ff anders.

Gisteren liepen we de laatste 8 km met een groep politie agenten, die in training waren voor de 50 km van de N4D, deze keer waren ze bezig met de 40 km en een aantal van hen liep voor het eerst de 40 km met veel pijn en moeite en toen ze haar vroegen hoeveel ze liep troken die dienders helemaal wit weg, vooral door de manier waarop ze het zegt, of ze ff een broodje haalt bij de bakker op de hoek.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 22 Mei 2006, 07:00 
Ed van het wandelgezin schreef:
Sunny schreef:
Hahaha, ik lach me suf!!!
Gisteren heb ik ook al zo om haar gelachen. Ze zegt doodleuk: "Volgend jaar wil ik eigenlijk liever met de Vierdaagse met papa meelopen". Ik probeerde haar nog op andere gedachten te brengen door te vertellen hoe VRESELIJK VROEG ze dan moest opstaan. Maar zelfs toen keek ze me aan met een blik van: "Nou en?!?!" en zegt: "Om 3 uur opstaan is toch helemaal niet errugggg?!?!"

Die gaat SBS6 nog wel halen als de jongste deelnemer op de 50 km ooit!!! :wink:


Nee Sunny om 3 uur opstaan om te gaan wandelen is voor haar geen probleem, om 7 uur opstaan om naar school te gaan is ff anders.

Gisteren liepen we de laatste 8 km met een groep politie agenten, die in training waren voor de 50 km van de N4D, deze keer waren ze bezig met de 40 km en een aantal van hen liep voor het eerst de 40 km met veel pijn en moeite en toen ze haar vroegen hoeveel ze liep troken die dienders helemaal wit weg, vooral door de manier waarop ze het zegt, of ze ff een broodje haalt bij de bakker op de hoek.


Ja leuk hè die reacties bij die agenten, was ook wel blij dat zij daar liepen, als groepje de laatste acht ging veel makkelijker. Het leek wel of Sylvia de eerste 5 het zwaarst vond. Ik duim hoor voor d'r met het examen maar dat gaat ze wel halen. Hoe gaat het verder met je blaren en je vrouw? Ze had het wel zwaar hè, maar is dan wel een super doorzetster zeg!


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 22 Mei 2006, 08:20 
Hoi Erik

het gaat beter als gisterenavond.
Yvonne heeft wat last van stijve spieren in de benen, en ik heb vanmorgen mijn blaren maar ff doorgeprikt en nu gaat het al een stuk beter.
En wat Sylvia betreft die heeft nergens last van.

Oh was ik nog maar jong :wink:

En ben jij al een beetje hersteld, ik zal alle foto's ff mailen naar jou.


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.