Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 30 Apr 2024, 17:31

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: Eurotocht Don Bosco
BerichtGeplaatst: 27 Mei 2005, 22:17 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4770
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Ik ga morgen (oeps, eigenlijk al over een paar uurtjes :shock: ) de Eurotocht van Don Bosco in Rotterdam lopen. Probleem is alleen dat ze van dat verschrikkelijk hete weer voorspellen!

En ik hou er helemaal niet van om met die hitte te lopen Afbeelding

Maar goed, om er in Nijmegen eventueel een beetje op voorbereid te zijn, ga ik toch maar. Ik neem wel een kortere afstand, 25 km, dan kan ik gelijk weer eens uitproberen om met een heuptasje te lopen. Een paar jaar geleden kreeg ik daar pijn van in m'n rug, kijken of het nu beter gaat.

Als ik morgen niet gesmolten ben, dan hou ik jullie op de hoogte! Afbeelding

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Eurotocht Don Bosco
BerichtGeplaatst: 27 Mei 2005, 23:11 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1884
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Danyell schreef:
Ik neem wel een kortere afstand, 25 km, dan kan ik gelijk weer eens uitproberen om met een heuptasje te lopen. Een paar jaar geleden kreeg ik daar pijn van in m'n rug, kijken of het nu beter gaat.

Zo'n heuptasje kan je ook van voren hangen en dan niet strak om je buik natuurlijk, maar gewoon de band in je taille en het tasje wat naar beneden laten hangen.
Ik heb ook snel last van mijn rug (zit zeker in de familie :wink: ) maar op deze manier niet.
Wandelse morgen, ik benijd je niet met die hitte. Dat is ook niet mijn favorite weertype, zou zo van mijn stokkie kunnen gaan dan :?
Ik moet morgen trouwens naar Limburg, zo'n 250 km in de snikhete auto..... pfffff....

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 27 Mei 2005, 23:23 
ik ga morgen de hele dag in de tuin studeren, net als vandaag.

voor mijn doen ben ik wit ( voor anderen nog heel donker) en kan wel wat zon gebruiken 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 28 Mei 2005, 19:15 
Vandaag een 1e dag van de Drents Friese Woud 4 daagse in Diever gelopen.
30 km. Bleek ook meer dan genoeg met deze hitte.AfbeeldingAfbeelding Bovendien had ik een slechte nacht gehad door die warmte, dus was ik ook sowieso al niet voor uit te branden. We hebben het gelukkig weer gered en gaan morgen op voor de 2e 30 km. Het zou iets minder warm worden dus dat moet goed komen.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 28 Mei 2005, 21:58 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4770
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Nou, het viel vandaag eigenlijk nog best mee! Van anderen lees ik dat ze het vandaag erg warm hebben gehad, maar het viel me op dat dat meestal beschrijvingen waren van het binnenland.

Hier begon het al vrij vroeg te waaien en dat zorgde voor een heerlijk koel briesje. Verder ging de tocht vandaag veel door het bos, lekker in de schaduw, en langs het water (Kralingse Plas, Rottemeren en de Rotte). Met dat windje over het water was het heerlijk!

Het lopen met dat heuptasje is geen succes geworden! Nog bedankt voor je tip Elly, om het aan de voorkant te dragen, maar dat vond ik ook niet prettig. Ik had net het gevoel of ik voorover viel en (erger nog) ik had steeds het gevoel dat ik met hoge nood liep!

Ook had ik nog een leuke ontmoeting met een dame op een fiets, die afstapte en aan me vroeg: ?Bent u een wandelaarster?? Waarop ik haar verbaasd aanstaarde en bijna had geantwoord:
Nee, ik ben een stukje aan het waterskien, Afbeelding

Maar ik kon me nog net inhouden ... Het bleek toch wel erg aardig bedoeld te zijn, ze vertelde me dat ze ?verderop een heleboel wandelaars had zien lopen, en of ik dus wel goed liep?? Nou, dat vond ik toch wel erg lief, dus ik heb haar hartelijk bedankt en uitgelegd, dat er meerdere afstanden waren, en dat je dus op verschillende plekken wandelaars tegen kon komen!

Ik was na die 25 natuurlijk lekker bijtijds thuis en heb nog heerlijk in de tuin na zitten genieten, ik ben lekker verkleurd, maar omdat ik me (verstandig hum, hum) ingesmeerd had, ben ik niet verbrand!

Overigens staat het verslag alweer op m'n site! Eurotocht

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 29 Mei 2005, 14:08 
Vandaag de laatste dag van de Drents Friese Woud 4 daagse gelopen. Voor het eerst dat we 2 dagen achter elkaar hebben gelopen. EN DAT VOELEN WE OOK!!!!.
Maar even de spieren wat rekken en een lekkere douche dan moet het toch weer lukken. Ik voel m'n benen echter wel na 2 dagen. En dan hebben we nog geen eens de 40 km gelopen. Op hoop van zegen dan maar.
Ik heb nu wel gemerkt dat ik gisteren puur op karakter heb gelopen. Wist me weinig details te herinneren. Vandaag ging dat wel beter, maar de beentjes voelen goed moe.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 29 Mei 2005, 23:02 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4770
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Cato schreef:
Voor het eerst dat we 2 dagen achter elkaar hebben gelopen. EN DAT VOELEN WE OOK!!!!.


Hoi Cato, nou dat is vrij normaal hoor, dat je na twee dagen lopen je benen voelt! Soms krijg ik wel eens het idee dat men van de TV een heel verkeerd beeld krijgt van de 4daagse, je ziet alleen maar blije en lachende mensen, zelfs als er blaren geprikt worden proberen ze te lachen! Maar neem maar gerust aan dat 90% van de mensen na de 1e dag moe is en pijntjes voelt, hoor! Het heet niet voor niets een prestatietocht!

En als je nu, eind mei, al twee maal 30 zonder al teveel problemen loopt, nou, dan gaat het toch hartstikke goed. Nee hoor, ik zou me niks geen zorgen maken als ik jou was!

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 30 Mei 2005, 11:01 
Danyell schreef:

En als je nu, eind mei, al twee maal 30 zonder al teveel problemen loopt, nou, dan gaat het toch hartstikke goed. Nee hoor, ik zou me niks geen zorgen maken als ik jou was!


HE dat is fijn om te horen. :) Ik voel me weer helemaal happy. De benen vallen vandaag wel mee alleen nog een beetje last van spierpijn in de rug. Waarschijnlijk door al dat geploeter over boomwortels.
Vanmorgen even lekker Pilates gedaan. Dan kun je even fijn alle spieren oprekken. Voelt goed.
Kan nu weer uitkijken naar de volgende tocht. De avond4daagse van 15 km.


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.