Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Apr 2024, 04:44

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 59 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Jun 2005, 15:21 
Kijk, als iedereen dan nu doet heb ik lekker de weg voor mij alleen :lol: :wink:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 22 Jun 2005, 00:03 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Mei 2005, 11:44
Berichten: 4651
Woonplaats: Centrum van Zwen.
Leeftijd: 59
Afstand 2024: ?
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
Kitty Dijkstra schreef:
Ik denk dat er altijd mensen zijn die de eerste willen zijn, en ik heb vaak het gevoel ,dat ze op deze mannier zich willen bewijzen!!!!!!!
Misschien weinig zelfvertrouwen of een minderwaardigheidscomplex?( wat een woord ,trouwens!)

Wat betreft de auto, is dat heel herkenbaar, vooral hier in Duitsland wordt je aangemeten op wat voor auto je hebt, en ingehaald worden ,door een vrouw, is helemaal een reden om plankgas te geven.

Dat doet me denken aan de terugreis vorig jaar.
We hebben als 2e auto ,een Volvo 340 met 4 versnellingen. Die auto is van mijn vader geweest en is echt standaard, zelfs de kleur is wit.
Maar ik kreeg hem toen mijn vader er meestopte, en ik mijn rijbewijs haalde ,en ben daardoor gek met het autootje.
Mijn man rijd dan terug met een aanhanger en ik met de Volvo, en mag dus sneller en rij alvast vooruit naar huis!!( Je neemt wat mee naar zo'n camping)
De wagen was zwaar beladen, en hij zat stevig op de weg. Ik wilde naar huis, want was moe van het oppakken en die 4 dagen lopen, zaten ook in mijn benen. De snelweg voor M?nster was tamelijk rustig, en voor ik het wist reed ik 160 km. Ik haalde verschillende auto's in tot ik een dikke Mercedes inhaalde, en die man een verbaasde blik gaf ,en plankgas en daarna weer terug ging op 140km.
Je had dat gezicht moeten zien toen ik er weer langs ging. Ingehaald worden door een vrouw, maar ook nog een Volvo 340 van 16 jaar oud, dat was teveel! Zo ging het een paar keer door, zonder dat ik maar iets van gas geven veranderde.
We stopte voor een plaspauze op een parkeerplaats en de Mercedes kwam er achteraan. Ik ,dacht nu ga je het krijgen............. :shock: :shock: .
Maar tot mijn verbazing, stapte de vrouw naast hem uit en hij kreeg de volle lading over zich heen, over dat hij sinds hij deze auto reed...............
EIN IDIOOT was!!!!!
Mijn zoon en ik hebben ons rot gelachen :lol: :lol: :lol:



Mooie situatie! maar ik heb er ook een voor je.

Jaren geleden had ik een oude Autobianchi A112 (soort FIATje) waar de gaten werkelijk invielen, een echte roestbak dus. In dat autootje rij ik met een vriend (ook +100 kilo) over de A13 richting Rotterdam achter een Mercedes aan, en we reden toen zo'n 160km/h dat was dan ook echt het uiterste van dat wagentje. Afijn ik knipper voor de gein met m'n koplampen, gaat die klojo voor me opzij!!! Maar toen hij eenmaal in de smiezen kreeg wat er voorbij kwam kon hij niet meer terug naar links. je had het smoel van die gozer moeten zien, die scheet echt peuken!! En wij die Benz centimeter voor centimeter inhalen, en ons de kolere lachen :lol: .


Bosso. :mrgreen:

_________________
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 22 Jun 2005, 07:11 
Jezelf afmeten aan een auto, is iets, waar je de mens aan herkend.
In de wijk waar ik woon staan voornamelijk duurdere auto's, omdat wij belastingvrij een auto kunnen kopen. Wij rijden al jaren , 2e hands auto's, en die zijn alleen van ons, en niet van de bank en we voelen er ons prima bij. Ik zeg altijd maar , ik kom met mijn wagentje ook van A naar B, en het is niet de eerste keer, dat s'winters de nieuwe auto's problemen hadden en dat ik met mijn Volvorarie 340 vrolijk wegreed. Omdat bij ons , een automerk, heel belangrijk is , heeft mijn man een sticker achterop de Volvo geplakt: dit is een echte Volvorarie............echt wel!!!

Ik denk dat je met het wandelen , soms hetzelfde ziet, en mensen zich af willen meten, aan kleding, kilometers of ze een "echte" wandelaar zijn" .
Hoe vaak mij, in de jaren is gevraagd, hoe veel loop je, en hoe laat ben je gestart.
Toen wij nog in Nunspeet woonde, woonde er een oud-militair die ook al jaren de Vierdaagse liep, en dat iedereen liet weten. Hij kwam dan ook vaak langs mijn huis, en vertelde wat hij die week al weer gelopen had. Ik was die tijd al blij dat ik even tijd had, om de hond uit te laten, en elke keer vroeg hij, hoeveel ik al had getraind. Ik zei, dan altijd maar: vandaag heb ik getraind van de bakker en terug, en dan schudde hij zijn hoofd.
Als hij in Nijmegen mij zag, vroeg hij ook altijd, hoe laat ik binnen was etc.
Dat kon niet , en hij was er altijd op uit, om er een discussie van te maken.
Ik heb hem de laatste jaren verschillende malen ingehaald, of hij hoorde van Radio Nunspeet, dat ik al langs was geweest. Toen hij eenmaal besefte ,dat ik op mijn eigen mannier, de Vierdaagse beleef en er geen wedstrijd van maak, maar gewoon leuk vind, werd het contact goed en nu gaan we heel leuk met elkaar om, als we elkaar weer ontmoeten in Nijmegen


Het is net als de automerken, pas als je accepteert, dat jouw visie over iets, niet die van een ander is, dat je veel ontspannender rijd, en met wandelen veel plezieriger loopt, als je wilt inzien, dat je niet allemaal hetzelfde denkt.

Ik moet nu wel toegeven, dat ik sinds,ik meer tijd heb, en met mijn zus af en toe een wandeltocht te loop , ik duidelijker merk dat ik minder"opstart" problemen heb de eerste 2 dagen , en dat is toch best lekker.
Daarom ben ik ook blij met dit forum omdat je leest dat iedereen een andere visie erover heeft, en dat je merkt dat die verscheidenheid ook een band kan smeden. Ik denk dan ook dat het woord respect, voor elkaar, als je met zoveel mensen op een route zit, het meest belangrijke is!


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Jul 2005, 07:46 
Hai Maarten, die agent waar je mee stond te kleppen bij de Politie Wandeltocht heeft bij deze dit forum dus gevonden.... :D


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Jul 2005, 07:53 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4770
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Hellup!!! POLITIE op het forum!!!

Je bent toch wel een aardige agent, h? Leo?

Maar bij deze welkom op ons forum! Zoals je ziet is het hier een gezellige bende!

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Jul 2005, 07:54 
LeoRising schreef:
Hai Maarten, die agent waar je mee stond te kleppen bij de Politie Wandeltocht heeft bij deze dit forum dus gevonden.... :D


Oh jee, nu moeten we dus echt gaan opletten met wat we zeggen..... de politie is aanwezig :lol:

Afbeelding

In ieder geval welkom Leo. Ik weet dat agenten niet mogen drinken onder diensttijd maar forummen mag dus wel? :wink:


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Jul 2005, 08:10 
Welkom Leo!


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Jul 2005, 09:26 
Ik zag dat er ook maffioso rondhangen hier en een onderzoek instellen lijkt me dan de normale gang van zaken.... 8)


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Jul 2005, 14:17 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 23 Apr 2005, 10:46
Berichten: 2914
Woonplaats: Loosduinen/Den Haag
Leeftijd: 52
Loopnummer 2024: 50-A-048
Kilometers gelopen: 70
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Mizuno
Mood: Gewoon
H die Leo!

heb je ons eindelijk gevonden? Ik maar wachten tot je er een keertje bij kwam!
Krijg ik nog een bon voor al die keren dat ik door rood was gelopen bij jullie wandeltocht? Schrijf maar op mijn rekening of is een biertje ook goed in Nijmegen?
Ben je weer klaar voor Nijmegen?

_________________
http://nijmegen.dehaagseregah.nl

You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Jul 2005, 14:52 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1884
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Danyell schreef:
Hellup!!! POLITIE op het forum!!!
Je bent toch wel een aardige agent, h? Leo?

Tuurlijk Danyell, ze zijn daar allemaal aardig :lol: tenminste..... de agenten die de 4daagse meelopen :wink: of in de verzorging zitten :wink:
Welkom Leo!

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Jul 2005, 16:14 
welkom leo

groetjes geertje


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Jul 2005, 18:24 
Ook van mij WELKOM Leo,

Kitty


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Jul 2005, 18:32 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 25 Mrt 2005, 20:20
Berichten: 719
Woonplaats: Roelofarendsveen
Leeftijd: 61
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 2015:665km
Aantal N4D volbracht: 12+
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
Welkom bij dit gezellige forum

Ton

_________________
Beweging komt niet op gang als je stil blijft staan!!!


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 06 Jul 2005, 22:35 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 22 Mrt 2005, 16:02
Berichten: 423
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 71
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: 30-A-979
Kilometers gelopen: heel veel
Aantal N4D volbracht: 24+
Volgende wandeltocht: Weet ik nog niet
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
Welkom Leo. En deze Mafioso valt wel mee hoor. 8) Wij nemen het wel voor hem op. :D

_________________
Als je achteruit loopt, kom je nooit vooruit.


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 59 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.