Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 30 Apr 2024, 10:18

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: 64e nachtmars Nijmegen
BerichtGeplaatst: 27 Jun 2005, 11:43 
Hoi allemaal
Afgelopen zaterdag toch maar de stoute schoenen aangetrokken en de nachtmars gelopen.
Het is echt een ervaring om zoiets mee te maken. Ik liep de 43km tocht en had me aangesloten bij een groep dames uit Oss eo.
Ik vond het heel makkelijk lopen in het donker, maar als het dan licht wordt krijg je het opeens moeilijk. (zal wel psychisch zijn) Pas veels te laat de eerste echte rust genomen (na 32 km :roll: :oops: ) Het was beter geweest om dit na een km of 25 te doen.
De organisatie was prima. goed gepijld met krijt op de weg (gelukkig geen regen gehad). Verder kregen we een blikje sisi no bubbles en een mars bij de eerste wagenpost. Bij de 2e post zaten we in een zaaltje in een cafe. helaas was er een bruiloft waardoor we in een te kleine zaal zaten en er dus geen zitplaatsen waren. Wij zijn dan ook meteen doorgelopen.
Bij de volgende wagenpost kregen we stierenmelk. Toen kwamen we aan bij de grote post in Malden. Daar zijn we dan ook eindelijk gaan zitten. Hier kreeg je soep met 2 broodjes. Soep was erg lekker, maar de broodjes smaakten nergens naar. Een aantal van de dames werd misselijk en niet lekker in dat zaaltje, dat kwam wsl doordat het er erg benauwd en warm was en het stonk er naar een combinatie van kamfer en spierspul. Daarna nog 2 posten van wios tegengekomen, prima posten maar ik had ze niet echt nodig.
Aan het eind was het wel zwaar en ik ben ook een beetje stijf vandaag, maar ik vond het erg leuk.
Ik vind het dan ook erg jammer dat dit de laatste nachtmars in Nijmegen was, er was te weinig animo om het te blijven organiseren.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 27 Jun 2005, 19:11 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1884
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Dat is zeker laat zeg, pas na 32km de eerste rust :shock: maar ja, je had ze d'r wel alvast opzitten en dat laatste stuk is dan nog maar een kippe-eindje :wink:

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Nachtmars
BerichtGeplaatst: 28 Jun 2005, 06:15 
Offline
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Feb 2005, 19:36
Berichten: 503
Woonplaats: Zutphen
Leeftijd: 60
Kilometers gelopen: 25
Aantal N4D volbracht: 16
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
Zelf heb ik de nacht ca. 10x gelopen. Toen waren de afstanden nog 50, 60 en 70 km. Dus heb ik altijd 50 gelopen. Sinds een paar jaar is er de marathonafstand bijgekomen. Wij liepen met een wandelvereniging, dus hadden ook extra rustpunten. Dat vond ik wel fijn. Ik zou nooit 25, dus laat staan 32 km zonder rust kunnen lopen. Na ca. elke 10 km moet ik even rusten, al is het maar 5 tot 10 minuten. Een langere rust op ca. de helft van de tocht heb ik ook zeker nodig. De nachtmars vond ik altijd wel wat hebben. Je kan niet lang vooruit kijken, dus lijken de wegen vaak korter dan overdag. En om het 's morgens licht te zien worden heeft ook wel wat. Behalve deze nachtmars heb ik ook nog een paar keer Schiphol bij nacht gelopen (30 km). Toen kon je kiezen tussen 30, 55 en 70 km. Sinds vorig jaar is er maar ??n afstand: 35 km. Waarschijnlijk liepen er op de 55 en 70 km ook te weinig wandelaars. Ik loop toch maar het liefst overdag. 's Nachts is erg vermoeiend, vooral als je overdag niet heb kunnen slapen. Want vooruit slapen lukt meestal niet. Wel daarna, maar daar heb je dan niets meer aan. Maar het is wel een hele ervaring.

Marja :wink:

_________________
Afbeelding
Hand in hand wandelen we door het ganse land!

http://sangers.mijnalbums.nl/


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.