Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Apr 2024, 12:57

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: Amersfoortse Tweedaagse 24 en 25 juni 2022
BerichtGeplaatst: 27 Jun 2022, 10:04 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2717
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
Mijn 12e editie en 11e keer maar dan op de 30 km route. Ik vond het zwaar. Of dat nu lag aan het parcours of aan mezelf…..ik weet het niet. Dag 1 een flinke bui op de kop gehad (traditioneel hè tijdens deze tweedaagse) en dag 2 was droog. Ronald eventjes gesproken bij de start op dag 1 verder veel bekenden gezien en gesproken. Ik had weer veel spierpijn…. :=
De routes waren vernieuwd maar niet ten goede, ik vond het allemaal maar saai! Nou ja, de training voor Nijmegen zit er weer op, nog drie weken en dan mogen we weer \o/
Zie mijn uitgebreide verslag op mijn blog.

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Amersfoortse Tweedaagse 24 en 25 juni 2022
BerichtGeplaatst: 27 Jun 2022, 15:58 
Offline
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Jul 2016, 09:37
Berichten: 204
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Leeftijd: 76
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 14500
Aantal N4D volbracht: 24
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
Ineke61 schreef:
Mijn 12e editie en 11e keer maar dan op de 30 km route. Ik vond het zwaar. Of dat nu lag aan het parcours of aan mezelf…..ik weet het niet. Dag 1 een flinke bui op de kop gehad (traditioneel hè tijdens deze tweedaagse) en dag 2 was droog. Ronald eventjes gesproken bij de start op dag 1 verder veel bekenden gezien en gesproken. Ik had weer veel spierpijn…. :=
De routes waren vernieuwd maar niet ten goede, ik vond het allemaal maar saai! Nou ja, de training voor Nijmegen zit er weer op, nog drie weken en dan mogen we weer \o/
Zie mijn uitgebreide verslag op mijn blog.

Leuk jou even bij de start gesproken te hebben! Ik heb net jouw mooie verslag gelezen.
De routes waren inderdaad aangepast. Zeker de route van de 1e dag. Dat beviel mij helemaal niet. Die lange rechte weg terug naar Leusden vond ik helemaal niets. Erg eentonig. Waarschijnlijk is dit een gevolg geweest van het feit dat de Vlasakkers (de laatste rust nabij de spoorwegovergang) gesloopt is. Wat wel aardig was, was dat wij een biertje bestelden, in de tent gingen zitten en dat het precies op dat moment ging regenen. Beter hadden wij (en de regenbui) het niet kunnen plannen :-) .
De tweede dag was grotendeels gelijk gebleven. Behalve dan dat Bergzicht vanwege personeelsgebrek gesloten was. Dus dit jaar geen appeltaart.
Hoe dan ook: een prima training voor Nijmegen. Wat mij betreft kan die beginnen.

_________________
Met vriendelijke groet,
Ronald


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Amersfoortse Tweedaagse 24 en 25 juni 2022
BerichtGeplaatst: 30 Jun 2022, 17:32 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 Apr 2006, 18:05
Berichten: 2717
Woonplaats: Spijkenisse
Leeftijd: 62
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 14
Volgende wandeltocht: Westerborkpad
Kennedymarsen volbracht: 12
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
Ronald1947 schreef:
Ineke61 schreef:
Mijn 12e editie en 11e keer maar dan op de 30 km route. Ik vond het zwaar. Of dat nu lag aan het parcours of aan mezelf…..ik weet het niet. Dag 1 een flinke bui op de kop gehad (traditioneel hè tijdens deze tweedaagse) en dag 2 was droog. Ronald eventjes gesproken bij de start op dag 1 verder veel bekenden gezien en gesproken. Ik had weer veel spierpijn…. :=
De routes waren vernieuwd maar niet ten goede, ik vond het allemaal maar saai! Nou ja, de training voor Nijmegen zit er weer op, nog drie weken en dan mogen we weer \o/
Zie mijn uitgebreide verslag op mijn blog.

Leuk jou even bij de start gesproken te hebben! Ik heb net jouw mooie verslag gelezen.
De routes waren inderdaad aangepast. Zeker de route van de 1e dag. Dat beviel mij helemaal niet. Die lange rechte weg terug naar Leusden vond ik helemaal niets. Erg eentonig. Waarschijnlijk is dit een gevolg geweest van het feit dat de Vlasakkers (de laatste rust nabij de spoorwegovergang) gesloopt is. Wat wel aardig was, was dat wij een biertje bestelden, in de tent gingen zitten en dat het precies op dat moment ging regenen. Beter hadden wij (en de regenbui) het niet kunnen plannen :-) .
De tweede dag was grotendeels gelijk gebleven. Behalve dan dat Bergzicht vanwege personeelsgebrek gesloten was. Dus dit jaar geen appeltaart.
Hoe dan ook: een prima training voor Nijmegen. Wat mij betreft kan die beginnen.

Ja,dat was echt een domper dat Bergzicht dicht was! En de route ernaartoe ook, niet eens over de hei zoals anders! Later hoorde ik dat bij de Pyramide wel appeltaart was, en bij dat tentje voor Bergzicht was er ook gebak maar er stond zo’n lange rij! Nee, deze editie gaat niet bij de favorieten!

_________________
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.