Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 09:47

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Het wandelfeest is voorbij
BerichtGeplaatst: 21 Jul 2005, 11:36 
Hallo allemaal,

Zoals jullie misschien al merken aan mijn tijden van deze postings is dit nog erg vroeg en hoorde ik eigenlijk nog te wandelen. Maar dat zat er niet meer in voor mij.
De eerste dag had ik al best veel last mijn knie?n die ook niet minder pijn gingen doen naarmate ik verder kwam, maar enkel meer pijn. Heel erg vervelend allemaal. Ik voelde dat het mis was en het dezelfde pijn was die ik bij de Vierdaagse van 2003 ook ondervond, maar toen pas op de 4de en laatste wandeldag. Zag er dus niet goed uit, maar ja toch maar doorlopen wat ik moest en zou het halen. Op ongeveer 3/4 van de route (1e dag) kwam ik Kitty tegen van het forum en die heeft mij als het ware op sleeptouw genomen naar de finish over die vreselijke dijk. En dat is gelukt, met heel veel pijn weliswaar, maarja toch gelukt.
Toen maar direct teruggegaan naar de tent, omdat ik nauwelijks nog in staat was een stap te zetten vanwege de hevige pijn achter in me knie?n. Dus lekker terug gefietst en na door de 4daagseradio gebeld te zijn in hun uitzending ben ik urenlang gaan slapen. 's Avonds naar de andere camping voor de 4daagseradio en de pijn was al grotendeels weg. Dus dat gaf moed voor de volgende dag.

Woensdag, de 2de dag, ben ik dus gewoon gaan lopen en dat ging in het begin wel aardig goed. Maar na Alverna kwam de pijn hevig opzetten in de knie?n en ben ik steeds vaker gaan stoppen om de pijn iets te laten zakken. Ging slenteren over het parcours en werd ineens door iedereen en alles ingehaald. Toen de 50km lus in, sowieso al vreselijk, maar nu nog erger met die lange dijk en die vreselijke pijn. Ben nog vaker gestopt en in Balgoij even een stop van 15 minuten genomen in een gezellig cafe. Ik was al aantal keer door knie?n gegaan en had niet echt de kracht om nog verder te lopen. Maarja, toch mezelf weer wat moed ingesproken en weer aangezet om het toch weer opnieuw te proberen, en daar ging ik dan opnieuw! Werd paar minuten later gebeld door de 4daagseradio en daar dan ook verteld hoe moeizaam het ging. Op de dijk ging het nog aardig maar viel al snel weer heel erg terug en deed echt ontzettend veel pijn en constant door de knietjes heen, geen prettig iets.
Ik kwam op de helft van de dijk een Rode Kruis EHBO-verzorgingspost tegen, daar ben ik naartoe 'gelopen' van de dijk af. Hier ben ik na een half uur wachten geholpen door een fysiotherapeut die een massage gaf op de pijnlijke plekken. Goed duurde ook weer een half uur en al met al zat ik daar al een uur op dezelfde plek. Toen weer geprobeerd en kwam niet verder dan een paar stappen wat een vreselijke pijn. Ik heb het deze dag meerdere keren nog geprobeerd terwijl ik eigenlijk niet meer verder kon.
Maar nu was het echt klaar, ik gaf de strijd op en koos ervoor om me niet zo ver kapot te lopen dat ik weer maandenlang niet kan staan. Was een moeilijke beslissing, maar eigenlijk ook weer niet want ik vind echt, gezondheid gaat voor alles.
Dus ik was klaar :cry:

Heb nog anderhalf uur moeten wachten op de enige echte bezemwagen die 13 lopers meenam naar de Wedren. Heel fijn trouwens dat op de terugweg naar Nijmegen over de Via Gladiola reden.... Maar goed, heb de enige juiste beslissing genomen, toch voelt het rot.

Maar morgen (vrijdag) ben ik op de Wedren en zie ik diegenen van het forum die nog wel lopen daar wel binnenkomen! :D
's Avonds doe ik dan nog de live-uitzending van de 4daagseradio en dan is het echt klaar!

Afbeelding

Spulletjes gepakt.. op weg naar de thuisbasis.. en natuurlijk op weg naar het forum!

Groet, Gideon


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Jul 2005, 13:25 
Kerel,


Da's dan knap waardeloos zeg, maar gelukkig heb je wel de enigste goede beslissing genomen.

Pijn is leuk, de ibuprofen is er goed voor ( ik loop er erg goed op ) maar uitvallen is nooit leuk.

Hopelijk zien we je vrijdag allemaal zodat je er toch nog gewoon bij bent .


Groetjes Ron


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Jul 2005, 14:39 
Offline
W4W Expert
W4W Expert
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 22 Mrt 2005, 16:02
Berichten: 424
Woonplaats: Veenendaal
Leeftijd: 71
Afstand 2024: 30
Loopnummer 2024: 30-A-979
Kilometers gelopen: heel veel
Aantal N4D volbracht: 24+
Volgende wandeltocht: Weet ik nog niet
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
Jammer Gideon. Ik hoop voor je, dat het gauw over is. :cry: 8)

_________________
Als je achteruit loopt, kom je nooit vooruit.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Jul 2005, 16:59 
Sh*t Gideon, das balen! Ben je net van je hielspoor af, krijg je dit... :cry: Hopelijk gaat het snel weer beter...


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Jul 2005, 17:03 
Jeetje das echt balen!!
Wel enorm goed van je dat je bent gestopt.
Heel veel beterschap gewenst en tot morgen hopelijk.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Jul 2005, 17:06 
ik hoorde het vandaag van Maarten, sjonge jonge jonge, tis wat .....


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Jul 2005, 17:09 
Achja, inmiddels geaccepteerd zeg maar en ben er morgen gewoon bij!! :D


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Jul 2005, 18:10 
Offline
Beheerder
Beheerder
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Nov 2004, 14:26
Berichten: 4773
Woonplaats: Rozenburg
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Balen, Gideon! Ik had je vanmiddag nog een sms'je gestuurd, toen had ik het slechte nieuws nog niet gehoord! Ik hoop dat het gauw beter met je knie?n gaat en hartstikke leuk dat je morgen nog komt kijken!

_________________
Alleen, maar niet eenzaam


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 21 Jul 2005, 20:51 
Offline
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Dec 2004, 19:08
Berichten: 1886
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 68
Aantal N4D volbracht: 28
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: geen
Mood: Gewoon
Very shit!!
Nu maar hopen dat je er niet te lang last van blijft houden, maar het is wel jammer zeg, zeker nadat je even dacht dat het wel weer ging na een nachtrust.

_________________
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.

www.ellynoordover.nl


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 23 Jul 2005, 14:04 
Balen joh. Hopelijk verdwijnt de pijn weer snel. Sterkte in ieder geval.


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 05:03 
:cry: Ik hoorde het op mijn radiootje,ik had de vierdaagse radio op,ze zeiden dat ze geen leuke mededeling hadden gekregen;Gideon Kos is eruit gestapt.Ik hoorde dat,en vond het zeer shit voor je.
Gideon,hoop dat het nu wat beter gaat.


Gr,Suus


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 09:20 
Goh... erg jammer dat je hebt moeten opgeven. Lijkt me een moeilijke beslissing, ondanks dat je gezondheid voor gaat. Je hebt er tenslotte lang naartoe geleefd en ervoor getraind en dan wil je het liefst de tocht volbrengen. Maar wel een verstandige beslissing denk ik. Wellicht volgend jaar beter!


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 14:04 
Jee Gideon,
Balen zeg! Ik weet wat je heb doorstaan, had namelijk ook heel veel pijn aan mijn knieen. Waar jij uitviel, heb ik nog gerust en nog 10 km doorgestrompeld tot aan Wijchen. Hierna kreeg ik van de fysio het advies om te stoppen, vanwege instabiele knieen!!
Volgend jaar een nieuwe poging, jij ook? Succes!!


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 15:10 
Allemaal hartelijk dank voor het medeleven, gaat inmiddels alweer erg goed, maarja ben het wel beetje gewend! Veel meer trainen volgend jaar, en dan komt het vast wel goed!


Omhoog
   
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 24 Jul 2005, 15:17 
Jammer voor jullie en voor alle anderen die uit gevallen zijn :( :( maar volgend jaar de herkansing.
Ik blijf van mening dat goed trainen echt helpt :oops: :oops: ondanks dat de meningen hier over verdeeld zijn.
Zelf had ik meer dan 1100km in de benen en ik heb echt als een veertje gelopen en was altijd tussen 12.15 en 13.00 uur binnen :shock:


Omhoog
   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.