Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 28 Mrt 2024, 09:19

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Jacobsweg Nieumeghen
BerichtGeplaatst: 28 Apr 2016, 17:56 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4384
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Marko schreef:
Bedankt dames!
Volgende wandeling is komende zaterdag, ook weer met Aike.
Deze keer van Doesburg naar Nijmegen. Tenzij Aike nog wat extra kilometers wil maken. :icon_rolleyes:


Dan blijft het nog steeds Nijmegen, maar worden het wat meer plaatselijke kilometers :icon_lol:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Jacobsweg Nieumeghen
BerichtGeplaatst: 01 Mei 2016, 19:42 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6686
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Samen met Aike gisteren de etappe Doesburg - Nijmegen gelopen. We hebben zo'n 48 km weg gestapt.
Nog geen inspiratie gehad voor het schrijven van een verslag.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Jacobsweg Nieumeghen
BerichtGeplaatst: 01 Mei 2016, 20:21 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5057
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Marko schreef:
Samen met Aike gisteren de etappe Doesburg - Nijmegen gelopen. We hebben zo'n 48 km weg gestapt.
Nog geen inspiratie gehad voor het schrijven van een verslag.

Top gedaan, jullie 2 :icon_biggrin:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Jacobsweg Nieumeghen
BerichtGeplaatst: 01 Mei 2016, 20:51 
Online
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6064
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
Jeltsje schreef:
Marko schreef:
Samen met Aike gisteren de etappe Doesburg - Nijmegen gelopen. We hebben zo'n 48 km weg gestapt.
Nog geen inspiratie gehad voor het schrijven van een verslag.

Top gedaan, jullie 2 :icon_biggrin:

'Zei' ik ook al per sms aan hen.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Jacobsweg Nieumeghen
BerichtGeplaatst: 01 Mei 2016, 21:20 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4384
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Gisteren met Martin samen de etappe Doesburg-Nijmegen gelopen :icon_cheesygrin:

Om 09.17 uur in Doesburg afgesproken. Martin met de trein en bus en ik werd afgezet met de auto.
Na aankomst meteen op pad, want we hadden wat kilometertjes voor de boeg.
Doesburg uit, op weg naar het dorpje Ellecom (niet te verwarren met Erlecom dat bij mij om de hoek ligt). Het is nog wat fris, maar al heel snel gaat toch mijn wandeljas uit want de zon breekt door! Onderweg zien we dat er voorbereidingen zijn voor de Giro d'Italia, er is en wordt rijkelijk versierd in roze. In Ellecom staan meerdere kunstbeelden (door Martin op de gevoelige plaat vastgelegd). We lopen een mooie route die uiteindelijk uitkomt bij Nationaal Park de Hoge Veluwe. Bij het transferium kunnen we, op 11 km, gebruik maken van een rust bij Paviljoen De Posbank. De koffie smaakt heerlijk!!
Na de pauze gaat het vervolg door (en over) de Hoge Veluwe, een erg mooi maar ook best zwaar traject. En waar precies weet ik niet meer, maar op een gegeven moment is het park overgegaan in de Posbank. Een erg zware etappe en de 14 km tot aan de volgende rust voelen als ruim 20 km. Dit traject is fysiek voor mij heel zwaar en mijn lol in het lopen is even weg. Martin zet zijn blik op oneindig en verstand op nul en ik sjok gewillig achter hem aan (anders was ik al veel eerder op een bankje geploft).
In Arnhem bereiken we eindelijk wat vlakker terrein en wordt het lopen weer wat aangenamer. De lol komt weer wat terug. En de rust met koffie in het Mahler-café (bij het Musis) in Arnhem doet ons allebei erg goed. We hebben beiden geen trek en besluiten bij de volgende rust wel wat te eten te bestellen (soep ofzo).
Op naar het volgende traject: Arnhem-Elst. 9 km, dat moet lukken. We lopen via Elden, Arnhem-Zuid, Rijkerswoerd en park Lingezegen naar Elst. Maar we komen niet in het centrum zelf. Geen rustplaats dus voor ons, en ook geen soep! Pas als de zon achter de wolken is verdwenen, vinden we een bankje waar we even kunnen uitrusten. 12 km gelopen sinds Arnhem. Op het bankje koelen we helaas snel af en na het wegwerken van een broodje en wat drinken gaan we dan ook gauw weer op pad. Niet veel later breekt de zon weer door.... loopt toch een stuk aangenamer. We gaan de A15 en de Betuwelijn onderdoor en als we ook de A325 nog oversteken bereiken we het dorpje Ressen. Wat ontzettend leuk, zo ingeklemd tussen de snelweg en Bemmel. Een onbekend stukje terrein voor mij. Martin loopt weer voorop en ik loop even met mijn mobiel in de hand. Doordat ik op het scherm kijk, mis ik dat Martin naar links is afgeslagen. En pas als ik weer opkijk van mijn telefoon mis ik Martin in mijn blikveld. Ik kijk om me heen, maar geen Martin. Stukje terug en nog een keer kijken.... Jaaa, daar is hij! Ik ga weer 'op het rechte pad'. We lopen richting Bemmel, maar wederom niet door het dorp. In werkelijkheid lopen we wel 5 hele meters door Bemmel en dan volgt het bordje Lent :icon_cheesygrin:
Er volgt een bocht in de weg en dan...... jaaaa.... de Waalbrug en de Stevenstoren!! Nog wel op zo'n 6 km van ons verwijderd, maar het eindpunt is in zicht! Ik ben echt dringend toe aan een bankje, stoel of wat dan ook. Maar voordat we het hele nieuwbouw-gedeelte van Lent zijn doorgesjouwd en het oude gedeelte (met cafeetjes) bereikt hebben... zijn we zo weer 3 km verder!
En dan blijkt dat we ook niet in dat oude gedeelte van Lent komen, maar rechtstreeks richting de Waaldijk gaan. Maar niet getreurd: er staat een bordje 'Restaurant Zijdewinde', dat lijkt ons een mooie zitplaats. Op de Waaldijk blijkt echter dat we daarvoor zo'n 500 meter van de route af moeten wijken naar links (en wij moeten naar rechts). En dat zie ik niet zitten met Nijmegen zo dicht in zicht. Op de Waaldijk zitten we even 5 minuten op een bankje (even de voetjes van de vloer), maar we vangen wind, dus toch gauw maar weer verder. Ik krijg Martin zover dat hij bereid is tot een compromis: we volgen niet de route uit het boekje, maar een nieuwe route door de Spiegelwaal heen naar Veur Lent en vanaf daar de Waalbrug op. Een leuke route om te lopen, heel anders om zo Nijmegen binnen te komen! We lopen door tot bijna aan de Stevenskerk, het officiële eindpunt van vandaag. Daar nemen we plaats in Café Biessels voor een welverdiende koffie! Martin drinkt hem in een paar minuten op, want hij wil heel graag zijn trein halen. Het is nog zeker 1,5 uur treinen naar huis. Terwijl hij vast richting station gaat, reken ik af en dan loop ik naar Plein '44 waar ik word opgehaald.

We hebben in totaal 48 km gelopen vandaag. Het was grotendeels een mooi traject (sommige stukjes over bijvoorbeeld industrieterrein waren wat minder), maar ook best een zwaar traject door de heuvels en trappen in de Hoge Veluwe en de Posbank. Daardoor hebben we ook meer tijd nodig gehad voor dit traject dan wanneer we op vlakke asfaltwegen hadden gelopen. Maar al met al was het wel een goede oefening.
Ik weet nu dat het voor mij heel belangrijk is om op tijd te rusten, want daarna loop ik weer vele malen lekkerder en sneller. Ik weet nu dat heuvelachtige trajecten fysiek voor mij niet aan te raden zijn, daar krijgt mijn lijf een extra opdonder van (ik heb heel wat roze pillen weggewerkt). En ik weet nu dat ik mijn voeten op zo'n lange tocht toch echt weer moet afplakken met Fixomul :icon_cheesygrin:

Vanochtend stond ik gelukkig al een stuk uitgeruster op dan vorige week na de wandeltocht. En met voldoende (op tijd) rusten had ik gisteren nog wel meer kilometers kunnen maken. Ofwel, ik vertrouw erop dat het 21 mei tijdens de Kennedymars van Cuijk helemaal goed gaat komen. Zeker met zoveel wandelvrienden en -vriendinnen om me heen.

Martin, bedankt voor je ondersteuning en gezelschap onderweg in de afgelopen maanden op weg naar de Kennedymars. Je hebt mij in alle gemoedstoestanden mogen meemaken, sorry daarvoor :icon_redface: :icon_cool: Op naar D-day!! :icon_cheesygrin: :icon_wink:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Jacobsweg Nieumeghen
BerichtGeplaatst: 01 Mei 2016, 21:45 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 Okt 2006, 14:32
Berichten: 11203
Woonplaats: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Leeftijd: 62
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Super gedaan hoor, zeker voor Aike.
Martin stieffelt wel lekker door maar ondertussen heeft ze het toch maar gedaan.
Mooie leer momenten voor Cuijck maar je gaat het redden hoor.
Lekker je eigen tempo lopen en rusten als je er aan toe bent.

_________________
"Life is like a beach, enjoy the waves"


Omhoog
 Profiel  WWW  
 
 Titel: Re: Jacobsweg Nieumeghen
BerichtGeplaatst: 01 Mei 2016, 21:47 
Online
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Geregistreerd: 29 Jan 2009, 19:43
Berichten: 6064
Leeftijd: 68
Afstand 2024: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon
Dank voor je uitgebreid verslag Aike.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Jacobsweg Nieumeghen
BerichtGeplaatst: 01 Mei 2016, 22:14 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4384
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Dank jullie wel! :icon_cool:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Jacobsweg Nieumeghen
BerichtGeplaatst: 03 Mei 2016, 20:23 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6686
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
30 april, van Doesburg naar Nijmegen, afstand 48 km
Net als vorige week hebben Aike en ik afgesproken op een parkeerterrein in Doesburg. We zijn er beiden rond 9.30 uur en beginnen direct aan de wandeling.
Voor vandaag staan 2 etappes uit de gids "Jacobswegen in Nederland"(deel 2) op het programma. Etappes van resp. 24 en 23 km.

De 1e etappe loopt van Doesburg naar Arnhem.
We steken de IJssel over via de in renovatie zijnde brug. Langs een drukke verkeersweg lopen we naar Ellecom. Daar vandaan volgt een veel mooier stuk, langs de uiterwaarden van de IJssel. Daarna volgen de Middachterbossen (waar wilde zwijnen voorkomen, niet gezien) en een vogelrijk weidegebied. Via kasteel Middachten en het oude dorp de Steeg gaat de route de Veluwe in, omhoog naar de Posbank en dwars door bos- en heidegebieden. Een erg mooie route, maar ook erg zwaar vanwege de vele klimmetjes die in dit parkoers zitten.
Als de route op het pad links vlak lijkt te verlopen zie ik rechts een kans om een "bergetappe" over een smal zandpad te nemen. Wanneer deze echter lijkt af te dwalen van de geplande route (en Aike vanuit de hoogte niet meer kan worden gesignaleerd), besluit ik om over een nog smaller zandpad naar beneden af te dalen en Aike op te zoeken.

We hebben een prima koffierust in het Posbankpaviljoen, waarna de klim- en klauterpartijen worden hervat. Het tempo gaat nu beduidend omlaag. Het is soms ook even zoeken hoe de route verder gaat. Zonder bewegwijzering en een niet geactualiseerde routebeschrijving in de gids is het niet altijd eenvoudig om het juiste pad te volgen. Langere tijd moeten we de rood-witte markeringen van het Maarten van Rossumpad volgen, dat is niet moeilijk totdat we op een afslaande weg een ietwat verouderde markering zien die we volgen en dat blijkt dan niet goed te gaan.
Op de app. van Aike is duidelijk te zien dat we aan het dwalen zijn. Dat schiet niet op! Het tempo gaat pas weer omhoog als we op het vlakke land verder mogen lopen. Aike had om een rustpauze gevraagd maar het ontbreekt aan geschikte gelegenheden om te rusten. We zullen moeten doorlopen tot aan het centrum van Arnhem en hebben er dan 24 km opzitten. We genieten daar van een welverdiende rust met een verse kop koffie en gaan dan weer verder.
In het centrum wilde ik 1 van de kerken bezoeken vanwege de aanwezigheid van Jacobalia, maar die blijkt gesloten voor het publiek.
Jacobalia kunnen voorwerpen zijn, muurschilderingen, beeldjes, kerken, glas-in-lood-ramen, schelpen, alles wat in het verleden of heden in relatie staat met Sint-Jacobus en de bedevaart naar Santiago, maar ook bijvoorbeeld een straat die vernoemd is naar Sint-Jacobus.

We hebben de tocht voor vandaag in 4 stukken verdeeld en beginnen nu aan het 3e deel, wat ons naar Elst moet brengen. Eerst komen we door Elden. Het binnenkomen van Elden tijdens de Vierdaagse vind ik altijd een hoogtepunt. (de helft van de 1e dag zit er dan op). Vandaag weinig herkenningspunten van de Vierdaagse, dat geldt ook voor de route naar Elst. Ik herken niets van de omgeving. Ik verwacht in Elst in het centrum uit te komen maar dat blijkt niet het geval te zijn. Dit is teleurstellend, omdat we toe zijn aan een iets langere binnenrust. We lopen door totdat we een bankje zien en eten daar ons brood op en drinken iets. We koelen snel af en voelen ons genoodzaakt om weer verder te lopen, in de hoop verderop nog iets tegen te komen waar we kunnen opwarmen en bijkomen. Nu een dergelijke rust is uitgebleven, merk ik aan Aike dat het tempo omlaag gaat. Voor mij te langzaam dus ik loop nu af en toe vooruit en wacht dan weer even op haar. Dit houden we vol tot Lent. Ook hier had ik een binnenrust ingecalculeerd maar ook hier is de teleurstelling groot als blijkt dat wij niet door het oude dorp komen waar horeca is te vinden. Op de Waaldijk wordt gerust op een bankje, maar ook hier is het veel te koud en te winderig om langere tijd te blijven zitten.

Aike vraagt mij hoe het vervolg van de route is en doet daarna mij de suggestie om hiervan af te wijken. We lopen over een gloednieuw gedeelte en lopen op een vreemde manier op Nijmegen en de Waalbrug aan. In het centrum van Nijmegen lopen we linea recta naar ons beoogde eindpunt, vlak bij de Stevenskerk. Hier drinken we nog iets maar ik besluit snel om op te stappen. Het is bijna 21.00 uur en ik heb er een lange dag opzitten en nog een treinreis voor de boeg.
We nemen afscheid en ik loop nog de laatste kilometer naar het station waardoor het totaal uitkomt op 48 km.
Een prima afstand en zeker een compliment naar Aike toe want ze heeft dit toch maar mooi gepresteerd, ondanks de minder uitvoerige rusten en het soms pittige parkoers.

De thuisreis verloopt alles behalve rustig. Vanaf Nijmegen tot Utrecht zit een groep (Afrikaans uitziende) vrouwen in dezelfde treincoupé als ik. Naarmate de reis vordert worden deze vrouwen steeds drukker. Aanvankelijk wordt er door enkelen op zachte wijze geneuried en daarna ook gezongen. Na verloop van tijd zingt iedereen mee en klinken de Afrikaanse liederen door de hele treincoupé. Best hilarisch om mee te maken.


Laatst gewijzigd door Marko op 03 Mei 2016, 21:26, in totaal 1 keer gewijzigd.

Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Jacobsweg Nieumeghen
BerichtGeplaatst: 03 Mei 2016, 20:29 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5057
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Mooi verslag van een pittige tocht, nu nog trainen op rusten :icon_mrgreen:
Leuk die zingende vrouwen in de trein, dan gaat de reis veel sneller.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Jacobsweg Nieumeghen
BerichtGeplaatst: 03 Mei 2016, 21:14 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4384
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Leuk om je verslag te lezen Martin.

Ik geloof dat de lange dag nog niet uit je lijf is :icon_lol: Even wat aantekeningen:

Het was niet het Marskramerpad, maar het Maarten van Rossumpad :icon_wink:
En de laatste rust was niet in Elden, maar in Lent gepland :icon_wink: (anders waren we echt aan het dwalen...)
En die trap bij de Waalbrug.... hij liep zalig, precies de juiste afstand/hoogte om prettig op te lopen. Enne.... daar liep ik voor op jou :icon_mrgreen: :icon_cool:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Jacobsweg Nieumeghen
BerichtGeplaatst: 03 Mei 2016, 21:22 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6686
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Sammie6306 schreef:
Leuk om je verslag te lezen Martin.

Ik geloof dat de lange dag nog niet uit je lijf is :icon_lol: Even wat aantekeningen:

Het was niet het Marskramerpad, maar het Maarten van Rossumpad :icon_wink:
En de laatste rust was niet in Elden, maar in Lent gepland :icon_wink: (anders waren we echt aan het dwalen...)
En die trap bij de Waalbrug.... hij liep zalig, precies de juiste afstand/hoogte om prettig op te lopen. Enne.... daar liep ik voor op jou :icon_mrgreen: :icon_cool:

Inderdaad, de lange dag eist nu nog zijn tol.
Excuses! Ik zal het aanpassen.
Het was Marianne al opgevallen dat jij het laatste stuk voorop liep.
Ik stuurde de gemaakte foto's aan haar door en zij zag jou "ver op mij vooruit" lopen.
Toch knap na zo'n dag.


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Jacobsweg Nieumeghen
BerichtGeplaatst: 04 Mei 2016, 17:25 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5057
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Marko schreef:
Sammie6306 schreef:
Leuk om je verslag te lezen Martin.

Ik geloof dat de lange dag nog niet uit je lijf is :icon_lol: Even wat aantekeningen:

Het was niet het Marskramerpad, maar het Maarten van Rossumpad :icon_wink:
En de laatste rust was niet in Elden, maar in Lent gepland :icon_wink: (anders waren we echt aan het dwalen...)
En die trap bij de Waalbrug.... hij liep zalig, precies de juiste afstand/hoogte om prettig op te lopen. Enne.... daar liep ik voor op jou :icon_mrgreen: :icon_cool:

Inderdaad, de lange dag eist nu nog zijn tol.
Excuses! Ik zal het aanpassen.
Het was Marianne al opgevallen dat jij het laatste stuk voorop liep.
Ik stuurde de gemaakte foto's aan haar door en zij zag jou "ver op mij vooruit" lopen.
Toch knap na zo'n dag.

Sterke vrouw :icon_mrgreen:
Maar dat willen wij ook wel even zien hoor :icon_lol:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Jacobsweg Nieumeghen
BerichtGeplaatst: 04 Mei 2016, 17:53 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2014, 09:13
Berichten: 6686
Woonplaats: Zoetermeer
Leeftijd: 66
Afstand 2024: 40
Kilometers gelopen: 29.000 +
Aantal N4D volbracht: 19
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Jeltsje schreef:
Marko schreef:
Sammie6306 schreef:
Leuk om je verslag te lezen Martin.

Ik geloof dat de lange dag nog niet uit je lijf is :icon_lol: Even wat aantekeningen:

Het was niet het Marskramerpad, maar het Maarten van Rossumpad :icon_wink:
En de laatste rust was niet in Elden, maar in Lent gepland :icon_wink: (anders waren we echt aan het dwalen...)
En die trap bij de Waalbrug.... hij liep zalig, precies de juiste afstand/hoogte om prettig op te lopen. Enne.... daar liep ik voor op jou :icon_mrgreen: :icon_cool:

Inderdaad, de lange dag eist nu nog zijn tol.
Excuses! Ik zal het aanpassen.
Het was Marianne al opgevallen dat jij het laatste stuk voorop liep.
Ik stuurde de gemaakte foto's aan haar door en zij zag jou "ver op mij vooruit" lopen.
Toch knap na zo'n dag.

Sterke vrouw :icon_mrgreen:
Maar dat willen wij ook wel even zien hoor :icon_lol:

21 mei dan zie je haar 80 km lang :icon_mrgreen:


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: Jacobsweg Nieumeghen
BerichtGeplaatst: 04 Mei 2016, 18:04 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 18 Nov 2014, 13:44
Berichten: 4384
Woonplaats: Almelo
Leeftijd: 46
Afstand 2024: Geen
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Marko schreef:
Jeltsje schreef:
Marko schreef:
Sammie6306 schreef:
Leuk om je verslag te lezen Martin.

Ik geloof dat de lange dag nog niet uit je lijf is :icon_lol: Even wat aantekeningen:

Het was niet het Marskramerpad, maar het Maarten van Rossumpad :icon_wink:
En de laatste rust was niet in Elden, maar in Lent gepland :icon_wink: (anders waren we echt aan het dwalen...)
En die trap bij de Waalbrug.... hij liep zalig, precies de juiste afstand/hoogte om prettig op te lopen. Enne.... daar liep ik voor op jou :icon_mrgreen: :icon_cool:

Inderdaad, de lange dag eist nu nog zijn tol.
Excuses! Ik zal het aanpassen.
Het was Marianne al opgevallen dat jij het laatste stuk voorop liep.
Ik stuurde de gemaakte foto's aan haar door en zij zag jou "ver op mij vooruit" lopen.
Toch knap na zo'n dag.

Sterke vrouw :icon_mrgreen:
Maar dat willen wij ook wel even zien hoor :icon_lol:

21 mei dan zie je haar 80 km lang :icon_mrgreen:



:icon_cheesygrin: :icon_cool:


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.