Walkers4Walkers.nl

Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
FAQ •  Registreren •  Aanmelden 
Het is momenteel 29 Mrt 2024, 05:39

Alle tijden zijn UTC + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel: Re: 7 en 8 juli 2018: Kennedymars Someren
BerichtGeplaatst: 10 Jul 2018, 19:37 
Offline
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 06 Jul 2017, 21:20
Berichten: 27
Leeftijd: 57
Kilometers gelopen: 400
Merk wandelschoenen: Grisport
20:00 uur gestart.
11:11 binnen. Vierde stempel....
op naar brons in september bij tweede keer Langstraat Waalwijk.

Voor ons van buiten het dorp ,om te worden gebracht was 20:00 uur een beetje onhandig.
Opvallende verandering verder was ook dat verzamelen niet meer tussen de rekken ging en niet hoefde worden aangesloten.
Maar gewoon de hele reutemeteut op het plein. was ook gezellig. Maar bij de start kreeg ik een fuik gevoel.
De verandering merkte ik al bij de start. Meteen richting Asten ipv een rondje Someren. Dat vond ik fijner, meteen ergens naar toe..
In het begin vond ik het rustiger dan vorig jaar. Maar bij Deurne barste het feest los, dat was reuze gezellig. En wij mochten er om heen lopen en onder weg een swingende band meepikken. In helmond mijn oude stad was het zowaar nog gezelliger. Wat al bij binnenkomst in Rijpelberg begon. Echt gemeend werden we massaal vooruit geklapt en wat overal was, buiten de posten werden er gewoon hele flessen en lampjes gegeven nou moe geweldig. En op de kermis door al dat enthousiasme kreeg ik echt een boost....
Wat ik jammer vond. Er waren maar een paar plekken met voldoende toiletten. Er stonden rijen mannen voor de toilet of twee toiletten en de pisbakken stond niemand... Dat zegt toch wat... Voor mij vond ik het jammer dat de eerste uitgebreide post al op 31 km was. ik had die liever in Brandevoort. Daarom is een goede route voorbereiding en orientatie zo belangrijk welke ik dit jaar lang niet zo serieus nam. welk posten neem ik de tijd om de schoenen uit te doen en uitgebreid te eten. is er na de 60 km nog een post op de 70. allemaal niet goed doorgenomen. Want bv bij 70 km was het veel relaxter zitten. En toch fijn dat door vroege start ik twee uur eerder finishte. moet er niet aan denken 14:00 nog te zijn binnen gekomen.. Dit was mijn ervaring en het gevoel aangaande de tocht en de verandering.. voor jullie misschien anders. Maar weer een geweldige 14 uur gehad

_________________
Be nice to sporters, kiss a Kennedywalker


Omhoog
 Profiel   
 
 Titel: Re: 7 en 8 juli 2018: Kennedymars Someren
BerichtGeplaatst: 12 Jul 2018, 19:49 
Offline
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 09 Mei 2012, 22:37
Berichten: 5059
Leeftijd: 64
Kilometers gelopen: 23+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Alle KMérs gefeliciteerd :y:


Omhoog
 Profiel   
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Ga naar:  
cron

         

Powered by phpBB © 2017 phpBB Group/design@maas
Klein-networking.nl webhosting en internetdiensten.