Blaren...
Moderators: Carola, Tigelu, Moderators, Beheerders
-
Hans
- Sunny
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 43
- Kilometers gelopen: 9140
- Aantal N4D volbracht: 11¼
- Kennedymarsen volbracht: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 2
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Erg blij
- Contacteer:
-
Hans
OK, OK, op speciaal verzoek nog 1 keer dan
Shall we shag now or shall we shag later? How do you like to do it?

No doubt, love, but as long as people are still having promiscuous sex with many anonymous partners without protection, while at the same time, experimenting with mind-expanding drugs in a consequence environment, I'll be sound as a pound!
Let me ask you a question, and be honest....Do I make you horny?! Randy?!
Shall we shag now or shall we shag later? How do you like to do it?

No doubt, love, but as long as people are still having promiscuous sex with many anonymous partners without protection, while at the same time, experimenting with mind-expanding drugs in a consequence environment, I'll be sound as a pound!
Let me ask you a question, and be honest....Do I make you horny?! Randy?!
-
Hundje
-
Hans
-
Hans
Overigens dames, voor die smaailies kunnen jullie gewoon even
'en.
Een site met leuke smilies die me al veel inspiratie heeft gegeven is bijvoorbeeld: http://fool.exler.ru/en/sm_all.htm
Als je op een smilie klikt die je in je bericht wilt zetten dan komt de code boven aan het scherm in de balk te staan. Deze kun je dan copy pasten in je berichtje. Veel plezier ermee!
En misschien kunnen we vrijdag na de finish op het meet en greet point nog even een dansje wagen
'en.Een site met leuke smilies die me al veel inspiratie heeft gegeven is bijvoorbeeld: http://fool.exler.ru/en/sm_all.htm
Als je op een smilie klikt die je in je bericht wilt zetten dan komt de code boven aan het scherm in de balk te staan. Deze kun je dan copy pasten in je berichtje. Veel plezier ermee!
En misschien kunnen we vrijdag na de finish op het meet en greet point nog even een dansje wagen

- Sunny

- Contacteer:
Euh, om eerlijk te zijn......Let me ask you a question, and be honest....Do I make you horny?!
Onze slogan om de stille momenten onderweg hebben we in het kader van de jeugdige Vierdaagselopers al moeten afkorten tot BJOZG?

Laatst gewijzigd door Sunny op 08 jul 2005, 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- Sunny

- Contacteer: