okt 2008: 4-daagse van Bali (Indonesie)
Moderators: Moderators, Beheerders
- pietman
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 56
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: ??
- Aantal N4D volbracht: eeh
- Volgende wandeltocht: nijmegen!
- 100+ wandelingen: 5
- Merk wandelschoenen: Meindle
- Contacteer:
okt 2008: 4-daagse van Bali (Indonesie)
Er wordt gewerkt aan een 4-daagse van Bali, wie is geintereseerd? (een collega van mij is hier dicht bij betrokken, vandaar). Dit in samenwerking met de Nijmeegse, ook een soortgelijk concept:
Kosten voor:
Vliegretour incluis lopen, kost en inwoning zullen +/- 700 euro zijn.
Deze eerste Bali 4-daagse zal in Oktober 2008 plaats vinden.
Afstanden zijn 40 en 50 km, over dezelfde route, alleen worden de 40 km lopers 10 km vervoert.
Kosten voor:
Vliegretour incluis lopen, kost en inwoning zullen +/- 700 euro zijn.
Deze eerste Bali 4-daagse zal in Oktober 2008 plaats vinden.
Afstanden zijn 40 en 50 km, over dezelfde route, alleen worden de 40 km lopers 10 km vervoert.
Laatst gewijzigd door pietman op 28 aug 2007, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- Sunny
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 43
- Kilometers gelopen: 9140
- Aantal N4D volbracht: 11¼
- Kennedymarsen volbracht: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 2
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Erg blij
- Contacteer:
Re: 4-daagse van Bali
Ik zou bijna zeggen "een koopje". Voor een weekje Nijmegen ben je dit bijna ook al kwijt. Zit de retourvlucht naar Bali daar dan ook al bij?!?! (Volgens mij kost de vliegreis alleen al nl bijna 1000 euro!)pietman schreef:Er wordt gewerkt aan een 4-daagse van Bali, wie is geintereseerd? (een collega van mij is hier dicht bij betrokken, vandaar). kosten voor retour incluis lopen, kost en inwoning zullen +/- 700 euro zijn. Deze eerste Bali 4-daagse zal in Oktober 2008 plaats vinden.
Ik heb zelf wel eens op Bali mogen wandelen, maar meer dan 15 km van 6 tot 9 uur 's morgens is me daar niet gelukt. Het is daar (te) warm en (te) vochtig. En als je maar even niet de juiste route hebt loop je in de stank van vieze brommertjes waarvan alleen G*d weet op wat voor een 2takt combinatie die rijden.
- pietman
- W4W Getalenteerd

- Contacteer:
Inderdaad, een "koopje" het is nl buiten het seizoen, dus minder duur en minder warm!Sunny schreef:Ik zou bijna zeggen "een koopje". Voor een weekje Nijmegen ben je dit bijna ook al kwijt. Zit de retourvlucht naar Bali daar dan ook al bij?!?! (Volgens mij kost de vliegreis alleen al nl bijna 1000 euro!)pietman schreef:Er wordt gewerkt aan een 4-daagse van Bali, wie is geintereseerd? (een collega van mij is hier dicht bij betrokken, vandaar). kosten voor retour incluis lopen, kost en inwoning zullen +/- 700 euro zijn. Deze eerste Bali 4-daagse zal in Oktober 2008 plaats vinden.
Ik heb zelf wel eens op Bali mogen wandelen, maar meer dan 15 km van 6 tot 9 uur 's morgens is me daar niet gelukt. Het is daar (te) warm en (te) vochtig. En als je maar even niet de juiste route hebt loop je in de stank van vieze brommertjes waarvan alleen G*d weet op wat voor een 2takt combinatie die rijden.
Afhankelijk van hoe een en ander georganiseerd gaat worden, de organisatie stelt meedenken erg op prijs, de normale zaken als: Goed eten (dus ook een boterhammetje met jonge kaas!), goed slapen, voldoende drinken onderweg, medische verzorging is logisch. mocht iemand goede suggesties hebben: ik mail ze wel door aan mijn collega.
- Wolfje
- W4W WalkKING

- Leeftijd: .
- Loopnummer 2025: 50-A-436
- Kilometers gelopen: 477
- Aantal N4D volbracht: 7¼
- Kennedymarsen volbracht: 34
- 100+ wandelingen: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: NB
-
anne
volgens mij klopt er iets niet. is 't nou in mei? of in oktober? is 't nou 700euro? of 1600?Wolfje schreef:Als het dezelfde als deze Bali 4-daagse is, is het inderdaad een koopje.
- pietman
- W4W Getalenteerd

- Contacteer:
Nee, in samenwerking met de nijmeegse wordt nu gekeken naar een concept gelijk aan nijmegen, alleen moet je per dag wel 50 km afleggen anders kom je het eiland niet rond. De 40 km lopers worden dus per dag 10 km vervoerd om toch die 50 af te leggen, geen lussen dus, maar exact dezelfde route (alleen dus minder)Wolfje schreef:Als het dezelfde als deze Bali 4-daagse is, is het inderdaad een koopje.
-
Hans
Ik ben nog nooit naar Bali geweest en het trekt me eigenlijk helemaal niet zo maar voor 700 Euro......... :-k
Beste Pietman, zou je bij je collega willen informeren in wat voor soort hotels er verbleven gaat worden en op welke basis?
Als het minimaal 4 sterren zijn, met mogelijkheid om te upgraden naar een suite en we verblijven er all inclusive wil ik deelname wel overwegen. Ik zou ook graag willen horen of er extra betaald moet worden voor een comfortabele van airconditioning voorziene huurauto (op te halen op het vliegveld bij aankomst en in te leveren bij terugreis).
Lopen ga ik uiteraard niet in dat vochtige klimaat maar als de hotels goed zijn en een huurauto is inbegrepen dan ben ik wel geïnteresseerd.
Beste Pietman, zou je bij je collega willen informeren in wat voor soort hotels er verbleven gaat worden en op welke basis?
Als het minimaal 4 sterren zijn, met mogelijkheid om te upgraden naar een suite en we verblijven er all inclusive wil ik deelname wel overwegen. Ik zou ook graag willen horen of er extra betaald moet worden voor een comfortabele van airconditioning voorziene huurauto (op te halen op het vliegveld bij aankomst en in te leveren bij terugreis).
Lopen ga ik uiteraard niet in dat vochtige klimaat maar als de hotels goed zijn en een huurauto is inbegrepen dan ben ik wel geïnteresseerd.
- Wolfje
- W4W WalkKING

- Leeftijd: .
- Loopnummer 2025: 50-A-436
- Kilometers gelopen: 477
- Aantal N4D volbracht: 7¼
- Kennedymarsen volbracht: 34
- 100+ wandelingen: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: NB
:-k 't wordt steeds interessanter, hou je ons op de hoogte? (of kan er aangemeld worden voor een soort nieuwsbrief?)pietman schreef:Nee, in samenwerking met de nijmeegse wordt nu gekeken naar een concept gelijk aan nijmegen, alleen moet je per dag wel 50 km afleggen anders kom je het eiland niet rond. De 40 km lopers worden dus per dag 10 km vervoerd om toch die 50 af te leggen, geen lussen dus, maar exact dezelfde route (alleen dus minder)Wolfje schreef:Als het dezelfde als deze Bali 4-daagse is, is het inderdaad een koopje.
- johnnywalker

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 0
- Kilometers gelopen: veel
- Aantal N4D volbracht: 41
- Kennedymarsen volbracht: 29
- 100+ wandelingen: 9
- Merk wandelschoenen: Mephisto
- Mood: Blij
- Contacteer:
Klinkt leuk, maar is nog ver weg. Eerst naar China en dan kijken of er nog wat centen over zijn. Overigens heeft DriesdeFries een stuk grond op Bali. Misschien kunnen we daar wel op kamperen. Is het nog voordeligerWolfje schreef::-k 't wordt steeds interessanter, hou je ons op de hoogte? (of kan er aangemeld worden voor een soort nieuwsbrief?)pietman schreef:Nee, in samenwerking met de nijmeegse wordt nu gekeken naar een concept gelijk aan nijmegen, alleen moet je per dag wel 50 km afleggen anders kom je het eiland niet rond. De 40 km lopers worden dus per dag 10 km vervoerd om toch die 50 af te leggen, geen lussen dus, maar exact dezelfde route (alleen dus minder)Wolfje schreef:Als het dezelfde als deze Bali 4-daagse is, is het inderdaad een koopje.
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)
www.grootgennepsgenootschap.nl
www.grootgennepsgenootschap.nl
- Sunny

- Leeftijd: 43
- Kilometers gelopen: 9140
- Aantal N4D volbracht: 11¼
- Kennedymarsen volbracht: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 2
- Mood: Erg blij
- Contacteer:
Om Marc voor te zijn......pietman schreef:Inderdaad, een "koopje" het is nl buiten het seizoen, dus minder duur en minder warm!
Afhankelijk van hoe een en ander georganiseerd gaat worden, de organisatie stelt meedenken erg op prijs, de normale zaken als: Goed eten (dus ook een boterhammetje met jonge kaas!), goed slapen, voldoende drinken onderweg, medische verzorging is logisch. mocht iemand goede suggesties hebben: ik mail ze wel door aan mijn collega.
Wordt het dan een officiele IML met bijbehorend stempeltje?!
Enneh, boterhammen met jonge kaas op Bali!?!? Getsie! Daar wil ik alleen maar rijst en locale heerlijkheden eten!!!
-
Arend
Minder warm?? Het hele jaar is bijna zelfde gemiddelde temperatuur. Bij nader onderzoek blijkt augustus de minst warme maand met gemiddeld 28/29 gradenpietman schreef:Inderdaad, een "koopje" het is nl buiten het seizoen, dus minder duur en minder warm!Sunny schreef:Ik zou bijna zeggen "een koopje". Voor een weekje Nijmegen ben je dit bijna ook al kwijt. Zit de retourvlucht naar Bali daar dan ook al bij?!?! (Volgens mij kost de vliegreis alleen al nl bijna 1000 euro!)pietman schreef:Er wordt gewerkt aan een 4-daagse van Bali, wie is geintereseerd? (een collega van mij is hier dicht bij betrokken, vandaar). kosten voor retour incluis lopen, kost en inwoning zullen +/- 700 euro zijn. Deze eerste Bali 4-daagse zal in Oktober 2008 plaats vinden.
- Peter B
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 70
- Afstand 2025: 30km
- Kilometers gelopen: 150
- Aantal N4D volbracht: 36
- Volgende wandeltocht: Airborne
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 8
- Mood: Vrolijk
Sunny schreef:Enneh, boterhammen met jonge kaas op Bali!?!? Getsie! Daar wil ik alleen maar rijst en locale heerlijkheden eten!!!
- pietman
- W4W Getalenteerd

- Contacteer:
Het mooiste seizoen loopt van mei tot oktober, echter de meeste toeristen vind je er in mei tot juli en rond de kerst (dus duur). Hoewel je eigenlijk het hele jaar goed kunt vertoeven op Bali is het het minst prettig in de natte en droge periodes, vandaar de keuze.Arend schreef:Minder warm?? Het hele jaar is bijna zelfde gemiddelde temperatuur. Bij nader onderzoek blijkt augustus de minst warme maand met gemiddeld 28/29 graden
- pietman
- W4W Getalenteerd

- Contacteer:
Op zich ben ik het helemaal met jullie eens, maar kijk eens hoeveel mensen niet aan de schijt raken van deze heerlijkheden! (of in ieder geval het eten de schuld gevenPeter B schreef:Sunny schreef:Enneh, boterhammen met jonge kaas op Bali!?!? Getsie! Daar wil ik alleen maar rijst en locale heerlijkheden eten!!!![]()
![]()
- Peter B
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 70
- Afstand 2025: 30km
- Kilometers gelopen: 150
- Aantal N4D volbracht: 36
- Volgende wandeltocht: Airborne
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 8
- Mood: Vrolijk
Dit komt ook voor in de landen rond de Middellandse Zee (en hier was olijfolie altijd de grote boosdoener....).pietman schreef:............. maar kijk eens hoeveel mensen niet aan de schijt raken van deze heerlijkheden! (of in ieder geval het eten de schuld geven)
Als je hier ècht zwaar onder gebukt gaat, kun je beter in Nederland blijven.