Duidelijk iemand die de 50 liep ...Wolfje schreef:Even een bandje omheen sjoppennynke schreef:Ik bedoel maar......het kan je zo gebeuren als je niet oppast![]()

Moderators: Moderators, Beheerders

Duidelijk iemand die de 50 liep ...Wolfje schreef:Even een bandje omheen sjoppennynke schreef:Ik bedoel maar......het kan je zo gebeuren als je niet oppast![]()

Lekker, de spaghetti is net klaar

extra beveiliging langs de dijk richting Wijchen

Douwine schreef:extra beveiliging langs de dijk richting WijchenWolfje schreef:Het gebeurde in de lus op dag 2

Volgens mij gaat die naar Niftrik, Ed kon daar alles over vertellenRuud schreef:Douwine schreef:extra beveiliging langs de dijk richting WijchenWolfje schreef: Het gebeurde in de lus op dag 2welke dijk?

hahaha!! Ik vroeg nog aan Kor... 'hoe heet dat dorp op de tweede dag? Niftrik??'despier schreef:Volgens mij gaat die naar Niftrik, Ed kon daar alles over vertellenRuud schreef:Douwine schreef:extra beveiliging langs de dijk richting WijchenWolfje schreef: Het gebeurde in de lus op dag 2welke dijk?

Uit een grijs verleden kan ik mij dat nog herinneren.Douwine schreef:hahaha!! Ik vroeg nog aan Kor... 'hoe heet dat dorp op de tweede dag? Niftrik??'despier schreef:Volgens mij gaat die naar Niftrik, Ed kon daar alles over vertellenRuud schreef:Douwine schreef:extra beveiliging langs de dijk richting WijchenWolfje schreef: Het gebeurde in de lus op dag 2welke dijk?
Zijn antwoord laat zich raden... ](*,)

Mooie lus is dat..Ruud schreef: Uit een grijs verleden kan ik mij dat nog herinneren.![]()
Balgooi naar Niftrik met in het midden een prima :-_ rust.

Ja, na Balgooi kijk je ècht uit naar Niftrik. Ècht places to be...Maaike schreef:Mooie lus is dat..Ruud schreef: Uit een grijs verleden kan ik mij dat nog herinneren.![]()
Balgooi naar Niftrik met in het midden een prima :-_ rust.

Niks mis mee... Ik heb me wel vermaakt... Herinneringen ophalen door Maas over zijn EHBO debacle van 2008.De Haagse Règâh schreef: Ja, na Balgooi kijk je ècht uit naar Niftrik. Ècht places to be...