Oh net ziets als A.P. maar dan zonder groen lampjeWolfje schreef:Waarschijnlijk mentaal zwaar, geestdodend.![]()
29-30 april 2010: Nacht van Oranje KM Emmeloord (FL)
Moderators: Moderators, Beheerders
-
Berend-Botje
- W4W WalkKING

- Leeftijd: -
- Afstand 2025: 40 of 50
- Loopnummer 2025: -
- Kilometers gelopen: -genoeg
- Aantal N4D volbracht: 31
- Volgende wandeltocht: -
- Kennedymarsen volbracht: 21
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: -
- Mood: Blij
Re: 29-30 april 2010: Nacht van Oranje KM Emmeloord (FL)
- Ben
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 63
- Kilometers gelopen: 10500+
- Volgende wandeltocht: Oud Amsterdam ?
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Meindl Island
- Mood: Gewoon
Gompie en dan moet DE dijk op en neer nog komen.Wolfje schreef:Waarschijnlijk mentaal zwaar, geestdodend.Berend-Botje schreef:Zwaarder dan Winterswijk/Bossche 100Voy con Dios schreef:Vanuit het roddelcircuit over deze KM:
.....want dit word de zwaarste Kennedy van Nederland!
Wat kan er nou zwaar zijn aan lange stukken? Zou dan alles dwars door die bollenvelden heen gaan?![]()
I'm rather walking than WalkKING! (Ben)
“Succes is niet definitief, falen is niet fataal. Het is de moed om door te gaan die telt.”
“Succes is niet definitief, falen is niet fataal. Het is de moed om door te gaan die telt.”
- Sunny
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 43
- Kilometers gelopen: 9140
- Aantal N4D volbracht: 11¼
- Kennedymarsen volbracht: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 2
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Erg blij
- Contacteer:
Juist niet. Uren van tevoren zie je het punt waar je heen moet. Lekker duidelijk! Ik zoek nog een duoloper voor het nacht-gedeelte, doe ik het stuk overdag wel! (Als ze tenminste nog eens duidelijk op de site gaan vermelden waar de "wissel" plaats vindt en als ik daar op tijd met het OV kan komen...)Wolfje schreef:Waarschijnlijk mentaal zwaar, geestdodend.![]()
-
Berend-Botje
- W4W WalkKING

- Leeftijd: -
- Afstand 2025: 40 of 50
- Loopnummer 2025: -
- Kilometers gelopen: -genoeg
- Aantal N4D volbracht: 31
- Volgende wandeltocht: -
- Kennedymarsen volbracht: 21
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: -
Sorry Sunny Als ik ga dan ga ik voor de volle ronde. Kan je dus niet helpenSunny schreef:Juist niet. Uren van tevoren zie je het punt waar je heen moet. Lekker duidelijk! Ik zoek nog een duoloper voor het nacht-gedeelte, doe ik het stuk overdag wel! (Als ze tenminste nog eens duidelijk op de site gaan vermelden waar de "wissel" plaats vindt en als ik daar op tijd met het OV kan komen...)Wolfje schreef:Waarschijnlijk mentaal zwaar, geestdodend.![]()
- langehalen
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 50-
- Kilometers gelopen: -
- Aantal N4D volbracht: 2
- Kennedymarsen volbracht: 70
- 100+ wandelingen: 30
- Merk wandelschoenen: ACICS
Wolfje schreef:Waarschijnlijk mentaal zwaar, geestdodend.Berend-Botje schreef:Zwaarder dan Winterswijk/Bossche 100Voy con Dios schreef:Vanuit het roddelcircuit over deze KM:
Wat kan er nou zwaar zijn aan lange stukken? Zou dan alles dwars door die bollenvelden heen gaan?![]()
op naar de 100 Kennedymarsen (nog 30).
CC 384.
CC 384.
- Wolfje
- W4W WalkKING

- Leeftijd: .
- Afstand 2025: 50
- Loopnummer 2025: 50-A-436
- Kilometers gelopen: 477
- Aantal N4D volbracht: 7¼
- Kennedymarsen volbracht: 34
- 100+ wandelingen: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: NB
De organisatie vindt het zwaar, volgens het roddelcircuit. Ik niet, ik ga niet (denk ik) En tja, wat is zwaar? MP3 in en gaan..langehalen-snelthuis schreef:Wolfje schreef:Waarschijnlijk mentaal zwaar, geestdodend.Berend-Botje schreef:Zwaarder dan Winterswijk/Bossche 100Voy con Dios schreef:Vanuit het roddelcircuit over deze KM:
Gewoon in het begin van de KM een flink tempo aanhouden, dan ben je als het licht wordt/is te moe om nog ver vooruit te turen.
-
davidschudde
Ik weet het niet zeker , maar ik denk dat de wissel weer op de Deel in Emmeloord is.Sunny schreef:(Als ze tenminste nog eens duidelijk op de site gaan vermelden waar de "wissel" plaats vindt en als ik daar op tijd met het OV kan komen...)
De "nacht ploeg" loopt vanaf Luttelgeest terug naar Emmeloord waar vervolgens de "dag ploeg" vertrekt richting Bant.
Dit lijkt me het meest logisch aangezien je ergens anders niet op tijd met het OV kan komen.
Je mag al blij zijn als je op tijd in Emmeloord aanwezig bent.
Dit zou betekenen dat er ong. 43 km per pers. gelopen zou worden.
- knutsel
- W4W Super Freak

als alles nou eens zo loopt als ik wil
ben k van de party!
ben k van de party!
- Voy con Dios

- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 53
- Aantal N4D volbracht: 14
- Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
En dan kan jij straks zo lopen als jij wilknutsel schreef:als alles nou eens zo loopt als ik wil
ben k van de party!
Zou gezellig zijn Teus, als je d'r bij kunt zijn!
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
- knutsel
- W4W Super Freak

hahahaVoy con Dios schreef:En dan kan jij straks zo lopen als jij wilknutsel schreef:als alles nou eens zo loopt als ik wil
ben k van de party!
Zou gezellig zijn Teus, als je d'r bij kunt zijn!
heb r goed zin an meisje!word gezellig daar!
- knutsel
- W4W Super Freak

heb n midweekje vastgezeten op kreta
ben bang dat er op koninginne dag gewerkt moet worden
ben bang dat er op koninginne dag gewerkt moet worden
- Wil1956
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 69
- Kilometers gelopen: 26.800+
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: Ja
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Mood: Gewoon
Vandaag een mail gekregen van de organisatie met heel veel informatie, onder andere het draaiboek voor de controleposten en zo. Heel interessant om te zien hoeveel er nog bij komt kijken qua organiseren. Nu nog mooi weer, ik heb gezien dat het wat frisser wordt (hoera) maar ook kans op wat nat (en dat is minder).
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Oud-Brabants gezegde
- Voy con Dios

Ik zag die mail ook en dacht: dit is informatie voor de vrijwilligers. Heb ik mij wel aangemeld voor de wandeltocht? De routebeschrijving past in elk geval op 1 A4tje, dus veel rechttoe rechtaan. Plattegronden, timing van de posten, alles zit erbij. Keurig voor mekaar. De tassenservice is er alleen op het wisselpunt in Luttelgeest. Ze rekenen op 60 tot 100 deelnemers.Wil1956 schreef:Vandaag een mail gekregen van de organisatie met heel veel informatie, onder andere het draaiboek voor de controleposten en zo. Heel interessant om te zien hoeveel er nog bij komt kijken qua organiseren. Nu nog mooi weer, ik heb gezien dat het wat frisser wordt (hoera) maar ook kans op wat nat (en dat is minder).
Ik lees alleen niks over de bepijling...
- despier
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 43
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: 16500
- Aantal N4D volbracht: 15¼
- Kennedymarsen volbracht: 100
- 100+ wandelingen: 11
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Brooks
Ik heb nix nie gezien, nou ik zie wel of ik afreis naar de polder as donderdagVoy con Dios schreef:Ik zag die mail ook en dacht: dit is informatie voor de vrijwilligers. Heb ik mij wel aangemeld voor de wandeltocht? De routebeschrijving past in elk geval op 1 A4tje, dus veel rechttoe rechtaan. Plattegronden, timing van de posten, alles zit erbij. Keurig voor mekaar. De tassenservice is er alleen op het wisselpunt in Luttelgeest. Ze rekenen op 60 tot 100 deelnemers.Wil1956 schreef:Vandaag een mail gekregen van de organisatie met heel veel informatie, onder andere het draaiboek voor de controleposten en zo. Heel interessant om te zien hoeveel er nog bij komt kijken qua organiseren. Nu nog mooi weer, ik heb gezien dat het wat frisser wordt (hoera) maar ook kans op wat nat (en dat is minder).
Nuntius Transmittendus
- Voy con Dios

Het startbureau sluit al om 20.30 uur maak ik op uit alle informatie. Van 20.00 tot 22.00 uur kun je dan je deelnemersnummer invullen op een kaart en om 22.00 uur is de start. Zou je nou echt na half negen niet meer kunnen inschrijven...?despier schreef:Ik heb nix nie gezien, nou ik zie wel of ik afreis naar de polder as donderdagVoy con Dios schreef:Ik zag die mail ook en dacht: dit is informatie voor de vrijwilligers. Heb ik mij wel aangemeld voor de wandeltocht? De routebeschrijving past in elk geval op 1 A4tje, dus veel rechttoe rechtaan. Plattegronden, timing van de posten, alles zit erbij. Keurig voor mekaar. De tassenservice is er alleen op het wisselpunt in Luttelgeest. Ze rekenen op 60 tot 100 deelnemers.Wil1956 schreef:Vandaag een mail gekregen van de organisatie met heel veel informatie, onder andere het draaiboek voor de controleposten en zo. Heel interessant om te zien hoeveel er nog bij komt kijken qua organiseren. Nu nog mooi weer, ik heb gezien dat het wat frisser wordt (hoera) maar ook kans op wat nat (en dat is minder).
Marc, vraag het voor de zekerheid even na, want je moet het halve land al door om daar op de prairie te komen.