Oh, sterker nog, ik hèb gewoon een deelnemersnummer.Jan Woordes schreef:Hij heeft nog steeds niet door dat hij gewoon een nummer in het geheel is.Maaike schreef:Ach ... Laat hem hier maar over nuilen. Anders begint ie straks nog over z'n roze-pillen-nuil-onderwerp...peterc schreef:Daar gaan we weer.
Gewoon afwachten en misschien valt het allemaal best wel mee.
We zullen het er mee moeten doen, of niet natuurlijk, beslis je zelf.![]()
En ja hoor, ik doe braaf mijn bandje om en volg heel trouw de regeltjes.
Maar ik mag toch wel zeggen dat ik die bandjes gewoon ruk vind zitten? Als de PVV dit item op het verkiezingsprogramma zou zetten zou ik zelfs serieus overwegen om vandaag.... Nee, toch maar niet....
Net zoals ik mag zeggen dat ik een mening heb over de waarde van de prestatie wanneer je een vierdaagse niet kan volbrengen zonder het gebruik van roze pillen? Voor nieuwelingen lees: Roze pillen or not?





