Ik stond de eerste dag vorige jaar bij een groep mensen waarvan er 6 zwart liepen, omdat ze uitgeloot werden. Er doen er vele mee, dat is bekend. Van mij mogen ze die er tussenuit vissen. Regels zijn regels. Bij ons werden er 5 man uitgeloot en dat werd geaccepteerd hoe enorm ze ook baalden. Als iedereen maar gaat zwart lopen kan er niet gelopen worden. De 4daagse moet regels opstellen in opdracht van de gemeente en hulpdiensten. Als er dan toch te veel lopen en er komen probelemen van dan krijgt de organisatie het op haar dak.De Haagse Règâh schreef:Tsjee, nou, wat heb ik een last van die zwartlopers zèg. Overal waar je loopt zie je die hordes zwartlopers. Lijkt wel een plaag.....bakfiets schreef:als ze de zwart lopers kunnen verminderen dan is het mij die band al waard.
Maar we kunnen hier allemaal heel veel discuseren en meningen geven.. We hebben geen keus en zullen met het bandje gaan lopen. Of het vervelend is ? Geen idee dat weet niemand. Maar op voorhand dwars gaan liggen is menselijk...



