Wil1956 schreef:Dit jaar voor de 2e keer de intocht gedaan maar wat een lang stuk is dat zeg. Vanaf de pontonbrug in Cuijk linksaf, in Malden een flauw bochtje en einde weg 2 keer rechtsaf slaan naar de finish en voor de rest "immer gerade aus". Het lijkt wel of er geen eind aankomt. Het duurt en het duurt... Gelukkig zat AGS in Malden zodat het loopje even onderbroken kon worden.
Hebben jullie tips en trucs voor mij? Nog vroeger dan 12.30 uur uit Cuijk vertrekken of zorgen dat je net achter de meute aanloopt? Hoe lang doen jullie erover vanaf Cuijk? Nog leuke rustposten onderweg?
Voor de rest heb ik een prima Vierdaagse gehad met slechts 1 blaar en 2 zere voeten, maar dat stuk vanaf Cuijk, brrrr

Ik vind het de meest vreselijke kilometers van de vierdaagse

Het liefst ga ik na het laaste knipje met de bus naar de finish... Gelukkig was ik redelijk vroeg dit jaar, om 11.25 uur ging ik al weg uit Cuijk. Het was er toen nog niet zo druk, je kon het hele stuk goed je eigen tempo lopen. Helaas is dat hier al jaren kwijt

Ik heb over dat laatste stuk precies drie uur gedaan, inclusief een rookpauze en 2 bloem-overhandig-momenten. Vorig jaar was ik veel later; heb er toen ruim 4 uur over gedaan. Dit door de drukte en de vele militairen die stilstonden om iets op tribunes te begroeten. Je mocht er niet langs, maar moest erachter blijven wachten. Dit jaar heb ik nauwelijks groen gezien
Een tip... das lastig... Als ik voor mezelf spreek, zorg dan dat je 'vroeg' uit Cuijk vertrekt. De sfeer langs de route is er in ieder geval niet minder om.