15-16 oktober 2011: IML Barcelona (Spanje)

Wandeltochten in de maand oktober

Moderators: Moderators, Beheerders

Gebruikersavatar
Tigelu
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2653
Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 22181
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 20
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Locatie: Den Helder

Re: 15-16 oktober 2011: IML Barcelona (Spanje)

Bericht door Tigelu »

Ben schreef:
Ineke61 schreef:
Truitje schreef:
Gery schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat foto's.
Een paar wandelaars die ik ken zijn ook geweest en eentje daarvan houdt een wandelblog bij, daar kan je haar verslag lezen en ook al wat foto's zien: http://wandelenmetmonique.blogspot.com/
Ik heb haar site als favoriet staan, ze schrijft erg leuk! De foto's zijn mooi en heel herkenbaar. Misschien een keertje doen deze tocht? Dat wordt dan flink sparen ben ik bang!
In haar gastenboek schrijf je ook dat je de KM van Vijfhuizen nog eens wilt doen. Stuk goedkoper. Iets voor september 2012 ? 8)
Ziet er trouwens leuk uit Barcelona maar om even op en neer te gaan voor een tochie is het mij even te ver.
Moet je ook combineren met stedentrip. En vroeg de vliegreis boeken scheelt ook in de kosten. Mijn overnachtingen heb ik geboekt bij slapen in Barcelona.nl maar kamertjes huren bij universiteit is ook niet duur en ook vrij centraal.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
Gebruikersavatar
Ben
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1799
Lid geworden op: 14 mar 2007, 16:44
Leeftijd: 63
Kilometers gelopen: 10500+
Volgende wandeltocht: Oud Amsterdam ?
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Merk wandelschoenen: Meindl Island
Mood: Gewoon
Locatie: Het dorp van Dik Trom

Re: 15-16 oktober 2011: IML Barcelona (Spanje)

Bericht door Ben »

Tigelu schreef:
Ben schreef:
Ineke61 schreef:
Truitje schreef:
Gery schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat foto's.
Een paar wandelaars die ik ken zijn ook geweest en eentje daarvan houdt een wandelblog bij, daar kan je haar verslag lezen en ook al wat foto's zien: http://wandelenmetmonique.blogspot.com/
Ik heb haar site als favoriet staan, ze schrijft erg leuk! De foto's zijn mooi en heel herkenbaar. Misschien een keertje doen deze tocht? Dat wordt dan flink sparen ben ik bang!
In haar gastenboek schrijf je ook dat je de KM van Vijfhuizen nog eens wilt doen. Stuk goedkoper. Iets voor september 2012 ? 8)
Ziet er trouwens leuk uit Barcelona maar om even op en neer te gaan voor een tochie is het mij even te ver.
Moet je ook combineren met stedentrip. En vroeg de vliegreis boeken scheelt ook in de kosten. Mijn overnachtingen heb ik geboekt bij slapen in Barcelona.nl maar kamertjes huren bij universiteit is ook niet duur en ook vrij centraal.
We hebben de jongste een stedentrip naar Barcelona in het vooruizicht gesteld als hij de leeftijd van 16 jaar bereikt. Moeten we maar in het IML weekend doen dus. :mrgreen:
I'm rather walking than WalkKING! (Ben)
“Succes is niet definitief, falen is niet fataal. Het is de moed om door te gaan die telt.”
Plaats reactie

Terug naar “Wandeltochten in oktober”