Foto's van reanimatie?

Nieuws en berichten over de vierdaagse van 2011

Moderators: Moderators, Beheerders

Plaats reactie
jan samuels

Foto's van reanimatie?

Bericht door jan samuels »

Tijdens de 1e dag van de vierdaagse van 2011 kreeg ik in Oosterhout een hartstilstand. Ben inmiddels weer op de been en gezond. Met de verwerking gaat het wat minder dan ik had gedacht. Ik werd namelijk pas wakker op donderdag en heb dus 3 dagen gemist. Ik weet dat er foto's zijn gemaakt terwijl ik werd gereanimeerd. Ik zou deze foto's graag in bezit krijgen. Ik denk dat het de verwerking zou bespoedigen.
O ja, ik mag volgend jaar gewoon meelopen
Ed
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 67
Kilometers gelopen: wat lusjes
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl Matrei

Re: vraag over foto's

Bericht door Ed »

Goed om te lezen dat je weer op de been bent maar hier maak ik dus nooit foto's van en alles was
keurig afgeschermd door de dienstverleners
Facta non verba.
Carolien
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Leeftijd: 37
Kilometers gelopen: 48
Aantal N4D volbracht: 3!
Kennedymarsen volbracht: 1
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Contacteer:

Bericht door Carolien »

Ik heb hier wel beelden van gezien bij Hart van Nederland en of TV Gelderland, misschien hun even mailen of in de archief beelden duiken.

Erg fijn dat u er lichamelijk bovenop bent en ik hoop dat verwerking voorspoedig zal verlopen. Sterkte
tante wilma
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Leeftijd: 54
Afstand 2025: 40km
Kilometers gelopen: 508 km
Aantal N4D volbracht: 5
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 1
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Vrolijk

Bericht door tante wilma »

Net als Ed maak ik geen foto's van zulke dingen.
Maar wel heel fijn dat u zich weer goed voelt.
Wilma's albums

Ik kan alles weerstaan behalve verleiding.
Hel-1

Re: Foto's van reanimatie?

Bericht door Hel-1 »

Heel goed dat u zich al zo goed voelt!
Otto (ook van dit forum) en ik maken in zulke situatie ook geen foto,s dat lijkt zo respectloos.
Maar toch wens ik u heel veel succes met de verdere verwerking.
Sandra

Bericht door Sandra »

jan samuels schreef:Tijdens de 1e dag van de vierdaagse van 2011 kreeg ik in Oosterhout een hartstilstand. Ben inmiddels weer op de been en gezond. Met de verwerking gaat het wat minder dan ik had gedacht. Ik werd namelijk pas wakker op donderdag en heb dus 3 dagen gemist. Ik weet dat er foto's zijn gemaakt terwijl ik werd gereanimeerd. Ik zou deze foto's graag in bezit krijgen. Ik denk dat het de verwerking zou bespoedigen.
O ja, ik mag volgend jaar gewoon meelopen
Nee, ook ik maak geen foto's van deze situatie.
Maar goed om te horen dat je er weer bent. Kennelijk was het je tijd nog niet.
Heb je al de tip gekregen om te spreken met de omstanders en de hulpverleners die jou geholpen hebben?

Jou verhaal geeft wel weer waarom we allemaal een reanimatie cursus/EHBO cursus zouden moeten volgen.

Ik wens jou en je omgeving heel veel sterkte met de verwerking van dit zo rare gewaarwording. Het is ook goed om te horen dat je weer instaat bent en volgend jaar weer mag deel nemen aan de N4D.

Groeten,
Sandra
Hel-1

Bericht door Hel-1 »

Jou verhaal geeft wel weer waarom we allemaal een reanimatie cursus/EHBO cursus zouden moeten volgen.

Ben het helemaal met je eens Sandra, Otto en ik hebben ook alletwee BHV dus incl. reanimatie en AED.
jan samuels

Bericht door jan samuels »

beste wandelvrienden. HARTverwarmende reacties op mijn vraag. Ik heb nog veel vragen maar ook inmiddels al veel antwoorden. # personen die mij hebben gereanimeerd zijn al bekend en op één na heb ik ze al bezocht en mijn dank voor het redden van mijn leven overgebracht. In geleende tijd ben ik al weer flink aan het wandelen (met al dat mooie wandelweer) Voor wat betreft foto's helaas geen reacties. Jammer maar ook niet meer dan dat. De vragen blijven maar mijn gezonde leven ook. Veel wandelplezier en gezondheid enne ........ denk aan je hart.
met vriendelijke groet Jan samuels
Anja63
W4W Freak
W4W Freak
Leeftijd: 56
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: genoeg
Aantal N4D volbracht: 12
Volgende wandeltocht: 35 van Zandvoort
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: asics
Mood: Gewoon

Bericht door Anja63 »

Ik zag dit bericht voorbij komen en ik wil even melden dat wij daar net liepen. Er kwam een ziekenwagen voorbij met loeiende sirenes, op zo'n moment krijg je echt kippenvel. Vlakbij waar je omhoog gaat de dijk op waren ze druk bezig om iemand te reanimeren. Ik ben heel heel blij dat ik nu lees dat het goed is afgelopen met je, Jan. Naast me liep een meisje foto's te maken en die heb ik afgesnauwd omdat ik het absoluut respectloos vind om in zo'n situatie foto's te maken.
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws 2011”