Prima wandelgezelschap, mooi hotel, prachtig landschap etc. Kortom, voor herhaling vatbaar!
In 2013 hoop ik weer van de partij te zijn.
Moderators: Moderators, Beheerders

Klinkt lekker enthousiast!!Voy con Dios schreef:Volgend jaar op 25 en 26 mei hoop ik er in elk geval weer bij te zijn. Man wat is dit gezellig!

Leuke foto's en volgend jaar ga ik weer.Voy con Dios schreef:Hij was weer fijn, deze vakantie in Luxe(mburg). 60 km schadevrij gelopen, dat is een hele geruststelling. Maar de Nacht van Gulpen laat ik straks toch aan me voorbij gaan. Ben op lange afstanden nog helemaal niet gerust op die Meindls.
Wat Jan al meldde: wandelgezelschap is alles. Ook dit keer weer. Het maakt dan echt niet uit wat voor weer het is of wat voor parcours je loopt. (Nou ja, een beetje wel, kijk maar naar de laatste de foto's...)https://picasaweb.google.com/maike.van. ... directlink
Volgend jaar op 25 en 26 mei hoop ik er in elk geval weer bij te zijn. Man wat is dit gezellig!

Bedankt aan de wandelmaisjestante wilma schreef:Maar goed dat er wandelmaisjes zijn die je erop attent maken dat ZE er nog niet opstaan, de foto's!!!
Bij deze!