Waar heb jij gelopen vandaag?

Hier kunt u onderwerpen lezen en toevoegen die te maken hebben met andere wandelmarsen in Nederland

Moderators: Moderators, Beheerders

Plaats reactie
hawkeye
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Leeftijd: 35
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 7
Merk wandelschoenen: N.V.T
Mood: Gewoon

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door hawkeye »

Zo, de eerste 20 zit erop
Huis-Haarlem NS-huis in 3,5 uur
Ging best goed, een tempo van zo'n 5,5/6 km/u gelopen
Nu zijn de spieren wat stram, maar heb het zonder medicatie kunnen doen
Improvise, Adapt, Overcome
Never quit
Habro
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er
Leeftijd: 71
Afstand 2025: ---
Kilometers gelopen: 50
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 13
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: meindl

Bericht door Habro »

nog even 10km gelopen en maandag ook nog 10km en dan is het mooi geweest.
Rust tot de 4daagse en PASTA eten en kamperspiritus smeren :icon_biggrin: :icon_biggrin:
Annet
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Leeftijd: 60+
Kilometers gelopen: 10.005
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Hanwag en Meindl

Bericht door Annet »

hawkeye schreef:Zo, de eerste 20 zit erop
Huis-Haarlem NS-huis in 3,5 uur
Ging best goed, een tempo van zo'n 5,5/6 km/u gelopen
Nu zijn de spieren wat stram, maar heb het zonder medicatie kunnen doen
Knap gedaan, dat geeft de burger weer moed.
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT

Bericht door Marko »

Zaterdag, na 4 dagen fysiek en mentaal te zijn gesloopt op het werk, had ik geen fut om te wandelen en al helemaal niet om ook nog naar Zeeland af te reizen(Zevendorpentocht).
Ik was ook een beetje inspiratieloos wat betreft een te volgen wandelroute voor vandaag.
Ik wilde een "makkelijke" route lopen met de mogelijkheid om onderweg nog aan de afstand te sleutelen als het tegen zou zitten.

De wandelbabbelforumtocht van vorig jaar mei leek me daarvoor uitermate geschikt. Deze is 26 km lang maar kan op allerlei manieren worden ingekort.
Omdat ik 26 km toch wel wat magertjes vond, heb ik ervoor gekozen om eerst naar Delft te wandelen. Dit is een afstand van 11 km(tot station in Delft) en voert voornamelijk over rustige fietspaden.
Ik vind dit altijd een heerlijk stuk om te lopen. De route gaat langs het Balijbos, het Bieslandse Bos en het Delftse Hout.

Op het station heb ik een bak koffie gedronken en ben daarna aan de WB4UM-tocht begonnen. Allereerst de culturele stadswandeling door Delft en daarna de natuur in. De route gaat behoorlijk kriskras door de natuurgebieden (die hiervoor al genoemd zijn). Het befaamde boomstammen pad was niet vindbaar door de begroeiing dus die heb ik over geslagen. Ook het "hier-ging-wandelkerel-onderuit pad" was niet doorgankelijk vanwege de hoge en ruige begroeiing.

Natuurlijk mocht ook het beruchte en gevreesde Laarzenpad in het Balijbos niet ontbreken. Door de hoge en wilde begroeiing en een zeer oneffen ondergrond was het oppassen geblazen! De route was moeilijk te volgen omdat sommige paden zo vol met begroeiing waren dat het leek alsof ik daar niet kon lopen.

Uiteindelijk heb ik toch de geplande afstand van 37 km gelopen, met een stop op 11, 21 en 31 km.

Onderweg nagedacht over de afstand welke ik in Nijmegen wil gaan lopen en ik heb een beslissing genomen!
Ik sta ingeschreven voor de 40 km maar wil voor de 50 gaan. Ik heb tot donderdag de tijd om, kosteloos, over te stappen. Ik wacht alleen nog even af wat het weer lijkt te gaan doen.
Sammie6306
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 48
Afstand 2025: 40 km
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Merk wandelschoenen: Lowa

Bericht door Sammie6306 »

Marko schreef:Zaterdag, na 4 dagen fysiek en mentaal te zijn gesloopt op het werk, had ik geen fut om te wandelen en al helemaal niet om ook nog naar Zeeland af te reizen(Zevendorpentocht).
Ik was ook een beetje inspiratieloos wat betreft een te volgen wandelroute voor vandaag.
Ik wilde een "makkelijke" route lopen met de mogelijkheid om onderweg nog aan de afstand te sleutelen als het tegen zou zitten.

De wandelbabbelforumtocht van vorig jaar mei leek me daarvoor uitermate geschikt. Deze is 26 km lang maar kan op allerlei manieren worden ingekort.
Omdat ik 26 km toch wel wat magertjes vond, heb ik ervoor gekozen om eerst naar Delft te wandelen. Dit is een afstand van 11 km(tot station in Delft) en voert voornamelijk over rustige fietspaden.
Ik vind dit altijd een heerlijk stuk om te lopen. De route gaat langs het Balijbos, het Bieslandse Bos en het Delftse Hout.

Op het station heb ik een bak koffie gedronken en ben daarna aan de WB4UM-tocht begonnen. Allereerst de culturele stadswandeling door Delft en daarna de natuur in. De route gaat behoorlijk kriskras door de natuurgebieden (die hiervoor al genoemd zijn). Het befaamde boomstammen pad was niet vindbaar door de begroeiing dus die heb ik over geslagen. Ook het "hier-ging-wandelkerel-onderuit pad" was niet doorgankelijk vanwege de hoge en ruige begroeiing.

Natuurlijk mocht ook het beruchte en gevreesde Laarzenpad in het Balijbos niet ontbreken. Door de hoge en wilde begroeiing en een zeer oneffen ondergrond was het oppassen geblazen! De route was moeilijk te volgen omdat sommige paden zo vol met begroeiing waren dat het leek alsof ik daar niet kon lopen.

Uiteindelijk heb ik toch de geplande afstand van 37 km gelopen, met een stop op 11, 21 en 31 km.

Onderweg nagedacht over de afstand welke ik in Nijmegen wil gaan lopen en ik heb een beslissing genomen!
Ik sta ingeschreven voor de 40 km maar wil voor de 50 gaan. Ik heb tot donderdag de tijd om, kosteloos, over te stappen. Ik wacht alleen nog even af wat het weer lijkt te gaan doen.
Trots op je, een goede beslissing lijkt me!! :icon_wink:
Berend-Botje
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Leeftijd: -
Afstand 2025: 40 of 50
Loopnummer 2025: -
Kilometers gelopen: -genoeg
Aantal N4D volbracht: 31
Volgende wandeltocht: -
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: -
Mood: Blij

Bericht door Berend-Botje »

Vandaag even 25km gelopen in Nijmegen, een deel door Heumensoord. (voor de geocachers onder ons, hier liggen heel mooie tradi's) Daarna via een wat minder mooie route (maar dat wist ik van te voren) weer terug naar station.
Hoop dat het volgende week beter gaat dan dan vanmiddag
Carola
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Leeftijd: 38
Kilometers gelopen: iktrainnie
Aantal N4D volbracht: 16
Volgende wandeltocht: KM..?
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 9
Aantal 11 steden gelopen: 2
Mood: Vrolijk

Bericht door Carola »

Berend-Botje schreef:Vandaag even 25km gelopen in Nijmegen, een deel door Heumensoord. (voor de geocachers onder ons, hier liggen heel mooie tradi's) Daarna via een wat minder mooie route (maar dat wist ik van te voren) weer terug naar station.
Staat al heel lang op mijn to-do lijst. De kermisserie toch?
Na de 4daagse toch maar eens heen, dan heb ik toch vakantie.
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: 31.000
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT

Bericht door Marko »

Sammie6306 schreef:
Marko schreef:Zaterdag, na 4 dagen fysiek en mentaal te zijn gesloopt op het werk, had ik geen fut om te wandelen en al helemaal niet om ook nog naar Zeeland af te reizen(Zevendorpentocht).

Trots op je, een goede beslissing lijkt me!! :icon_wink:
Thanks! :icon_smile:
Berend-Botje
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Leeftijd: -
Afstand 2025: 40 of 50
Loopnummer 2025: -
Kilometers gelopen: -genoeg
Aantal N4D volbracht: 31
Volgende wandeltocht: -
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 3
Merk wandelschoenen: -
Mood: Blij

Bericht door Berend-Botje »

Carola schreef:
Berend-Botje schreef:Vandaag even 25km gelopen in Nijmegen, een deel door Heumensoord. (voor de geocachers onder ons, hier liggen heel mooie tradi's) Daarna via een wat minder mooie route (maar dat wist ik van te voren) weer terug naar station.
En AirportNijmegen en Vakantielanden, tussen door ook nog een losse Alles van dezelfde CO is heel veel huiswerk in gaan zitten
Ruud
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Leeftijd: 80
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 25
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag

Bericht door Ruud »

Berend-Botje schreef:
Carola schreef:
En AirportNijmegen en Vakantielanden, tussen door ook nog een losse Alles van dezelfde CO is heel veel huiswerk in gaan zitten
Deze zijn door team "WiGe" geplaatst en zijn zeer zeker de moeite waard.
Er wordt veel werk aanbesteed door deze familie.
In de winter zijn ze weg ivm de kwetsbaarheid.
Kijken of we volgende week een beetje makkelijk doorkomen
JeeWee83
W4W Freak
W4W Freak
Leeftijd: 34
Afstand 2025: 50
Kilometers gelopen: 310
Aantal N4D volbracht: 6
Kennedymarsen volbracht: 3
Mood: Vrolijk

Bericht door JeeWee83 »

Vandaag rondje belt gedaan. In één van de mooiste omgeving van Nederland. :icon_mrgreen:

http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1577792
Cornelia
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 65
Contacteer:

Bericht door Cornelia »

JeeWee83 schreef:Vandaag rondje belt gedaan. In één van de mooiste omgeving van Nederland. :icon_mrgreen:

http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1577792
Zo genoemd omdat het een (oude) vuilnisbelt is?
Dat schoot door mijn gedachte toen ik "belt" las.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
Bertvos
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Leeftijd: 47
Afstand 2025: 50
Kilometers gelopen: > 40000
Kennedymarsen volbracht: 13
100+ wandelingen: 32
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl

Bericht door Bertvos »

Heeft er niemand na de vierdaagse van Nijmegen gewandeld?
Voy con Dios
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 68
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag

Bericht door Voy con Dios »

Bertvos schreef:Heeft er niemand na de vierdaagse van Nijmegen gewandeld?
Gisteren nog, zo ergens tussen Bussum en Weesp. Maar het was meer terras-zitten dan wandelen. :icon_mrgreen:
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
Cornelia
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 65
Contacteer:

Bericht door Cornelia »

Bertvos schreef:Heeft er niemand na de vierdaagse van Nijmegen gewandeld?
Als je de maand topics leest dan zal je lezen dat er alweer heel wat is gewandeld.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
Plaats reactie

Terug naar “Wandelmarsen in Nederland”