Waar heb jij gelopen vandaag?
Moderators: Moderators, Beheerders
-
Berend-Botje
- W4W WalkKING

- Leeftijd: -
- Afstand 2025: 40 of 50
- Loopnummer 2025: -
- Kilometers gelopen: -genoeg
- Aantal N4D volbracht: 31
- Volgende wandeltocht: -
- Kennedymarsen volbracht: 21
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: -
- Mood: Blij
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Met de wandeldate op pad. De NS wandeling Den Haag. Leuke route van 18.85km en.....met leuk gezelschap. Op de boulevard nog wat bekende wandelaars en forummers gespot/gesproken
-
Berend-Botje
- W4W WalkKING

Vandaag GW131 een wandeling van uiteindelijk 17km wat volgens de beschrijving 15 moest zijn. Door Den Bosch en omgeving. Heerlijk weer en een mooie route
- herwin
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 32
- Kilometers gelopen: x=σ(y−x)
- Kennedymarsen volbracht: 19
- 100+ wandelingen: 10
- Merk wandelschoenen: Divers
In en om Wintelre. Net als gisteren, en net als de dag ervoor, en net als nog een handvol forummers
- Wil1956
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 69
- Kilometers gelopen: 26.800+
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: Ja
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Mood: Gewoon
Vandaag de 23 km lus van de Winterserie van de wsv Hart van Brabant in Tilburg gelopen. Pure nostalgie om te lopen door het Wandelbos (waar ik jaren geleden vlak bij gewoond heb), het Reeshofbos, een stukje Reeshof, en dan het landelijk gebied richting Hulten en Gilze-Rijen om dan weer terug te komen in de landgoederenzone, de Oude Warande en langs mijn oude universiteit terug naar de finish. Enkele stukjes waren bekend van vroeger maar ook veel stukken gelopen door gebied waar ik nog nooit geweest was. Het was een zonnige dag met wat schraal aanvoelende wind. Toch een prima dag gehad.
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Oud-Brabants gezegde
- joyke
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
- Mood: Vrolijk
7 km door wijchen langs de meren en bospaden
in een mooie tijd van anderhalf uur ben er trots op
Weer was heerlijk niet te koud en zeker niet te heet
Me kleine sherena was mee op pad en die heeft helaas een blaar op gewandeld
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
-
Annet
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 60+
- Kilometers gelopen: 10.005
- Aantal N4D volbracht: 14
- Merk wandelschoenen: Hanwag en Meindl
joyke schreef: 7 km door wijchen langs de meren en bospaden
Geweldig!!!!!
-
Berend-Botje
- W4W WalkKING

Vanmiddag een 20 kilometer over de Utrechtse Heuvelrug gelopen
Verrassing dat er een roofvogel (nog uitzoeken wat het was) laag overscheerde
en 5 meter voor me 2 reetjes het pad overstaken
Dat is waarom ik daar graag loop > verrassingen :icon_redface:
Verrassing dat er een roofvogel (nog uitzoeken wat het was) laag overscheerde
en 5 meter voor me 2 reetjes het pad overstaken
Dat is waarom ik daar graag loop > verrassingen :icon_redface:
- joyke

- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
ja dat was erg genieten we waren met zijn 4 ik zei en de 2 honden aan de lange uitloop riem mee hebben ons zeer vermaakAnnet schreef:Geweldig!!!!!joyke schreef: 7 km door wijchen langs de meren en bospaden
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
- Jeltsje

- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
De liefhebber heeft de links bekeken :icon_biggrin:Boktwee schreef:Ben in Deurne geweest en heb er de Winterwandeltocht gelopen. Organisatie in handen van AV Loopgroep Deurne. Die hebben duidelijk vaker met die bijl gehakt. Heb er iets over op m'n site geschreven. Voor de liefhebber staan daar ook links naar de foto's en de route.
- Truitje

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Contacteer:
Een bijzondere wandeltocht, dat was die van afgelopen zaterdag met de WS78 vanuit Ermelo. Eentje waar we nog lang over zullen napraten. Nieuwsgierig naar de foto's, kijk maar hier http://myalbum.com/album/SXhufCL8DgmR
- Corne92
- W4W Expert

- Leeftijd: 31
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: Vele
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: 2
- Merk wandelschoenen: Adidas
Heb m'n eerste trainingstochtje sinds de 4daagse 2015 weer achter de rug. Heb veel te lang niet gelopen eigenlijk, maar het viel reuze mee! Samen met m'n tante 26 kilometer afgelegd, vanuit Ede over de Ginkelse Heide, over Mossel richting Planken Wambuis (daar koffie met appelgebak :icon_lol: ), via de Buunderkamp richting de kazerne in Ede en zo weer richting start/finish :icon_wink: Helaas niet helemaal droog gehouden, maar het was weer heerlijk om te doen!
- Marko

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Gisteren: Jabikspaad van St. Jacobiparochie naar Cornjum, 26 km
Vandaag: WB4UM tocht van Delft naar Zoetermeer, 26,5 km
Vandaag: WB4UM tocht van Delft naar Zoetermeer, 26,5 km
- Sammie6306

- Leeftijd: 48
- Afstand 2025: 40 km
- Kilometers gelopen: 40+
- Aantal N4D volbracht: 7
Gisteren van Delft naar Zoetermeer gelopen onder leiding van Marko. Eerst een korte stadstour door Delft en daarna op weg naar Zoetermeer en Delft achter ons latend. Hoewel.... Delft leek maar niet uit zicht te raken en dat klopt ook. Marko heeft me behoorlijk wat rondjes en extra lusjes laten lopen om aan de kilometers te komen. Maar goed dat ik de route van tevoren niet heb gezien, want ik ben niet zo van 'de rondjes om de kerk' :icon_cool:
Helaas lukte het me niet om in een echt fijne wandelflow te geraken, waardoor ik wat meer spierpijn kreeg dan anders. Mogelijk ook door het vele onverharde lopen dat voor mijn lichaam toch meer een belasting vormt dan verhard lopen door het vele corrigeren (met slijtage in de rug en hypermobiele knieën kost dat meer energie).
De route liep door een heel ander landschap dan ik gewend ben in de omgeving van Nijmegen. Ik geloof dat ik daarmee een beetje 'verwend' ben, maar toch heb ik genoten van het lopen in een andere en onbekende omgeving met ook hele mooie stukjes natuur. Meer ook dan ik had gedacht.
Aan het einde van de tocht kwam het beruchte laarzenpad, maar Marko was vergeten te vertellen dat ik daarvoor lieslaarzen nodig had. Glibberend en glijdend hebben we ruim een halfuur gedaan over 500 meter? De doornenstruiken telkens zoveel mogelijk opzij buigend om zo min mogelijk schade te ondervinden, maar dan toch ook nog opletten dat je niet wegglijdt en daardoor prachtig fotomateriaal oplevert :icon_mad: :icon_mad: :icon_lol: :icon_lol:
Bij aankomst bij Marko thuis was M. al druk bezig met de voorbereidingen voor een lekkere maaltijd MET quiches. Alles smaakte heerlijk.
Na nog een warme thee als afsluiting ben ik bij het station in Zoetermeer afgezet en mocht ik nog ruim 1,5 uur naar huis treinen. Wat had ik een moeite om mijn ogen open te houden, maar.... Gelukkig zorgde carnavalvierend Nederland voor zoveel lawaai dat dat toch gelukt is :icon_cool:
Marko, bedankt voor een gezellige dag met een lekkere afsluiting! Daarom ook bedankt aan M.
Nu iets bedenken voor over 2 weken :icon_mrgreen:
Helaas lukte het me niet om in een echt fijne wandelflow te geraken, waardoor ik wat meer spierpijn kreeg dan anders. Mogelijk ook door het vele onverharde lopen dat voor mijn lichaam toch meer een belasting vormt dan verhard lopen door het vele corrigeren (met slijtage in de rug en hypermobiele knieën kost dat meer energie).
De route liep door een heel ander landschap dan ik gewend ben in de omgeving van Nijmegen. Ik geloof dat ik daarmee een beetje 'verwend' ben, maar toch heb ik genoten van het lopen in een andere en onbekende omgeving met ook hele mooie stukjes natuur. Meer ook dan ik had gedacht.
Aan het einde van de tocht kwam het beruchte laarzenpad, maar Marko was vergeten te vertellen dat ik daarvoor lieslaarzen nodig had. Glibberend en glijdend hebben we ruim een halfuur gedaan over 500 meter? De doornenstruiken telkens zoveel mogelijk opzij buigend om zo min mogelijk schade te ondervinden, maar dan toch ook nog opletten dat je niet wegglijdt en daardoor prachtig fotomateriaal oplevert :icon_mad: :icon_mad: :icon_lol: :icon_lol:
Bij aankomst bij Marko thuis was M. al druk bezig met de voorbereidingen voor een lekkere maaltijd MET quiches. Alles smaakte heerlijk.
Na nog een warme thee als afsluiting ben ik bij het station in Zoetermeer afgezet en mocht ik nog ruim 1,5 uur naar huis treinen. Wat had ik een moeite om mijn ogen open te houden, maar.... Gelukkig zorgde carnavalvierend Nederland voor zoveel lawaai dat dat toch gelukt is :icon_cool:
Marko, bedankt voor een gezellige dag met een lekkere afsluiting! Daarom ook bedankt aan M.
Nu iets bedenken voor over 2 weken :icon_mrgreen:
- Cornelia

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Contacteer:
Vandaag de winterwandeltocht gelopen vanuit Medemblik.
Net binnen dus eerst de lenzen eruit want de ogen zijn behoorlijk droog geworden door de wind.
FF een voetenbadje en een beker soep.
Verslag volgt later.
Net binnen dus eerst de lenzen eruit want de ogen zijn behoorlijk droog geworden door de wind.
FF een voetenbadje en een beker soep.
Verslag volgt later.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- fhd

- Kilometers gelopen: ruim 5000
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Kennedymarsen volbracht: 30
- Merk wandelschoenen: meindl
Wat een tocht in Ermelo, Trudy! Das een ouderwetse WS&8 die zelden meer belopen worden als ik de foto;s mag geloven. Maar goed dat "onze" Rob mans er niet bijwas haha.
Ik heb vandaag een stukkie gelopen van zo;n 25km ipv 30km. Ik begon vanaf mijn huis naar de binnenstad van Haarlem.Paar kilometer maar. Toen via de oude Brouwersvaart en het Houtmanpad in Overveen aangekomen waar ik via het Brouwerskolkpark naar de ingang van de Kennemerduinen locatie zeeweg/Koevlak ging. Daar via het fietspad naar ingang Beek en Berg en de Bergweg en vanaf daar door naar Station Santpoord-Noord. Tot zover zou het via googlemaps ong. 12km zijn. Het was heerlijk weer met een windje in de rug en vol zonneschijn.
Vanaf station Santpoord-Noord liep ik de NS-route die me terug zou leiden naar Overveen of Santpoort. Helaas was halverwege de weg afgesloten en moest ik via een omweg naar het strand. Eenmaal daar bleek de wind behoorlijk aangewakkerd en mocht ik met keiharde tegenwind op behoorlijk mul zand ploeteren. In Egmond had ik nog striemende regen, nu gelukkig nog net zon maar de wind was wel een stukje harder dan in Egmind! Ik kwam er amper tegenin en moest alle zeilen bijzetten. Ik kreeg het enorm benauwd met mijn insanningsastma en kreeg bijna geen lucht meer. Bij de eerst volgende strandopgang ben ik weer terug naar de duinen gelopen want dat liep een stuk makkelijker.
Helaas heb ik op dat kleine stukje strand mijn energie verbruikt en was ik helemaal kapot. Wetende dat ik minder energie heb dan een " gemiddeld" mens besloot ik naar een bushalte 3km verderop te lopen ipv de route af te maken wat nog zeker 7km was. De bus bracht me naar het station en vanaf daar ben ik naar huis gelopen wat ook een paar km is.
Ik heb geoefent op langer doorlopen en heb maar 1x pauze gehouden, dit omdat ik in Winterswijk ook weinig rustposten heb en van de winter nogal lui gelopen heb met veel rusten onderweg. Wirdt nog een zware kluif maar dat bzien we dan wel weer. heb nu geen tochten meer staan tot de KM.
Ik heb vandaag een stukkie gelopen van zo;n 25km ipv 30km. Ik begon vanaf mijn huis naar de binnenstad van Haarlem.Paar kilometer maar. Toen via de oude Brouwersvaart en het Houtmanpad in Overveen aangekomen waar ik via het Brouwerskolkpark naar de ingang van de Kennemerduinen locatie zeeweg/Koevlak ging. Daar via het fietspad naar ingang Beek en Berg en de Bergweg en vanaf daar door naar Station Santpoord-Noord. Tot zover zou het via googlemaps ong. 12km zijn. Het was heerlijk weer met een windje in de rug en vol zonneschijn.
Vanaf station Santpoord-Noord liep ik de NS-route die me terug zou leiden naar Overveen of Santpoort. Helaas was halverwege de weg afgesloten en moest ik via een omweg naar het strand. Eenmaal daar bleek de wind behoorlijk aangewakkerd en mocht ik met keiharde tegenwind op behoorlijk mul zand ploeteren. In Egmond had ik nog striemende regen, nu gelukkig nog net zon maar de wind was wel een stukje harder dan in Egmind! Ik kwam er amper tegenin en moest alle zeilen bijzetten. Ik kreeg het enorm benauwd met mijn insanningsastma en kreeg bijna geen lucht meer. Bij de eerst volgende strandopgang ben ik weer terug naar de duinen gelopen want dat liep een stuk makkelijker.
Helaas heb ik op dat kleine stukje strand mijn energie verbruikt en was ik helemaal kapot. Wetende dat ik minder energie heb dan een " gemiddeld" mens besloot ik naar een bushalte 3km verderop te lopen ipv de route af te maken wat nog zeker 7km was. De bus bracht me naar het station en vanaf daar ben ik naar huis gelopen wat ook een paar km is.
Ik heb geoefent op langer doorlopen en heb maar 1x pauze gehouden, dit omdat ik in Winterswijk ook weinig rustposten heb en van de winter nogal lui gelopen heb met veel rusten onderweg. Wirdt nog een zware kluif maar dat bzien we dan wel weer. heb nu geen tochten meer staan tot de KM.