11 juni 2016: Kennedymars Hengelo (OV)

Kennedymarsen in de maand juni

Moderators: Moderators, Beheerders

footloose
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Leeftijd: 64
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: Betuwetocht
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk

Re: 11 juni 2016: Kennedymars Hengelo (OV)

Bericht door footloose »

Ed schreef:
Rob Mans schreef:
Rumi schreef:Beetje vreemde constatering van Rob inderdaad over deze tocht. Was alles behalve geestdodend. Gewoon een heel mooi parcours waar menig andere KM een voorbeeld aan kan nemen. Diverse stukken opgelopen met beiden en uit niets was te merken dat ze er tegen hun zin liepen.....
De eerste 50 km was ook niet het "probleem". Vanaf de rustpost in Lonneker op 49 km begon het bij ons pas te spelen.
Als het klote was dan was het klote Rob,excuses niet nodig.
Toch een heel leuk verslag en mooie foto's!
Carola
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Leeftijd: 38
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: iktrainnie
Aantal N4D volbracht: 16
Volgende wandeltocht: KM..?
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 9
Aantal 11 steden gelopen: 2
Merk wandelschoenen: Lowa

Bericht door Carola »

Jammer Rob dat je het zo ervaren hebt. De omgeving, ik woon er en Twente is gewoon prachtig, allesbehalve geestdodend :icon_cool: Maar met Cuijk in het achterhoofd snap ik dat het wat tegenviel.

Wat verzorging betreft, ik heb dit keer niet meegedaan maar de vorige twee keer wel en vond het toen prima in orde.
Maar ieder beleefd het op zijn eigen manier.

Gefeliciteerd met het uitlopen iedereen.
fhd
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 43
Afstand 2025: Niet
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Sketchers

Bericht door fhd »

Verslag ga ik zo lezen (Vind die van Monique altijd erg leuk om te lezen!) maar kan het wel begrijpen hoor, Rob. Zeker met Cuijk in het achterhoofd. Eigenlijk moet je ze ook niet met elkaar vergelijken maaronbewust doe je dat toch.

Wel in een mooie tijd gelopen, proficiat voor jullie beiden!
Remylevink
W4W Freak
W4W Freak
Leeftijd: 30
Kilometers gelopen: 80
Kennedymarsen volbracht: 14
Merk wandelschoenen: new balance
Contacteer:

Bericht door Remylevink »

Ook ik heb hem (familiegetrouw) uitgelopen in een tijd van 12uur en 48min. Waar ik de eerste 20KM samen opliep met 2 wandelmaatjes Cora en Mitchell liep ik vanaf 20KM alleen. Ik had nog geen voldaan wandelgevoel bij 20KM en begon mezelf te testen. Nee het is geen wedstrijd, maar na het mislukte avontuur van de Kennedyvriend in Schiedam dit jaar wou ik toch proberen wat ik nkg kan. Met de tijd ben ik tevreden. Minder tevreden was ik met de rustposten dit x. Hengelo staat bekend om de goede verzorging en mooie route, maar hoevaker ik hem nu loop hoe eentonig hij idd wel is. Nu is niets zeket verdet, maar mocht Peter besluiten de Kennedymars Hengelo geheel aan me te willen overdragen zullen er wel dingen bijkomen en uitgaan zodat er ook meet van Hengelo te zien is..
Gelopen KM 2017: 2

Nog te lopen.
15 april Sittard
12/13 mei Hilversum
3/4 juni Weert
10 juni Hengelo
1/2juli Someren
2/3 september Vijfhuizen

17/18 juni Amsterdam- Leeuwarden (150KM)
16/17 september Nijmegen - Rotterdam (160KM)
despier
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Leeftijd: 43
Afstand 2025: 50
Kilometers gelopen: 16500
Aantal N4D volbracht: 15¼
Kennedymarsen volbracht: 100
100+ wandelingen: 11
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Brooks
Mood: Blij

Bericht door despier »

Rob Mans schreef:
Ineke61 schreef:
herwin schreef:
Rob Mans schreef:Kennedymars van Hengelo in 14 uur en 50 minuten uitgelopen. Precies om 5 uur gestart en Monique en ik kwamen 's avonds om 19.50 uur over de finishlijn heen. Ik of wij vonden het een geestdodende route. De gehele 80 km alleen maar agrarisch landschap, stukjes bos en buxus hagen. Deze werden afgewisseld met 8 kapelletjes, een ooievaar, grote kei en een kerk in Lonneker. Volgend jaar valt deze Kennedymars samen met Diekirch. Wij weten al waar we naar toe gaan :icon_wink:
Wat ik dan niet snap is dat jij vorig jaar (of was het twee jaar terug) laaiend enthousiast over deze tocht was, en qua route is er echt niet veel veranderd
Dat viel mij ook op inderdaad, Rob leg eens uit :icon_wink:
Twee jaar geleden was ik zeker enthousiast. Gisteren op het parcours vroeg ik mij ook af, waarom nu dan niet. Waarschijnlijk toen de tocht anders beleeft dan gister ? Misschien drie weken geleden in Cuijk zo verwend zijn met een zeer afwisselend parcours door een prachtige omgeving heen? Overigen zijn wij niet de enigen die zo over Hengelo denken. Ving zo af en toe toch wel geluiden op van andere lopers met....'het is toch wel steeds veel van hetzelfde'. Wij hebben ons zeker niet laten beïnvloeden door de meningen van anderen. Het is hoe wij het ervaren hebben. De verzorging was ook niet echt van, wauw, helemaal top! Om een voorbeeld te geven. Tot aan de 49 km kregen we aan vast voedsel nog maar 1 wit bolletje met kaas en een broodje hamburger. Op de 75 km kon ik drie witte bolletjes met kaas eten. Veel posten waar alleen maar drinken was en te weinig vast voedsel. Na de finish waren we zo hongerig dat we nog uitgebreid aan de snacks zijn gegaan :icon_wink:
Klopt helemaal, dit was een eenmalige actie. Ik had alleen maar positieve geluiden over dit tochtje gehoord maar het viel zwaar tegen.
Nuntius Transmittendus
Plaats reactie

Terug naar “Kennedymarsen in juni”